Joo.. Olen itse epätoivoisesti yrittänyt etsiä vuosi, pari sitten Nelosella pyörinyttä tositv ohjelmaa, jonka nimeä en muista.
Tuntomerkit tulevat tässä -
x Ohjelma tuli Neloselta
x Siinä noin 40 lasta yritti selviytyä [en muista kuin kauan] tehdyssä länkkärikaupungissa
x noin 4-7 johtajaa, jotka olivat valittu erityisesti tehtäväänsä [ja olivat myös lapsia!!] jakoivat muut lapset joukkueisiin, joita he itse johtivat
x suunnilleen joka viikko joukkueet kilpailivat keskenään palkinnoista, joita olivat esimerkiksi wc-pöntöt, tv:t yms.
x joka viikko pidettiin kokous, jossa halukkaat saivat jättää haasteen kesken ja palata kotiin perheensä luo
x lapset hoitivat itse kaiken [korostan KAIKEN!]
Lisään noita sitten, jos kukaan ei satu muistamaan.
Aivan lisään vielä, että ohjelma katkaistiin yllättäen, eikä loppuja jaksoja enää Nelosella nähty, siinä syy, miksi olen ohjelmaa etsinyt.
Olen kiitollinen, jos joku muistinsa sopukoista kyseisen ohlejman nimen muistaa ja päättää pitkän "etsintäretkeni". :D
Kadonnut TV-sarja
Kirsi..
2
370
Vastaukset
- lödfjldjf
http://www.cbs.com/primetime/kid_nation/ eli CBS kanavan Kid Nation reality show.
- dfe e fc
Mitenniin ei nähty sarjaa loppuun? Minusta kyllä näytettiin viimeinenkin jakso. Siinä lasten vanhemmat tulivat kylään ja valtuusto päätti, ketkä kolme saavat 50 tonnin kultatähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1052355
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161774Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen961411Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1871359Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31236- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124913- 76900