Kaikkein tylsin päivä koko loman aikana!!!!!
Ja koska en toista päivää aio tälläiseen oloon tuhlata enkä myöskään inhokkilevyihin niin huomenna lähden jonnekin.
Kun aamu herättää niin tiedän matkani suunnan.
Tähän laitan nyt ihan muuten vaan levyn joka ei ole inhokkeja, Janis Joplinia:
http://www.youtube.com/watch?v=OTHRg_iSWzM&feature=related
Ja toivon että teillä rakkaat palstatoverini on ollut tänää hyvä päivä, ja huomenna vielä parempi!
Siis todellakin!
24
303
Vastaukset
Iltaa pohojanmaalta!
Tiitu in memoriam 28.02.2005.-14.07.2010.
Tiitu pikkuunen kuoli viime yönä. Aamuaurigon säteiren valaistes hautasin Tiitu kullan tuanne saunapoluun vartehen, meirään yhteesen kukkakiven vierelle.
Suven saava Tiitu on ikuisen, ystävyys ja rakkaus ei kuole koskaan.
Sen sadat yhteeset reissut kulijettihin ja niistä säilyy aina mielessä onnellisten päivien muisto.
En tierä notta miksi minulta aina otetahan kaikki hyvä ja kaunis pois elämästä.
Hyvää ja levollista yötä kaikille.
terv. seppä- Meriläinen
Voi Seppä.
Otan osaa Tiitun tähden.
Nyt tuntui taas mun kyllästyminen hyvin pieneltä.
Voimia sulle toivon. - Adria
Huono on ihmisen suruissaan olla, ikävä on olo ja kaikki kurja sielua korventaa. Poraa perkele, kajauta ulos pahan olon kurjin huippu. Sure ja fiilistele, vetäse vaikka kunnon känni ja puhdista sielun syövereitä pohjamutia myöten.
Aika on armollinen, mutta tuskastuttavan hidas . Aika kuitenkin hoitaa hommansa tyydyttävästi ja jättää muistojen kukkuloille näkyviin niitä positiivisia näkymiä ja siirtää sivummalle niitä muita.
Jossain vaiheessa, ennenkuin aika on saanut työnsä päätökseen, kuuntele sitä realistin ääntä joka sinulla pyrkii mielenliikkeitä luonnollisesti tasaamaan. Kuuntele sitä toisenkin kerran ...kolmannen ...
Elämä voittaa, sinä olet voittanut: - GJ
siu miuta aattelee tuhmasti kun löysin sen enkelikanin sinne vieraskirjaasi. On siul surua nyt ja lisäsin sitä Löytäköön Tiitu taivahanniityiltä pomppimiskaverin. Niin löysi miunkin koira,unissani.
Jakselehan ja kun aika antaa periksi niinalahan miettiä ihan uutta suuntaa.
GJ Sepä oli ikävä uutinen. Elämä on katoavaista, varsinkin kanien elämä, ne minullekin sen opin antoivat jo hamassa lapsuudessani. Lemmikeistä eroaminen on tuonkin tietäen tullut kuitenkin ainakin minulle aina vain vaikeammaksi. Viimeisen koiran kuolemasta on jo vuosia aikaa, mutta ikävä jatkuu vieläkin.
- Hopia
Otan sydämestäni osaa suruusi. Levätköön Tiitu pieni rauhassa.
Muistoja meiltä ei kukaan voi pois ottaa.... varrella on Tiitun hyvä nukkua ikiuntaan:)
Laitoin sulle vieraskirjaan viestiä:)))
Jaksamisia ja hyvää päivänjatkoa sulle:))- Sol57
hyvä olla. Siellä tutulla kotikonnulla nyt levetä tietäen että, rauhallista on ja pieni sydän saa nukkua iki-unta nähdä unta rusinoista ja porkkanoista .. Sepälle nyt lämmin halaus ja osanotto täältä Stadissa sinne lakeuksille. Tiitun kanssa ne monet yhteiset ajo hetket yhteiset iloiset retket..sai Pikku-Tiitu kuitenkin kokea...ja turvallisen elämän viettää. Sepän suurella kämmenellä..ja turvallisesta sylissä nukkua..
tsau:Friidu Otan osaa suruusi. Tiitu valitsi kauneimman kesäajan lähtöönsä, sait haudankin kaivettua ja lempipaikallenne. Silloin on hyvä surra kun on paikka siihen. Olen samaa mieltä, Ystävyys ja Rakkaus ei kuole koskaan, vain aika parantaa ja kauniit muistot jäävät.
- lottamari_1
Piti vaan sanomani, että on tainnut olla liikkeellä tätä tylsin päivä-syndroomaa....hmm...jammaava kipale tuo Janis Joplinin biisi, tack..
- Hopia
railakasta, tapahtumarikasta kesäpäivää Sinulle :))
Reippaasti vaan uutta päivää kohti, ei meitä ikävät päivät lannista:)))
Oikein mukavaa kesäfiilistä tälle päivälle:)))- helisevä
Tiitu oli rakastatettu ja sai elää mukavan elämän.
Tulee mieleen pyöräilyreissunne ja se kun luit sille.
Jaksamista Sepälle.
- Meriläinen
Kaikille vastanneille kiitos
Jatkuu jos ei tylsänä niin vihaisena.
En ihmettele että ihmiset sekoo tälläisillä helteillä.
Piti lähtemäni jonnekin ja lähdin mutt palasin takaisin.
Mieluummin sekoan kotona kun jossain missä ei ole tuttuja.
Luojan kiitos suomessa on vielä talvet.
Kulku tuolla oli sellaista hoipertelevaa, vaikka olen syönyt sekä suolaista että makeaa ja juonut olen myös.
Nyt ei edes tuule kuin ihan jokunen henkäys silloin tällöin.
Joo olen nyt vali vali, ei voi mitään.- GloriaJoy
jostain keskeneräinen käsityö, se rauhoittaa ja antaa ajatuksille suuntaa. Miu on ommellu tänään sohvatyynyä, vielä 1/5 prosessista tekemättä.
Tässä miun lempparinäyttelijätär vierailee Muppeteissa:
http://www.youtube.com/watch?v=SOvu4VARsao
;-) - Meriläinen
GloriaJoy kirjoitti:
jostain keskeneräinen käsityö, se rauhoittaa ja antaa ajatuksille suuntaa. Miu on ommellu tänään sohvatyynyä, vielä 1/5 prosessista tekemättä.
Tässä miun lempparinäyttelijätär vierailee Muppeteissa:
http://www.youtube.com/watch?v=SOvu4VARsao
;-)Hehe, vaimona ollessa opettelin käsitöitä ja pidin seuroja.
Ei ole mun hommia käsityöt, jollei matosta kangaspuilla puhuta.
Mutta löysin hyvää musaa ja laitan sen nyt tähän kun en viitti alottaa uutta ketjua.
Nyt jo hyvän tuulinen meriläinen.
http://www.youtube.com/watch?v=F4fPv450OYM&feature=related - GloriaJoy
Meriläinen kirjoitti:
Hehe, vaimona ollessa opettelin käsitöitä ja pidin seuroja.
Ei ole mun hommia käsityöt, jollei matosta kangaspuilla puhuta.
Mutta löysin hyvää musaa ja laitan sen nyt tähän kun en viitti alottaa uutta ketjua.
Nyt jo hyvän tuulinen meriläinen.
http://www.youtube.com/watch?v=F4fPv450OYM&feature=relatedmahtava elämys, tiukka kakkostila Brian Mayn jälkeen :-) laitoinpahan kirjanmerkkeihin ... kurkkasinpa kuulolla muitakin ja huomasin et hällä on taustallaan tosi rentoharteinen rumpali; heti kolmanneksi miun listalla Ticon ja mr X:än jälkeen.
K i i t o s! - Meriläinen
GloriaJoy kirjoitti:
mahtava elämys, tiukka kakkostila Brian Mayn jälkeen :-) laitoinpahan kirjanmerkkeihin ... kurkkasinpa kuulolla muitakin ja huomasin et hällä on taustallaan tosi rentoharteinen rumpali; heti kolmanneksi miun listalla Ticon ja mr X:än jälkeen.
K i i t o s!Jotenkin arvasin että tykkäät, varmaan moni muukin täällä :)
Toivonpa ett sun päiväsi paranevat. Minulla oli kiva työpäivä kahden lapsen kanssa maauimalassa, kuumuus ei häirinnyt, kun pulikoitiin altaassa.
- Meriläinen
miljoona kirjoitti:
Toivonpa ett sun päiväsi paranevat. Minulla oli kiva työpäivä kahden lapsen kanssa maauimalassa, kuumuus ei häirinnyt, kun pulikoitiin altaassa.
Pilvet tulivat jostain taivaalle, vaikuttaa paremmalta. Jos ne satais vettäkin niin luonto sais jotain.
Voi vaikka tulla hyvä iltakin.
Kyllä se tästä iloksi muuttuu, pitää olla välillä tylsää, silloin pidetään ikävää, niin minäkin aina välillä. Meinasi tulla tylsä päivä mutta pakotin itseni pieniin juttuihin ja sainkin ihmeesti aikaan. No yksi turha reissu tuli tehtyä kaupunkiin. Illalla tulee hoitokissa ja parvekkeen ovi on oltava kiinni, taitaa tulla hikiset paikat. Itämainen katti siitä vain tykkää.
Musiikki on hyvä ase tylsyyttä vastaan ja lukeminen. Menossa Che Quevaran julmetun paksu laitos elämäkerrasta. Hyvin mielenkiintoinen.
Tämä helle saa kyllä tokkuroimaan, mittasin jo paineetkin ja alhaalla olivat, mutta näinhän on taas tehty tutkimus, että suomalainen kestää huonosti hellettä.- Meriläinen
Ainakin tämä suomalainen, monihan menee ehdoin tahdoin pitkiäkin matkoja helteen perässä ja kun tulee suomeen valittaa kylmää kesälläkin.
On yks tuttu joka oli kaikki syys ja talvi kuukaudet Thaimaassa sitten suomessa ihan tavallisena kesänä paleli vaikka asteita oli kahdenkymmenen molemmin puolin.
Onneks mikään olo ei kestä iäisyyksiä joten nyt on jo parempi olo ja tunne. oikein mukava.
Maksoin tuossa laskuja, ja vilkaisin, mitä tänne kuuluu.
Ja mitä näinkään. Täällä valitetaan liian lämpimästä ilmasta.
Kesä on mitä parhain ja luonto mitä upein.
Tuossa kun ajelin tuolta lattamaalta näitä mäkiä tänne ylös, tiet on huonoja, mutta maisemat on upeita. Tuli mieleen, etten mistään hinnasta vaihtaisi näitä pois.
No mulla tuo ruumiinlämpö on niin alhaalla, ettei tuo helle niin tukalalle tunnu.
Nyt lähden pistämään savusaunan lämpiämään, niin vielä illan mittaan pääsee kunnon saunaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725