Miksi palstalla ei ole sheriffiä tai minkäänlaista moderointia?
Missä sheriffi?
8
419
Vastaukset
- Kylekatarn
ehkä sen takia ku ketää ei kiinnosta tää palsta joten ala ite seriffiksi ja tee asialle jotakin!
(KUSIPÄÄ) - KyleKatarn(1987)
on selvästi ollut hiipumassa jo pitempään, mutta en nyt aivan vielä sanoisi ettei se kiinnosta ketään. Ja kyllä minusta olisi ihan asiallista olla sheriffi ylipäätänsä täällä elokuva-kategoriassa putsaamassa pois nämä kaikki roskapostit mitä idiootit tänne laittaa. Olisi selvä viesti, ettei se enää kannata kun ne kuitenkin poistetaan. Nykyinen tilanne puolestaan vain ruokkii näillä palstoilla riekkumista.
Ja jos se olisikin niin yksinkertaista, että sheriffiksi vain ryhdyttäisiin niin eiköhän täällä sellainen jo olisi, mutta siitäkin on ollut puhetta jo vuosia eikä mitään koskaan tapahdu. Tuntuu jotenkin siltä, että ylläpitäjät nimettömästi tukevat näitä SW-antipatioita siitä päätellen, että nimenomaan tätä palstaa on aina saanut loata mielin määrin.- KyleKatarn(1987)
Minä en allekirjoita mitään, mitä tämä Kylekatarn on täällä sanonut.
Surkea yritys hämätä lukijoita. - ....................
KyleKatarn(1987) kirjoitti:
Minä en allekirjoita mitään, mitä tämä Kylekatarn on täällä sanonut.
Surkea yritys hämätä lukijoita.Mutta jos se asia on niin miksi sopitamme hänelle oliko yksiÄ yymmärään ggcd TEdp Asiaaa ::::::::::::::::::...............................................................................................................................
- SW-arvostelija
.................... kirjoitti:
Mutta jos se asia on niin miksi sopitamme hänelle oliko yksiÄ yymmärään ggcd TEdp Asiaaa ::::::::::::::::::...............................................................................................................................
Jos ne roskapostit jotain haittaa, niin ilmoittakaa asiattomista viesteistä.
- 17
SW-arvostelija kirjoitti:
Jos ne roskapostit jotain haittaa, niin ilmoittakaa asiattomista viesteistä.
jep, olen ehdottomasti samaa mieltä.
- 17
17 kirjoitti:
jep, olen ehdottomasti samaa mieltä.
muaahhahahahhaahaah!!
- KyleKatarn(1987)
17 kirjoitti:
muaahhahahahhaahaah!!
Käytit noin kaksi tuntia ajastasi tämän palstan roskapostittamiseen. Sinulla ei siis todellakaan ole omaa elämää.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732