Miksi ihmeessä Kirkkonummen uimahallin aikuisten kertakäynti maksaa 5,60 euroa, kun lähikunnissa on kauttaaltaan 4 euroa vastaava? Yli 25% kalliimpaa! Ei selity mitenkään palvelun tai tilojen laaduilla.
Kallis uimahalli!
9
821
Vastaukset
- ???????????????
mennä ? Itse asun 3km päässä mutta en ole jalalla edes sillä ollut. Entäpä tämä uusi " lämmitettävä pallokenttä " ?? Kuka sellaista tarvii? Maksakoon se joka käyttää ihan kuin uimahallissa .
- haluaisin uida
Huh huh, onko siellä jo noin kallista? En ole enää vuosiin käynyt uimassa, koska halli on aina tupaten täynnä ja silloin, kun se ei ehkä olisi (eli vkl-aamuisin klo 6-9), sinne ei pääse, koska seurat harjoittelevat. Näin oli ainakin muutama vuosi sitten, kun viimeksi kävin ovenripaa vetämässä lauantaiaamuna klo 8.00.
Sääli, tykkäisin käydä uimassa ja kyllä minä jopa tuon hinnan maksaisin, jos saisin käydä sellaiseen aikaan, ettei se ole tupaten täysi.
PS. Arkiaamuisin olen jo matkalla töihin klo 6, joten turha tulla sitä minulle ehdottelemaan. - " stadin "
hintoja ja ei tuo meidän halli niin kallis ole !
Kallio , Kontula , Malmi , Siltasaari , Töölö maksaa 4,90 euroa
Vuosaari maksaa 5,00 euroa
ja Mäkelänrinne 5,60 euroa. - Ui Tuusulas
Ja paskanen hyi helvetti!
- laatua minimanilla
2 eur firman sponsoroima uinti Mäkelänrintees. Punttisalin kans 3 eur.
- turha jamppa
Uimakäynti maksaa siksi että kyseisellä hallilla on kovaa palkkaa nauttiva johtohenkilö, joka tosin on joidenkin tietojen mukaan vaarassa menettää virkansa, ja toivottavasti se taas puolestaan johtaisi hintojen laskuun.
- jaaro123
Todella kallis halli laatuun nähden. Eihän siellä mahdu uimaan kunnolla, kun on aina niin täysi. Uimaseuroille ym. varataan 2/3 isosta altaasta jolloin vesijuoksijat ja kuntouimarit ängetään samalle pienelle kaistalle.
Aika hullua verrata Kirkkonummen hallia Mäkelänrinteeseen. Em. on melkein kylpylä, kun Kirkkonummen halli tuollainen pienen pieni lähiöhalli.- paska paikka
se että ei ole otettu pieniä lapsia juuri huomioon siellä... onhan siellä joku vauva allas....
mikä voimassa vuoden
http://www.kirkkonummi.fi/prime_884.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733