Klarna

lasku/osamaksu

Boikotoikaa tilaamasta laskulla/osamaksulla paikoista jossa on Klarna lasku/osamaksu!
Ne ei osaa hoitaa asioitaan.
Parikin kokemusta itsellä huonosta toiminnasta niiltä. Ensimmäisestä tuli perintäilmoitus.
Ja homma meni niin että olin tilannut eräästä nettimyynnistä vaatteita, siellä oli Klarna lasku, ja tilasin laskulla. Paketti tuli, en ehtinyt hakea sitä postista ajoissa ja Posti lähetti paketin takaisin. Otin yhteyttä myyntipaikkaan että näin on käynyt ja paketti on tulossa takaisin, jolloin he sanoivat et ehtivät jo saadakin sen takaisin ja peruivat sen mukana tulleen laskun Klarnalle. Klarnalta tuli kuitenkin kuukautta myöhemmin muistutus ko laskusta. Soitin sinne ja selitin tilanteen. Lupasivat perua laskun ettei tule enempää mitää muistutuksia tai muuta sen suhteen. Meni 2kk niin ko. laskusta tuli perintäilmoitust. Soitin perintätoimistoon ja selitin tilanteen, lupasivat soittaa sieltäkin sit Klarnalle, mutta soitin sinne myös itse. Siellä puhelimeen vastannut henkilö sanoi että "On täällä perumisilmoitus siitä maksumuistutuksesta mutta sitä ei ole näköjään kukaan allekirjoittanut ja sen takia ei ole hoitunut eteenpäin." Lupas sit hoitaa sen samantien. Tosta laskusta ei sit enää onneksi kuulunut mitään eikä tullut mitään perintäjuttujakaan.

Vuosi sitten suunnilleen tilasin The Sims 3 pelin ennakkoon (piti ilmestyä helmikuussa muistaakseni, ja tilasin sen joskus tammikuussa) laskun otin sit siihenkin. Mulle ilmotettiin sit myöhemmi et pelin ilmestyminen viivästyy ja ilmestyy vasta kesäkuussa ja et tilaus pidetään voimassa kuitenkin ellen toisin ilmoita, ja tuote toimitetaan kesäkuussa. Maaliskuussa yritin tilata jostain paikasta laskulla, siellä oli Klarna lasku siis myös, ei onnistunut. Otin yhteyttä Klarnalle ja sanoivat et mulla on yksi tilaus maksamatta tuolta paikasta mistä tilasin The Sims 3 pelin (ja muuta en sieltä ollut tilannutkaan joten kyse oli juurikin the sims 3 pelistä) ja et en voi tilata mitään heidän laskulla ennenkun se lasku on maksettu kun eräpäivä oli mennyt. Sanoin sit että en ole ko peliä edes viel saanut kun ilmestyminen siirtyi kesäkuulle, enkä ole myöskään sit saanut pelin mukana tulevaa laskua, et on ollut vähän vaikea sitä maksaa. Tää asia hoitui tällä sit ja peruivat sen laskun sit ja sain sillon kyllä tilattua.

Mutta kaikki tää tai nää niiden omat mokat, on vaikuttanu nyt siihen et en pysty sieltä tilaamaan enää kun korkeintaan varmaan jollain 20-30eurolla! Eivät myönnä laskua isompiin summiin, ainakaan kun yritin tossa tilata laskulla tuotetta joka maksoi 59euroa, ei onnistunut. sanoivat syyksi maksuhistorian. Muuta ongelmia mulla ei tietääkseni maksuhistoriassa ole kuin nuo 2 jotka on kumpiki niiden omia mokia, ja vuosien varrella tullut 2-3 maksumuistutusta jotka olen kuitenkin maksanut. Muistutukset tuskin vaikuttavat. eivät oo muualla ainaka vaikuttaneet, kun niitä on joskus muista paikoistakin tullut.

Minulla ei siis ole mitään maksuhäiriöitäkään, mitkä vaikuttaisi. ja itseki sanoivat et kyse on heidän maksuhistoriastaan.

155 kommenttia

Vastaukset

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.