Hah, kuka näitä rallatuksia muistaa...

kednah

-Simca tonni, korjaamoiden onni
- Isä työntää, äiti ohjaa, lapset kantaa pohjaa (Elite)

jatka jos muistat...

40

393

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

neljä pyörää ja låda.

Honda Type R -typerä

• ifa-fani

perseelleen lenz....

• Heikunkeikku

Ei Hatsa mitään tuhatviissatasia tartte, eikä sen alushousut töhriintyisi.
        Sillä on omat jutut. Kertoi tuola toisessa ketjussa oman Chili-konstinsa.

Ekana fundeerasin sitä chiliä ja sitten Ahaa-lamppu syttyi.
        Palstalta oppii aina uusia asioita. Sain ratkaistua erään mieltäni painaneen ongelman.
        Nimittäin sen Savun, joka pruiskahtaa sen yhen mopoilijan pepunposkien välistä.
        Oon IHAN varma, että kyseessä on CHILI-voitelu.

Sä voit mennä sun pikku mopollas ja H sitte siinä vierellä omalla chilillään.

Siis tarkotin tätä: http://www.youtube.com/watch?v=Vju2pyqXBLg

:)

• M1800R musta

viikon päästä Waasassa Intikka-tapaamisessa?

• HTZA
        ifa-fani kirjoitti:

perseelleen lenz....

johtotähti, jätkä kävelemään lähti.

• HTZA

Kolhi nilkkojani maastossa, likasi käteni, useasti, systytys ei pysynyt kohdallaan kuin 100 kilsaa kerrallaan.
        Tyttöjen housuista en ole varma, riisuivat ne jo matkalla. Tästä on jo kauan aikaa joten mummot ei nyt innostu.

Ja, 2-tahtisen, 2-pyttyisen kimeä valitus on seksikkäämpi pieru kuin ison pyörän lörpötys.
        ystäväsi
        H.

• HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

Ei Hatsa mitään tuhatviissatasia tartte, eikä sen alushousut töhriintyisi.
        Sillä on omat jutut. Kertoi tuola toisessa ketjussa oman Chili-konstinsa.

Ekana fundeerasin sitä chiliä ja sitten Ahaa-lamppu syttyi.
        Palstalta oppii aina uusia asioita. Sain ratkaistua erään mieltäni painaneen ongelman.
        Nimittäin sen Savun, joka pruiskahtaa sen yhen mopoilijan pepunposkien välistä.
        Oon IHAN varma, että kyseessä on CHILI-voitelu.

Sä voit mennä sun pikku mopollas ja H sitte siinä vierellä omalla chilillään.

Siis tarkotin tätä: http://www.youtube.com/watch?v=Vju2pyqXBLg

Olin varma että, toispuoleinen pihakeinu, ei juttujani lue, kyselee ne, kuumana, toisilta.
        H.

• Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

Olin varma että, toispuoleinen pihakeinu, ei juttujani lue, kyselee ne, kuumana, toisilta.
        H.

Kuhan nyt toisella silmällä vilkasen. Saatan toisen silmänkin kääntää, mikäli jotakin mielenkiintoista ilmenee. Chili tuntui mielenkiintoiselta. Sillä vois saada aikaan aikamoisen lennokkaan peruutuksenkin, mutta silloin käyttötapa olisi toisenlainen.:)

• HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

Kuhan nyt toisella silmällä vilkasen. Saatan toisen silmänkin kääntää, mikäli jotakin mielenkiintoista ilmenee. Chili tuntui mielenkiintoiselta. Sillä vois saada aikaan aikamoisen lennokkaan peruutuksenkin, mutta silloin käyttötapa olisi toisenlainen.:)

Oletan että sitä ei kannata hoitaa Chilillä.
        Saattaa olla että ukkoressu poistuu aitasta jo ennen isäukon koputusta?
        Eikä Aitanovesta vaan Pärekatosta.
        H.

• Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

Oletan että sitä ei kannata hoitaa Chilillä.
        Saattaa olla että ukkoressu poistuu aitasta jo ennen isäukon koputusta?
        Eikä Aitanovesta vaan Pärekatosta.
        H.

Vähän tähän tapaan minäkin aateskelin.
        Heh, tuli mieleen muitakin mahdollisia hyötykäyttöjä chilille, mutta jääköön nyt kuitenkin vain mun pääni sisään. Pienin purskahduksin pään sisustasta suun kautta näitä mieleen tulleita asioita pulpahtelee.
        Kohta lähden ihmisten ilmoille. Ihan mukavaa mennä purskahtelevan iloosella naamataululla. Nauru on ilomme ja kovin tarttuvaa. Kohta koko Vaasan keskustan ihmiset tallustelevat purskahtelevin ilmein. Jos siitä Iltasanomis tai muis lehdissä on kuvia ja/tai juttuja, niin tietänette, että se on mun naamataulusta lähtöösin.

• HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

Vähän tähän tapaan minäkin aateskelin.
        Heh, tuli mieleen muitakin mahdollisia hyötykäyttöjä chilille, mutta jääköön nyt kuitenkin vain mun pääni sisään. Pienin purskahduksin pään sisustasta suun kautta näitä mieleen tulleita asioita pulpahtelee.
        Kohta lähden ihmisten ilmoille. Ihan mukavaa mennä purskahtelevan iloosella naamataululla. Nauru on ilomme ja kovin tarttuvaa. Kohta koko Vaasan keskustan ihmiset tallustelevat purskahtelevin ilmein. Jos siitä Iltasanomis tai muis lehdissä on kuvia ja/tai juttuja, niin tietänette, että se on mun naamataulusta lähtöösin.

tästälähtien, uudella innolla.
        Neito nielee nyt vaan, tyttö kun ei enää ole.
        H.

• ohi vaikka porolla.

• siihen meni koko tili.
      Tiellä oli pieni kivi, siihen kaatui morris mini.

• vapuks niin menee vappu v*uiks.

• kednah

Osta Volga voimapesä
        Vaihda motti joka kesä

• HTZA
        kednah kirjoitti:

Osta Volga voimapesä
        Vaihda motti joka kesä

kastuu tulpat ja PMMP.

• RosaLiiin
        kednah kirjoitti:

Osta Volga voimapesä
        Vaihda motti joka kesä

Osta Volga
        ota velka
        velka kestää kauemmin
        kuin Volga.

• ilman kuin Hillman!

• Sol57

lapsuus...keksittiin sitten yhdessä vähän muunneltu laulu tälle lapsuuden perheeni autolle...joka oli joku itäblokki merkki...muistaaksi Donavan....laulun melodia tuli tästä silloista iskelmästä sävelmästä suoraan kuin jos, joku muistaa joku hitsi Dona-Dona- doonaa...

No sanat menivät tälle autolle näin;

Dona- Dona- Doonau..Dona- Dona- Doonaa-nau..
      Ylämäessä täytyy hypätä,
      Alamäessä saapi olla kyydissä..
      Dona-Dona- Doonau..Dona- Dona- Doonau- nau...

Tämä piti paikkansa...jos, oli tarpeeksi jyrkkä ylämäki...koko family veks kyydistä;))) Koska, tämä Dona ei jaksanut ylämäkiä....mutta tilaa siinä autossa oli...

tsau:Friidu

• HTZA

Auton nimi oli: Donau.
        Tonava taitaa mennä Puolassakin?

• Sol57
        HTZA kirjoitti:

Auton nimi oli: Donau.
        Tonava taitaa mennä Puolassakin?

Tonavasta en tiedä;)) mutta, tuo Veikseljoen suisto tuli nähtyä...ja tällainen joki kun Nogat toinen muistaaksi minkä ylitimme oli jo suurempi mutta, nyt tuota nimeä en päähäni saa....ja karttakirjakin autossa;)) vielä...mistä voisi tsekata...mikä tuo nimi oli...

Tonava olisikin kliffa kokea...siis tämä Tonavan risteily ja Budapest ja viulumusiikki siellä...öhöh..Friiduhan on romantikko... Viulumusiikki ehdoton jos, kerran Budapestiin asti menee..;))

• kednah
        Sol57 kirjoitti:

Tonavasta en tiedä;)) mutta, tuo Veikseljoen suisto tuli nähtyä...ja tällainen joki kun Nogat toinen muistaaksi minkä ylitimme oli jo suurempi mutta, nyt tuota nimeä en päähäni saa....ja karttakirjakin autossa;)) vielä...mistä voisi tsekata...mikä tuo nimi oli...

Tonava olisikin kliffa kokea...siis tämä Tonavan risteily ja Budapest ja viulumusiikki siellä...öhöh..Friiduhan on romantikko... Viulumusiikki ehdoton jos, kerran Budapestiin asti menee..;))

Suomenlahti on on ihan stydiä kamaa.
        Bongaa joku snadi botski, airot ja kaikki.
        Heität vähän airoo, ja flyttaa airot soikeena skönellä.
        Tsennaat vain ruatsinlaivat ja muut purret, ja vähän kliffaa on.
        Ei sen botskin tarvii olla buli.
        Mun skidi bläijää Helsingin Pursiseurassa, tai jotain,
        Kuitenkin sen hima on 200metriä kanootista kotiin.
        Eikä se studaa ollenkaan, helvetti se kiitää vetten päällä kuin aquarius.

• Sol57
        kednah kirjoitti:

Suomenlahti on on ihan stydiä kamaa.
        Bongaa joku snadi botski, airot ja kaikki.
        Heität vähän airoo, ja flyttaa airot soikeena skönellä.
        Tsennaat vain ruatsinlaivat ja muut purret, ja vähän kliffaa on.
        Ei sen botskin tarvii olla buli.
        Mun skidi bläijää Helsingin Pursiseurassa, tai jotain,
        Kuitenkin sen hima on 200metriä kanootista kotiin.
        Eikä se studaa ollenkaan, helvetti se kiitää vetten päällä kuin aquarius.

joo...ja ihan omalla båtsikka...mut vitsi....viulumusiikki....se jää puutumaan..Helsingin Pursiseura joo siellä vois joskus käydä skruudamassa kylläkin ihan pokkana mikäs siinä fiksut kledjut vaan niskaan....;)) meillä kelpaa toin Vuosaaren Veneilijät...siellä vähän toisellainen fiilis voidaan tota fisuu ihan ite savustaa......ei tarvitse olla Friidukaan viimoisen päälle aina;)) Tuut sitte maistamaan tuoretta savustettua fisua kuhan fisu alkaa liikkumaan...Friidu voi keittää siinä avotulella myös tsuveet...siis oikeet pannukahvit..:)))mikäs siinä tsiigaillaan kun metro jyrää..ja noi lamput syttyy hima-laituriin...sillee tuoden sitä tunnelmaa...ja sorsat lähtee goisaamaan kaislikkoon...pikku hiljaa..ja sköne on sitten blägä...ja hitsin kaunis....

• kednah
        Sol57 kirjoitti:

joo...ja ihan omalla båtsikka...mut vitsi....viulumusiikki....se jää puutumaan..Helsingin Pursiseura joo siellä vois joskus käydä skruudamassa kylläkin ihan pokkana mikäs siinä fiksut kledjut vaan niskaan....;)) meillä kelpaa toin Vuosaaren Veneilijät...siellä vähän toisellainen fiilis voidaan tota fisuu ihan ite savustaa......ei tarvitse olla Friidukaan viimoisen päälle aina;)) Tuut sitte maistamaan tuoretta savustettua fisua kuhan fisu alkaa liikkumaan...Friidu voi keittää siinä avotulella myös tsuveet...siis oikeet pannukahvit..:)))mikäs siinä tsiigaillaan kun metro jyrää..ja noi lamput syttyy hima-laituriin...sillee tuoden sitä tunnelmaa...ja sorsat lähtee goisaamaan kaislikkoon...pikku hiljaa..ja sköne on sitten blägä...ja hitsin kaunis....

Kliffa juttu, mutta aina mulla on sydän poskella, kun se kättärin friidu skujaa skönellä sillä hiton purrella. Ehkä hän ei studaa, mutta täällä böndellä, on jollain elämä ihan skeidaa.
        Styinpää olis bongata friidua kuivin main, kun stiigata ööga turvoksissa kuin hän kanootilla flyttaa matkaa.

• Sol57
        kednah kirjoitti:

Kliffa juttu, mutta aina mulla on sydän poskella, kun se kättärin friidu skujaa skönellä sillä hiton purrella. Ehkä hän ei studaa, mutta täällä böndellä, on jollain elämä ihan skeidaa.
        Styinpää olis bongata friidua kuivin main, kun stiigata ööga turvoksissa kuin hän kanootilla flyttaa matkaa.

sydän sit studaa ku Hatsa jossain hitsin rämeikössä vetää bilikan kanssa kurvit niinku suoriks...Ei hitsi meikä johonkin kanoottiin....joku raja se meikäläiselleki...sitä paitsi SE olis turvallisuusriski..oikeesti ku meikä sähläis...skönellä;)))

Hitsi vie se on Vuosillan Veneilijät tää kertsi..eikä Vuosaaren Veneilijät...Tää onneton nimimuisti mitkään nimet ei pysy tässä snadissa boltissa...Mut Hatsa kliffana kundina kyllä sen tsennaa...jotenkin;))

• rengasraudat

Osta Ifa auto paras,
      sit ei vohki ykskään varas.
      Kevyt työntää, helppo lykkii,
      ojanpenkal hauska kykkii. ...tai jotenkin tuohon tyyliin...

• kednah

Kyllä palaa kuontaloon, nyt kuin sen kerroit.
        Eipä ole happi hukassa sullakaan.

• E. Honecker

Ifa = ilman fasistien apua

• Kaikkea voi vääntää,Osta punto Fiat, saat kaikki viat.. Ei minulle käynyt niin kunhan itse töpeksin, kerran mentiin lumikinokseen jottei ovea auki saatu ja viimeksi ojanpohjalle ja lunastukseen...vika oli kai kuskissa.

• ...

Oli jo niin pitkä ketju, etten jaksanut lukea kommentteja- Mutta tämä on klassikko kans:

"Skoda leviää maamme teille"

Toi oli mainos aikanaan. En ole varma kuka sitä on tuonut silloin maahan, mutta kokolailla epäonnistunut slogan :DDD

En löytänyt itse mainosta netistä nyt, olen muistaakseni sen kyllä jossain joskus aikanaan nähnyt ja siitä se on jäänyt mieleen. Sopiva kuva tosin tuli vastaan:

http://kotisivukone.fi/files/tapaniriekkinen.tarjoaa.fi/kuvat/kotisivu_skoda_003.jpg

Niin ja sitten oli tämä "Peto jo syntyessään". Se oli Fiatin mainos ja tietenkin siitä heti alettiin vääntämään jotta "Susi jo syntyessään". Enkä nyt ole ihan varma, mutta mun muistaakseni silloin Fiattia toi maahan nykyinen Delta-auto, elikkäs mikä se nyt oli, oisko ollut Konela? Noh, sama firma toi myös maahan Ladaa. Joop.

=DW=

• verditti

tietokilpailuexpertti.
      Selitä mainos: "Heinokin kaataa kaskensa havilla."

• kednah

Kaskihan om meille itäsuomalaisille tuttu, koivuja poltetaan, näreitäkin .
        Havilla tarkoittaa myös huolella.
        Eli tarkoittanee. Täytyy olla varovainen tehdessään jotain,
        Hieman selittää kansan näkökulmaa jos joku paremmin tekee, sen saa mitä tilaa.
        Sanoisin ylpeys ei mertaansa hae.

• verditti
        kednah kirjoitti:

Kaskihan om meille itäsuomalaisille tuttu, koivuja poltetaan, näreitäkin .
        Havilla tarkoittaa myös huolella.
        Eli tarkoittanee. Täytyy olla varovainen tehdessään jotain,
        Hieman selittää kansan näkökulmaa jos joku paremmin tekee, sen saa mitä tilaa.
        Sanoisin ylpeys ei mertaansa hae.

Näin mainosti komeapiirteinen pianisti/säveltäjä Heino Kaski Havin valmistamaa parranajokonetta.
        Jostain tämä on korvaani tarttunut. Epäilin Jukka Kemppisen pakinoita, mutta ei sittenkään.
        Joka tapauksessa mainos on olemassa, joskaan ei ehkä sanatarkasti noin. Luulen kuulleeni
        sen radiosta. Olen täysin muistin varassa, en löytänyt mitään netistä eikä minulla ole
        muistiinpanoja asiasta.
        Komea oli selityksesi, annoit lisämerkityksen havi-sanalle.
        Ajakaamme partamme huolella eli havilla, siitä nainen tykkää!

• tippanb

jotenkin näin:
      SAAB = sämsta av alla bilar
      suomeksi huonoin kaikista autoista

• saapi takkaa.

Jokatytön viesti muille autoilijoille. :)

• Jäbä J

...asu autokorjaamossa.

• Hopia

sano
      annikki tähti

• Toyota, Toyota - tota älä ota!

• Silvio B.

Fiat - petojen sukua, susi jo syntyessään.

Osta Skoota, neljä pyörää ja loota,
      kun ei starttaa niin oota,
      pakko purkaa ja koota.

• Historiaa

ajeli Moskovan Vitsillä...

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      270
      9965
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      319
      7149
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      85
      1873
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      114
      1563
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1471
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1181
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1139
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      47
      946
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      24
      810
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      752
    Aihe