Luottokortti määrittelee ihmisen

nti kevät.

Kyllä kortit kertovat ihmisestä:

Visa Electron:
Vastuuton ja huolimaton raha-asioissa. Noloa.

Visa Silver:
Nippanappa selvitään elämästä - huh-huh.

Mastercard Gold:
Elämä on hallussa ja järki tallella.

Diner's Club
Annetaan ainoastaan järkeville ihmisille. Köyhät & vastuuttomat älkööt vaivautuko.

33

505

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+11

jollain rikkaalla huoralla napsahtanut lopullisesti päässä.

• Jeenaar

Eikös se electron anneta juuri niille joilla on ollut vaikeuksia käyttää normaalia luottokorttia. Eli eräänlainen 'lasten kortti'.

• nti kevät.

Kiitos huorittelusta:( Taidat itse kuulua tuohon Electron- sarjaan. Onnea valitsemallasi tiellä.

• Tillintallin tulkku

Ei, vaan rikkaan huoralla.

Mitä ajattelee mies naisesta, joka katsoo miehen luottokorttia...? :) Huora.

• nti kevät.
        Tillintallin tulkku kirjoitti:

Ei, vaan rikkaan huoralla.

Mitä ajattelee mies naisesta, joka katsoo miehen luottokorttia...? :) Huora.

>Mitä ajattelee mies naisesta, joka katsoo miehen luottokorttia...? :) Huora.

Kiitos edelleen ajatusmaailmasi jakamisesta. En ole huora, ja tienaan varmasti paremmin kuin tuollainen tänne tuleva provoileva looseri. Jos olet köyhä, niin etsi sitten sellainen prole- tyttö; niin voitte sitten harrastaa samoja asioita, kuten ale- ruuan etsimistä ja pullojen keräämistä:)

• Kotti vie kortti tuo

En ole ikinä tarvinnut luottokorttia, lukuun ottamatta aikoinaan sekkivihkoa 1970 luvulla. Mitä tekisin korteilla kun rahaa on muutenkin ?

• ööliä läikkyy..

>Mitä tekisin korteilla kun rahaa on muutenkin ?

Korttia pidetään juuri sen takia, ettei tartte pitää sitä 'kahtakyttä donaa' taskussa. Tajuutko?! Häh! Turvallista.

• Lord Billion
        ööliä läikkyy.. kirjoitti:

>Mitä tekisin korteilla kun rahaa on muutenkin ?

Korttia pidetään juuri sen takia, ettei tartte pitää sitä 'kahtakyttä donaa' taskussa. Tajuutko?! Häh! Turvallista.

Minä ainakin siirrän rahat verkkopankissa suoraan tilille, jos ostan jotain isompaa. Ei nykyään mitään luottokorttia tarvitse, vaikka sellainen lompakossa olisikin ja pankkiautomaatista on kuitenkin nostettava aina käteistä, koska joka kioskilla ei voi vinguttaa korttia ja ilotytöille, kieltotavaran myyjille, soltuille, pyssyrengeille, lahjottaville virkamiehille, jne. kannattaa maksaa käteisellä.

• meitsimies9

Tottakai luottolafkat syynää kortinsaajan. Avaus kuullostaa aika rankalta, mutta totta joka sana!

• Pelikortit

ja minä elän kuin sika pellossa. Enkä käytä muuta kuin ajokorttia. Kertoiko kortit sellaista.

Mikä kortti aloittajalla muuten on. Joulukorttiko.

• nti kevät.

>Mikä kortti aloittajalla muuten on. Joulukorttiko.

Kortti kertoo luotettavuudesta. Taloudellisesta luotettavuudesta. Ihminen, joka ei osaa hoitaa raha- asioitaan, ei yleensä kykene hoitamaan muitakaan asioita.

Itselläni saan haluamani kortin, kun ei niitä maksuhäiriöitä ole ikinä ollut.

• play,boy
        nti kevät. kirjoitti:

>Mikä kortti aloittajalla muuten on. Joulukorttiko.

Kortti kertoo luotettavuudesta. Taloudellisesta luotettavuudesta. Ihminen, joka ei osaa hoitaa raha- asioitaan, ei yleensä kykene hoitamaan muitakaan asioita.

Itselläni saan haluamani kortin, kun ei niitä maksuhäiriöitä ole ikinä ollut.

tiedän että pärjäät ilman luottokorttia koska istut aina pankin päällä

• .....
        play,boy kirjoitti:

sen pankin kyrvän päällä.

• nti kevät.
        play,boy kirjoitti:

>tiedän että pärjäät ilman luottokorttia koska istut aina pankin päällä

Turha provoilla. Itse asiassa taidat olla vähän kade. Mutta ei se mitään. Kyllä meillä naisillakin on ihan hyvät tulos - mitä ainakin itseeni tulee.

- mutta onnittelut mollausyrityksestä. Se oli kuitenkin aika nolo:) Vähän samaa tasoa kuin käyttämäsi Electron. Kertoo paljon ajatusmaailmastasi.

• cardiox

mustapekkakin

• Rahaa kait se kortti

Mulla on tapana tehdä kiusaa kortti ihmisille. Hei olisko sulla laina parikymppiä ?

_Ei mulla oo käteistä, kun on tää kortti ! !

Eik sulla ole käteistä ? ? ?

• nti kevät.

Meikäläisen vehkeellä on nostettu isojakin summia, kerran oli joku kokkare joka tinki ja tinki, annoin sit ku oli niin lapsellisen näkönen ja sanoi kortin unohtuneen jonnekkin siilinjärvelle..

• sulla ;D

Hahhah. Minulla oli joskus opiskelijana electron vain, vain koska silloin ei ehkä ollut säännöllisiä tuloja! Vaan eipä ole milloinkaan ollut luottohäiriöitä. Että aloittajan viesti on noloa bullshittia.

• petterih,

>vain koska silloin ei ehkä ollut säännöllisiä tuloja!

Juuripa näin. Electron annetaan ainostaan niille, joilla ei ole säännöllisiä tuloja, tai heillä on ns. 'merkintöjä'.

• 15

Minulle taas opiskelijana tyrkytettiin sekä Dinersia, että Visaa ja otin tietysti molemmat. Ja vieläkin ne ovat lompakossa, tosin käytän niitä vain satunnaiseen hurvitteluun, mutta siitä ei nyt sen enempää:)

• Normaalia!
        petterih, kirjoitti:

>vain koska silloin ei ehkä ollut säännöllisiä tuloja!

Juuripa näin. Electron annetaan ainostaan niille, joilla ei ole säännöllisiä tuloja, tai heillä on ns. 'merkintöjä'.

Niin, eli lienee opiskelijalla aika NORMAALI tilanne. Ei siinä mitään noloa ole. Harvalla on säännölliset tulot silloin. Opiskelujen jälkeen en nähnyt kortissa mitään vikaa, joten käytin sitä vielä jälkeenpäinkin vaikka olisin saanut muitakin. Myöhemmin kyllä vaihdoin kortin toiseen.

• silloin on kysymys

raha-asiansa narkkihuoran tavoin hoitavasta huithapelista. Siinä aloittaja on melko lailla oikeassa. Lapsille joiden perään pitää vielä katsella tuo kortti sopii hyvin ns "harjoittelukortiksi".

• 13

Ja tietysti ilman ikäräjaa. Voisin kuvitella kuinka viisivuotiastani vituttaisi kun jääteelö jääkin kassatätille puuttuvan katteeen vuoksi. Eikös tämä olisi parasta mahdollista elämänhallinnan oppia tenavalle? Jos minä en olisi saanut jätskiä jonkun kortin takia, niin olisin selvittänyt ongelman pohjamutia myöden. Joskus tosin tuntuu siltä, että moni viisivuotias on fiksumpi kuin useimmat viiskymppiset.

• ...

aika säälittävä tapaus.

• Etpä ollutkaan oikea

Itselläni on vieläkin lapsena saatu visa electron käytössä. Koskaan ei ole mitään ongelmia ollut pankin kanssa, tai laskut myöhässä. Yhden lainankin olen jo maksanut pois.

Olet siis luokitteluyrityksissäsi väärässä.

• =(((

En päässyt sitten luokitukseesi ollenkaan, kun minulla on Amex Platinum. Mihin kastiin minä kuulun, vai olenko kastiton?

• 23

Monet pellet ottavat Amexin siksi, että siihen vaadittava tuloraja on korkea ja siksi Amexia usein esitellään pöydällä seisoen, kuten kännykkää 90-luvvun alussa. Amexin tarjoaminen maksuvälineeksi hivelee pellekastiin kuuluvan itsetuntoa.

• Late Lapista

Lähetin sinulle juuri lämpimät terveiset suoraan perseestä, haju on karmea mutta toivottavasti kelpaa!

Täällä Late Lapista, pää pilvissä kulkevat naiset helvettiin ry

• nti jakorasia

Kyllä muskelit kertovat ihmisestä:

Luuviulu:
      Turha hylkiö. Potkittava hampaat sisään ja sisukset ulos.

Läskiperse:
      Bootsia mahaan. Semmoiset kymmenen minuuttia niin jo tehoaa.

Rautainen Adonis:
      Ainoa järkevä ihminen. Velvoitettu suorittamaan edellämainitut toimenpiteet.

• Kaunissilmä
      • gfkdgtk

Kylmät silmät.
        Täällä palstoillakin on kauniimpia.

• Nainen N

On sekä MasterCard, että Visa Gold.

• 13

En tarvitse itse electronia kummempaa.Tilillä 6numeroinen summa ennen desimaaleja,luottokortit ovat niille joilla hinku ostella velaksi.

Käteiskauppa=paras kauppa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5801
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      57
      3115
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2675
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      11
      2432
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2139
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      28
      2115
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1816
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      15
      1448
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      147
      1354
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      262
      1185
    Aihe