UUSI FANI

Admiral Daala

Hei kaikille haluaisin liittyä Star Wras faniksi tai fani olen ollut jo pitemmän aikaa mutta haluaisin tuntea muitakin SW faneja. Joten pääsenkö mukaan?

trveisin toisi Star Wras fani

7

362

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyleKatarn(1987)

ettei faniksi liitytä tai muututa sormia napsauttamalla, vaan sellaiseksi kasvetaan. Sellainen on mahdollista ikään katsomatta kenelle vaan, se vaatii vaan aitoa kiinnostusta ja tiettyä lapsenmielisyyttä, jonka useimmat ikävä kyllä aikuistuessaan kadottavat...

• Admiral Daala

tietenkin olen aidosti kiinnostunut tähtiensodasta olen ollut lapsesta asiti ja se on jatkunut tähän päivääänasti. Hirvästi en ole siitä jutellut koska en tunne muita faneja.

• KyleKatarn(1987)
        Admiral Daala kirjoitti:

tietenkin olen aidosti kiinnostunut tähtiensodasta olen ollut lapsesta asiti ja se on jatkunut tähän päivääänasti. Hirvästi en ole siitä jutellut koska en tunne muita faneja.

olet tervetullut tänne keskustelemaan niin kuin kuka tahansa aiheesta kiinnostunut. Ei siihen edes lupaa tarvitse kysyä :)

Täällä ei tosin katsota hyvällä henkilökohtaisuuksiin meneviä solvaajia saati Star Wars-mollaajia, joilla ei ole mitään rakentavaa sanottavaa sen tueksi, minkä vuoksi SW nyt on niin mahottoman huono mukamas :/

• SW-arvostelija
        Admiral Daala kirjoitti:

Mikä on "Star Wras" ja miten siihen liitytään?

• Admiral Daala
        KyleKatarn(1987) kirjoitti:

olet tervetullut tänne keskustelemaan niin kuin kuka tahansa aiheesta kiinnostunut. Ei siihen edes lupaa tarvitse kysyä :)

Täällä ei tosin katsota hyvällä henkilökohtaisuuksiin meneviä solvaajia saati Star Wars-mollaajia, joilla ei ole mitään rakentavaa sanottavaa sen tueksi, minkä vuoksi SW nyt on niin mahottoman huono mukamas :/

Totta kai ymmärrrän sen. Minun mielestäni SW on kaikista paras elokuva sarja mitä on tehty harmi ettei niitä ole enemmän vain kuusi. Mutta kirjoja on sitäkin enemmän.

• Admiral Daala
        SW-arvostelija kirjoitti:

Mikä on "Star Wras" ja miten siihen liitytään?

Etkö ole kuullut koskaan Star Warsista? No kerron siitä lyhyesti sen minkä muiastan Star Wars kertoo kahdesta keskenään soitivista ryhmistä Imperiumista ja kapinaliitosta kolmesta ensimäisestä ei hirveästi ole kerrottavaa niissä lähinnä seurataan Anakin Skywalkerin nuoruutta ja jedikoulutuksen aloittamista. Toisessa osassa selvitetään senaattorin salamurhaajaa ja pelastetaan Obi-Wan kenobi. Kolmannessa osassa pelastetaan kansleri Palpatine ja seurataan Anakinin matkaa pimeälle puolelle ja hurjaa taistelua Mustafarilla, Neljännessä osassa Imperjumin armeija vangitsee Pirinsessa Leian jonka eipäillän varastaneen kuolemantähden piirustukset. Viidennessä osassa Lord Vader jahtaa taas kapinallisia heidän tukikohtansa on nyt jääkylmällä hohtintukikohdassa tässä osassa Lord Vader paljastaa olevansa luken isä. Ja viimeisessä osassa kapinaliitto saa voiton Imperiumista. PS. sunnuntaisin näkyy kolma Star Wars kuvaa Subilla klo 21:00 ja tämän viikon osa on 4 uusi toivo

• 17
        Admiral Daala kirjoitti:

Etkö ole kuullut koskaan Star Warsista? No kerron siitä lyhyesti sen minkä muiastan Star Wars kertoo kahdesta keskenään soitivista ryhmistä Imperiumista ja kapinaliitosta kolmesta ensimäisestä ei hirveästi ole kerrottavaa niissä lähinnä seurataan Anakin Skywalkerin nuoruutta ja jedikoulutuksen aloittamista. Toisessa osassa selvitetään senaattorin salamurhaajaa ja pelastetaan Obi-Wan kenobi. Kolmannessa osassa pelastetaan kansleri Palpatine ja seurataan Anakinin matkaa pimeälle puolelle ja hurjaa taistelua Mustafarilla, Neljännessä osassa Imperjumin armeija vangitsee Pirinsessa Leian jonka eipäillän varastaneen kuolemantähden piirustukset. Viidennessä osassa Lord Vader jahtaa taas kapinallisia heidän tukikohtansa on nyt jääkylmällä hohtintukikohdassa tässä osassa Lord Vader paljastaa olevansa luken isä. Ja viimeisessä osassa kapinaliitto saa voiton Imperiumista. PS. sunnuntaisin näkyy kolma Star Wars kuvaa Subilla klo 21:00 ja tämän viikon osa on 4 uusi toivo

jep, olen ehdottomasti samaa mieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1632
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      842
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      618
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      131
      594
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      68
      536
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe