Hei! Olisin kysellyt teiltä jotka harrastatte persepanoja: Tuleeko siitä peräpukamat niinkuin väitetään.
Saako persepanoista pukamat?
7
2008
Vastaukset
- Jaskax
Jos anaaliseksiä harrastetaan silloin tällöin ja varotaan ettei mikään vaurioidu, niin peräpukamia ei tule ollenkaan. Jos peräpukamat jo on olemassa, niin tilanne on eri.
- anusperä
..eli näin; Minun tyttöystävälle ei ole tullut mitään vivoja vaikka olemme jo pidemmän aikaa (noin 10 vuotta) harrastaneet peppuseksiä. Mutta tyttöystäväni kaveri kertoi että hänelle on tullut peräpukamat, mutta ei peppuseksistä vaan ryyppäämisestä??!!! Hän kertoi menneensä lääkärille kun anusta kirveli ja kutitti aina juhlinnan jälkeen ja lääkäri sanoi että hänen on lopetettava juominen jos haluaa pitää peränsä kunnossa. Hän onkin kyllä aika bilettäjä = ei ihme vaikka perä meneekin "remonttiin" ; ))))
- paukamat
tulee helposti vaurioita jos suvussa on taipumusta pukamille..siis taipumusta suonikohjuille, kudosherkkyys. Miksi ihmeessä täytyy suostua jos ei itse tykkää tai jopa sattuu. Eri asia tietty jos tykkää nainen itsekin..
- Suolen paine
Peräpukamat syntyvät huomattavalta osin peräsuolen verisuonten paineesta, ja anaaliseksi juuri aiheuttaa mekanista hankausta ja painetta suolessa. Minulla on lääkärinä kohta 15 vuoden kokemus gastroenterologiasta, ja olen nähnyt todella ruman näköisiä peräaukkoja, useimpien taustalla on juuri valitettavasti anaaliseksi.
- omistan oman pukaman
mulle tuli sisäpuolinen peräpukama syöpähoitojen jälkeen. Siihen aikaan en harrastanut anaalia ollenkaan. Eli lääkärin pitäis tietää et aina ne ei tule anaaliseksistä.
- 12 12
omistan oman pukaman kirjoitti:
mulle tuli sisäpuolinen peräpukama syöpähoitojen jälkeen. Siihen aikaan en harrastanut anaalia ollenkaan. Eli lääkärin pitäis tietää et aina ne ei tule anaaliseksistä.
"Eli lääkärin pitäis tietää et aina ne ei tule anaaliseksistä."
Niin lääkäri tietääkin. Täällä anonyymipalstalla lääkärinä esiintyy kuka tahansa peelo... Tässä keskusteltiin aiheesta ilmeisestikin saman heebon kanssa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9120496
Näillä "lääkäreillä" ei koskaan ole esittää mitään muuta todistetta väitteilleen kuin kuulopuheet ja omat keksityt kokemuksensa. - plöö
omistan oman pukaman kirjoitti:
eihän se väittänytkään, että ne aina tulisi anaaliseksistä. useimmat ei tarkoita samaa kuin kaikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864