En kehtaa uimahallin suihkussa ottaa uimahousuja pois jalasta, koska pippeli on niin pieni. Kun katsoo muiden pippeleitä, niin ne näyttää olevan melkein kymmensenttisiä. Itsellä se on lepotilassa jotain 4... Siis kyllä mulla juhlakunnossa on ihan normaalikokonen, 16cm tyvestä mitattuna, mutta ei vaan miesseurassa tule edes puolittaista keulimista, että kehtais olla. Vai onks useimmat miehet jotain homoja jotka kiihottuu toisista miehistä tai pikkupojista?
Pieni penis nolottaa
20
6363
Vastaukset
- järki ja tunne
tärkeä tieto puuttuu, nimittäin mitäs se sun ikäs olikaan, kirjoituksesta hieman huokuu aika nuoren pojan huolet, jokaisella on ollut justa sse ikävaihe, että kaikilla muilla tuntuu olevan isommat vehkeet kuin on omat ja toisten kalujen tuijotteleminen vaan lisää sitä tunnetta ja vielä vertaaminen omaan vaan lisää oman kalun kutistumista, ja lopuksi tuo;"Vai onks useimmat miehet jotain homoja jotka kiihottuu toisista miehistä tai pikkupojista?" saataa kertoa enemmän sinusta itsestäs, eli kiihotutko itse jos ajattelet kirjoittamallasi tavalla?
- rynkKäri
Kiihottuessa se ottaa eteen. Ongelma oli totaalikutistuminen miesten suihkussa. Ikä liittyy tähän miten?
- jokvaan
rynkKäri kirjoitti:
Kiihottuessa se ottaa eteen. Ongelma oli totaalikutistuminen miesten suihkussa. Ikä liittyy tähän miten?
Minä ymmärsin hyvin että 4 cm on pieni kuin mikä. Sitä ihmetteln että miten 4 cm voi olla erektiossa 16 cm? Elämässä joutuu vaan sopeutumaan realiteetteihin. Kaikea kun ei jaeta samalla mittakauhalla. Surullista.
- rynkKäri
jokvaan kirjoitti:
Minä ymmärsin hyvin että 4 cm on pieni kuin mikä. Sitä ihmetteln että miten 4 cm voi olla erektiossa 16 cm? Elämässä joutuu vaan sopeutumaan realiteetteihin. Kaikea kun ei jaeta samalla mittakauhalla. Surullista.
Joskus tuntuu että penis on pelkkää esinahkaa, mutta kyllä se sitten kiihottuessa pumppautuu jäykäksi ja hyvänkokoiseksi ja -näköiseksi sauvaksi. Ei kai tässä muita mahdollisia selityksiä ole kuin alla esitetty verenkiertohäiriö, tai sitten jotain psyykkistä. En nimittäinkäyttäydy ihmisten joukossa henkinen muna pystyssä.
- Isokyrpäniilo
rynkKäri kirjoitti:
Joskus tuntuu että penis on pelkkää esinahkaa, mutta kyllä se sitten kiihottuessa pumppautuu jäykäksi ja hyvänkokoiseksi ja -näköiseksi sauvaksi. Ei kai tässä muita mahdollisia selityksiä ole kuin alla esitetty verenkiertohäiriö, tai sitten jotain psyykkistä. En nimittäinkäyttäydy ihmisten joukossa henkinen muna pystyssä.
vedenkestävällä tusilla haluamasi kokoinen penis, kun hyvin sen taiteilet, saattaa se mennä täydestä, ja toi oikea "nappulasi" näyttää vain finniltä kyrvän tyvessä, siksi voisitkin värjätä sen punakeltaiseksi... tämä vahvisti itsetuntoasi, vai mitä?
- tytttöne
rynkKäri kirjoitti:
Naisena mua kiinnostaa lähinnä se juhlakunto.. ;D miksi siis stressata muusta?
- Omaa elämäänsä
tytttöne kirjoitti:
Naisena mua kiinnostaa lähinnä se juhlakunto.. ;D miksi siis stressata muusta?
Nimenomaan. Olen niin monta pippeliä nähnyt ja samakin vehje on erilainen eri päivinä. Ne todella elävät omaa elämäänsä. Lepotilassa olevanakin samalla miehellä voi olla muna 10 cm tai sitte se nahka on melkein sisäänpäin. Ja silti juhlakunnossa ihan samanlainen ku ennenkin. Onhan se toki hienon näköistä jos uimahousut pullottaa, mut on se sen munan asennostakin kiinni. Joillakin on terhakkaampi tavara siellä housussa vaikkei juhlakuntoa oliskaan niin paljon. Eihän naisten rinnatkaan oo samanlaisia.
- tuttua kauraa..
täällä sama homma lepomitta heiluu viides sentis ja stondis pääl yli 17.. Itellä johtuu varmaan tupakin poltosta ja verenpaine taudista.
- monta kullia nähnyt
miksi ihmeessä häpeät kikkeliäsi? kaikki miehet tietävät että erektiossa olevan kullin koko on eri kun lepotilassa olevan. ja kuten täällä jo sanottiinkin erot ovat huimia, ne joilla lerssi roikkuu pitkänä lepotilassa tuskin kokevat yhtä suurta muutosta erektiossa, kuin sinä .outo ongelma sinänsä, kun et kerta ole homo, niin miksi otat paineita siitä mitä muut MIEHET ajattelevat kullistasi
- kyrpätieteentohtori
Pieni valonpilkaus :) Niistä miehistä joiden lerssi roikkuu suorana ja ei oikeastaan kasva pituutta jäykistyessä, tulee paljon suuremmalla todennäköisyydellä impotentteja, kuin niistä joilla on tuollainen ns. elastinen kalu.
- kyrpätieteentohtori
kyrpätieteentohtori kirjoitti:
Pieni valonpilkaus :) Niistä miehistä joiden lerssi roikkuu suorana ja ei oikeastaan kasva pituutta jäykistyessä, tulee paljon suuremmalla todennäköisyydellä impotentteja, kuin niistä joilla on tuollainen ns. elastinen kalu.
Ja elastinen ei tässä yhteydessä tarkoita mitään hiphoppia, vaan asia yhteyden löytää tästä linkistä; http://fi.wikipedia.org/wiki/Elastisuus
- vihtori(lettutiede)
kyrpätieteentohtori kirjoitti:
Onko arvoisa tohtori väitöskirjasi hyväksytty tästä aiheesta:)
- pallit pois
Munan pienuusko se on arvon mitta. On sulla ongelma. Leikkkaa koko pallit pois puukolla, niin pääset koko hommasta eroon. noin tyhmää miestä en ole aiemmin kuullut.
- Mööhäkes
Jospa jännität suihkutilassa/kiinnität liikaa huomiota toisiin miehiin väärällä tavalla? Jännittäessä penis voi kutistua normaalista lepotilastakin. Itsellä on lepotilassa noin 11cm, mutta joskus se pienenee siitä selkeästi vielä. Juhlakunnossa sitten siinä 17-18cm tienoilla. Itsellä olen huomannut, että lepotilassa on pidempi, kun on miehinen olo. Tällöin penis myös tuntuu lepotilassa lämpöiseltä.
- Lorppo
Hahahahahahahahahahahahahaa!
- wefwefwef
paljos sulla on paksuutta??? mulla on 16cm muna erektiossa mutta vain 4cm paksu :S ja 11,5cm on ympärys ja noin 9cm-12cm levossa rriippuu kylmä kuuma jutuista en myöskään viitsi näyttää pippeliä muille niin ohut meinaan :S:S
- 10 tuumas
wefwefwef kirjoitti:
paljos sulla on paksuutta??? mulla on 16cm muna erektiossa mutta vain 4cm paksu :S ja 11,5cm on ympärys ja noin 9cm-12cm levossa rriippuu kylmä kuuma jutuista en myöskään viitsi näyttää pippeliä muille niin ohut meinaan :S:S
Otan osaa tarinoihinne. Täytyy sanoa, että huonosti on asiat. Hävetkää saatanat! Itsellä on onnistanut hieman paremmin, sillä erektiossa mennään yli 25 cm ja paksuuttakin löytyy enemmän kuin teillä pituutta. Itsemurha? Oisko apua?
- joopa joop
10 tuumas kirjoitti:
Otan osaa tarinoihinne. Täytyy sanoa, että huonosti on asiat. Hävetkää saatanat! Itsellä on onnistanut hieman paremmin, sillä erektiossa mennään yli 25 cm ja paksuuttakin löytyy enemmän kuin teillä pituutta. Itsemurha? Oisko apua?
otappa huomioon myös ns. optinen harha. ylhäältä päin omaas kun katsot, niin se näyttää suhteessa pienemmältä kuin ne muiden kalut, jostka näät edestä.
- Ootte säälittäviä
joopa joop kirjoitti:
otappa huomioon myös ns. optinen harha. ylhäältä päin omaas kun katsot, niin se näyttää suhteessa pienemmältä kuin ne muiden kalut, jostka näät edestä.
vain kikkeleidenne tutkiskelua. Minä olen jo ohittanut tuon vaiheen (12v),eikä muitten äijien kullit kiinnosta mua pätkääkään eikä se mitä muut ajattelevat munastani!
- ruikuttajakaappihinu
Ootte säälittäviä kirjoitti:
vain kikkeleidenne tutkiskelua. Minä olen jo ohittanut tuon vaiheen (12v),eikä muitten äijien kullit kiinnosta mua pätkääkään eikä se mitä muut ajattelevat munastani!
Olet tosi mies...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342