No niin...

demoniiih

Taas kävi niin, että just ja kun olis hitunen voimia ja aikaakin kosolti, niin koko huuhaa ryytys...:o/...

Ja just , kun nimenomaan en olis tänään vinkunu ja pakottamalla pakottanut Teiltä mitään hauskaa , positiivista ja elämänmyönteistä..sanomista...;o)...


http://kuvaton.com/kuvei/motorcycling.jpg

62

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan väkisinkin tähän keskusteluun. Älä edes yritä pitää minua poissa!

      • demoniiih

        Nyt mun on pakosta oltava kohtelias ja keksittävä juteltavaa..Tuota..on sitten ilimoja pielly...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Nyt mun on pakosta oltava kohtelias ja keksittävä juteltavaa..Tuota..on sitten ilimoja pielly...;o)...

        mutta sitä en oo vieläkään saanut selville, kuka niitä ilmoja pitelee.


      • demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

        mutta sitä en oo vieläkään saanut selville, kuka niitä ilmoja pitelee.

        on se sama hemmo, joka lupailee niitä sadekuuroja...;o)... Onneks ei koskaan ole mun niskaan yhtään sadekuuroa napsahtanu..;o)....Kun en osaa viittomakieltäkään...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        on se sama hemmo, joka lupailee niitä sadekuuroja...;o)... Onneks ei koskaan ole mun niskaan yhtään sadekuuroa napsahtanu..;o)....Kun en osaa viittomakieltäkään...;o)...

        koitti tänä kesänä pisaroida niskaani. Loin tuikean katseen taivaalle, ja sada lakkas oitis. Nyt kyllä alkaa sataa oikein kunnolla, kun pääsen lomareissulle itä-suomeen:o/


      • demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

        koitti tänä kesänä pisaroida niskaani. Loin tuikean katseen taivaalle, ja sada lakkas oitis. Nyt kyllä alkaa sataa oikein kunnolla, kun pääsen lomareissulle itä-suomeen:o/

        ja viimein saatu sadekuuroja..Mä olen onnekseni ehtinyt ajoissa sisätiloihin...Mun tuurillani ne sadekuurot kuitenkin olis ollu naispuolisia ja vihaisia, kun niskaan mätkähtelis...;o)...

        Ai itä-suomeen..Tuutkin sit lähemmäks miuta...;o)...


      • tuputuu kirjoitti:

        koitti tänä kesänä pisaroida niskaani. Loin tuikean katseen taivaalle, ja sada lakkas oitis. Nyt kyllä alkaa sataa oikein kunnolla, kun pääsen lomareissulle itä-suomeen:o/

        meillä sen katseesi kanssa.;D


      • demoniiih kirjoitti:

        ja viimein saatu sadekuuroja..Mä olen onnekseni ehtinyt ajoissa sisätiloihin...Mun tuurillani ne sadekuurot kuitenkin olis ollu naispuolisia ja vihaisia, kun niskaan mätkähtelis...;o)...

        Ai itä-suomeen..Tuutkin sit lähemmäks miuta...;o)...

        Ebn ihan tarkkaan muista, missä asut. Taidan kummiskin olla sinusta länteen.


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        meillä sen katseesi kanssa.;D

        että jos itse Ukko Ylijumala alkaa tuijotuskilpasille, jään toiseksi. Esterin kans viä juteskin pärjääkin.


      • demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

        Ebn ihan tarkkaan muista, missä asut. Taidan kummiskin olla sinusta länteen.

        Ihan varmasti asun..just täällä..missä asun...;o)...

        Tämä seutu on ihanaa seutua asua ja olla..Täällä passaa lomalaisenkin lomailla..Ja ah kuinka lomalaisenkin sielu ja mieli lepää kauniissa kaupungissamme...;o)...


      • tuputuu kirjoitti:

        että jos itse Ukko Ylijumala alkaa tuijotuskilpasille, jään toiseksi. Esterin kans viä juteskin pärjääkin.

        on tullut vettä jo riittävästi.:(
        Minä kun alan väitellä tuon pilviherran kanssa, niin aina jään kakkoseksi.;(


      • demoniiih kirjoitti:

        Ihan varmasti asun..just täällä..missä asun...;o)...

        Tämä seutu on ihanaa seutua asua ja olla..Täällä passaa lomalaisenkin lomailla..Ja ah kuinka lomalaisenkin sielu ja mieli lepää kauniissa kaupungissamme...;o)...

        Itse olen aina ollut sitä mieltä, että jos pitää asua kaupungissa, kannattaa asua Tampereella. Jos taas haluaa asua maalla, Kangasala on paras vaihtoehto:)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        on tullut vettä jo riittävästi.:(
        Minä kun alan väitellä tuon pilviherran kanssa, niin aina jään kakkoseksi.;(

        on satanut, mutta oli niin pitkä kuivuuskausi välissä, että kasvit ovat vieläkin janoissaan.


      • demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

        Itse olen aina ollut sitä mieltä, että jos pitää asua kaupungissa, kannattaa asua Tampereella. Jos taas haluaa asua maalla, Kangasala on paras vaihtoehto:)

        kieltämättä kiehtova mesta, kuin myöskin Kangasala..:o)... Mut tämä meitin Lappeenranta on kaupungeista kaunein..siis ei kauhein...;o)...Saimaa kietoo meidät kaikkialta syleilyynsä;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        kieltämättä kiehtova mesta, kuin myöskin Kangasala..:o)... Mut tämä meitin Lappeenranta on kaupungeista kaunein..siis ei kauhein...;o)...Saimaa kietoo meidät kaikkialta syleilyynsä;o)...

        Minä olen menossa Joensuuhun ja Tuupovaaraan. Siellä niitä honkia humisee, ellei oo kaikki hakattu pois.


      • demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

        Minä olen menossa Joensuuhun ja Tuupovaaraan. Siellä niitä honkia humisee, ellei oo kaikki hakattu pois.

        Jojensuussapäin on hauska murre..Mun vävykokelaani on kotoisin noilta seuduilta..Aivan ihanaa miten hän haastelee...;o)...

        On siellä..No ainakin kommeita miehiä, jos ei ennää niitä ikihonkia...;o)...


      • tuputuu kirjoitti:

        Minä olen menossa Joensuuhun ja Tuupovaaraan. Siellä niitä honkia humisee, ellei oo kaikki hakattu pois.

        on ollut minun sukulaisiani myös.=)
        Kunnon vaaramaisemaa siellä vielä, korpea riittään korvenkin jälkeen.;)


    • Pappo Jurputti.

      jonku mogeti pahasti hiekka kumpuun et suappaan vaan näkkyy. Olkohan ies kypärätä, lasit ja kuulokkeet piässä ettei oo männy hiekka rööreihi?

      • demoniiih

        suojaimia tuo oli liikkeellä..Joku huuhaalainen kuulemma..Nyt on kaik röörit täynnä hiakkaa..Voi, voi..:o/..

        En kyl tunnusta et tuo kuva on otettu miusta kesälomalla...:o/...


    • on ainakin pitempään ollut jo ruohonjuuritasolla, kun meinaa jo horsma kasvaa takamuksesta.;D

      • demoniiih

        Voi raukkaa..;o)...

        No..tollasta se on varmaan se vauhtisokeus....;o)...


      • Pappo Jurputti.

        persuksii näy ku omp umpisukkelis, elippä mietittää montako litroo hiekkoo mahtuu miehen anukseen?


      • demoniiih kirjoitti:

        Voi raukkaa..;o)...

        No..tollasta se on varmaan se vauhtisokeus....;o)...

        ajella mopedilla nyt, kun lyhkäset työmatkat. Mopo jäi vaan naapuriin savusaunailtana.;D
        Täällä olis noita pehmeitä hiekkatörmiä, joihin voisi kokeilla tuota sukellusta.;)


      • Pappo Jurputti. kirjoitti:

        persuksii näy ku omp umpisukkelis, elippä mietittää montako litroo hiekkoo mahtuu miehen anukseen?

        oli sukeltanut hän, saattaapi olla useampi säkillinen hiekkaa päällä.:)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        ajella mopedilla nyt, kun lyhkäset työmatkat. Mopo jäi vaan naapuriin savusaunailtana.;D
        Täällä olis noita pehmeitä hiekkatörmiä, joihin voisi kokeilla tuota sukellusta.;)

        lämpimästi..ko aktia...;o/...Tiedä vaikkast tuosta uudesta ja uljaasta harrasteestasi innostut stunhommista...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        lämpimästi..ko aktia...;o/...Tiedä vaikkast tuosta uudesta ja uljaasta harrasteestasi innostut stunhommista...;o)...

        siirtää nuoremmalle sukupolvelle sen harrastuksen.;)
        No, on mulla tuo pojan minicrossari tuossa pihalla, jos niin paljon löytyy aamulla virtaa, että haluan nauttia luontomatkailusta.=)
        Se on tuo autonrattiin hyppääminen tullut niin mukavaksi tavaksi, kun tietää että saa nukkua sen viisi minuuttia pitemmän yöunen.;)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        siirtää nuoremmalle sukupolvelle sen harrastuksen.;)
        No, on mulla tuo pojan minicrossari tuossa pihalla, jos niin paljon löytyy aamulla virtaa, että haluan nauttia luontomatkailusta.=)
        Se on tuo autonrattiin hyppääminen tullut niin mukavaksi tavaksi, kun tietää että saa nukkua sen viisi minuuttia pitemmän yöunen.;)

        mennä..;o)...

        Fillarilla kyl olis mukava ajella näin kesäisin duuniinkin, mut liian pitkä olis matka..:o/..Siispä..omalla autolla minäkin...;o)...


    • esittää oman versionsa Jules Vernen klassikosta "Matkustus maan keskipisteeseen"

      • demoniiih

        Mä luulin et toi tyyppi oli matkalla Kiinaan...;o)....


      • demoniiih kirjoitti:

        Mä luulin et toi tyyppi oli matkalla Kiinaan...;o)....

        mennään soutuvenheellä. Ja sitten pelataan Jangtse-joen siipirataslaivassa mah-jongia.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        mennään soutuvenheellä. Ja sitten pelataan Jangtse-joen siipirataslaivassa mah-jongia.

        Mua on sit huijattu ja pahasti lapsena..Mummo kertoi et kiinaan pääsee, kun kaivaa maahan tarpeeks ison kuopan..:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        Mua on sit huijattu ja pahasti lapsena..Mummo kertoi et kiinaan pääsee, kun kaivaa maahan tarpeeks ison kuopan..:o/...

        niin kovin isoa. Kiinalaiset on aika pieniä. Mutta syvä pittää kuopan olla. Tai eihän se ole kuoppa, jos siinä on reikä myös toisessa päässä.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        niin kovin isoa. Kiinalaiset on aika pieniä. Mutta syvä pittää kuopan olla. Tai eihän se ole kuoppa, jos siinä on reikä myös toisessa päässä.

        Mitähän muuta minulle on lapsena ihan väärin kerrottu..:o/...

        Sekään ei varmasti ole totta, et kun jotakuta haukkuu, niin joutuu mustalaisen karvalaukkuun..No höh..Ei se laukku kai edes mikään karvanen ole..Varmaan vaan joku kaupan muovipussi..tai jotain..:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        Mitähän muuta minulle on lapsena ihan väärin kerrottu..:o/...

        Sekään ei varmasti ole totta, et kun jotakuta haukkuu, niin joutuu mustalaisen karvalaukkuun..No höh..Ei se laukku kai edes mikään karvanen ole..Varmaan vaan joku kaupan muovipussi..tai jotain..:o/...

        huhu kertoo, että hulmuhelmoilla on helman sisäpuolella kahvipaketille sopivia taskuja. Jotta jos joutuu sinne hameen alle, ni ehkä sitte vois melkeen sanoa......


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        huhu kertoo, että hulmuhelmoilla on helman sisäpuolella kahvipaketille sopivia taskuja. Jotta jos joutuu sinne hameen alle, ni ehkä sitte vois melkeen sanoa......

        Onneks en ole uskaltanu haukkua ketään..Ja ennenkaikkea..onneks en syntyny koiraks..Tiedä kenen heleman alla sitä nytkin muutoin joutuis olemaan...:o/...


        Ja olihan se niin, et vain ko naiset pitää niitä hulmuhelmoja..??..Huih..:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        Onneks en ole uskaltanu haukkua ketään..Ja ennenkaikkea..onneks en syntyny koiraks..Tiedä kenen heleman alla sitä nytkin muutoin joutuis olemaan...:o/...


        Ja olihan se niin, et vain ko naiset pitää niitä hulmuhelmoja..??..Huih..:o/...

        karmeempaa ois joutua housun pusseihin.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        karmeempaa ois joutua housun pusseihin.

        niihn...ainakin näillä helteillä....;o)....


      • demoniiih kirjoitti:

        niihn...ainakin näillä helteillä....;o)....

        on toisaalta tilaa herne-maissi-paprika -pakasteille.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        on toisaalta tilaa herne-maissi-paprika -pakasteille.

        ja ihan mikrosta käy..Siin on kasviksetkin valmiina tarjoiltaviks...:o/...


    • Vilma.

      rikkaat aina sanoo----ettei rahalla oo mertikystä
      on sillä......................................... höyhälle....miks ei kukaan usko mua ?

      • demoniiih

        Mut se raha ei saa olla se jota kumarretaan...;o)...


      • Vilma.
        demoniiih kirjoitti:

        Mut se raha ei saa olla se jota kumarretaan...;o)...

        ettet vaan sano siksi----että mä rauhoittuisin
        kuka sitä ny elottomille----lanteille pokkaa ja niijaa
        joskus mä vielä rakennan huvilan---missä menee yhdet portaat ylös ja toiset alas ja yhdet ei minnekkään


      • demoniiih
        Vilma. kirjoitti:

        ettet vaan sano siksi----että mä rauhoittuisin
        kuka sitä ny elottomille----lanteille pokkaa ja niijaa
        joskus mä vielä rakennan huvilan---missä menee yhdet portaat ylös ja toiset alas ja yhdet ei minnekkään

        vastasin Sinulle..Varmasti..:o/...


      • demoniiih
        demoniiih kirjoitti:

        vastasin Sinulle..Varmasti..:o/...

        se vastaus oli tosi hyvä vastaus..Ainaskin 5000 merkkiä sisälsi se vastaus..;o)...


      • Vilma.
        demoniiih kirjoitti:

        se vastaus oli tosi hyvä vastaus..Ainaskin 5000 merkkiä sisälsi se vastaus..;o)...

        mihin se hävis---tai siis kuka sen otti ?
        oliko ne markkoja


      • demoniiih
        Vilma. kirjoitti:

        mihin se hävis---tai siis kuka sen otti ?
        oliko ne markkoja

        pelimerkkejä, kun haihtuivat taivahan tuuliin..Kyl mua nyt harmittaa ylikovasti..Niin hyvä vastaus ja merkkejäkin ja hukkaan mänt..:o/...


      • Vilma.
        demoniiih kirjoitti:

        pelimerkkejä, kun haihtuivat taivahan tuuliin..Kyl mua nyt harmittaa ylikovasti..Niin hyvä vastaus ja merkkejäkin ja hukkaan mänt..:o/...

        son niin väärin---son niin väärin-----ko olis edes rikas ja nätti
        mutkun ei---on vaan köyhä ja ruma----ja me peivät mun pelimerkitkin
        mut katoppa jos mä käännyn sivuttain----nii enkö näytäkkin nätimmältä,ko korva on kasvojen edessä
        ja tää toinen silmä ei lerpata


      • demoniiih
        Vilma. kirjoitti:

        son niin väärin---son niin väärin-----ko olis edes rikas ja nätti
        mutkun ei---on vaan köyhä ja ruma----ja me peivät mun pelimerkitkin
        mut katoppa jos mä käännyn sivuttain----nii enkö näytäkkin nätimmältä,ko korva on kasvojen edessä
        ja tää toinen silmä ei lerpata

        mielenkiintoiset korvat..Ja erityisesti pidän Sun lerpattavasta silmästäsi..Se niin inhan ystävällisesti tihrustaa maailmaa...;o)...

        Kaunis olet..sen huomaan tänne saakka..Ja minulla, jos kellä on esteettistä silmää..vaikka mille...;o)...


        Harmittaa vielkin..Mut onneks Sun korvas ilahduttaa nyt mua..;o)...


    • kaveri on ottanu vähän liian sanatarkasti "kuivaharjoittelun", tuolla tavalla tulee masu pipipsi...

      • demoniiih

        Hää kun on sellanen täydellisyydentavoittelija..Kun kerran jotain teet niin kunnolla sitten..vaik pää edellä hiakkaan...;o)....


    • Iltaa hentovalkoinen, ei sitä saa hurjastella rekisterikilvettömällä prätkällä umpitunnelissa ;)) Tiedät seuraamukset. Kädet ylös olet pidätetty !!

      • demoniiih

        Mutkun yön jälkeen oli niin kiirus kotio nukkumaan..Katsos..unipäissään sitä tekee virhearvioita...:o/...


        Illat itsellesi..kin...:o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Mutkun yön jälkeen oli niin kiirus kotio nukkumaan..Katsos..unipäissään sitä tekee virhearvioita...:o/...


        Illat itsellesi..kin...:o)...

        Taitaa nyt olla niin etten pysty kauan olla teidän seurassa, tässä satulassa missä istun on huonot pehmusteet...


      • demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

        Taitaa nyt olla niin etten pysty kauan olla teidän seurassa, tässä satulassa missä istun on huonot pehmusteet...

        tietysti ole pehmusteita omasta takaa...:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        tietysti ole pehmusteita omasta takaa...:o/...

        Ei tieteskää tälläinen korppuperse kun oon niin pieniin lihaksiin sattuu oudoksiltaan ;) huono tuoli..


      • demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

        Ei tieteskää tälläinen korppuperse kun oon niin pieniin lihaksiin sattuu oudoksiltaan ;) huono tuoli..

        alat treenata niitä lihaksiasi..Jos ei muu auta niin otat implantit takalistoos..ja ai ko on hyvä istua vaik lipputangon nupissa...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        alat treenata niitä lihaksiasi..Jos ei muu auta niin otat implantit takalistoos..ja ai ko on hyvä istua vaik lipputangon nupissa...;o)...

        Hain pari koristetyynyä takamuksen alle et sain korotettua myös tätä tuolia lisää ;)) Ne venytykset jäi suorittamatta, taitaa olla myös iskias.. vasen koipi akilleeseen asti pipi..


      • demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

        Hain pari koristetyynyä takamuksen alle et sain korotettua myös tätä tuolia lisää ;)) Ne venytykset jäi suorittamatta, taitaa olla myös iskias.. vasen koipi akilleeseen asti pipi..

        on sellasta..kankeuttaa lihakset...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        on sellasta..kankeuttaa lihakset...;o)...

        Näyttää olevan ;) Mistä muuten arvasit perskutarallaa...missäs olit kiikaroimassa !


      • demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

        Näyttää olevan ;) Mistä muuten arvasit perskutarallaa...missäs olit kiikaroimassa !

        mikään salassa..kaiken tiedän..ilman et arvaan...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        mikään salassa..kaiken tiedän..ilman et arvaan...;o)...

        Pakko lopettaa ;( taitaa narri nyt satuttanut alaselän ei pysty istumaa...Hyvää yötä ja lämmin hali..


      • demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

        Pakko lopettaa ;( taitaa narri nyt satuttanut alaselän ei pysty istumaa...Hyvää yötä ja lämmin hali..

        Muakin ramasee kovin..Tulee hyvä uni pitkästä aikaa, kun on niin ihanan vilpoista..Mä tykkään :o)...

        Yöhalitus..ja hyvää yötä :o)...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe