Menetin kaikki tiedostoni, valokuvani, elokuvani ym. kun asensin Win7:n. Joku väitti että osioin levyn väärin, mutta kun en edes osioinut! Muistan aivan selvästi, että otin koko kovalevyn käyttöön joten osiointia en tehnyt! Käyttöön ei tullut muuta kuin sottainen WINDOWS 7, ÄLKÄÄ EDES YRITTÄKÖ ASENTAA SITÄ!
Älkää asentako Windowssia!
13
616
Vastaukset
- juk
teit virheen kun jyräsit koko kiintolevyn tyhjäksi,ois kannattanut ottaa talteen omat tärkeät kun rupee käyttistä uudelleen asentamaan jos homma ei ole hallussa,ei se käyttöjärjestelmän vika ole.
- Ihan pakolla
Asentaa seiska, niin että ei jyräisi!
se haluaa oman formaattinsa!
- tulee-.,,.-
olla muutenkin 2 - 5 varmuuskopiot, eikä niitä tule säilyttää samassa paikassa. Oma mokasi.
- halut-----
vähenee joksikin aikaa, kun nielet Rapalan uistimen, jossa on kolmihaarakoukut.
- isintytto
Minä asensin tuotteen ja onnistui niinkuin pitääkin, enkä ollut ennen asentanut vastaavaa käyttöjärjestelmää.
- osioinut
osioinut
Otit koko kiintolevyn käyttöön, eli osioit sille Windowsille koko kiintolevyn. Tietysti kaikki tyhjennetään alta pois kuten normaalisti käyttöjärjestelmiä asennettaessa. Palauttaa vaan tiedostot varmistuksista, mitään ei häviä. Jos et sitäkään ole tehnyt niin kyllähän se kertoo lähinnä käyttäjän omasta mokailusta.
- afawfasf
oma vikas, älä tuu angstimaan tänne
Minulla on ollut seiska jo pitkään,eikä mitään häikkää ole ollut..Kyllä itse mokasit jos jätit varmuuskopion ottamatta.Se ei ole ohjelman vika...Suosittelen kaikille
- von qwerty
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9216086
..koitappa olla vähään aikaan asentelematta yhtään mitään..? - upuntu
Varmuuskopioi tiedostosi:)
- jopa on
Miten voit onnistua tuossa, ensin Linux asennuksen mokaat ja sitten win7 asennuksen.
Tarkkuutta peliin tai atk kursseille opiskelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462