200 vuotias talomme on vanhan 1780 luvun sotilahautausmaan päällä. kellareita, lattiaa tai muuta kaivellessa on tullut luita ja kalloja esiin. 70-luvulla museovirasto kävi katsomassa paikan ja merkitsi arkistoihinsa. hyvissä väleissä ollaan vainajien kanssa oltu.
Asun hautausmaalla
2
632
Vastaukset
- LuckyLucka
Se on sitten semmonen juttu, että tuo on rasite, eli jos joku haluaa tuoda pihallenne kukkia ja kynttilöitä edesmenneen sukulaisensa muistolle ja viettää vaikka koko päivän haudalla, niin teidän on vain hyväksyttävä se. Laki on laki
- ilmiötä oottaessa
näkynyt, meinaan, kukan tuojia. itte olen kyllä ahkerasti polttanut kynttilää - talvella - ja hyvin tultu juttuun. jos ny joku tolla asialla tulee, nin tarjoon kahveet.
kirkkolakiako meinaat, vai ruattin armeijan jälkisäädöstä rintamalla kaatuneille?
pitäiskö alkaa pitää jotain muistotilaisusuuksia - ja saisko ruattin sotakassasta siihen vielä tukea...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243