Niin, minua kiihottaa vanhemmat, siis äitini ikäiset ja vanhemmat naiset kovasti. Haluaisin valtavasti tulla itsevarman aikuisen naisen viettelemäksi, eipä vain ole koskaan näitä myyttisiä puumia osunut minun kohdalleni..
Tästä on sitten vielä kehittynyt pidemmälle sellainen äiti-poika fantasia. Isosta ikäerosta ja erosta kokemuksessakin tulee minulle sellainen alemmuuden tunne, josta nautin kovasti. Haluaisin siis todella olla vietävänä ja koulutettavana, en kuitenkaan kuritettavana. Esimerkiksi kiihottava tilanne olisi vaikka sellainen, jossa 'äiti' yllättää pojan masturboimasta salaa ja päättää sitten antaa pojalle pienen himokkaan oppitunnin..
Kokeeko muut nuoret miehet vanhempia naisia kohtaan samanlaista vetoa? Entäpä naiset, onko teillä kiinnostusta nuorempia poikia kohtaan? Kokemuksia? Omia fantasioita? keskustelua!
Suuri ikäero kiihottaa
8
1561
Vastaukset
- herr kaloin
On kokemusta. Olin itse vähän alta kolmekymppinen ja nainen 54v. Mahtava pano oli.
- Milla..
Sinulla on Odibuskompleksi?
- tattadadaa
siis tietenkin..
itse olen 19 ja
itselläni taitaa sama homma olla.
Pidän itseäni paljon vanhempia naisia todella viehättävinä ja sänkyynhän minä sellaisen mieluummin veisin kuin jonkun maija 18 veen.. en tietenkään omaan kotiin sillä saattaisi vanhemmat miettiä..
Ne vain kiihottavat paljon enemmän ja plussaa toisi varmaan se kokemuskin mitä heiltä saattaisi löytyä^^
kuitenkaan en fantasioi tuosta runkkaus jutustasi;S
helposti kelpaisi ikäluokasta 20--50 hyvännäköinen misukka;)
- vanhaz
mulla on vakkarina 45v nainen ja sitten salaa käyn nussimassa 58v kiimapillua, joka on aivan kertakaikkiaan valmis mihin vain...ja kulli aina pystys aivan helvetisti, en tiedä miksi ja panot aivan taivaallisia:)
- ankarasakari
Seurustelin pitkään yli kymmenen vuotta minua vanhemman sihteerikön kanssa. Aika kiimainen oli. Todella kostea tavara ja aina oli valmis mihin vain. Olin ensimmäinen joka sai panna anaaliin häntä, ja orkut sai siitäkin. Suostui tosi pervoihin juttuihin, esim dildotti minua mielellään.
Aikuinen puuma kiihottaa, en tiedä miksi. Erityisesti korkokenkäiset jakkutädit on aika hot. Itsellä ikää 30 vee ja yli 40 vee on kuuminta mitä tiedän. Aika paljon tulee myös ihan granny-videoitakin katsottua. Tekisi mieli kokeilla joskus jotain 50-60 vuotiasta.- +50
Ankarasakari puhuu asiaa!
- gh7
+50 kirjoitti:
Ankarasakari puhuu asiaa!
kuuskymmpiset on parhaita. Niinku esim. mun naapurin eläväinen leskirouva jonka kanssa mulla on sellanen salasuhde vaimon tietämättä. Vithu se nainen on kuuma. Se touhuaa mun kanssa kaikkea josta oon aiemmin voinu vaan haaveilla...
- pe
Kyllä kiinnostaa ja kovasti. On itse päässyt naimaan entistä naapurin naista joka on äiti mun koulukaverille ,
saakelin kiimainen nainen . On ollut saman laisia fantasioita että äiti tai mäidin sisko yllättää ja antaa sen tähden niinkuin säälistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819