Onko hietsun kirppis lautaina auki ja jos on, onko siellä silloin paljonkin myyjiä?
Vastaukset 3
- vaki-asiakas
Lauantai on Hietsun kirppiksellä vilkas päivä, jos sää on suosiollinen, niin kyl kirppis on täynnä myyjiä ja asiakkaita
- beethooven
Hyvällä säällä loistopaikka niin myyjille kuin asiakkaillekin on Hietsun kirppari vielä tätä nykyä. Suosittelen sen lisäämistä viralliselle sigth-seeing listalle välittömästi.
- Tukkutori
Hietalahden kirpputori on auki joka päivä ja on pitänyt pintansa suosittuna kirpparikohteena vuodesta toiseen!
Aukioloajat kesäkaudella 2.5.-30.9.2016:
ma-pe 8–18, la 8–16, su 10–16
Kesäkaudella paikat ostetaan etukäteen verkosta www.hietsunkirppis.fi
Tervetuloa kirppistelemään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2851164Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2861028Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 106889
- 101839
- 74818
- 108692
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11508