tapahtui joitakin vuosia sitten, kun menetin terveyteni työtapaturmassa. kaikkien kiputilojen
lisäksi sairastuin vielä vaikeaan masennukseen, jota olen muiden vaivojen kanssa yrittänyt lievittää.
Tuntuu, että ei oikein virtaa enään ole mihinkään toisin kuin ennen. Olin huippukunnossa, työelämässä
kun pitää olla.., en olisi ikinä uskonut että se olisi niin raskasta, entisen elämän menettäminen ja
nykyisen ylläpitäminen. Kaikenlainen ajattelu rahan tuomista eduista ei saa minulta minkäänlaista
arvostusta. Ihmisten ns"ongelmat" tuntuvat mitään sanomittomilta lauseilta.. ihmisten ahneus on
pelkkää olettamista siihen asti, kunnes terveys menee. T. Mukavia ja antoisia hetkiä elämässä.
Käännekohta
Jutut loppu
0
333
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60856
- 47809
- 45742
- 40731
- 39688