paleleeko

viivatiina

se on muuten ihana tunne eilen illalla saunottiin ja uitiin pitkän kaavan mukaan kahdentoista aikaan yöllä aterioidessa rupes paleleen tee paidalla ja shortseilla oli muuten upee tunne tän kaiken helteen keskellä =))))

36

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sentään hengissä.
      Muakin paleli eilen yhdessä tilanteessa, en mä voi kertoa mikä se oli :)
      Uimassa en kuitenkaan ollut, enkä syömässä.

• viivatiina

ootpas sää taas salaperäinen ;)))) ei saa vihjailla jos ei kerro :(((

• viivatiina kirjoitti:

ootpas sää taas salaperäinen ;)))) ei saa vihjailla jos ei kerro :(((

arvaat, jos vähän viitsit miettiä :))
        Ne poistaa vastauksen, jos alan tarkentamaan.

• viivatiina
        Anceli kirjoitti:

arvaat, jos vähän viitsit miettiä :))
        Ne poistaa vastauksen, jos alan tarkentamaan.

ai se on näitä juttuja ;))))

• o.tunnus

Uitu on ja meinaan tänä kesänä vielä sukeltaakkin .)
      En kehu enkä muutenkaan, mut mulle ei einää puhuta suomee tuolla kadulla eikä kuppiloissa värini takia...se rusketus kun tarttui ihooni aikas tumman kuparixi..ettäkö olisin ulkomailta ja pöh :)

• viivatiina

kun sukellat varsinkin jos pää edellä saathan sit ainakin vieraan kielen harjoitusta väris kanssa ootko päättäny jo minkä maalainen olet ;))) mää oon vaan maalainen =))))

• HTZA

vahingoittaa ihoa.
      Ja niin tulee palelemisen tunne.
      Yöllä ei kukaan rusketu, joku muu saa kaiken kananlihalle.
      Tunnusta pois!
      H.

• viivatiina

mutta ennustan että pahempaa on tulossa ;)))) ja varmasti palelin ja ihan oikeesti ja kylmästä ettäs tiiät.

• mutta hän ei ymmärtänyt ;)))

• rusketus näyttää sexyltä vaaleiden vaatteiden kans!!

Ja tiina, melkein on tänään palellut, koko päivän pilvessä ja lämpöä vain tollaset 24-25!

Mulle sopi se päälle 30!

• viivatiina
        minttupuu kirjoitti:

rusketus näyttää sexyltä vaaleiden vaatteiden kans!!

Ja tiina, melkein on tänään palellut, koko päivän pilvessä ja lämpöä vain tollaset 24-25!

Mulle sopi se päälle 30!

tänään ollu tietoa helleraja nippanappa rikki mullekkin sopii päälle se 30 ;)))))

• HTZA
        viivatiina kirjoitti:

mutta ennustan että pahempaa on tulossa ;)))) ja varmasti palelin ja ihan oikeesti ja kylmästä ettäs tiiät.

piiloutuvat puheiden tai kaapujen taakse.
        Jyväskylän Suurajot lähestyvät, siellä myydään taas makkaraa ja pääsylippuja.
        Minä olen siellä ja minulla on kääny ja kiikarit 10X
        Possumakkaran myyjä saattaa mennä kanalihalle, jos oikein paistaa!
        H.

• viivatiina
        HTZA kirjoitti:

piiloutuvat puheiden tai kaapujen taakse.
        Jyväskylän Suurajot lähestyvät, siellä myydään taas makkaraa ja pääsylippuja.
        Minä olen siellä ja minulla on kääny ja kiikarit 10X
        Possumakkaran myyjä saattaa mennä kanalihalle, jos oikein paistaa!
        H.

vilkutellla sulle surkeella vip teltasta =)))

• henrjii

on köyhien ongelma, vähän vilu kapisee

• viivatiina

kuulua niihin mutten pidä sitä ongelmana mitä kuumempi sen nautinnolisempaa ja edelleenkin oli kyse helteestä ;)))) multa toi vilun kapiseminen ei onnistu ei sit millään =))))

• paleltanu, vaik uin ja saunoin ja taas uin söin ja pitkään viivyttiin rantsilla, mut ihan viileää oli, ku kotiinki tultiin, patiollaki viihdyin, tuli ihania viilennys tuulahduksia:))) Niinkuin nytkin, patiolla oon ja läppäri sylissä, se vähän kuumentaa reisiä, mut tuuli mukavasti leyhyttelee:)))

• viivatiina

että joku saa vielä sun reites kuumeneen ;))) samapa se onko se läppäri vai räppäri =)))

• viivatiina kirjoitti:

että joku saa vielä sun reites kuumeneen ;))) samapa se onko se läppäri vai räppäri =)))

hitsiläinen sua:))))

• viivatiina kirjoitti:

Päivän paras!!

• viivatiina
        minttupuu kirjoitti:

Päivän paras!!

käydä kuumana ;))))

• viivatiina kirjoitti:

Kyllä tänään satamassa kuumotti joka paikasta, sellaisen näyn näin, toivottavasti ei helle tehny tepposiaan, teki mieli hieraista silmiään pariinkiin otteseen:))))
        Ei vaan voinu poistaa aukkalaseja silmiltään, ettei olis paljastunu tuijotus kohde, oli pakko tuijottaa:)))))

• viivatiina
        sasus kirjoitti:

Kyllä tänään satamassa kuumotti joka paikasta, sellaisen näyn näin, toivottavasti ei helle tehny tepposiaan, teki mieli hieraista silmiään pariinkiin otteseen:))))
        Ei vaan voinu poistaa aukkalaseja silmiltään, ettei olis paljastunu tuijotus kohde, oli pakko tuijottaa:)))))

tähän aikaan vuodesta =))))

• sasus kirjoitti:

äläkä tee Anceleita!!

• minttupuu kirjoitti:

äläkä tee Anceleita!!

No, sellainen salskea, komea, ruskettunu, mut ei liikaa, ylä kroppa paljas, ei muuten tatskoja, eikä liikaa,ei myöskään liian vähän, vaan just sopivasti lihaksia, moottoripyörä housut jalas, tooooosiiiiiii unelma:))))))

• viivatiina kirjoitti:

tähän aikaan vuodesta =))))

varmaan ittekki olla enempi liikenteessä, aukkalasien suojasta on ihanaa tirkistellä:))))

• bi-cycle-
        sasus kirjoitti:

No, sellainen salskea, komea, ruskettunu, mut ei liikaa, ylä kroppa paljas, ei muuten tatskoja, eikä liikaa,ei myöskään liian vähän, vaan just sopivasti lihaksia, moottoripyörä housut jalas, tooooosiiiiiii unelma:))))))

Sellaisen haluisin nähdä :DDD

• viivatiina
        sasus kirjoitti:

varmaan ittekki olla enempi liikenteessä, aukkalasien suojasta on ihanaa tirkistellä:))))

kaiken aikaa kaikkien liikkuvien keskellä tänäänkin kävi mota pappaa kauluspaidat auki rehottaen silmiä hivelevä näky ;(((((

• bi-cycle- kirjoitti:

Sellaisen haluisin nähdä :DDD

Kyl hää oliki kattelemisen arvoinen:))))

• bi-cycle-
        sasus kirjoitti:

se.

• viivatiina kirjoitti:

kaiken aikaa kaikkien liikkuvien keskellä tänäänkin kävi mota pappaa kauluspaidat auki rehottaen silmiä hivelevä näky ;(((((

oon):

• viivatiina
        sasus kirjoitti:

oon):

ainakaan kovin paljoo =))))

• sasus kirjoitti:

ei kyllä pari tatskaa ois häirinny!!

Jos ne iisejä, ei koko tyyppi lohikäärmeiden peitossa!

• bi-cycle- kirjoitti:

se.

tietty, esinehän se on:)))))

• minttupuu kirjoitti:

ei kyllä pari tatskaa ois häirinny!!

Jos ne iisejä, ei koko tyyppi lohikäärmeiden peitossa!

minuukaa muutamat iisit tatskat häiritsis, päin vastoin:))))

• viivatiina kirjoitti:

ainakaan kovin paljoo =))))

vähän vaa:))))

• sasus kirjoitti:

tietty, esinehän se on:)))))

tätä kaveria, moottoripyörää en nähny, hää käveli mun ohi, kun istuin kahvilla:))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      270
      9965
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      319
      7149
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      85
      1873
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      114
      1563
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1471
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1181
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1139
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      47
      946
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      24
      810
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      752
    Aihe