Osaan johdottaa lisäpitkät releen kautta katkaisijaan, mutta miten se valossa oleva huomiovalo pitäisi kytkeä järkevästi, jotta sen voisi kytkeä samalla 2-asentoisella katkaisijalla
Lisävalojen sähköt
4
319
Vastaukset
Yrittäisin neuvoa samalla kun olen täällä saitilla, mutta kun
en ymmärrä kysymystäsi.- 12 volttia
toi "valoissa oleva huomiovalo" mahtaa tarkoittaa.niin missä valoissa ja mikä huomiovalo ?
- parkki puuttuu
lisäpitkä missä on sitten sellainen seisontavalo, niitä ei vaan henkilöautoon eikä pakettiautoon saa laittaa
palamaan. Kun edessä saa olla vain yhdet parkit. - . . .
parkki puuttuu kirjoitti:
lisäpitkä missä on sitten sellainen seisontavalo, niitä ei vaan henkilöautoon eikä pakettiautoon saa laittaa
palamaan. Kun edessä saa olla vain yhdet parkit.Laittaa, kunhan täyttävät asennus vaatimukset ja alkuperäiset parkit poistaa käytöstä.
Mut henkilöautoissa taitaa vaan olla vaikeaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429