Mä niinku haluaisin niinku nyt avautua ja kertoa että mulla menee niinku kohta hermot ku mä niinku juttelen täällä välillä toisella persoonallani, se niinku alkaa ottaa pattiin ku se "valtaa" kokoajan mun todellisia ajatuksiani...?????
Huhuuu..
3
235
Vastaukset
- Åboy.
oleen siis ihan ulalla. Please hankkikaa mulle jotain lääkitystä.
- Åboy.
mä en tajuu enää yhtään, missä mennään. Mulle on TulluT ihan paKKomielle tulla tänne Tps:n palstalle esiintymään turkulaisena.
Voin todella pahoin. yrittäkää ymmärtää mun kirjoituksia. En millään pahalla. Jättäkää omaan arvoonsa. Kaipaan huomiota ja sääliäkin.
Hei kaikille. - Åboy.
Åboy. kirjoitti:
mä en tajuu enää yhtään, missä mennään. Mulle on TulluT ihan paKKomielle tulla tänne Tps:n palstalle esiintymään turkulaisena.
Voin todella pahoin. yrittäkää ymmärtää mun kirjoituksia. En millään pahalla. Jättäkää omaan arvoonsa. Kaipaan huomiota ja sääliäkin.
Hei kaikille.Kui??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184