Ajattelemisen aihetta peppuseksistä

Lääkärin näkemys

Anus on rakenteeltaan lihaskudoksen ympäröimä ruumiinaukko. Anuksen sulkijalihas on rakenteellisesti "suunniteltu" siten,
että se toimii silloin kun peräsuolesta tulee ulostetta ulospäin. Sisäänpäin tulevaa "liikennettä" varten anuksella ei ole olemassa
luonnollista mekanismia, kuitenkin peppuseksin harrastajilla anus ns. harjaantuu ottamaan sisään esineitä ja siittimiä. Tämä tapahtuu pitkälti lihasjännityksen vähenemisen kautta.

Jos anaaliseksin harjoittaja toistuvasti antaa peräsuoleensa tunkeutua isoja esineitä (anaaliseksi, nyrkkinainti, isot dildot, jne.) tuloksena on pysyvä peräsuolen lihasjännityksen katoaminen. Peräaukko suurenee, ja lihaskudos osittain repeää ja alkaa kasvattaa arpikudosta. Tästä on seurauksena osittainen tai täydellinen pidätyskyvyttömyys vanhempana. Kyseessä on vuosien prosessi, mutta fakta on, että joillain vanhemmilla ihmisillä on ihan oikeasti vaipat käytössä tästä johtuen. Valitettavasti kyseessä on pysyvä muutos peräsuolessa ja sen lihaksistossa.

Miettikää, hyvät ihmiset, ennenkuin alatte harrastaa anaaliseksiä vastaanottavana osapuolena. Tuolla huvilla voi olla ikävät seuraukset.
Ehkä normaali / pienikokoista siitintä vielä voi ottaa peräaukkoon, mutta isommat penikset ja erilaiset esineet kannattaa unohtaa, jos haluaa säilyttää pidätyskykynsä. On ikävää, jos ilma ja uloste karkailee miten sattuu, eikä asialle mahda mitään.

29

5568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinkin voi olla

seuraamuksia ja mahdollisia vammoja, haluaako joku vaikka tahallaan aiheuttaa vammoja

• lääkäriltä...

jotain linkkiä johonkin lääketieteelliseen julkaisuun, jossa tuo on todettu?

Vai onko tuo vain tohtorin oma mielipide?

Ps. Unohdit kieltää runkkaamisen... siinähän menee silmät pysyvästi killiin (vuosien saatossa).

• pp mies

Sulkialihas on siinä ihan samanlainen lihas kuin kaikki muutkin kehon lihakset ja sitä pystyy harjoittamaan ja pitämään hyvässä kondiksessa, esim kaurisharjoitus on tehokas siihen, ei ole mitään syytä jättää pyllyyn nussimista siinä pelossa että paikat hajoaa, se on vaan niin extreme touhua fantastic!

• Lääkärisivustoilla, kuten hyvin tiedät, ei varoitella sulkijalihaksen pysyvästä löystymisestä anaaliseksin yhteydessä. Jos lihaksen vaurioitumisen riski olisi edes kohtuullinen niin asiasta varoitettaisiin aina aiheeseen ja esimerkiksi sukupuolitauteihin liittyvässä valistusmateriaalissa. Tästä olen kirjoittanut monta kertaa aiemminkin otsikolla "Lääkärit anaaliseksistä".

Ruhjomalla saa paikat hajoamaan. Sitä tapahtuu esimerkiksi raiskauksien yhteydessä. Jos pitäytyy sellaisissa toimissa jotka eivät tuota kipua niin vaaraa ei ole.

Peräsuolen lihasjännityksestä en olekaan ennen kuullut saati sitten sen katoamisesta. Annapa linkki sinne, mistö olet tietosi saanut (taitaapa jäädä tälläkin kertaa vain kirjoittajan mielipiteen varaan tämä varoitussaarna). Sen toki tiedän että liian usein toistuva suolenhuuhtelu saattaa vaikuttaa haitallisesti suoliston lihastoimintaan ja aiheuttaa ummetusta. Silloinkin vaiva paranee lopettamalla liian usein tehdyt huuhtelut.

Kaipaan siis lähdeviitteitä. Niitä ilman tuo kirjoittamasi on mielestäni hölynpölyä. Minäkin voisin perusteetta väittää, että peppuseksistä pidättäytyminen aiheuttaa ummetusta, tukan lähtöä, miehillä pallien paisumista ja naisilla takakireyttä. Kuten huomaat perusteetta väittäminen on yhtä tyhjän kanssa.

• kunhan vain

Isossa kyrvässä tuntuu hyvälle...aaah...pieni pylly on parasta mitä voi saada!:-)

• terv.kesk.lääk.

Jos todella olet lääkäri, tiedät hyvin, että peräsuoli on rakenteeltaan sellainen, että siinä
        1) on lihasjännitys peräaukossa, sulkijalihaksen ansiosta. (Tämä on luonnollisesta syystä oltava, muuten suolen sisältö tulisi ulos).
        2) suoli ja anus eivät ole todellakaan tarkoitettu ottamaan mitään vastaan, vaan liikkeen on tapahduttava suolesta ulospäin. Suolen matamisliike työntää ulostemassan ulospäin ja peräaukko toimii luonnollisesti siten että se päästää ulospäin, eikä mielellään sisäänpäin.

Jos jotain työnnetään peräaukosta sisälle suoleen, se tapahtuu väkisin ja suunta on luonnoton. Jos väkisin ruhjotaan isoilla esineillä, totta kai lihasjännitys ajan oloon löystyy.

Ei siinä mitään lähdeviitteitä tarvita, eikä se todellakaan ole hölynpölyä, työnnä itse tekokyrpä perseeseesi ja kokeile, miten helposti se sinne menee, niin huomaat itse, onko perseesi suunniteltu ottamaan sisäänsä isoja esineitä.

• Uberprof. der Proct.
        terv.kesk.lääk. kirjoitti:

Jos todella olet lääkäri, tiedät hyvin, että peräsuoli on rakenteeltaan sellainen, että siinä
        1) on lihasjännitys peräaukossa, sulkijalihaksen ansiosta. (Tämä on luonnollisesta syystä oltava, muuten suolen sisältö tulisi ulos).
        2) suoli ja anus eivät ole todellakaan tarkoitettu ottamaan mitään vastaan, vaan liikkeen on tapahduttava suolesta ulospäin. Suolen matamisliike työntää ulostemassan ulospäin ja peräaukko toimii luonnollisesti siten että se päästää ulospäin, eikä mielellään sisäänpäin.

Jos jotain työnnetään peräaukosta sisälle suoleen, se tapahtuu väkisin ja suunta on luonnoton. Jos väkisin ruhjotaan isoilla esineillä, totta kai lihasjännitys ajan oloon löystyy.

Ei siinä mitään lähdeviitteitä tarvita, eikä se todellakaan ole hölynpölyä, työnnä itse tekokyrpä perseeseesi ja kokeile, miten helposti se sinne menee, niin huomaat itse, onko perseesi suunniteltu ottamaan sisäänsä isoja esineitä.

"Ei siinä mitään lähdeviitteitä tarvita, eikä se todellakaan ole hölynpölyä"

Jos se ei ole hölynpölyä niin lähdeviitteet löytyvät. Vaan kun on hölynpölyä niin lähdeviitteitä ei löydy ja siksi et niitä voi antaa. Muuten ei joutuisi kiemurtelemaan vaan löisit korttia pöytään.

Sama väite löystymisestä on täällä esitetty sen seitsemänsataa kertaa eikä sille ole tähän asti löytynyt näyttöä muuten kuin anaaliraiskausten yhteydessä. Siksi TIETENKIN kysytään lähdeviitteitä eikä uskota anonyymin nimimerkin väitteitä vaikka se kuinka uskottelisi olevansa anaalitieteen yliprofessori. Niitä kun täällä mahtuu kolmetoista tusinaan.

"työnnä itse tekokyrpä perseeseesi ja kokeile, miten helposti se sinne menee, niin huomaat itse, onko perseesi suunniteltu ottamaan sisäänsä isoja esineitä. "

Been there done that. Toistettu aika moneen kertaan yli parinkymmenen vuoden ajan. Ei ole tullut ongelmia eikä ole paikat löystyneet. Suomalaisten lääkärisivustojen kanssa olen omien kokemuksieni perusteella samaa mieltä asiasta eli anaaliseksi oikein harjoitettuna ei aiheuta sulkijalihaksen löystymistä.

Jos anaaliseksi ei ole sinun juttusi niin olet väärällä palstalla.

• N40+

"Suolen matamisliike työntää ulostemassan ulospäin ja peräaukko toimii luonnollisesti siten että se päästää ulospäin, eikä mielellään sisäänpäin"

Itse asiassa ilmiön nimi on peristaltiikka, mutta muuten kirjoitat täysin asiaa.

http://www.poliklinikka.fi/?page=4598627&search=peristaltiikka

• Toinen lääkäri

Pahinta on arpikudos, jota peräsuolen seinämä alkaa kasvattaa, kun sinne naidaan toistuvasti isoilla kyrvillä. Tämä kyseinen arpikudos omalta osaltaan edesauttaa peräaukon löystymis prosessia.

Voin kertoa, että itse huomaan vastaanotolla, kun poistan peräpukamia, jos asiakkaan peräaukon kanssa on leikitty. Sanonkin aina leikkisästi asiakkaalle, että älä nyt ihan ilmaan lennä nautinnosta, tämähän on kuin elokuvissa, kun työnnän sisään operaatiossa tarvittavaa välineistöä. Olen myös huomannut, että ihmiset itse tietävät olevansa "löysäperseisiä", ja häpeävät tulla poistattamaan pukamiaan, koska värkkini menee heidän takapuoleensa vähän liian helposti... mutta kun vähän pistää leikkiä peliin, niin tunnelma vapautuu.

• Ajattelisit itseäsi
        Uberprof. der Proct. kirjoitti:

"Ei siinä mitään lähdeviitteitä tarvita, eikä se todellakaan ole hölynpölyä"

Jos se ei ole hölynpölyä niin lähdeviitteet löytyvät. Vaan kun on hölynpölyä niin lähdeviitteitä ei löydy ja siksi et niitä voi antaa. Muuten ei joutuisi kiemurtelemaan vaan löisit korttia pöytään.

Sama väite löystymisestä on täällä esitetty sen seitsemänsataa kertaa eikä sille ole tähän asti löytynyt näyttöä muuten kuin anaaliraiskausten yhteydessä. Siksi TIETENKIN kysytään lähdeviitteitä eikä uskota anonyymin nimimerkin väitteitä vaikka se kuinka uskottelisi olevansa anaalitieteen yliprofessori. Niitä kun täällä mahtuu kolmetoista tusinaan.

"työnnä itse tekokyrpä perseeseesi ja kokeile, miten helposti se sinne menee, niin huomaat itse, onko perseesi suunniteltu ottamaan sisäänsä isoja esineitä. "

Been there done that. Toistettu aika moneen kertaan yli parinkymmenen vuoden ajan. Ei ole tullut ongelmia eikä ole paikat löystyneet. Suomalaisten lääkärisivustojen kanssa olen omien kokemuksieni perusteella samaa mieltä asiasta eli anaaliseksi oikein harjoitettuna ei aiheuta sulkijalihaksen löystymistä.

Jos anaaliseksi ei ole sinun juttusi niin olet väärällä palstalla.

että takapuolesi on jo löystynyt. Jos et olisi harrastanut anaaliseksiä, ei takapuoleesi pystyisi tunkemaan mitään kuumemittaria paksumpaa esinettä. Tai ei ainakaan helposti. Etkö käsitä, että jos sinne menee tekopenis, jossain on jo jotain vikaa, ja suolesi ja peräaukkosi on luonnottoman löystynyt.

Totta kai teet itsellesi mitä haluat, kehosi on sinun kehosi, mutta toivon että et tekisi omalle kehollesi pahaa!

Normaali, terve peräsuoli hyväksyy vain ulospäin suuntautuvan liikkeen, ei sisäänpäin. Tämä on lääketieteellinen fakta

• Uberprof. der Proct.
        Ajattelisit itseäsi kirjoitti:

että takapuolesi on jo löystynyt. Jos et olisi harrastanut anaaliseksiä, ei takapuoleesi pystyisi tunkemaan mitään kuumemittaria paksumpaa esinettä. Tai ei ainakaan helposti. Etkö käsitä, että jos sinne menee tekopenis, jossain on jo jotain vikaa, ja suolesi ja peräaukkosi on luonnottoman löystynyt.

Totta kai teet itsellesi mitä haluat, kehosi on sinun kehosi, mutta toivon että et tekisi omalle kehollesi pahaa!

Normaali, terve peräsuoli hyväksyy vain ulospäin suuntautuvan liikkeen, ei sisäänpäin. Tämä on lääketieteellinen fakta

"Tämä on lääketieteellinen fakta "

Kirjoitat pötyä, kuten aiemmat viestit lukemalla heti huomaa.

Lääketieteellisen faktan esittäminen on helppoa. Sen kun annat tarkistettavissa olevan tiedon siitä, missä lääketieteellisessä julkaisussa kyseinen "fakta" on esitetty. Muuten olet kuten muutkin anonyymit nettikirjoittajat eli esittämässä vain omia mielipiteitäsi.

Mielipiteiden osoittaminen faktoiksi on helppoa silloin, kun mielipiteet ja faktat kertovat samaa. Sinun tapauksessasi esität mielipiteinä pötypuhetta ja siksi välttelet ja kiertelet...

Esitä todisteet. Korttia pöytään. Lähdeviitteet näkyviin.

• Uberprof. der Proct.
        Toinen lääkäri kirjoitti:

Pahinta on arpikudos, jota peräsuolen seinämä alkaa kasvattaa, kun sinne naidaan toistuvasti isoilla kyrvillä. Tämä kyseinen arpikudos omalta osaltaan edesauttaa peräaukon löystymis prosessia.

Voin kertoa, että itse huomaan vastaanotolla, kun poistan peräpukamia, jos asiakkaan peräaukon kanssa on leikitty. Sanonkin aina leikkisästi asiakkaalle, että älä nyt ihan ilmaan lennä nautinnosta, tämähän on kuin elokuvissa, kun työnnän sisään operaatiossa tarvittavaa välineistöä. Olen myös huomannut, että ihmiset itse tietävät olevansa "löysäperseisiä", ja häpeävät tulla poistattamaan pukamiaan, koska värkkini menee heidän takapuoleensa vähän liian helposti... mutta kun vähän pistää leikkiä peliin, niin tunnelma vapautuu.

"edesauttaa peräaukon löystymis prosessia. "

Lääkäreillä on yleensä tuo oikeinkirjoitus pikkaisen paremmin hallussa. Ihanko oikeasti kuvittelette, että joku ottaa nuo väitteenne tosissaan 8=D 8=D

Tässä vastaus samaan provoon, ehkä jopa samalle henkilölle, huomaa vuosiluku oli 2004 eikä linkit enää toimi http://keskustelu.suomi24.fi/node/1792792#comment-8837889

Jotta asiasta ei jäisi epäselvyyttä niin mennään sitten sinne lääkärisivustolle katsomaan. Asiassa auttaa Tohtori.fi - sivuston seksiklinikka:

http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=5277014

Missä kohdassa tuota yllämainittua www.tohtori.fi - lääkärisivuston pitkää artikkelia anaaliseksistä näet maininnan löystymisprosessista, arpikudoksen muodostumisesta jne??? Aivan oikein, ei missään.

Yllä käytin lähdeviitteitä. Kokeilepa sinäkin niin ei tule mokailtua ja jäätyä valehtelusta kiinni jatkossa yhtä pahasti.

• tosi kyllästynyt

Olet hoidon tarpeessa oleva sairas valehtelija, luultavasti sama henkilö, joka täällä lääkärinä esiintyen tai "lääketieteellisiin faktoihin" vedoten heittää kulunutta mantraansa. Yhtään kertaa en ole kuitenkaan asian tiimoilta nähnyt oikeita lähdeviitteitä (referoidut tieteelliset lehdet).

Ja ihmisten sulkijalihaksien kireydessä on todellisuudessa suuria eroja jo synnynnäisesti, tämän tietäisit jos olisit oikea lääkäri, mitä et todellakaan ole. Luultavasti ole sama häirikkö, joka terrorisoi mm. naturistipalstaa...

• mikä...

pervo sä oot! Runkkaatko samalla, kun sanot leikkisästi asiakkaalle: "että älä nyt ihan ilmaan lennä nautinnosta, tämähän on kuin elokuvissa"??? Taidat olla lääkärinä arvauskeskuksessa...

Alle kouluikäisenä molemmat korvani olivat tulehtuneet ja menimme (äitini kanssa) arvauskeskukseen hakemaan hoitoa... siellä oli kaltaisesi "lääkäri", joka puudutti toisen korvan ja puhkaisi sen jälkeen sen toisen (ei puudutetun) korvan!!!

Toinen "lääkäri", samassa arvauskeskuksessa muutamia vuosia myöhemmin, epäili, että minulla olisi otsalohkon tulehdus ja otatti "kuutamo-röntgenkuvat". Kuvat nähtyään hän kysyi: "Onko sinulla todettu aivokasvainta?" Vastasin "lääkärille", ettei sellaista ole todettu, johon lääkäri vastasi: "Ai jaa, ei sitte mitään... tuossa on sinulle antibioottiresepti..."

Joten nuo teidän lääkäri-tittelinne ei merkitse mulle vittuakaan...

Lääkärit ja meteorologit ovat ainoita, jotka saavat palkkaa arvauksista.... ;o)

• KeittiöInsinööri
        Ajattelisit itseäsi kirjoitti:

"Jos et olisi harrastanut anaaliseksiä, ei takapuoleesi pystyisi tunkemaan mitään kuumemittaria paksumpaa esinettä. Tai ei ainakaan helposti."

Sä sitten pukkaat kuumemittarin vahvusta p#skaa, et oo tosissas.

Näin ton sun tekstin ymmärtää, jos sinne ei mene sisään mitään paksumpaa niin ei sieltä voi tullakkaan.

• totta kai.......

tuo pitää paikkansa, eli kohtuus kaikessa, myös nussimisessa. kyllähän sitä paikat löystyy jos jatkuvalla syötöllä jollain helvetin isoilla tekokaluilla hoonataan.

• JeesusAllah

Munkin mummulla ja mammalla on vaipat enkä usko et ne on kauheesti pannu itteään perseeseen. Voin toki kysyä Elsalta ja Marjatalta että ovatko nuorempana antaneet eerolle ja antille muutakin kuin vulvaa.

• enemmän sääntö
        JeesusAllah kirjoitti:

Munkin mummulla ja mammalla on vaipat enkä usko et ne on kauheesti pannu itteään perseeseen. Voin toki kysyä Elsalta ja Marjatalta että ovatko nuorempana antaneet eerolle ja antille muutakin kuin vulvaa.

kuin poikkeus, siis peppuseksin harrastaminen...

• Uberprof. der Proct.
        enemmän sääntö kirjoitti:

kuin poikkeus, siis peppuseksin harrastaminen...

Yöjalkaan kun Suomessa ennen vanhaan mentiin niin ei haluttu hauskuudesta tulevan lapsia. Anaaliseksiä käytettiin ehkäisynä: Ei tullut lapsia eikä mennyt immenkalvot puhki.

• Sä mikään lekuri ole

" mutta fakta on, että joillain vanhemmilla ihmisillä on ihan oikeasti vaipat käytössä tästä johtuen."

Fakta on, että joillakin vanhemmilla ihmisillä on ihan oikeasti vaipat käytössä, vaikka he eivät olisi koko elämänsä aikana kertaakaan harrastaneet anaaliseksiä. Joten anaaliseksin harrastamattomuus ei ole mikään tae sille, ettetkö vaikka sä joutuisi käyttää niitä vaippoja vanhempana. Sellaista se on, elämä.

• Petter-i

..kun tällä palstalla on näinkin paljon ihan oikeita lääkäreitä esittämässä mielipiteitään. :) Enemmän kuin monella palstalla missä lääkärit vastailevat ihmisten kysymyksiin.

Jos joku lääkäri täällä antaisi oikeasti oman ammatillisen mielipiteensä asiasta hän ei epäröisi kertoa kuka on ja kirjoittaa asiaansa omalla nimellään, rehellisesti rekisteröityneenä ja kertoen omaa ammattinimikettään jne faktoja. Ja tuskin muutenkaan käyttäisi sanoja kyrpä tai perse tai väittäisi ettei kuumemittaria isompaa kuulu liikkua siinä reiässä. Jo perus kikkareetkin on sitä paksumpia. :)

Joten jos antaisitte ihmisten keskustella asiasta mistä tykkää ja lopettaisitte turhan sotkun heittämisen sekaan, kun ei se oo kuin oman aikanne tuhlaamista. Ei nääkään ihmiset tule niille palstoille huutelemaan turhuuksia missä te ehkä tykkäätte keskustella kumpi on parempi, Mitsu vai Subaru ja isommalla vai pienemmällä takaspoilerilla. :)

Tuleepahan kokeiltua vaikka tietäähän sen ettei tästä mitään hyötyä ole. Jokunen lääkäri varmasti kohta kommentoi mun sanomisia. :D

• pikku_ninni

Mutta mä sanon sanottavani rekatulla nikillä, enkä huutele puskista, kuten sä teit.

Jos on varaa arvostella jonkun kirjoituksia niin tee se rekattuna ja siten tunnistettavana.

Siinä oot oikeassa, attä avaaja ei oo lekuri. Häneltä puuttuu aiheteknologinen sana-asettelu. ;)

• inoutinoutinout
        pikku_ninni kirjoitti:

Mutta mä sanon sanottavani rekatulla nikillä, enkä huutele puskista, kuten sä teit.

Jos on varaa arvostella jonkun kirjoituksia niin tee se rekattuna ja siten tunnistettavana.

Siinä oot oikeassa, attä avaaja ei oo lekuri. Häneltä puuttuu aiheteknologinen sana-asettelu. ;)

Lekuriko työntää koko ajan "väärään" suuntaan? Kyllä mun kulli tekee 50%sti oikeaa liikettä :)

• Kyrväkästäkö

Oletko jonkun Lahkon edustaja , tuollainen sadunkertoja lienee niistä piireistä

• sinä vaan...

sitä paskaa... sillä paskallakin on luojansa!

Sattuuko se Raamatulla tehtävä aivopesu?

• Kireä tapaus

jaskaa suollat tänne. Jokainen ihminen on yksilö ja tuollaisen sopaskan uskotteleminen raamatun tapaan on ihan naurettavaa touhua.
      Itse miehenä kärsin pikemmin liian kireästä anuksesta kuin löysyydestä.
      Ihan faktana on useamman kerran kirurgi leikkaussalis repimäl sitä yrittänyt venyttää,kunnes kyllästyi touhuun ja halkaisi veitsel sulkijalihakset. Ei lähtenyt kireys ja viiltokohta on helposti vertavuotava vuosienkin päästä ihan normitortul käydes.
      Kun aiempi naisystäväni dildol kerran viikos venytti ahteriani,niin ei ollut kireys tai verenvuoto-ongelmia ja arkipäivät oli juhlaa. Toista se on nykyään uuden naisystävän kanssa,kun hän ei ole asiaan tarttunut. Melkein jokainen wc käynti laittaa ison kipukynnyksen omaavalle karjulle kylmät hikipisarat otsal ja tuhlaa puolen rullaa paperia,että saa isommat plasmavuodot pyyhittyä. Välillä on vuodottomia kausia, johtuen runsaiden kasvisten määrien syömisen aiheuttamasta ripulista.
      Ei kirurgi turhaan suustaan möläyttänyt,että kannattaisi käydä Ruotsissa.

En pane pahaksi vaikka mun peräaukkoani naiseni venyttelisi vaikka millä dildol,kunhan ei liikan isoa sinne tunge. No, haaveita saa olla ja täytyykin olla. Perspanot kunniaan! On se myös ihanaa naisen peppuun panna,nyt vain sitä en nykyiseltä saa.

• Lääkärin näkemys

nyt onkin mennyt oikein hienoksi keskustelun taso. Tehän saatte väännettyä vaikka valkoisestakin mustan, onnittelut siitä. Saattehan toki tehdä omalle kehollenne mitä haluatte, älkää antako minun estää. Eipähän lopu ainakaan tällä menolla työt Suomessa terveydenhuoltoalalta.

• kaikki...
        Lääkärin näkemys kirjoitti:

nyt onkin mennyt oikein hienoksi keskustelun taso. Tehän saatte väännettyä vaikka valkoisestakin mustan, onnittelut siitä. Saattehan toki tehdä omalle kehollenne mitä haluatte, älkää antako minun estää. Eipähän lopu ainakaan tällä menolla työt Suomessa terveydenhuoltoalalta.

lääkärit uskovaisia hihhuleita?

• Uberprof. der Proct.
        Lääkärin näkemys kirjoitti:

"Lääkärin näkemys" my ass. Kun sulla ei ole mitään näyttöä väittellesi niin tuollaista joudut yrittämään. Hankkisit elämän.

Älä viitsi elvistellä keksityllä tittelillä, se kun on niin out. Lääkäreitähän me kaikki ollaan ainakin täällä anonyymipalstalla paitsi tietty ne jotka on juristeja. Minäkin olen proktologian yliprofessori eräässä saksalaisessa yliopistossa (Überprof. der Proct.) eli tiedän kaiken mitä aiheesta voi tietää. Kymmenentuhatta kertaa lukko päälle joo eli mää voitan sut aina (ja laitan miinusta roskaviesteihin)!

Väitteet kannattaa esittää lähdeviitteillä maustettuna. Ne (lähdeviitteet ja linkit lääkärisivustoille siis) tuovat mukaan varmennettavuuden hienostunutta aromia, jota palstalta mielestäni uupuu.

Voisit aloittaa kertomalla, mitä virheitä sinun mielestäsi (perustellen!) on lääkärisivuston tohtori.fi:n sivulla olevassa anaaliseksiä käsittelevässä artikkelissa http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=5277014

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1279
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1057
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1020
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      979
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      156
      944
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      943
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      856
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      771
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      705
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      704
    Aihe