Miten naisen voi jättää? Kun ei se oikeen tajua vaikka oon yrittänyt noin rivien välistä sille sanoa ettei enään jaksais...
Miten naisen voi jättää?
33
586
Vastaukset
- fanda
Miksi sanot hänelle rivien välistä , kun voisit sanoa suoraan? Jos naisesi ei ole tyhmä hän kyllä tajuaa että mitä tarkoittaa: " haluan erota" .. turha vihjailla suuntaan tai toiseen se vie vain aikaa.
Riippuu tietysti paljon että onko kuukausia vai vuosia/vuosikymmeniä takana yhteiseloa niin miten hyvät välit haluat pitää kyseiseen henkilöön?.Se riippuu sinusta itsestäsi miten selität asian hänelle, mutta suorapuheisuus kannattaa !- dngnklnslk
Ole kohtelias, se kannattaa paremmin kuin tuon ensimmäisen ääliön typerä ehdotus. Ihan turha ihmisiä on loukata.
Klassinen (ja sitäpaitsi rehellinen) tapa on sanoa, että asioiden tila johtuu sinusta pikemmin kuin hänestä. - fanda
dngnklnslk kirjoitti:
Ole kohtelias, se kannattaa paremmin kuin tuon ensimmäisen ääliön typerä ehdotus. Ihan turha ihmisiä on loukata.
Klassinen (ja sitäpaitsi rehellinen) tapa on sanoa, että asioiden tila johtuu sinusta pikemmin kuin hänestä.ihmisiä loukataan pakostain kun heidät jätetään!! vaikka kuinka nätisti yrittäisit sanoa että haluat jättää hänet, hän ei aluksi ymmärrä asiaa lainkaan ja loukkaantuu. ÄÄLIÖ ?!?!? missä sun kunnioitus toista suomalaista kohtaan on?? mikä teitä vaivaa oikeesti niin paljon aina rumaa sanaa suusta löytyy! ei ihme että teidät suhteet ei toimii kun osaatte puhua näin rumasti ainakin!
- dngnklnslk
fanda kirjoitti:
ihmisiä loukataan pakostain kun heidät jätetään!! vaikka kuinka nätisti yrittäisit sanoa että haluat jättää hänet, hän ei aluksi ymmärrä asiaa lainkaan ja loukkaantuu. ÄÄLIÖ ?!?!? missä sun kunnioitus toista suomalaista kohtaan on?? mikä teitä vaivaa oikeesti niin paljon aina rumaa sanaa suusta löytyy! ei ihme että teidät suhteet ei toimii kun osaatte puhua näin rumasti ainakin!
Kyllä, kyllä mutta miksi vielä pahentaa tilannetta käyttämällä tahallisesti loukkaavia sanoja tai tekoja? Huomautukseni ei ollut tarkoitettu sinulle,
ÄÄLIÖ :D : D :D ! - fanda
dngnklnslk kirjoitti:
Kyllä, kyllä mutta miksi vielä pahentaa tilannetta käyttämällä tahallisesti loukkaavia sanoja tai tekoja? Huomautukseni ei ollut tarkoitettu sinulle,
ÄÄLIÖ :D : D :D !osaisitko itse sanoa että rakast kulta muru jätän sinut? näin se ei vain tapahdu koskaan .. kasva jo :)
- dngnklnslk
fanda kirjoitti:
osaisitko itse sanoa että rakast kulta muru jätän sinut? näin se ei vain tapahdu koskaan .. kasva jo :)
Osaisin.
Sanoisin jotain sen kaltaista, että tuotamme toisillemme suhteessamme niin paljon mielipahaa, että oman kasvummekin kannalta sovussa eroaminen on paras ratkaisu. - fanda
dngnklnslk kirjoitti:
Osaisin.
Sanoisin jotain sen kaltaista, että tuotamme toisillemme suhteessamme niin paljon mielipahaa, että oman kasvummekin kannalta sovussa eroaminen on paras ratkaisu.Toivottavasti sanoisit myös noin etkä jättäisi esim txt,soittamalla,tai sanomalla "ulos ja heido" tai mitä muut kovat kirjoittaneet niin hohhoijjaa..puhumalla kaikki selviää :)! Sinulla taitaa olla paljon naisia oven takana kun olet fiksun olonen :)
ja astioiden paiskomisella se loppuu joka tapauksessa, vaikka miten fiksusti asian sanoisit. Parempi sanoa siis suoraan, että musta tää ei toimi ja sori.
- fanda
musta tää ei toimi , sori? näin en kyllä haluaisi että minut jätettäisiin todella säälittävää!!!!! Sinuna miettisin että mitä on järkevää sanoa eron vaiheessa, ettei tule enemmän riitaa.yrittäisit antaa kuvan naiselle ettei maailma ole loppumassa vaikka olisit hänet jättämässä. Suomalaiset miehet koittakaa puhua tunteistaa ja suhteestanne enemmän!
fanda kirjoitti:
musta tää ei toimi , sori? näin en kyllä haluaisi että minut jätettäisiin todella säälittävää!!!!! Sinuna miettisin että mitä on järkevää sanoa eron vaiheessa, ettei tule enemmän riitaa.yrittäisit antaa kuvan naiselle ettei maailma ole loppumassa vaikka olisit hänet jättämässä. Suomalaiset miehet koittakaa puhua tunteistaa ja suhteestanne enemmän!
Millä tavalla haluaisit tulla jätetyksi?
- !!
suksi lutka vittuun, kylillä on mustaa munaa valmiina tositoimiin. Johan muuten lähtee ja vauhdilla!
- Sanot sille
että kerää tavaransa ja painuu vittuun.
- väsynyt poika
Kiitos vinkeistä. Kokeilen jotain näistä. Oon tässä varmaan jo sellaset kolmisen kuukautta miettinyt että mitä sanoisin sille... Kohta alkaa varmaan olemaan jo toiminnan aika.
- Heh, kolmisen
väsynyt poika kirjoitti:
Kiitos vinkeistä. Kokeilen jotain näistä. Oon tässä varmaan jo sellaset kolmisen kuukautta miettinyt että mitä sanoisin sille... Kohta alkaa varmaan olemaan jo toiminnan aika.
kuukautta miettinyt mitä sanoisit? Pidätkö ihan oikeasti itseäsi miehenä vai oletko joku hiiri? Suhteen väkinäinen pidentäminen vain hankaloittaa sekä sinun, että vastapuolesi elämää. Sen ymmärtäisin, jos pohtisit sitä kannattaako yhdessä enää jatkaa.
Myös minä suosittelen bänksien tekemistä fiksusti ja toinen ihminen huomioonottaen. Aina se ero satuttaa jompaa kumpaa osapuolta, mutta en näe miksi fiksun ihmisen pitäisi erota riitaisasti. Saako siitä jotain kiksejä vai onko se jonkin sortin kosto vai parkuuko siinä ihminen omaa pienuuttaan, että saa kerrankin asioihin jotain vaikutusvaltaa?
Pointtini on kuitenkin se, että puhumalla asiat ratkeavat, ei hautomalla. Nätisti puhumalla ratkeavat nätisti ja rumasti puhumalla ratkeavat rumasti. - baikku
Niin sano hänelle,että nyt minä lähden!Seon sillä selvä,ei sinun tarvitse,kun itse lähteä,mitä siinä ihmettelet!
- BAIKKU
MINÄ KERÄÄN KAMPPEENI NYT JA LÄHDEN,MIKSI VITKUTTELET!HÄIVY ITSE NIIN ON PAREMPI JA NOPEIN TAPA!
- jeps.
Skubollilta.
- natural selector
ja kaverit mukana.
- niin ei ole
natural selector kirjoitti:
ja kaverit mukana.
jätettävääkä'än.
- txtaa.......
suosittelen että jätät sen textarilla, se on nykyään muodissa :D ja kun ottaa huomioon että miten 100kg suomi-valas reagoi jättöön on se myös turvallista
- ählm
Jos nainen ei omista kännykkä miten tekstarin voi lähettää kirjekuoressa vai?
- kolmetoista+
Kokeile niillä!
- onseniinväärin..
EI osaa olla sellanen että -jättäisi- minä ainakaan. tunnen suurta syyllisyyttä. kun mielessä pyörii, että pitäisi "jättää" olen kahden naisen Loukussa ollut jo kolme vuotta, ja haluaisin jöttää molemnat, toisen kaa olen aviksessa, ja toisen kaa kihloissa, asun 6 kk. vuodesta kmmankin luona.nyt koen raskaaksi tämän tikanteen, pitäisi vaan löytyy poweria loukata. kumpaakin pahasti. sitä voimaa minulla EI OLE.. Naiset kyllä ovat vuosia sitten heittäneet minut pois. mä en vaan voi..
- puhu naisellesi
et ihan aikuisten oikeesti tää juttu ei enään toimi ja oon kyllästynyt tähän touhuun ja sano vaikka et jos sä et lähde niin mä muutan toiselle puolen suomee ja vaihdan puh.nronkin salaiseksi tärkeintä on jättää hienotunteisesti eikä missään tapauksessa pidä loukata naista
- Vaihtelu virkistää
Vaihda lukko oveen ja nosta sen tavarat rappukäytävään.
Luulisi tyhmemmänkin ymmärtävän. - FRUIT2010
Vaihtelu virkistää kirjoitti:
Vaihda lukko oveen ja nosta sen tavarat rappukäytävään.
Luulisi tyhmemmänkin ymmärtävän.Oletko mies noin raukka että et osaa avata suutasi vaan teet mielummin jotain tollaista että heität tavarat rappukäytävään ja samalla hukkaan yhteiselon mikä teillä oli takana.. vaikka vihaisit naistasi niin paljon ei häntä heitetä rappukäytävälle kunnoitusta kiitos :) ? PUHUKAA ! puhukaa ja vielä PUHUKAAAA . suu on tehny sitä varten :))
- Jjeeves
Kerrot vain rauhallisesti että sulla alkaa uusi vaihe elämässä, et omalta kohdaltasi löydä suhteestanne enää syytä jatkaa ja että naiselle itselleenkin on parempi, ettei elä turhissa toiveissa. Pitää sanoa suoraan muttei häijysti, eikä ryhdy sitten soutamaan ja huopaamaan sen jälkeen, raskasta se on molemmille, jos et kerran ole kiinnostunut. Aloita se "uusi vaihe" tosiaan, älä jätä sitä vain sanomiseksi.
- Muuta ulkomaille
äläkä sano mitään, mutsille soitti 10 vuotta perään ku lähdin ausseihin ja sit karibialle.
- casanova X
Ero ei johdu sinusta eikä minusta , vaan se on realiteettien sanelema toimenpide.
Ja vaikka oletkin välillä ollut hassahtava, niin hauskaa meillä silti on ollut.
Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka aloitettaisiin joskus uudestaan.
Ciao baby! - karone3
ja käsket painua vaikka Siperiaan, eiköhän tuo tokene.
Älä kuitenkaan lyö.- väsynyt poika
Se on vaan vaikeeta kun ei saa edes nukkua rauhassa ja kun oon niin väsynyt että haluaisin todellakin nukkua siis ilman että siinä vieressä on koko ajan joku lääppimässä. Sitten jos en puhu mitään niin se alkaa kyseleen että mikä sua oikeen vaivaa kun et puhu mitään... mitä sitä nyt puhuis kun ei ole oikeen mitään sanottavaa. No joo mutta kai mä ehkä yritän tehdä sen vaikka tekstarilla tai jotenkin koska tiedän että se voi heittää astioita... En haluaisi loukata mutta jos nyt sitten siitä loukkaantuu niin ei kai sillekkään sitten mitään voi...
- jippi jee
väsynyt poika kirjoitti:
Se on vaan vaikeeta kun ei saa edes nukkua rauhassa ja kun oon niin väsynyt että haluaisin todellakin nukkua siis ilman että siinä vieressä on koko ajan joku lääppimässä. Sitten jos en puhu mitään niin se alkaa kyseleen että mikä sua oikeen vaivaa kun et puhu mitään... mitä sitä nyt puhuis kun ei ole oikeen mitään sanottavaa. No joo mutta kai mä ehkä yritän tehdä sen vaikka tekstarilla tai jotenkin koska tiedän että se voi heittää astioita... En haluaisi loukata mutta jos nyt sitten siitä loukkaantuu niin ei kai sillekkään sitten mitään voi...
tekstari, että tää on tässä nyt ,niinku se entinenki ministeri.
- poikamies porista
jippi jee kirjoitti:
tekstari, että tää on tässä nyt ,niinku se entinenki ministeri.
jos se nainen on vielä ajokunnossa ja siitä lähtee vielä savut olisin kiinnostunut kovasti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564