Tietääkö kukaan suht. edullista autosähkötöitä tekevää korjaamoa Kuopiossa tai tässä lähistöllä? Kuopion autosähkö ja Hira jo tiedossa, mutta olisikohan näitä muitakin ja ehkäpä vähän edullisempiakin (Hiralla 70€/h!!!) Tietoja otetaan kiitollisena vastaan!
Autosähkötöitä tekevä korjaamo
7
1585
Vastaukset
- jfhgdgfchjgkjn
Hollen autosähkö on hyvä.
- Skoodamies
Hiraa kannattaa välttää. Huonoja kokemuksia!
- voe_taevas
Jos tuon Skodamiehen sytytys on Hiralla säädetty noin myöhäiselle että vastaa 7 vuoden viiveellä niin todella syytä välttää!
- Aasillamatkaan
Olipa hauskasti oivallettu,saimme hyvät naurut torstai iltapäivään,kiitos
- retarded.timing
Hähhähhäh, jos Skodamies olisi auto niin sillä tulisi olla moottorihäiriön varoitusvalo päällä ja OBD-II vikakoodina P0012, Camshaft Position A - Timing Over-Retarded (Bank 1) eli nokka-akselin asennontunnistin, ajoitus liian myöhäisellä :D:D:D
Skoodamies ei läpäisisi katsastusta, ettei vain päästöissä muutenkin olisi huomauttamista... :D
- roopotti
Skodan sytytys vuoden myöhässä ja silti pyörii ! En hevillä uskoisi mutta kun
Neuvostoliiton ja Suomen aikaero oli 50 vuotta niin on se uskottava . . .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809