Elikkäs onko tietoa, että onko Liisa Ihmemaassa PIIRRETTY elokuvaa myynnissä missään kaupoissa tai netissä? Olen yrittänyt katsoa kaikkialta mutta tuntuu että sitä ei enään julkaista.
Disneyn Liisa Ihmemaassa DVD?
3
447
Vastaukset
- NoJopas
Viimeisin julkaisu on ollut jo pitkään myynnissä, ja ilmeisesti se on nyt poistunut kaupoista. Ei siitä kyllä ihan hirveän kauaa tunnu olevan kun sitä vielä näkyi ja jossain marketissa voi vielä hyvinkin olla pari kappaletta hyllyllä...
Epävirallisten tietojen mukaan uusi julkaisu olisi kuitenkin tulossa jo ensi vuonna. Eli ei kauaa tarvitse odotella. Toki voi huutonetistä ja kirppareilta etsiä edellisiäkin julkaisuja, mutta ei välttämättä kannata alkaa maltaita niistä maksaa. :)- Disneyfani
Okei, kiitos tiedoista! : D
- Kelol
Oli jossain alennuskorissa iisalmen prismassa muistaakseni. 9.99€
http://www.kelolsmohaafansite.tk/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661