Tarkoitan noita lempinimiä joita jaellaan niin tutuille kuin tuntemattomille.Hiukan ihmeelliseltä näyttää tämä nykyajan kielenkäyttö sillä ennen tuli nimi aina jostakin selvästä luonteenpiirteestä tai sitten muusta tunnistettavasta piirteestä.Paikallisella kylähullullakin oli hauska ja osuva lempinimi.Mutta nämä uuden ajan nimitykset!Eihän niissä ole mitään järkeä saati että niillä viitattaisin nimen omistajaan.Vaikka tämä turhuuksien turhuus Johanna Tukiainen:Tuksu!-Mitähän silläkin sanalla muka tarkoitetaan?Kyllä mä ymmärrän jos pojan nimeksi laitetaan vaikkapa "Kotivalo" ja kaverit sanovat sitten että Himatuikku.Muutenkin nykyään käytössä olevat nimitykset tuntuvat jotenkin keinotekoisilta.Makkari,olkkari,partsi,telkkari,ystis,bestis...Ja litsis,lätsis mene kyllä mun kaaliin.Uutena kirouksena on jo Raamatusta tulevat väännökset!Huippuna on mun omasta mielestä nuorison viljelemä Jeesus=Jesse!!!-Ei jumankekka sentään!Mutta sen avulla mä itse opin Raamatusta yhden uuden asian:Kymmenen Käskyn Arvoitus selvisi mulle vihdoinkin.Useinkin on tullut aprikoitua että millä ihmeen tavalla se Mooses toi ne painavat kivitaulut sieltä vuorelta alas?Nyt se selkisi kertaheitolla sillä Mooseshan olikin oikeasti Mosse ja kyllähän sellainen auto jaksaa taakkaa kuljetella!Eikä sitten ruveta heti nimittelemään...
Ärsyttävät nimitykset!
6
289
Vastaukset
Parkkinahka selluliitti.
Monityydyttämätön rasvahappo.- fhfddddddf
Jaa että niinkun meidän entinen Monsieur Mosse, ja kivitaulut silleen söpösti pikkirillin päällä.
- maija mattinen
Voi Muruni, kumpi sua ärsyttää...muru vai et olet mun rakas puh.johtaja?
- Sol57
kun minun arvostelua. Jo on puheenaiheet vähissä. Todella säälittävää. Ihan selvinpäin olen. Kiitos taas herjauksesta. Ja jälleen puskista...kuinkas muuten. On se kumma kun aikuisella ihmisellä ei ole pokkaa edes samalla nimimerkillä herjata;))) Mutta, herjata pitää....Täytyykö tätä jotenkin vielä pitää jotenkin arvossaan??? Sori...en pidä tällaista lässytystä missään arvossa. Joten jatka rauhassa;))) Kertoo sinusta kaiken ja suuresta mulkkumaisuudestasi;))) ihmisenä....
tsau:Friidu Sol57 kirjoitti:
kun minun arvostelua. Jo on puheenaiheet vähissä. Todella säälittävää. Ihan selvinpäin olen. Kiitos taas herjauksesta. Ja jälleen puskista...kuinkas muuten. On se kumma kun aikuisella ihmisellä ei ole pokkaa edes samalla nimimerkillä herjata;))) Mutta, herjata pitää....Täytyykö tätä jotenkin vielä pitää jotenkin arvossaan??? Sori...en pidä tällaista lässytystä missään arvossa. Joten jatka rauhassa;))) Kertoo sinusta kaiken ja suuresta mulkkumaisuudestasi;))) ihmisenä....
tsau:Friiduois ollut hyvä keskustelunaihe, taas iski nää valopäät.
- Sol57
minttupuu kirjoitti:
ois ollut hyvä keskustelunaihe, taas iski nää valopäät.
valopäillä ei koskaan muuta sanottavaa olekaan...
tsau:Friidu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2709965IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3197149Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?851873Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1141563Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61471- 1091181
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751139Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin47946Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus24810MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312752