Kerron nyt ensin jotain itsestäni.. Olen 17 vuotias, luonteeltani hyvin menevä.. Inhoan odottamista ja tekemättömyyttä. Olen miettinyt tuhansia eri ammatteja itselleni, mutta vain näyttelijäksi ryhtyminen kiinnostaa. Se olisi sentään vaihtelevaa ja sopisi mulle. En kuitenkaan pidä Suomesta. Siihen on monta syytä, mutta nyt esimerkkinä yksi; talvi. Haluan tehdä läpi vuoden kaikenlaista. Suomessa se ei ole mahdollista. Talvella ei voi tehdä mitään, jos ei edes tykkää hiihtämisestä. Ja kun eteläsuomessa ei tuota luntakaan pahemmin aina ole. JA rakastan aurinkoa!
Mutta sitten itse asiaan. En tiedä miten päin tän kertoisin, mutta koitetaan näin; Olen pilannut elämäni. Vuos sitten ennen joulua jäin kaksi kertaa kiinni näpistyksestä. Ja rikosrekisteri tuli... Sormenjäljet, kuvat, ym. otettiin. En tiedä miksi tein niin, en ole köyhä tai mitään.. Ehkä siksi, että elämä on tylsää ja kaipaan siihen jotain hohtoa. Ei kyllä ollut paras vaihtoehto ”elämän kiinnostavuuden kohottamiseen”. No mutta, niin kuin sanoin, haluaisin näyttelijäksi ja vieläpä Amerikkaan, kun en suomesta tykkää. Mutta ei onnistu rikosrekisterin takia.. Haluaisin vuoden päästä mennä au-pairiksi jenkkeihin kokeilemaan millaista siellä on elää, mutta... ei onnistu.. En haluaisi kuitenkaan odottaa kovin montaa vuotta sinne pääsyä. Haluan pois Suomesta!!! Mikään ei tunnu enää kiinnostavalta, elämä on aivan turhaa. Miks aina onnistun pilaa kaiken???
vihaan elää
4
1270
Vastaukset
- Ansku
Tässä olisi 19-vuotias tyttö...mun unelmana on kanssa näyttelijäksi tuleminen ja vieläpä myös Amerikassa! Jos siis kiinnostaa kirjoita mulle osoitteeseen [email protected]. Olisi kiva jutella kyseisestä asiasta!
- kun rauta on kuumaa
Taottava järkeä päähän nimittäin. Satsaa ensin henkiseen kasvuun ja kasva tajuamaan että on muitakin kuin sinä ja sinun halusi, tajua että sinulla asiat ovat aika lailla hyvin. Lähde sitten ulkomaille, vaikka auttamaan eläviä luurankoja vapaaehtoistyön keskuksiin Sudaniin. Hyvää ja avartavaa matkaa eteenpäin.
- Piipa
Miten rikosrekisteri muka estää lähtösi Amerikkaan? Ei mitenkään. Vai luuletko ettei kukaan rikosrekisterin omaava saa poistua maasta?
- Olli
Minä asun Kanadassa, ja tiedän hyvin paljon asioista mistä teillä on kysymyksiä.
Kirjoittakaa minulle, ehkä voin auttaa.
E-mail os: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019