Viimeinen kuuma kesä

1-6kk ja...

Seuraavat 1-6kk ratkaisevat planeettamme kohtalon, sanoo linkin kirjoittaja. Mikäli Meksikonlahden metaanikupla räjähtää niin pelastusta ei ole. Kaikki merkit viittaavat siihen, että niin voi käydä.
Vakavasta asiasta on kysymys ja siitä kertoo myös lähes täydellinen uutissulku asian suhteen. Yhdysvallat on uhannut 40t dollarin sakolla jokaista, joka menee lähellekin kiellettyjä alueita ja jopa vamkeustuomio voi seurata. Miksi?
Elämme uutispimennossa kun planeettaa uhkaa kenties suurin vaara koko ihmiskunnan historian aikana.
Öljyvuoto on raju ja mikä pahinta, kyse ei ole vain öljystä, jota vuotaa 5milj gallonaa/vrk vaan metaanikaasusta, jota vuotaa kovalla paineella mereen ja porausreiän ympäristössä on lukuisia halkeamia jopa useinden mailien päässä joista vuotaa öljyä ja kaasua kovalla paineella. Vaarana on, että koko porausalue, jonka pohja on jo kohonnut 30 jalkaa eli 10m, murtuu. Jos metaani- ja öljykentän yllä oleva merenpohja pettää niin metaanikupla synnyttää rajun tsunamin joka tuhoaa rannikot täysin. Ja kun metaani pääsee ilmaan niin silloin ollaan lähellä sivilisaation tuhoutumista.
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=20131
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=theme&themeId=4

59

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuholainen2
      • 5

        Mutta sitten ei enään tarvitse mennä 9eurolla/päivä pakkotöihin(että turvonneet porvarihomot saavat lisää rahaa).


      • asenneongelma
        5 kirjoitti:

        Mutta sitten ei enään tarvitse mennä 9eurolla/päivä pakkotöihin(että turvonneet porvarihomot saavat lisää rahaa).

        Kerta et halua tehdä ilmaiseksi töitä,häpeä!
        T:kokoomus


      • ziissus sentään

        mistä sä nyt tähän kapitalismin vetäisit?
        Mitä pitäis olla, kommunnismia, sehän pärjäs tosi hyvin!


      • Jo!

    • tuhoa :(

      olen ollut lapsesta asti yksinäinen ja kiusattu. Pääsisin minäkin pois tästä pahasta maailmasta parempaan paikkaan.

      • vittuuntunut

        eipä vittu tuu ketään ikävä


      • P.Askanen
        vittuuntunut kirjoitti:

        eipä vittu tuu ketään ikävä

        hyvillä mielin paskatunkiolta.


      • StandardOil

      • elinehto, vielä

      • Ipama
        elinehto, vielä kirjoitti:

        Voisit olla esimerkkinä kaikille, lopeta kaikki kulutus mihin tarvitaan öljyä, edes välillisesti.

        auttaa. Vähän kuin korjaisi tulitikun roskikseen kadulta.
        Opaman sotakoneisto jyrää maailmalla ja polttaa uskomattoman määrän öljyä/pv
        Kuka tietää kuinka monta prossaa öljystä menee sotiin? ja armeijan ylläpitoon
        Se on iso määrä.


      • Tuhon aatto

      • Kostajana luonto

      • helvetillinen elämä
        vittuuntunut kirjoitti:

        eipä vittu tuu ketään ikävä

        Uutinen kohotti ihan mielialaa kun tietää että tää kaikki paska loppuu.


      • asgtaewgawegawe

        sillä ei oo mtn parempaa paikkaa, muutut mullaks, joten rohkaistu ja yritä nauttia elämästäs


      • Tuhon aatto

    • AUTTAA!

      Venäjä on onnistuneesti sulkenut omia öljyvuotojaan vedenalaisilla atomipommeilla. Myös USA:ssa on harkittu sitä. Bill Clinton on puhunut sen mahdollisuuden puolesta.

      • pili pili

        se on viisain tässä asiassa. Jospa monika taas ottaa suipin ja saa sen rauhoittumaan. Hillasta ei taida olla apuja.
        Pysyi pili vain lestissään.


      • MonicaL
        pili pili kirjoitti:

        se on viisain tässä asiassa. Jospa monika taas ottaa suipin ja saa sen rauhoittumaan. Hillasta ei taida olla apuja.
        Pysyi pili vain lestissään.

        tietää, että jos monika 'nukettaa' niin tulee koko lasti voimalla ulos...
        tuleehan se mutta samalla skerma sotkee koko planeetan
        hyi pili


      • No tottakai kan-

        nattaa vedenalaiset öljyvuodot atomipommein räjäytellä tukkoon. Sit vaan kalastelemaan säteilylahnoja sieltä jorpakon pohjasta. Kun sinä, toinen kala tai lokki syö säteilykalan, niin osaatko ollenkaan arvata mihin se säteily siitä itse eineksestä siirtyy? Varmaan liian monimutkainen kysymys sinulle, säteileekö polla?


    • nautin kuolemastani

      Obama on kyllä ollut niin vakavaa poikaa telkkarissa, että jotain pahaa on tapahtumassa.

    • Holly Wood

      Eiköhän tehdä pari katastrofielokuvaa metaanikuplasta?

      Turha ilakoida, salaliittoteoreetikot ja maailmanlopun hihhulit. Valitettavasti saamme elää vielä ensi kesänkin.

      • olet suruton kaveri

        niitä elokuvia. Se voisikin avata silmäsi.
        Nyt elät valheessa ja odotat ensi kesää. Minä ajattelen asioita pitkäjänteisesti ja lasteni ja heidän lastensa kannalta.


    • .

      Ihminen on jälleen kerran kuvitellut olevansa suurempi ja mahtavampi kuin luonto, ja tulee jälleen häviämään. Ehkä tällä kertaa lopullisesti.

      • on jo

        saatu vuoto tukittua!


      • .
        on jo kirjoitti:

        saatu vuoto tukittua!

        Ei se vielä ole ohi.


      • ? ? ? ? ?
        on jo kirjoitti:

        saatu vuoto tukittua!

        jo eri puolilla pohjaa. Miksiköhän?
        Onkohan koko porausreikä vaurioitunut sisältä käsin ja syvemmältä kun öljyä ja kaasua tulee sivusta ja jopa mailien päästä porausreiästä?


      • Kaurapuurotutkija
        ? ? ? ? ? kirjoitti:

        jo eri puolilla pohjaa. Miksiköhän?
        Onkohan koko porausreikä vaurioitunut sisältä käsin ja syvemmältä kun öljyä ja kaasua tulee sivusta ja jopa mailien päästä porausreiästä?

        Maankuori elää, koska kaasukuplassa oleva paine laskee. Vähän niinkuin kuuma kaurapuuro jäähtyessään rypistyy pinnastaan.


    • sairasta vakavasti

      koska se on tulvat tai hurrikaanit.
      koska se on islannin tulivuoret tai joku leffa.
      koska se salaliitto siellä tai täällä.

      ja nyt se on tämä!

      Tämä maailmanlopun maalailu ja pelottelu?
      Mikä ihme näitä ihmisiä vaivaa, ihan oikeesti?
      vakavasti sairasta

      • halpaa kaasua

        Sinulla on 30:n kilometrin kokoinen kaasupullo, joka räjähtää. Tulee isot tulet ja voi kaukana lämmitellä :)


      • soropnoo

        maailma on menossa kohti tuhoaan -- tai ihmiskunnan tuhoa.
        Planeetahan kyllä pyörii vielä muutaman miljardin vuoden ennen muuttumistaan supernovaksi.
        Kyllähän tiedemiehtkin povaavat ihmiskunnan loppua, mm. isorokkorokotteen kehittänyt sanoo, että aikaa on enää sata vuotta ja sitten se soropnoo...


      • joopa joo-o
        soropnoo kirjoitti:

        maailma on menossa kohti tuhoaan -- tai ihmiskunnan tuhoa.
        Planeetahan kyllä pyörii vielä muutaman miljardin vuoden ennen muuttumistaan supernovaksi.
        Kyllähän tiedemiehtkin povaavat ihmiskunnan loppua, mm. isorokkorokotteen kehittänyt sanoo, että aikaa on enää sata vuotta ja sitten se soropnoo...

        kuinka monta maailman loppuennustusta on olemassa?
        Kuinka monta kertaa lopun olisi jo pitänyt tulla?

        Kyllä näitä riitää joo.

        Voi olla että ihmiskunta tuhoutuu nyt, tai sitten ens vuonna tai 10.000 vuoden päästä?


      • pilleriä pilleriä

        ovat vakava paikka.

        Tässä sen nyt sitten näkee.


      • Valkoinen Kääpiö
        soropnoo kirjoitti:

        maailma on menossa kohti tuhoaan -- tai ihmiskunnan tuhoa.
        Planeetahan kyllä pyörii vielä muutaman miljardin vuoden ennen muuttumistaan supernovaksi.
        Kyllähän tiedemiehtkin povaavat ihmiskunnan loppua, mm. isorokkorokotteen kehittänyt sanoo, että aikaa on enää sata vuotta ja sitten se soropnoo...

        Tämä on totta että loppuksi aurinko tuhoutuu varmasti(miljardin vuoden päästä)se alkaa ensin laajenemaan ja polttaa lähiplaneetat pois(myös maa palaa poroksi)ja sitten se läsähtää pieneen kasaan ja siitä tulee valkoinen kääpiö.
        Jonka massa on varmasti ihan tajuton(tuleva musta aukko).
        Jos tämä nyt jotain lohduttaa niin kaikki sivilisaatiot tuhoutuvat ja silti yhä itkemme turhanpäiväisistä asioista niinkuin ne olisivat tärkeitä.


      • vanha ja vakaa
        Valkoinen Kääpiö kirjoitti:

        Tämä on totta että loppuksi aurinko tuhoutuu varmasti(miljardin vuoden päästä)se alkaa ensin laajenemaan ja polttaa lähiplaneetat pois(myös maa palaa poroksi)ja sitten se läsähtää pieneen kasaan ja siitä tulee valkoinen kääpiö.
        Jonka massa on varmasti ihan tajuton(tuleva musta aukko).
        Jos tämä nyt jotain lohduttaa niin kaikki sivilisaatiot tuhoutuvat ja silti yhä itkemme turhanpäiväisistä asioista niinkuin ne olisivat tärkeitä.

        uskon jälleensyntymiseen ja olen mukana.


      • Plasma-Aur?!
        Valkoinen Kääpiö kirjoitti:

        Tämä on totta että loppuksi aurinko tuhoutuu varmasti(miljardin vuoden päästä)se alkaa ensin laajenemaan ja polttaa lähiplaneetat pois(myös maa palaa poroksi)ja sitten se läsähtää pieneen kasaan ja siitä tulee valkoinen kääpiö.
        Jonka massa on varmasti ihan tajuton(tuleva musta aukko).
        Jos tämä nyt jotain lohduttaa niin kaikki sivilisaatiot tuhoutuvat ja silti yhä itkemme turhanpäiväisistä asioista niinkuin ne olisivat tärkeitä.

        "Tämä on totta että lopuksi aurinko tuhoutuu varmasti"

        Tuo edellyttäisi että uusimmat tieteen löydökset plasmasta avaruuden ilmiöitä muokkaavana voimana olisivat ehkä valhetta. Tutustu mahdollisuuteen että Aurinko ei olekaan pelkkä ydinreaktori:

        "The role of Plasma in The Universe

        Plasma cosmology has gone beyond hypothesis and analysis. There are problems with part three, of course, experimentation on universal scales, but the fact is that plasmas are highly scalable, and super-computing capabilities have enabled us to model plasma behaviours on galactic scales ... utilising only a few simple formulae.

        These models are consistent with reality. Big Bang cosmology, by contrast, fails to adequately account for the 'clumpiness' and filamentary structures that we observe.

        Plasma cosmology does NOT rely on abstract mathematical modelling or an increasing array of exotic hypotheticals like Dark Matter and Dark Energy!"

        http://www.plasmacosmology.net/


      • Ja ennen
        Valkoinen Kääpiö kirjoitti:

        Tämä on totta että loppuksi aurinko tuhoutuu varmasti(miljardin vuoden päästä)se alkaa ensin laajenemaan ja polttaa lähiplaneetat pois(myös maa palaa poroksi)ja sitten se läsähtää pieneen kasaan ja siitä tulee valkoinen kääpiö.
        Jonka massa on varmasti ihan tajuton(tuleva musta aukko).
        Jos tämä nyt jotain lohduttaa niin kaikki sivilisaatiot tuhoutuvat ja silti yhä itkemme turhanpäiväisistä asioista niinkuin ne olisivat tärkeitä.

        valkoista kääpiötä syntyy (miljardeja) älykääpiöitä planeetallemme, jotka tuhoavat sen hyvissä ajoin ennen noita ihan tajuttomia mustia aukkoja.


    • että..

      sinä olet seinähullu...

      • aika matalaa

        kun pitää leimata muita seinähulluksi?
        Vai onko se tapa vastata sellaiseen mikä ei itseä miellytä kun ei muita keinoja ole?


    • sukuvika...

      Kuumia aikoja on ollut myös aikaisemmin, mutta ei niin vähäjärkistä ihmisyyttä kuin tänään.

    • KimmoJ-9

      ...kun päästetään luonnon aikoinaan hautaamia aineksia väkivalloin rahan huumassa takaisin ilmakehään ja meriin.
      Luonto on aina osannut vastustaa luonnottomia ilmiöitä ja tekoja... Saas nähdä mitä viellä tapahtuu, kumpi lopulta voittaapi ihminen vai luonto?

    • matalapaine .

      > Tarkimmin asiantuntijat seuraavat laitteen paineita. Ne kertovat siitä, onko muualla vuotokohtia. Jos paineet pysyvät korkealla, se tarkoittaa, että muualla ei ole ainakaan laajoja vuotoja. Alustavien tulosten mukaan testaus etenee hyvin.

      Matala paine viittaa siihen, että muualla on vuotoalueita, joista öljy pyrkii esiin. Vuotoja voi syntyä vielä lisää, ja pahimmassa tapauksessa merenpohjaan saattaa ilmaantua valtavia repeämiä.<

      http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2224979

    • Nyt vaan pump

      pumppaamaan metaania ja kehittelemään metaanilla kulkevia autoja. Kääntäkää ihmiset ihmeessä tämä maailmanloppu eduksenne!

      • Meta Aani

        Toivotaan vain että maankuori kestää riittävän kauan, jotta tuollaiset suunnitelmat ehditään toteuttaa :)


    • nomdeplume
      • PB

        BP yrittää välttyä enemmiltä kustannuksilta silläkin uhalla, että koko lähde repeää liiallisen paineen vuoksi. Öljyn päästäminen on tässä tapauksessa riskittömämpää uusien vuotojen ja maankuoren repeämisen ehkäisemiseksi.


    • Lifesucks

      Menis vaan koko pallo paskaksi :). Pääsis makselemasta asuntolainoja ja ihmettelemästä kulttuurinrikkautta :). Ei tarviis tehdä lumitöitä eikä kärsiä helteestä, eikä myöskään kankkusesta. Boom boom vaan, mitä nopeammin sitä parempi.

    • Ovelasti?

      Molemmat globalresearchin jutut ovat pannassa. Viranomaisten palkkaamat nettihyökkääjät ovat ujuttaneet sinne 25 kävijän maksimirajan, joka tietysti täyttyy alta minuutin:

      Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: User 'u70167018' has exceeded the 'max_user_connections' resource (current value: 25) in /mnt/w0810/d01/s09/b024e3b0/www/index.php on line 57H
      Not connected : User 'u70167018' has exceeded the 'max_user_connections' resource (current value: 25)

      Todiste siitä että asia on Tabu.

      • NWO TULEEEEEE

        "Todiste siitä että asia on Tabu. "

        Ei vaan todiste siitä, että maailmanlopun hihhulit ovat taas iskeneet kirveensä kiveen odotellessaan kiimaisesti maapallon tuhoutumista. No, seuraavaa maailmanloppua odotellessa voimmekin taas nauraa idiooteille, jotka unohtavat tämän varman tuhon ja siirtyvät seuraavaan...


    • kanui

      Eihän tollaiseen olisi pitänyt edes ruveta jos ei ole 100%:sta taattua työturvallisuus systeemiä. Tässä sen huomaa, että kehitys maa on ollut kyseessä, kun ovat sotkubn saaneet aikaiseksi. Systemaattisuus puuttuu, mutta ei rahan himi. Kaikki johtajat pitäisi laittaa vastuuseen. Kuoleman rangaistus voisi olla jopa kovin tuomio..
      Niin vakavasta luonnon surmaamisesta on jo kyse tässä vaiheessa. Saatika, kun ihmiset rupeaa kuolemaan jo noiden 11 lisäksi..

    • heee!?

      Mistä se kupla on sinne joutunut?

    • 17+3
    • BSOD

      Problems existed from the beginning of drilling the well, Mr. Williams said. For months, the computer system had been locking up, producing what the crew deemed the “blue screen of death.”

      http://www.nytimes.com/2010/07/24/us/24hearings.html

      New York Times paljastaa tuoreimmassa uutisessaan että Meksikon lahden öljykatastrofin yhteydessä sattuneet kuolintapaukset ja massiiviset tuhot johtuvat BLUE SCREEN OF DEATHISTÄ.

      • synkkää

        Ja lukee scifitarinoita tietokonepelien lisäksi, kyllä se siitä.


      • ufo 2
        synkkää kirjoitti:

        Ja lukee scifitarinoita tietokonepelien lisäksi, kyllä se siitä.

        tietää jo tämän, sillä onhan meillä valtiovaraiministerinäkin toiselta planeetalta ufosta pudotettu epähenkilö. Miten muuten olisi käsitettävissä hänen tekonsa. Kymmenien tuhansien nuorisotyöttömien joukosta ei välitetä mitään, heille tyrkytetään vain lisää vippilainaa.
        Samaan aikaan ufomiehet velkaannuttavat valtion ja huutavat lisää maahan elintasopakolaisia.
        Voiko tällaista tehdä kukaan syntyperäinen suomalainen, joten muusta kuin maailman hävittämisestä ei voi olla kysymys. Tuskin tuo nykyinen pääministerikään on tältä planeetalta, sillä niin päättömiä hänen puheensa ovat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe