Kiroilu liventää tuskaa,

o.tunnus

jopa helteellä ja toki tuulessa tuiskussa :)
Kiroilu kovalla äänellä vahvistaa vastustuskykyä ja muutenkin liventää mielesiterveyttäsi !
Meidän pappa tykkää niin perkeleesti, voi vitusta.

Näin väittää Livescience.com.
Vaikka kylmä jo pienenä tiesin, etse kiroilu joskus auttaa..tuskaankin..muuhunkin :)

35

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiroilu lieventää montaa vaivaa, rakkaussuruissa, hammaskivussa,
      sekä yleisessä ketutuksessa.

• myös samaa mieltä!!

Tana niin!!

• Jos sulta loppuu sanat oikein suuren ketutuksen eressä niin mulla on kiroilun käsikirja,yli 3000 manausta, kyllä lähtee

• GloriaJoy
        koti-kiusattu kirjoitti:

Jos sulta loppuu sanat oikein suuren ketutuksen eressä niin mulla on kiroilun käsikirja,yli 3000 manausta, kyllä lähtee

jo liittäny tuon litanian, mikä pätkähtää liian usein silmille rohviiliin mennessä eli

""Service Temporarily Unavailable"" .. oisko lyhyesti Swetuh

• GloriaJoy kirjoitti:

jo liittäny tuon litanian, mikä pätkähtää liian usein silmille rohviiliin mennessä eli

""Service Temporarily Unavailable"" .. oisko lyhyesti Swetuh

tohon herjaan mä ainakin oon niin kyllästyny, että tasan tulee koko arsenaali jonka osaan!

• koti-kiusattu kirjoitti:

Jos sulta loppuu sanat oikein suuren ketutuksen eressä niin mulla on kiroilun käsikirja,yli 3000 manausta, kyllä lähtee

mulla on tunne, että voin tarvita sitä, lähiaikoina jopa.
        Pyydän laittamaan manauksia sähköpostiin, tai mitä helkkaria, pistä kirja postiin.
        Parempi kun etsin itse.

• HTZA

tulee Dementikko, joka hallitsemattomasti kiroilee?
      Heevetti.

• sulle muutaman oppitunnin, seurassani opit vaivattomasti ja nopeasti kaiken
        tarvittavan.
        Aloitetaan helpolla ja säyseällä, ensimmäinen sana on huijaus :)

• Sol57

sinusta tulee koskaan):))) Dementikko kylläkin..

Ystäväsi:Friidu;)))

Sinulle on ihan turha kirjoitella..kun et muista vastata...;)))

• ...

Mun mielestä kiroileminen ja muu pahantuulen ulospurkaminen on erittäin hienoja asioita. Itse kiroilen valtavasti. Äsken noiduin oikein antaumuksella, kun grilli ei meinannut syttyä tuulen takia.

Olen aina ollut kateellinen joillekin italialaisille, ne osaa purkaa tuntojaan aivan eri tavalla kuin tällainen mettäsuomalainen.

Koitan nyt mennä uudestaan paistaan sitä perkeleen makkaraa.

=DW=

• GloriaJoy

vain spontaani reaktiona, pääasia että reagoi kuin jähmettyy kauhusta lamaantuen ilman toimintaa :-)

Siun luomu silmäripset on niin pitkät ja mustat et miu alkoi mielessään vähän äristä et pittääköhän sitä miun vanhoilla päivillä lähtee kokeileen mascaroita ommiin ripsiin ..

• Anjaniina.

mut...putkaan joutuu jos pihalla seisoo ja huutaa ja kiroilee...
      Vai että oikein...meijeripojan unelma...

• joutua jonnekin muuallekin, jos selvinpäin möykkää ja kiroilee!

• minttupuu kirjoitti:

joutua jonnekin muuallekin, jos selvinpäin möykkää ja kiroilee!

Iltaa hyvää pohojanmaalta!
        Täs mun markilla sitä vois puhua kovallakin äänellä, eikä niinkään naapurit häiriintyysi. En ny oikein tierä siitä kiroolemisesta, joskuus ku takkuaa niin pääsöö karkaamahan, aniharvoon kylläkin. Paholaanen on huono kaveri, oikein sellaasta taharo viittiä apuhun huutaa.
        Eikä muutoonkaan huutamalla oo maalima parantunu ja niinkuun jo sanoon notta ku ei täs kuule kukaan.
        Ihan täs saa pitää mölyyt mahaas ku ei pientä Tiitu kultaakaan enää oo kaverina.
        Kesä on lämpöönen ja tuas rantalaituriin vierees voi käyrä uiraräpiköömäs. En ny saa sanootuksi miksi pitääs kiroolla, ei tuu sellaasia asioota mielehen.
        terv. pikkuusen alakuloonen seppä

• Sol57
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

Iltaa hyvää pohojanmaalta!
        Täs mun markilla sitä vois puhua kovallakin äänellä, eikä niinkään naapurit häiriintyysi. En ny oikein tierä siitä kiroolemisesta, joskuus ku takkuaa niin pääsöö karkaamahan, aniharvoon kylläkin. Paholaanen on huono kaveri, oikein sellaasta taharo viittiä apuhun huutaa.
        Eikä muutoonkaan huutamalla oo maalima parantunu ja niinkuun jo sanoon notta ku ei täs kuule kukaan.
        Ihan täs saa pitää mölyyt mahaas ku ei pientä Tiitu kultaakaan enää oo kaverina.
        Kesä on lämpöönen ja tuas rantalaituriin vierees voi käyrä uiraräpiköömäs. En ny saa sanootuksi miksi pitääs kiroolla, ei tuu sellaasia asioota mielehen.
        terv. pikkuusen alakuloonen seppä

minustakaan kiroilu....itseäni kaduttaa. Ja ei se kyllä todellisen naisen suuhun edes sovi. Kovin tempperamenttinen olen...mutta, nykyään kyllä tulee mietittyä...kannattaako niitä voimasanoja edes käyttää...Aivan turhia ja kovia sanoja...joita sitten meilläkin tämä nuorimies toistelee..Ja kun itse yritän häntä sitten opastaa että, ei kiroilisi myöskään--- niin sitä esimerkkiä kyllä täytyy myös itse noudattaa...muuten turha opettaa...Mies minulla toisinaan kun hermostuu saattaa myös kiroilla...mutta harvemmin. Samaa mieltä tuosta huutamisesta. Ei sitä itse halua kuulla...saati sitten toiset...kyllä se järkipuheella ja hiljaisella äänellä enemmänkin asiat tulevat selväksi...ja sillä rauhallisuudella...

Minun vanhimman siskon miehellä myös kaneja ollut jo monta vuotta. Se on niin ikävää näiden kanien kanssa kun se elinikä tuppaa olemaan näillä lyhyempi kuin koiralla. Kovin kun sellaisia ihmiselle kiintymistä osoittavat ja ymmärtävät myös puhetta...Kyllä se seppä iloksi muuttuu elämä vielä....Minä neuvoin aikoina tuota miestä tekemään sellaisen muistokirjan tästä Jessestä kun hänelläkin niitä valokuvia yhteisistä reissuista tämä Jesse kun oli aina kaikessa mukana...hän kun myös kovin suri ystävänsä poismenoa...Eihän se Jesseä tai Tiitua takaisin tuo....mutta, jospa sellaisen tekisit?

Jaksamista sinulle toivoo:

tsau:Friidu

• o.tunnus

korkeintaa silmätikuksi..
        Mut totta, pihalla se pitää tehdä ja kuuluvalla äänellä, muuten jää tuska hautumaan etu ja takaraivoon..sitten onkin leikki kaukana kunse saatana pääsee raivosta valloilleen..

• on, että kiroilla päräytän tiukan paikan tullen, se on vaan nykyisin tarttunu minuunkin):

• saan pyörremyrskyn mittoihin nousevan raivarin, kiroilu sujuu leppoisammissakin
        tilanteissa :)

• Anceli kirjoitti:

saan pyörremyrskyn mittoihin nousevan raivarin, kiroilu sujuu leppoisammissakin

tunnelmissa käytän lievesanoja:)))) Mut sitten ku alkaa kuulaan työntää enempi ikävää energiaa, pääsee tosi nopeesti ikävämpi sana,jos toinenkin):
        Pitää viel muistaa mein nuorimmainen, ettei kaikkee lauo, jos hää on kuulolla.:)))

• Sol57
        Anceli kirjoitti:

saan pyörremyrskyn mittoihin nousevan raivarin, kiroilu sujuu leppoisammissakin

Anceli...että, jos niin tiukkapaikka....että, tuossa on ulko-ovi josta voi vähäksi aikaa poistua haukkaamaan happea.......Parasta pitää mölyt mahassa....Pahus vie tulee sanottua helposti muuten sellaista mikä...öhööh...kaduttaa....ja niitä sanoja sitten saa kuulla mitä itse laukonut;))) Eräs meillä kun kaiken tallentaa....sanatarkasti...;))) erittäin hyvämuistisena...että, mutsi sitten sano....

• Sol57 kirjoitti:

Anceli...että, jos niin tiukkapaikka....että, tuossa on ulko-ovi josta voi vähäksi aikaa poistua haukkaamaan happea.......Parasta pitää mölyt mahassa....Pahus vie tulee sanottua helposti muuten sellaista mikä...öhööh...kaduttaa....ja niitä sanoja sitten saa kuulla mitä itse laukonut;))) Eräs meillä kun kaiken tallentaa....sanatarkasti...;))) erittäin hyvämuistisena...että, mutsi sitten sano....

minä tuollaista pyörremyrskyraivaria ole saanut ainakaan tänä vuonna.
        Yksi ilta lipsahti vähän tuhma sana, mutta heti kohta pyysin anteeksi :)
        Olen erittäin tyyni ja rauhallinen ihminen, uskokoon ken tahtoo ;)

• Sol57
        Anceli kirjoitti:

minä tuollaista pyörremyrskyraivaria ole saanut ainakaan tänä vuonna.
        Yksi ilta lipsahti vähän tuhma sana, mutta heti kohta pyysin anteeksi :)
        Olen erittäin tyyni ja rauhallinen ihminen, uskokoon ken tahtoo ;)

itse kun sellainen Italiastyyppinen mamma-mia...aina ollut..Onneksi nyt iän myötä toivon mukaan tulee vähän tuota rauhallisuutta myös...siis toivon mukaan;))) Vitsi ei enää jaksa...Nopea kun olen aina ollut reagoimaan...nooh...huumorilla minunkin kanssa pärjää...Koska, saman tien lepyn. En hetken päästä edes muista mistä oli kysymys? Tuo mököttely kun minulle sellainen kova pala....hätäännyn täysin jos toinen vähäänkn mököttää...Ei kestä pinna yhtään;)))

Joo, anteeksi täälläkin joudutaan pyytelemään...ja aina se olen minä...mies ei koskaan pyydä anteeksi...koska hänessä EI ole mitään syytä;)))

• Sol57 kirjoitti:

itse kun sellainen Italiastyyppinen mamma-mia...aina ollut..Onneksi nyt iän myötä toivon mukaan tulee vähän tuota rauhallisuutta myös...siis toivon mukaan;))) Vitsi ei enää jaksa...Nopea kun olen aina ollut reagoimaan...nooh...huumorilla minunkin kanssa pärjää...Koska, saman tien lepyn. En hetken päästä edes muista mistä oli kysymys? Tuo mököttely kun minulle sellainen kova pala....hätäännyn täysin jos toinen vähäänkn mököttää...Ei kestä pinna yhtään;)))

Joo, anteeksi täälläkin joudutaan pyytelemään...ja aina se olen minä...mies ei koskaan pyydä anteeksi...koska hänessä EI ole mitään syytä;)))

että naisessa pitää ollakin vähän puhtia, en pidä hissukoista muutenkaan, miksi itse
        haluaisin sellainen olla.
        Tuli ja leimahdus, sitten taas rauha maassa, hetken aikaa ;))
        Eihän miehissä ole vikaa, ei koskaan, tai jos onkin, se on naisen vika, mitäs härnäsi.

• GloriaJoy
        Anceli kirjoitti:

että naisessa pitää ollakin vähän puhtia, en pidä hissukoista muutenkaan, miksi itse
        Eihän miehissä ole vikaa, ei koskaan, tai jos onkin, se on naisen vika, mitäs härnäsi.

on hissukka ;-( ja nynnerö

• Sol57
        Anceli kirjoitti:

en tiedä itsekun sellainen rohkea myöskin aina olen ollut. Ja jollainen tavoin aina tottunut sen suun aukaisemaan silloinkin kun muut vain hymisevät...Niin kyllä ärsyttää nämä hyssyttelijät...ärsyynnyn todella...Että jo on....Aikuinen nainen eikä saa suutaan auki? Tai aikuinen mies?---Minun miehenin mielestä tämä anteeksi pyytemänin liittyy jotenkin kummallisesti miehiseen ylpeyteen?:))) Vitsi...meni kyllä aikansa ennenkuin tajusin....Miehen ei kuulemma tarvitse jostain syystä pyytää anteeksi...koska se sama asia kun myöntäisi naiselle olevansa tossun alla.....siis :::))) mitä näillä asioilla on tekemistä toistensa kanssa....Joskus todella tuntuu että, mieheni ajatusmaailma on todella helppo ja yksinkertainen...;))) ja erittäin looginen jopa...

• GloriaJoy kirjoitti:

on hissukka ;-( ja nynnerö

luonteellesi paremmin kuin tällainen räjähdyspanostyyppi ;))
        Vaikea on väkisin räyhätä.

• Sol57 kirjoitti:

en tiedä itsekun sellainen rohkea myöskin aina olen ollut. Ja jollainen tavoin aina tottunut sen suun aukaisemaan silloinkin kun muut vain hymisevät...Niin kyllä ärsyttää nämä hyssyttelijät...ärsyynnyn todella...Että jo on....Aikuinen nainen eikä saa suutaan auki? Tai aikuinen mies?---Minun miehenin mielestä tämä anteeksi pyytemänin liittyy jotenkin kummallisesti miehiseen ylpeyteen?:))) Vitsi...meni kyllä aikansa ennenkuin tajusin....Miehen ei kuulemma tarvitse jostain syystä pyytää anteeksi...koska se sama asia kun myöntäisi naiselle olevansa tossun alla.....siis :::))) mitä näillä asioilla on tekemistä toistensa kanssa....Joskus todella tuntuu että, mieheni ajatusmaailma on todella helppo ja yksinkertainen...;))) ja erittäin looginen jopa...

tarvitse pyytää anteeksi, koska he eivät tee mitään väärin, eivätkä sano mitään
        väärää.
        Kyllä se on kuule lähes kaikkien miesten ajatusmaailma melko yksinkertainen, ainakin
        naisten mielestä. Putikiaivot!

• Anceli kirjoitti:

tarvitse pyytää anteeksi, koska he eivät tee mitään väärin, eivätkä sano mitään
        väärää.
        Kyllä se on kuule lähes kaikkien miesten ajatusmaailma melko yksinkertainen, ainakin
        naisten mielestä. Putikiaivot!

piti kirjoittamani, etten olisi vähän kiihdyksissäni ;)))

• Sol57
        Anceli kirjoitti:

piti kirjoittamani, etten olisi vähän kiihdyksissäni ;)))

Putininaivot....minuakin aina hämmästyttävät ja että, moneen kertaan joudun perustelemaan kaiken aivan itsestään selvyyden;))) siis itselleni itsestään selvyyden. Mieheni ottaa senkin sitten jotenkin kumman yksinkertasesti kun toisinaan tähän selittelyyn tuskaannun...Että täytyykö sinun selittää?))) Kyllä hän NYT tietää mitä tarkoitit...pidänkö häntä jotenkin yksinkertaisena?...Selitän yksinkertaisia asioita.?...Aaahggr))) Hillitse siinä sitten aina itsesi...tämä Italiastyyppinen tempperamentti kun on niin vielä perin sivistyneesti...Onneksi en kuitenkaan heitä tai riko tavaroita;)))

• Sol57 kirjoitti:

Putininaivot....minuakin aina hämmästyttävät ja että, moneen kertaan joudun perustelemaan kaiken aivan itsestään selvyyden;))) siis itselleni itsestään selvyyden. Mieheni ottaa senkin sitten jotenkin kumman yksinkertasesti kun toisinaan tähän selittelyyn tuskaannun...Että täytyykö sinun selittää?))) Kyllä hän NYT tietää mitä tarkoitit...pidänkö häntä jotenkin yksinkertaisena?...Selitän yksinkertaisia asioita.?...Aaahggr))) Hillitse siinä sitten aina itsesi...tämä Italiastyyppinen tempperamentti kun on niin vielä perin sivistyneesti...Onneksi en kuitenkaan heitä tai riko tavaroita;)))

me nyt käydä astioita rikkomaan, menee vielä jotain vanhaa ja arvokasta Arabiaa.
        Irvistellään mieluummin, kyllä siinä arempi mies pelästyy ja alkaa miettiä tapojensa
        parantamista.
        Hyvää yötä sinulle, kohtalotoveri :)

• Sol57
        Anceli kirjoitti:

me nyt käydä astioita rikkomaan, menee vielä jotain vanhaa ja arvokasta Arabiaa.
        Irvistellään mieluummin, kyllä siinä arempi mies pelästyy ja alkaa miettiä tapojensa
        parantamista.
        Hyvää yötä sinulle, kohtalotoveri :)

Kyllä me pärjätään....kun kauniisti ja idioottimaisesti aletaan vaan hymyilemään jotenkin takaisin....Niin johan järkyttyvät...pelkästä kauhusta....Että, oikein sydämestään toivovat ja polvillaan rukoilevat: Tule vaimo, rakas, pieni takaisin....Ole niinkuin ennenkin;)) Vaihdetaan vaan strategiaa...

• kun minäkin kiroilen niin johan mun flimmerikin jyskyttää heti puolet rauhallisemmin.

• Juupa juu.

Kiroilen kyllä etupäässsä itsekseni mutta se tulee noin niinkuin luontojaan. En osaa sanoa lieventääkö siinä hetkessä tuskaa ja miksi paha olo purkautuu kirouksina ilmoille, ei se mitään lievennä sitä mieltä olen, mutta ehkä se lievittää hetkellistä tuskaa.

• o.tunnus

Minkä nuorena oppii, sen "vanhahana" taitaa.
        Poikasena kun kuuli voimakkaan kirosanan, eiku pakoon ja äkkiä, nyt kun kuulee kirosanan, niin pitää oikein mennä lähemmäs ottaa selvään, et onkose hullu tai muuten vain purkaa tuskaansa :)

Itse ostin flektin kattoon ja tuskakin loppui.... perkele :)

• Anjaniina.
        o.tunnus kirjoitti:

Minkä nuorena oppii, sen "vanhahana" taitaa.
        Poikasena kun kuuli voimakkaan kirosanan, eiku pakoon ja äkkiä, nyt kun kuulee kirosanan, niin pitää oikein mennä lähemmäs ottaa selvään, et onkose hullu tai muuten vain purkaa tuskaansa :)

Itse ostin flektin kattoon ja tuskakin loppui.... perkele :)

täälläkin, kuin helikopteri ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      269
      9942
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      318
      7136
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      84
      1858
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      108
      1529
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1471
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1181
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1139
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      47
      946
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      24
      800
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      752
    Aihe