Vaaka, aina vaaka

kednah

Löytyykö palstalta samanhekisiä?, itse olen ongelmissa, aina myötäilemässä, vaikka olen iso ruma mies.

94

639

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä olen vaaka, aina myötäilemässä, vaikka olen iso ruma nainen.

• kednah

Ainakin täällä, hyvinkin kaunis nainen, toisen vaaán mielestä.
        Ainakin sieluni silmin olet kaunis, ja sanoissakin olet.

• kednah kirjoitti:

Ainakin täällä, hyvinkin kaunis nainen, toisen vaaán mielestä.
        Ainakin sieluni silmin olet kaunis, ja sanoissakin olet.

kehu minua, tiedät miten siinä käy, viimeksikin kävi ;))

• Heikunkeikku

En ole samanhenkinen. Olen Kala, joka on moneseriliemes lillunut. En lyö luuta kurkkuun, mutta joskus kakistelevat ruotoja kurkusta.

Tyttökalaksi olen huisin-mukava, nätit hymyt yleensä väläytän.
      Paitsi ei kantsi suututtaa, sitte oon pikkasen vihaisemman näköinen.
      Tässä minun kuvani: http://www.ksml.fi/multimedia/dynamic/00001/huisi_hai_1827b.jpg

• Sol57

on myöskin kala....Aina on diplomaattinen ja erittäinen rauhallinen ja huumorintajuinen.......häntä todella edes vaikea suututtaa...mutta, kun suuttuu...niin siinä onkin sitten kysymyksessä tosi...Kala-luonteena myöskin hyvin herkkä...ja erittäin lapsirakas...

tsau:Friidu

• Sol57

varsinkin nuorempana olin ongelmissa...mutta.....nyt ajattelen niinkin että, johtui tuosta omasta kovin aktiivisesta elämänasenteestasi myöskin...Joskus tahtomaattaankin joutui tilanteisiin...kuitenkin jälkeenpäin ajatellen nuo tapahtumat olivat kyllä harmittomia...ja vähän ehkä enemmänkin koomisia kuin traagisia...luonteeltaan... Nykyään tähän traagisempaan puoleen taas törmäilen...enemmänkin. Ehkä se kuuluu tähän...ikäkauteen myöskin....Härkä olen....ja hyvin paljon härkä-maisia piirteitä minusta kyllä löytyy ehkä enemmän tuohon kiinalaiseen horoskooppiin pätetee tämä luonne kuvaus...siinä olen tulikukko...(Ei siis tosissaan ota näitä...ovat vaan hauskoja)....

• Sol57

pitäävät kaikesta kauniista...heillä on erittäin hyvä maku...kitsistä he eivät pidä...koska se ei ole aitoa. Jos, on patsas hankittava siihen pihamaalle....sen on syytä olla sitten aitoa antiikkia...tai sitten ei..;))) edes mennyt mutsini oli vaaka...meillä vaihdettiin jatkuvasti tapettien kuoseja...ja verhoja...;)) Myös hyvä kirjallisuus ja kaikki taidemuoto kiehtoo vaaka-ihmistä;)) ovat myös lahjakkaita kielellisesti oppimaan uusia kieliä....

• tippanb

Siksiköhän mä aina retkahdan vaakoihin tai ne minuun ;)))))))

• Sol57
        tippanb kirjoitti:

Siksiköhän mä aina retkahdan vaakoihin tai ne minuun ;)))))))

siinä ristiriitaisia kylläkin...he etsivät sitä jatkuvaa tasapainoa elämässään;)) Vaaka-merkkisen ihmisen ei pitäisi mennä naimisiin liian voimakkaan ihmisen ihmisen kanssa...mutta, toisaalta he tarvitsevat rinnalleen sen joka sanoo....tässä päätöksessä nyt myös pysytään... Vanhempieni horoskooppi merkit olivat siten että, faija oli tyypillinen Leijona ja mutsi Vaaka...Joten kyllä meillä lapsuudenkodissani oli sitten jonkinlainen pienoismaailmasota useinkin...menossa;))) Toisaalta molemmat pitivät samoista asioista;)) Eli täydellinen pari...eikö sitä jossain sanotakin että, vastakohdat täydentävät toisiaan....Oma mieheni on Neitsyt joskus tuo hänen liiallinen pikkutarkkuutensa...saa minut hämilleni...vaikka härkä olenkin...;))) ja järjestyksestä pidän...

• hulla

Hauska juttu Sol57!
        Puolisoni oli vaaka ja luettelit juuri hänenkin ominaisuutensa: hän puhui oman äidinkielensä lisäksi neljää muuta kieltä, oli viulisti, rakasti kirjoja ja minuakin; siis –
        ”pitävät kaikesta kauniista...heillä on erittäin hyvä maku...kitsistä he eivät pidä...koska se ei ole aitoa” :D
        Kirjoittelet kivasti Aurinko!

• Sol57
        hulla kirjoitti:

Hauska juttu Sol57!
        Puolisoni oli vaaka ja luettelit juuri hänenkin ominaisuutensa: hän puhui oman äidinkielensä lisäksi neljää muuta kieltä, oli viulisti, rakasti kirjoja ja minuakin; siis –
        ”pitävät kaikesta kauniista...heillä on erittäin hyvä maku...kitsistä he eivät pidä...koska se ei ole aitoa” :D
        Kirjoittelet kivasti Aurinko!

näihin horoskooppi merkkeihin usko..mutta kun paljon olen kohdanut elämäni erilaisia ihmisiä minäkin...niin mikä kumma siinä onkin jotkin jutut vaan pitäävät jollain tapaa paikkansa...näissä luonteenpiirteissä;)) Ex-mieheni oli myös härkä.....väliin otettiin yhteen kaksi sarvipäätä tulisestikin...mutta, toisaalta tuo avioliitto oli hyvin harmooninen ja olin onnellinen...koska arvostimme samoja asioita elämässä...tai pidimme niistä--kuitenkin avioeron syyt sitten ne jotka tämän suhteen katkaisivat;)...Nooh...sitten tämä nämähän ovat aina vain yleistyksiä...Tottakai ihmisen oma persoona sitten se ratkaiseva..siinä.

• hulla
        Sol57 kirjoitti:

näihin horoskooppi merkkeihin usko..mutta kun paljon olen kohdanut elämäni erilaisia ihmisiä minäkin...niin mikä kumma siinä onkin jotkin jutut vaan pitäävät jollain tapaa paikkansa...näissä luonteenpiirteissä;)) Ex-mieheni oli myös härkä.....väliin otettiin yhteen kaksi sarvipäätä tulisestikin...mutta, toisaalta tuo avioliitto oli hyvin harmooninen ja olin onnellinen...koska arvostimme samoja asioita elämässä...tai pidimme niistä--kuitenkin avioeron syyt sitten ne jotka tämän suhteen katkaisivat;)...Nooh...sitten tämä nämähän ovat aina vain yleistyksiä...Tottakai ihmisen oma persoona sitten se ratkaiseva..siinä.

Minä olen oinas, mutta puolisoni hioi sarveni 32 vuoden aikana; hän kuoli kaksi vuotta sitten ja tuo sinun vaa´an horoskooppikuvauksesi oli niin yllättävän tuttua ja ihanan "makuista", etten voinut lukemaani pelkällä "peukun nostolla" ohittaa :)

• Sol57
        hulla kirjoitti:

Minä olen oinas, mutta puolisoni hioi sarveni 32 vuoden aikana; hän kuoli kaksi vuotta sitten ja tuo sinun vaa´an horoskooppikuvauksesi oli niin yllättävän tuttua ja ihanan "makuista", etten voinut lukemaani pelkällä "peukun nostolla" ohittaa :)

oli myös oinas...nooh, meillä kyllä oli jatkuva sarvien hiominen...ja puskeminen tässä suhteessa. Härkä ja Oinas yhdessä;)) kumpikin haluavat olla siinä suhteessa johtajia jotka eivät anna hevin periksi omasta näkemyksestään;))...jotka eivät osaa antaa periksi toisilleen mutta, ehkä samantyyppinen huumorintaju heitä kuitenkin yhdistää..Oinaspersoona omaa silloinkuin tuntee olevansa turvassa missä ei kilpailua varsin hurmaavan huumorintajun..ja oinaan on saatava olla se joka myös valloittaa..Liian helppo saalis ei kiinnosta;)) ...Oinas ehkä pitää alintajunsaisesti siitä että, vähän toinen pistää hanttiin;))....mutta, oinas on mielestäni tässä myöskin johtajapersonallisuudestaan huolimatta hyvin luotettava ihminen. Oinaan sanaan voi luottaa...sen minkä lupaa myös pitää, tästä luottamusasiassa oinaspersoona on ehdoton. Hän ei voi ymmärtää ihmisiä jotka eivät pidä puheitaan.... Ex-miesystäväni kanssa edelleen olemme ystäviä...nyt ei sarvet enää kolise;)) mutta, tiedän että, edelleen hänen sananaansa voi luottaa..ja tuo hauska ja hulvaton huumorintaju...Mielestäni oinaspersoonat ovat myöskin hyvin anteliaita niitä kohtaan joita rakastavat;)) Pitäävät myös laadukkakista materiaalaista ja heillä on synnynnäinen tyylitaju...Oinaat pukeutuvat hyvin...ja usein heillä myös hyvä värisilmä...ja tuo mikä sopii...ja mikä ei....eli hyvin kehittynyt maku...myös oinaat ovat käytännöllisiä ja usein käteviä kaikissa niissä ammateissa mitkä vaativat kädentarkkuutta....Tekevät työnsä aina huolella ja hyvin...ei tee työtään koskaan huonosti...Siksi ovat työnantajalle varsinainen lahja...joko hyvin...tai ollenkaan...;)) Oinaan olisi opittava myös välillä oppia tämä elämä ehkä rennommin....mutta se saattaa olla oinaspersoonalle todella vaikeaa koska hänelle työ merkitsee todella paljon...ja hän saa myös aikaiseksi paljon...ja sisulla...myöskin menee läpi myöskin vaikeat ajanjaksot elämässään...Periksi oinaspersoona ei helposti anna...Myöskin perhe on oinaspersoonalle hyvin keskeinen aina...

• hulla
        Sol57 kirjoitti:

oli myös oinas...nooh, meillä kyllä oli jatkuva sarvien hiominen...ja puskeminen tässä suhteessa. Härkä ja Oinas yhdessä;)) kumpikin haluavat olla siinä suhteessa johtajia jotka eivät anna hevin periksi omasta näkemyksestään;))...jotka eivät osaa antaa periksi toisilleen mutta, ehkä samantyyppinen huumorintaju heitä kuitenkin yhdistää..Oinaspersoona omaa silloinkuin tuntee olevansa turvassa missä ei kilpailua varsin hurmaavan huumorintajun..ja oinaan on saatava olla se joka myös valloittaa..Liian helppo saalis ei kiinnosta;)) ...Oinas ehkä pitää alintajunsaisesti siitä että, vähän toinen pistää hanttiin;))....mutta, oinas on mielestäni tässä myöskin johtajapersonallisuudestaan huolimatta hyvin luotettava ihminen. Oinaan sanaan voi luottaa...sen minkä lupaa myös pitää, tästä luottamusasiassa oinaspersoona on ehdoton. Hän ei voi ymmärtää ihmisiä jotka eivät pidä puheitaan.... Ex-miesystäväni kanssa edelleen olemme ystäviä...nyt ei sarvet enää kolise;)) mutta, tiedän että, edelleen hänen sananaansa voi luottaa..ja tuo hauska ja hulvaton huumorintaju...Mielestäni oinaspersoonat ovat myöskin hyvin anteliaita niitä kohtaan joita rakastavat;)) Pitäävät myös laadukkakista materiaalaista ja heillä on synnynnäinen tyylitaju...Oinaat pukeutuvat hyvin...ja usein heillä myös hyvä värisilmä...ja tuo mikä sopii...ja mikä ei....eli hyvin kehittynyt maku...myös oinaat ovat käytännöllisiä ja usein käteviä kaikissa niissä ammateissa mitkä vaativat kädentarkkuutta....Tekevät työnsä aina huolella ja hyvin...ei tee työtään koskaan huonosti...Siksi ovat työnantajalle varsinainen lahja...joko hyvin...tai ollenkaan...;)) Oinaan olisi opittava myös välillä oppia tämä elämä ehkä rennommin....mutta se saattaa olla oinaspersoonalle todella vaikeaa koska hänelle työ merkitsee todella paljon...ja hän saa myös aikaiseksi paljon...ja sisulla...myöskin menee läpi myöskin vaikeat ajanjaksot elämässään...Periksi oinaspersoona ei helposti anna...Myöskin perhe on oinaspersoonalle hyvin keskeinen aina...

;)
        Kivaa viikonloppua!

• tippanb
        Sol57 kirjoitti:

pitää paikkaansa. En muuten tiennytkään, että minun pikkutarkka värisilmä ja mieltymys laadukkaisiin vaatteisiin sisustusmateriaaleihin johtuukin oinasluonteesta ;)))

• Sol57
        tippanb kirjoitti:

pitää paikkaansa. En muuten tiennytkään, että minun pikkutarkka värisilmä ja mieltymys laadukkaisiin vaatteisiin sisustusmateriaaleihin johtuukin oinasluonteesta ;)))

oinaspersoonalla oli erittäin hyvä maku ja tuo värisilmä;)) Emme asuneet yhdessä mutta, koska hän oli hyvin antelias ja toinen piirre tämä huolehtivainen luonne....Hän kun hankki itselleen kauniit verhot tai asiat...niin hän kiikutti myös minun kotiini samalla..Tässä anteliaisuudessaan hän todella vilpitön....Kerran muistan kuinka sanoin joulun alla...että, voi kun minulla olisi kauniimmat ja uudemmat ruokailulautaset jouluksi...;) Nooh, tämä mies lähti siltä istuimelta Hobby Halliin....tuli takaisin sellainen 24-osainen kaunis astiosto kainalossaan vieläkin nämä lautaset ovat käytössä....samalla hän uusi myös kattilani;)))Siis todella hurmaavaa käytöstä oinaspersoonalta...hänestä se oli ihan itsestään selvä asia...Hänellä kun oli tili Hobby Halliin;))) niin miksei hän ostaisi... Onnellisimillaan ehkä silloin kun voi ilahduttaa ostamalla jotain kaunista ja samalla hyödyllistä...Ehkä oinaalle tämä on tyyppillistä;))) ja itsestään selvää...Oinas osoittaa näin rakkautensa...;)) siis anteliaisuudellaan....

• tippanb
        Sol57 kirjoitti:

oinaspersoonalla oli erittäin hyvä maku ja tuo värisilmä;)) Emme asuneet yhdessä mutta, koska hän oli hyvin antelias ja toinen piirre tämä huolehtivainen luonne....Hän kun hankki itselleen kauniit verhot tai asiat...niin hän kiikutti myös minun kotiini samalla..Tässä anteliaisuudessaan hän todella vilpitön....Kerran muistan kuinka sanoin joulun alla...että, voi kun minulla olisi kauniimmat ja uudemmat ruokailulautaset jouluksi...;) Nooh, tämä mies lähti siltä istuimelta Hobby Halliin....tuli takaisin sellainen 24-osainen kaunis astiosto kainalossaan vieläkin nämä lautaset ovat käytössä....samalla hän uusi myös kattilani;)))Siis todella hurmaavaa käytöstä oinaspersoonalta...hänestä se oli ihan itsestään selvä asia...Hänellä kun oli tili Hobby Halliin;))) niin miksei hän ostaisi... Onnellisimillaan ehkä silloin kun voi ilahduttaa ostamalla jotain kaunista ja samalla hyödyllistä...Ehkä oinaalle tämä on tyyppillistä;))) ja itsestään selvää...Oinas osoittaa näin rakkautensa...;)) siis anteliaisuudellaan....

miespuoliset oinaat, mutta kyllä mielelläni saan ihania lahjoja ;)))) Toki lähimmäisilleni olen antelias mutten anna vieraiden käyttää hyväksi. Odottelen tääsä parhaillaan miestäni kotiin huonekalukaupasta kun siellä oli just sellainen juttu jonka haluan....

• Sol57
        tippanb kirjoitti:

miespuoliset oinaat, mutta kyllä mielelläni saan ihania lahjoja ;)))) Toki lähimmäisilleni olen antelias mutten anna vieraiden käyttää hyväksi. Odottelen tääsä parhaillaan miestäni kotiin huonekalukaupasta kun siellä oli just sellainen juttu jonka haluan....

ei tämä oinasmieskään antanut itseään höynäyttää...mutta läheisilleen hän oli ja on edelleenkin hyvin antelias...Kuvaavaa hänessä oli sellainen piirre että, kun olimme jo eroneet ja minulla oma uusi perhe kuvio...hän edelleen olisi halunut aina jouluna ostaa myös meille vieläkin joululahjoja...Jouduin vähän ristiriitaiseen tilanteeseen. Oma uusi aviomieheni kun sitä taas ei mitenkään ymmärtänyt...että miksi? ihmeessä;))) Nooh, nykyisin emme lahjoja enää juuri vaihtele keskenämme;)) Härkäpersoona kun on tässä asiassa samanlainen ostelee mielelleen lahjoja rakkailleen ja läheisilleen (tai en muista tiedä itse ainakin olen) sillee avokätinen...mikäli vain sitä ylimääräistä rahaa on niin mielelläni ostelen... Mutta, jos nyt tuonne häntäkin menisimme Pohjoiseen tapaamaan tiedän että, siellä olisi vastassa meitä antelias ja hyvä sydäminen isäntä...;))) Tämä piirre oli mielestäni hänestä mitä ihastuttavin...koska tuo anteliaisuus todella häneltä tuli sieltä sydämestä. Joulut olivat mukavia....koska hän nautti jouluista...silloin hän aina muisti myös sisaruksiaan....näillä lahjoilla yhdessä sitten näitä paketteja väsättiin;)) Joulu tuli minullekin kun näin kuinka onnellinen hän oli näiden lahjojensa kanssa...kun sai antaa rakkailleen;))) toki sitten itsekin nautti tästä että, sai lahjoja;))) kuten härkäpersoonakin....

• GloriaJoy
      • GloriaJoy

merkki on kuitenkin enemmän ihmisen sisäisen maskuliinisuuden kuvaaja ja itselläni on sisäistä naiseuttani kuvaava kuumerkki paljon enemmän vallitsevammassa asemassa ja sitten on monta muutakn planeettaa vaikuttamassa ... oikeasti horoskooppi analyysit on mukavaa luettavaa, vaan vailla todellisuuspohjaa jossa on aina fifty-fifty tilanne mahdollista täyden hudin tai sen hetkisen mielentilan oljenkorsiselityksen välillä.

• n a i n e n

enää löydä samanhenkisiä, siispä yleensä tukin turpani, ja menen.
      Ei tulisi mielen viereenkään olla mikään kieli-ihminen.

• Vaaka minäkin

nyt alkanut sanoa. Mutta yritän aina, etten loukkaisi ihmisiä, ketään silti. Kauneus on minulle tärkeää, joka päivä löydän kauniita asioita. Jos ei muuta niin , miten kauniisti kiiltelee puun lehdet sateen jälkeen, miten ohrapelto ihanasti laineilee. Tai on ihana räväkkä väri ovessa. Ilmaisia huveja, vailla hintaa.

• RIMMIR

kävin vaa'alla ja huomenna se alkaa. Tänään vielä loman päättäjäiset katkarapuillallisella ja muutamalla drinkillä.

• etten tunne vaakoja ollenkaan, mut yks nyt varmasti paljastu täs ketjus. Mie en osaa kysellä ihmisiltä mitä he ovat tähtimerkiltään, enkä koskaan ajattele sitä, vaik saisin tietää syntymäpäivän.
      Vanhin tyttäreni, aina kysy lähes jokaiselta jo pienestä pitäen, kun tapasi jonkun uuden ihmisen, mikä hän on tähtimerkiltään, kyllä minuu välil hävetti, mut onneks kaikki otti sen ihan huumorilla, ja kertoi omansa, ja tytär heti analysoimaan:))))

• Hopia

olen minä. Kamala sarvipää, peljätkää ken vastaan tulette ;))

• GloriaJoy

miun nouseva merkki on kauris ja aurinkomerkki on taas toinen (ensimmäinen) sarvipää ;-)

• Sol57

hyvin karismaattisia ja puoleensa vetäviä persoonia myös fyysisesti. *Sekä naiset että miehet.. usein toimivat johtavissa asemissa tai työskentelevät aloilla missä ollaan esillä. Kauris on aina numero yksi joka erottuu muista...Kauris-ihmiset ovat jo lapsina tietoisina tästä erilaisuudestaan...ja siksi usein pärjäävätkin varsinkin työssä sekä urallaan tietävät mitä tavoilla se heille sisäsyntyistä..siinä missä muut vielä pähkäilevät Kauris toimii jo..Kaurismerkit ovat hyvin itsenäisiä eivät tarvitse muiden mielipiteitä tuekseen.......Pääsevät ns. pitkälle...;)))

• Sol57 kirjoitti:

hyvin karismaattisia ja puoleensa vetäviä persoonia myös fyysisesti. *Sekä naiset että miehet.. usein toimivat johtavissa asemissa tai työskentelevät aloilla missä ollaan esillä. Kauris on aina numero yksi joka erottuu muista...Kauris-ihmiset ovat jo lapsina tietoisina tästä erilaisuudestaan...ja siksi usein pärjäävätkin varsinkin työssä sekä urallaan tietävät mitä tavoilla se heille sisäsyntyistä..siinä missä muut vielä pähkäilevät Kauris toimii jo..Kaurismerkit ovat hyvin itsenäisiä eivät tarvitse muiden mielipiteitä tuekseen.......Pääsevät ns. pitkälle...;)))

Iltaa hyvää lakeurelta!
        Mun tähtikuvio on kaksoonen, kesäkuus oon syntyny ja vissihin oon sellaanen kaksjakoonen ihiminen.
        Mulla on täs erees isooisäni 60 vuotislahajaksi saama kirija, vuorelta -49.
        Täs sanootahan kaksoosista seuraavaa:
        Kaksos-ihimiset on harvinaasen lahajakaita, monipuolisia ja alootekykyysiä, joskin hieman pinnallisuutehen taipuvaasia.
        Heirän sielunelämänsä on suuressa määrin kaksinaanen, niin että heitä voiraan pitää kasoisolentoina.
        Niinpä he saattavat samaanaikaasesti olla aivan vastakkaaslaatuusis toimiis sekä mukautua eri mielipiteihin ja käsityskantoohin. Tämä kuuluu kaksoosten luonteesehen ja se on heistä aivan luonnollista.
        Joustavina ja taipuvaasina he vaivatta sopeutuvat mitä erilaasempihin tilanteesihin ja seurapiireihin.
        Päämäärään pyrkiessään heitä kiinnostavat enempi keinot ja menettelytavat ku itte tavoote.
        Joskuus taas pintapuolisuus ja keskittymiskyvyyn puute saattavat teherä heiräät epävarmooksi.
        He sopivat monille toimialoolle, mutta varsinkin henkisille.
        Onnekivi: Akvamariini
        Onnenväri: siniinen.
        En mä tierä lainkaan kuinka pitkälle tämä tulukinta sopii itteeni. Sellaanen rauhatonhan mä oon, ainaanen kulukija.
        Hyvää illan jatkoa kaikille.
        terv. seppä

• hulla
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

Iltaa hyvää lakeurelta!
        Mun tähtikuvio on kaksoonen, kesäkuus oon syntyny ja vissihin oon sellaanen kaksjakoonen ihiminen.
        Kaksos-ihimiset on harvinaasen lahajakaita, monipuolisia ja alootekykyysiä, joskin hieman pinnallisuutehen taipuvaasia.
        Heirän sielunelämänsä on suuressa määrin kaksinaanen, niin että heitä voiraan pitää kasoisolentoina.
        Niinpä he saattavat samaanaikaasesti olla aivan vastakkaaslaatuusis toimiis sekä mukautua eri mielipiteihin ja käsityskantoohin. Tämä kuuluu kaksoosten luonteesehen ja se on heistä aivan luonnollista.
        Joustavina ja taipuvaasina he vaivatta sopeutuvat mitä erilaasempihin tilanteesihin ja seurapiireihin.
        Päämäärään pyrkiessään heitä kiinnostavat enempi keinot ja menettelytavat ku itte tavoote.
        Joskuus taas pintapuolisuus ja keskittymiskyvyyn puute saattavat teherä heiräät epävarmooksi.
        En mä tierä lainkaan kuinka pitkälle tämä tulukinta sopii itteeni. Sellaanen rauhatonhan mä oon, ainaanen kulukija.
        terv. seppä

Hauska!
        Toimialasi olet kuitenkin valinnut siitä henkisestä hiukan fyysisempään :)

• hulla kirjoitti:

Hauska!
        Toimialasi olet kuitenkin valinnut siitä henkisestä hiukan fyysisempään :)

Iltaa hulla.
        Tua rekkahomma on kulukenu suvuus samoon ku sepän hommatkin. Enkä mä oo koskaan mitään muuta hantvärkkiä harijoottanukaan.
        Enkä mä vissihin osaa mitään muuta teheräkään.
        Hyvää kesää sinulle.
        terv. seppä

• seppäpohojanmaalta kirjoitti:

Iltaa hyvää lakeurelta!
        terv. seppä

olkoon jälkikäteen synttäri onnittelut!:))
        Miekii oon kaksonen, en oo sen paremmin selvitellyt aikaani, oonko nouseva vai laskeva sellainen, kuitenki oon kesäkuun alkupuolelta ja illalla varttiavaille kahdeksan syntyny. Ei ana kuitenkaan tuuliviirimäinen oo tää olotila! Joskus ehkä, riippuu asiasta! :))))

• Sol57

Iltaa hyvää lakeurelta!
        terv. seppä

ovat erittäin nopea-älyisiä ja liikkeisiä. Ammatti jossa, voivat nähdä juuri tuota maailmaa sopii kaksoselle hyvin...koska kaksosenluonne on hieman levoton mutta, positiivisella tavalla koska kaksospersoonan on saatava nähdä ja kokea uusia asioita myös utelias. Kaksonen haluaa mielellään kokea kaikkea uutta ja ottaa mielellään sellaisen uuden tiedon myös vastaan. Koska kaksolle jo koulunkäynti oli ilmeisesti jo lapsena erittäin helppoa...hänellä pitäisi olla tekemistä joka ei liian helppoa...harrastuksena kaikki älyllinen joka kutkuttaa älynystyröitä sopii kaksoselle...Kaksonen on myös avarakatseinen ja kaikki pikkusieluisuus ärsyttää kaksospersoonaa....Maailmahan suuri;)) Siksi tämä iloisuus ja posititiivisuus ja ennakkoluulottomuus tekee kaksospersoonasta mielenkiintoisen..Kaksosen on ehkä vaikeaa sitoutua...mutta, kun hän kerran sitoutuu...se tarkoittaa totta....Kaksonen on tavallaan ns. vapaasielu...jolle vapaus merkitsee paljon...Siksi hänen on vaikea sitoutua..Kahleet ehkä hieman pelottavat tätä vapaatasielua jolle vain taivaanranta voi olla rajana...

• Sol57 kirjoitti:

ovat erittäin nopea-älyisiä ja liikkeisiä. Ammatti jossa, voivat nähdä juuri tuota maailmaa sopii kaksoselle hyvin...koska kaksosenluonne on hieman levoton mutta, positiivisella tavalla koska kaksospersoonan on saatava nähdä ja kokea uusia asioita myös utelias. Kaksonen haluaa mielellään kokea kaikkea uutta ja ottaa mielellään sellaisen uuden tiedon myös vastaan. Koska kaksolle jo koulunkäynti oli ilmeisesti jo lapsena erittäin helppoa...hänellä pitäisi olla tekemistä joka ei liian helppoa...harrastuksena kaikki älyllinen joka kutkuttaa älynystyröitä sopii kaksoselle...Kaksonen on myös avarakatseinen ja kaikki pikkusieluisuus ärsyttää kaksospersoonaa....Maailmahan suuri;)) Siksi tämä iloisuus ja posititiivisuus ja ennakkoluulottomuus tekee kaksospersoonasta mielenkiintoisen..Kaksosen on ehkä vaikeaa sitoutua...mutta, kun hän kerran sitoutuu...se tarkoittaa totta....Kaksonen on tavallaan ns. vapaasielu...jolle vapaus merkitsee paljon...Siksi hänen on vaikea sitoutua..Kahleet ehkä hieman pelottavat tätä vapaatasielua jolle vain taivaanranta voi olla rajana...

vastaan... Kaikki ei oo noin.. Eikä niin levotontakaa:)))

• n a i n e n
        sasus kirjoitti:

vastaan... Kaikki ei oo noin.. Eikä niin levotontakaa:)))

ei ole mistään kirjan muotista.
        Itse olen kauris, ja toooosi kaukana täällä kuvitellusta. Mieheni on kaksonen, ja hänessä taas sattumalta on paljonkin kaksosten "ominaisuuksia".

Olisipa maailma kuivan yksinkertainen, jos olisi vai kahdentoistalaisia ihmisiä.

• Sol57
        n a i n e n kirjoitti:

ei ole mistään kirjan muotista.
        Itse olen kauris, ja toooosi kaukana täällä kuvitellusta. Mieheni on kaksonen, ja hänessä taas sattumalta on paljonkin kaksosten "ominaisuuksia".

Olisipa maailma kuivan yksinkertainen, jos olisi vai kahdentoistalaisia ihmisiä.

ei tietenkään mistään kirjanmuotista olla kukaan..;)) tuolla ylempänä totensinkin ettei näitä minäkään tosissaan ota...mutta, yllättää silti kuinka paljon yhtäläisyyksiä saattaa näissä horoskooppiluonnejutuissa olla..ihan tosissani...olen....Ainakin itsessäni tunnistan härälle tyyppilliset merkit omikseni...ehkä sitten sellainen perustypicool-tapaus...ainakin itsepäisyydessä ja tässä turvallisuuden hakuisuudessa ja siitä että, kaikki mikä liittyy aisteihin...siis nautintoihin...niistä nautin..hvyä ruoka, hyvä juoma...hyvän tuoksuinen parfyymi;)) Silkki...joka pehmyt villa....sekä aidot materiaalit minullakin...ja tuo kauneus ympärillä...Kukkakimppu varsinkin jos siinä kauniita ruusuja...saa sydämeni sykkimään lämmöstä;))) niin ja urospuolisissa täytyy olla sitä karismaa....sitä jotain;)) pehmyt kutsuva matala ääni..;)))

Kaksosista vielä...koska kaikki uusi heitä viehättää ja tämä tiedonhaku heillä synnynnäistä. Kaksoset lukevat paljon mielellään käyvät teatterissa ja näyttelyissä ja konserteissa koska tämä stimuloisoi kaksospersoonan tarvetta saada uusia kokemuksia...niin tätä tulisi kaksospersoon ehkä hiukan varoa...samalla kun hän avoin persoona ja etsii uutta mielenkiintoa ja myös ihmisiä tapaa...niin tätä tulisi varoa ettei kyynisyys sitten koska joutuu paljon kohtaan uutta...elämänsä aikana ehkä...saisi koskaan valtaa...Kyynisyys on kaksoismerkille myrkkyä...kyynsiä ihmisiä pitäisi myös oppia varomaan;)) tai välttelemään...he vievät kaksosilta sitä synnynnäistä elinvoimaa pois...

• skorppiones
        Sol57 kirjoitti:

ei tietenkään mistään kirjanmuotista olla kukaan..;)) tuolla ylempänä totensinkin ettei näitä minäkään tosissaan ota...mutta, yllättää silti kuinka paljon yhtäläisyyksiä saattaa näissä horoskooppiluonnejutuissa olla..ihan tosissani...olen....Ainakin itsessäni tunnistan härälle tyyppilliset merkit omikseni...ehkä sitten sellainen perustypicool-tapaus...ainakin itsepäisyydessä ja tässä turvallisuuden hakuisuudessa ja siitä että, kaikki mikä liittyy aisteihin...siis nautintoihin...niistä nautin..hvyä ruoka, hyvä juoma...hyvän tuoksuinen parfyymi;)) Silkki...joka pehmyt villa....sekä aidot materiaalit minullakin...ja tuo kauneus ympärillä...Kukkakimppu varsinkin jos siinä kauniita ruusuja...saa sydämeni sykkimään lämmöstä;))) niin ja urospuolisissa täytyy olla sitä karismaa....sitä jotain;)) pehmyt kutsuva matala ääni..;)))

Kaksosista vielä...koska kaikki uusi heitä viehättää ja tämä tiedonhaku heillä synnynnäistä. Kaksoset lukevat paljon mielellään käyvät teatterissa ja näyttelyissä ja konserteissa koska tämä stimuloisoi kaksospersoonan tarvetta saada uusia kokemuksia...niin tätä tulisi kaksospersoon ehkä hiukan varoa...samalla kun hän avoin persoona ja etsii uutta mielenkiintoa ja myös ihmisiä tapaa...niin tätä tulisi varoa ettei kyynisyys sitten koska joutuu paljon kohtaan uutta...elämänsä aikana ehkä...saisi koskaan valtaa...Kyynisyys on kaksoismerkille myrkkyä...kyynsiä ihmisiä pitäisi myös oppia varomaan;)) tai välttelemään...he vievät kaksosilta sitä synnynnäistä elinvoimaa pois...

mustasukkaisempaa ja pitkävihaisempaa saivartelijaa on vaikea löytää

• Sol57
        skorppiones kirjoitti:

yleistää vaikka yhden ehkä olet kohdannutkin;))) snadin elämäsi aikana. Itse en ole mustasukkainen enkä pitkävihainen;)) Kaikkea muuta...mutta pisteliääseen skorppiooneihin kyllä olen joskus törmänyt...sellaisiin vähän salakalaviiin....selkäänpuukottajiin....jotka eivät rehellisesti koskaan oikein uskalla suoraselkeinä tunnistettavana edes esiintyä:))) mitä ehkä rantapuskista pistelevät....sillä piikillään:))) varsin nopeasti ja yllättäen....Pirskatti vie...ja vielä nauttivat pisteässään...että, osuinpas...ähäkutti! ei edes huomanut....härkäparka...

• Sol57
        Sol57 kirjoitti:

yleistää vaikka yhden ehkä olet kohdannutkin;))) snadin elämäsi aikana. Itse en ole mustasukkainen enkä pitkävihainen;)) Kaikkea muuta...mutta pisteliääseen skorppiooneihin kyllä olen joskus törmänyt...sellaisiin vähän salakalaviiin....selkäänpuukottajiin....jotka eivät rehellisesti koskaan oikein uskalla suoraselkeinä tunnistettavana edes esiintyä:))) mitä ehkä rantapuskista pistelevät....sillä piikillään:))) varsin nopeasti ja yllättäen....Pirskatti vie...ja vielä nauttivat pisteässään...että, osuinpas...ähäkutti! ei edes huomanut....härkäparka...

typeryydessään luulevat;))) ettei heitä huomata...Kuvittelevat olevansa kaikkivoipia tässä maailmassa...ilkeydessään...mutta, pohjimmiltaan ovat pelkkiä surkimuksia...kuka nyt sellaisen ystävä haluaisi olla? oikeesti joka pistää ilkeämielisyyttään...?

• Sol57 kirjoitti:

se olen minäkin. :)) Ukko Härkä ja hyvin tullaan toimeen, mutta ravun ja leijonan kanssa on melkein aina riitaa.

• hulla

Iltaa hulla.
        Tua rekkahomma on kulukenu suvuus samoon ku sepän hommatkin. Enkä mä oo koskaan mitään muuta hantvärkkiä harijoottanukaan.
        Enkä mä vissihin osaa mitään muuta teheräkään.
        Hyvää kesää sinulle.
        terv. seppä

:) Kirjoittaa ainakin osaat! Murrettasi on kiva lukea!
        Hyvää kesää sinullekin!

• Sol57
        skorppiones kirjoitti:

hyviä puoli taas on mielestäni sellainen että, varsinkin työelämässä skorpioniluonteet ovat hyvin tunnollisia ja luotettavia. He ovat usein esimies- tai johtotehtävissä...Kaikki skorpionit eivät sillä ilkeällä piikillään pistele suinkaan...Skorpionille sopiii parhainten pariksi toinen skorpioni...sillä tätä pistelyä he eivät kesekenään harrasta...eivät ilkeile toisilleen...vaan ovat hvyinkin harmooninen ja rakastava pari;)) Skorpion olisi elämänsä aika opittava hillitsemään tuo pistelyn halunsa..Koska sen minkä hän näkee itse harmittomana huumorina...sattukaan toista....Siksi skorpion on usein vähän hämillään....miksi hänellä ei ole ystäviä? Muissa kuin eikä samassa merkissä syntyinä....Tämän puolen kun skorpioni oppii tunnistamaan hän saa laajan ystävä ja tuttapiirin pian ympärilleen...syynä tämä skorpionionit ovat usein älykkyydeltään hurmaavan säkenöiviä ja vetäävät ihmisiä puoleensa....mikäli vain itse tätä haluavat....Mikään laumasielu skorpioni ei suinkaan ole...Hän viihtyy hyvin yksikseen tai sitten hänelle riittää vain yksi ystävä....

tsau:friidu

• Sol57
        Nittaminax kirjoitti:

se olen minäkin. :)) Ukko Härkä ja hyvin tullaan toimeen, mutta ravun ja leijonan kanssa on melkein aina riitaa.

ovat minullekin kovin haasteellisiä merkkejä...Ravuissa tämä liialllinen herkkähipiäisyys ja kuoreen vetäytyminen ja ujous saa minut hämilleni....;)) Leijona taas (toinen sisareni on Leijona) hämmentää todella..;)) Koska Leijona on synnynnäinen Johtaja...joka myös johtaa....Nuorempana naisena sisareni kun olimme tuossa alta 20v...ikäisiä päätti jopa puolestani ketä poikaystävä minulle sopii ja ketä ei))) olemme lähes samanikäisiä....Nooh...eräänkin kerran sai itse sitten jälkeenpäin kuulla että, sisareni olikin antanut pakit...ja tehnyt puolestani bänät itseni tietämättä tästä asiasta hän vain ilmoitti että, Minä en enää välitä tavata..;))) Hän kun ei jostain pitänyt niin hän ei pitänyt....Olen hänen pikkusiskonsa...varmasti aina;))) Eikä tuo asetelma paljon muuttunut edes iän myötä, enää vain anna hän määräillä ja onneksi hän ei myöskään sitä tee....;)))

• Sol57 kirjoitti:

hyviä puoli taas on mielestäni sellainen että, varsinkin työelämässä skorpioniluonteet ovat hyvin tunnollisia ja luotettavia. He ovat usein esimies- tai johtotehtävissä...Kaikki skorpionit eivät sillä ilkeällä piikillään pistele suinkaan...Skorpionille sopiii parhainten pariksi toinen skorpioni...sillä tätä pistelyä he eivät kesekenään harrasta...eivät ilkeile toisilleen...vaan ovat hvyinkin harmooninen ja rakastava pari;)) Skorpion olisi elämänsä aika opittava hillitsemään tuo pistelyn halunsa..Koska sen minkä hän näkee itse harmittomana huumorina...sattukaan toista....Siksi skorpion on usein vähän hämillään....miksi hänellä ei ole ystäviä? Muissa kuin eikä samassa merkissä syntyinä....Tämän puolen kun skorpioni oppii tunnistamaan hän saa laajan ystävä ja tuttapiirin pian ympärilleen...syynä tämä skorpionionit ovat usein älykkyydeltään hurmaavan säkenöiviä ja vetäävät ihmisiä puoleensa....mikäli vain itse tätä haluavat....Mikään laumasielu skorpioni ei suinkaan ole...Hän viihtyy hyvin yksikseen tai sitten hänelle riittää vain yksi ystävä....

tsau:friidu

harmittomana huumorina!!

Sopii tasan muhun, useinkin käy niin, että ite luulen heittäneeni hyvän läpän ja toinen loukkaantuukin siitä verisesti!!

Ja tuokin sopii, että viihdyn yksinäni.

Johtavassa asemassa en kyl ole, :( , duunari vaan.

• Heikunkeikku
        Nittaminax kirjoitti:

Tryykään nyt tähän väliin. Oon pannut merkille vuosien aikana, vaikka en tosiaankaan tapaa kyseleskellä, että mikä tuo horoskooppimerkki on, mutta aina se jostakin sitten monien kohdalla esiin putkahtaa.
        Mainitsit tuon Ravun. Mun kohdalla nuo Ravut (oli se sitten mies tai nainen) ovat osoittautuneet Aivan ihanisksi. Muutamia rapuja on kohdalleni osunut ja kummallinen sama aaltopituisuus tai ajattelu tai millä nimellä sitä nyt sanois, on ihan naurettavan samankaltainen. Myös huumori. Syvimmät keskustelut, mielenkiintoisimmat, ovat olleet rapujen kera.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Tryykään nyt tähän väliin. Oon pannut merkille vuosien aikana, vaikka en tosiaankaan tapaa kyseleskellä, että mikä tuo horoskooppimerkki on, mutta aina se jostakin sitten monien kohdalla esiin putkahtaa.
        Mainitsit tuon Ravun. Mun kohdalla nuo Ravut (oli se sitten mies tai nainen) ovat osoittautuneet Aivan ihanisksi. Muutamia rapuja on kohdalleni osunut ja kummallinen sama aaltopituisuus tai ajattelu tai millä nimellä sitä nyt sanois, on ihan naurettavan samankaltainen. Myös huumori. Syvimmät keskustelut, mielenkiintoisimmat, ovat olleet rapujen kera.

kyllä he ehkä tavallisina keskustelijoina ovat ihan mukavia, mutta ei ehkä jos seurustellaan. Entinen ukkoni vaan oli rapu ja oltiin jatkuvasti tukkanuottasilla. Äitini taas oli leijona ja samanlainen päällepäsmäri. :)

• Sol57
        Heikunkeikku kirjoitti:

tämä herkkyys ja tientynlainen synnynnäinen hienotunteisuus....Kalat kun myös hyvin hienotunteisia jotka eivät halua loukata...riitaa Kalat kaihtavat...vaan ovat hyviä ammateissa joka liittyy diplomatiaan. Monet diplomaatit ovat muuten kaloja..Rapumerkeissä myös tämä herkkyys ja ujous...Rapu vetäytyy mieluummin jopa sinne kuoreensa...jos vähänkin puhe menee vaikeaksi...Ravut ova myös vesi-elementtimerkkejä...Joten Kalat ja Rapupersoonat sopivat oikein hyvin toisilleen...

;))) ovat näitä rauhallisia tapauksia...kummatkin....Toisin kuin toiset...jotka väliin mylvivät..ja sorkallaaa tömistävät maata...asenteella: Tästä mielipiteestäni en anna periksi...tämä ollut aina näin...ja on jatkossakin näin...;))) viittaan tässä nyt härkä- ja oinaspersoonaan...Härälle tuon myöntäminen on joskus perin vaikeaa....vaatii kuitenkin paljon rakkautta että, härässä tuo uppiniskaisuus ei saisi jalansijaa....härkäpersoona kesytään huumorilla ja asenteella laitetaan leikiksi...härkä on pohjimiltaan varsin tosikko;)))

• Heikunkeikku
        Sol57 kirjoitti:

tämä herkkyys ja tientynlainen synnynnäinen hienotunteisuus....Kalat kun myös hyvin hienotunteisia jotka eivät halua loukata...riitaa Kalat kaihtavat...vaan ovat hyviä ammateissa joka liittyy diplomatiaan. Monet diplomaatit ovat muuten kaloja..Rapumerkeissä myös tämä herkkyys ja ujous...Rapu vetäytyy mieluummin jopa sinne kuoreensa...jos vähänkin puhe menee vaikeaksi...Ravut ova myös vesi-elementtimerkkejä...Joten Kalat ja Rapupersoonat sopivat oikein hyvin toisilleen...

;))) ovat näitä rauhallisia tapauksia...kummatkin....Toisin kuin toiset...jotka väliin mylvivät..ja sorkallaaa tömistävät maata...asenteella: Tästä mielipiteestäni en anna periksi...tämä ollut aina näin...ja on jatkossakin näin...;))) viittaan tässä nyt härkä- ja oinaspersoonaan...Härälle tuon myöntäminen on joskus perin vaikeaa....vaatii kuitenkin paljon rakkautta että, härässä tuo uppiniskaisuus ei saisi jalansijaa....härkäpersoona kesytään huumorilla ja asenteella laitetaan leikiksi...härkä on pohjimiltaan varsin tosikko;)))

Heh, on ollut mukava lueskella ihmisten selostuksia näistä merkeistä. Rattoisaa.
        Sinunkin härkä-selostukset tuolla alempana, vai olikos se nyt ylempänä.
        Härkiä en pahemmin tunne, paitsi veljeni ja lapsuuden aikainen ystävä, jonka kanssa aloimme tansseissa kulkemaan. Ainakin nämä kaksi henkilöä ovat Enemmän, kuin paljon Itsepäisiä tyyppejä. Ja sorkat todellakin kopisevat aika kuopivaisella systeemillä. :)

Noista ravuista en oikeastaan osaa sanoa tarkemmin. Se vaan on ollut niin, että he ovat kolahtaneet minuun. Tuttuus tai mikä sitten onkaan. Voipi olla, että määrätynlainen herkkyys on jokin yhdistävä tekijä.
        Toisaaltaan rapujen huumori on ratkiriemastuttavan hauskaa ja kolahtavaa.

• Sol57
        Heikunkeikku kirjoitti:

Heh, on ollut mukava lueskella ihmisten selostuksia näistä merkeistä. Rattoisaa.
        Sinunkin härkä-selostukset tuolla alempana, vai olikos se nyt ylempänä.
        Härkiä en pahemmin tunne, paitsi veljeni ja lapsuuden aikainen ystävä, jonka kanssa aloimme tansseissa kulkemaan. Ainakin nämä kaksi henkilöä ovat Enemmän, kuin paljon Itsepäisiä tyyppejä. Ja sorkat todellakin kopisevat aika kuopivaisella systeemillä. :)

Noista ravuista en oikeastaan osaa sanoa tarkemmin. Se vaan on ollut niin, että he ovat kolahtaneet minuun. Tuttuus tai mikä sitten onkaan. Voipi olla, että määrätynlainen herkkyys on jokin yhdistävä tekijä.
        Toisaaltaan rapujen huumori on ratkiriemastuttavan hauskaa ja kolahtavaa.

paljon tunne. Mutta tuo Kala merkin hyvinkin...Pikku-Broidini kun kala ja minua 8 vuotta nuorempi...Hän oli kyllä jo lapsenakin sellainen erittäin herkkä ja suloinen tapaus..Niin hänessä nämä kalan piirteet kyllä istuvat..Hän todella on perheemme diplomaattisin henkilö;)) ja tämä huumorintaju hänellä on hauska...myös hänellä on suuri kaveripiiri ollut aina...ja tuo lapsirakkaus hänessä...tuli kyllä jo nuorena esiin. Erittäin ihana isä;))

Vesi hänellekin se elementti ollut aina joka lähellä sydäntä...tuota laite-sukellusta kun harrasti niinkin paljon, että, siitä olisi jossain vaiheessa jopa ammatti hänelle tullut..;)) ja merellä myös viihtyy...Ihanimmat muistot liittyvät minullakin nuoruudessani tähän yhteisiin veneretkiin merellä pikku-broidin kanssa....ne kesät olivat valoa ja aurinkoa ja suolavettä täynnä;))

• Olen horoskooppimerkiltäni Käärmeenkantaja. Se on uusi horoskooppimerkki, joka on muuttanut kokonaan perinteisen horoskoopin, koska uusi tähdistö on löytynyt tähtitieteen kehityessä ja uusien avaruuden tutkimusmenetelmien avulla. Horoskooppimerkkejä on siis oikeasti nykyisin yksi enemmän kuin ennen, käärmeenkantaja.

• ja mihinkäs väliin tämä käärmes sitten laitetaan? Ja jos laitetaan, niin kuinka monta päivää muut siirtyvät ja onko kukaan sit lopujen lopuksi enää se mikä alunperin oli. :))

• miljoona kirjoitti:

Tässä linkki josta voi lukea miten Käärmeenkantaja vaikuttaa horoskoopissa.

http://www.nic.fi/~praasu/horosk.htm

no meidän perheestä enää kukaan olisi entisillä paikoillaan. Kaikki pompsahtais edelliselle merkille.

• Nittaminax kirjoitti:

no meidän perheestä enää kukaan olisi entisillä paikoillaan. Kaikki pompsahtais edelliselle merkille.

Minustakin ois kauheaa yhtäkkiä olla toinen vierekkäinen merkki, mutta tän kokonaan uuden merkin hyväksyminen on varmaan helpompaa. Aina noita vanhoja luokituksia vaan käytetään, vaikka ei ne enää pidäkään paikkaansa. Eikä touhon käärmeenkantajaan useinkaan törmää...

• miljoona kirjoitti:

Minustakin ois kauheaa yhtäkkiä olla toinen vierekkäinen merkki, mutta tän kokonaan uuden merkin hyväksyminen on varmaan helpompaa. Aina noita vanhoja luokituksia vaan käytetään, vaikka ei ne enää pidäkään paikkaansa. Eikä touhon käärmeenkantajaan useinkaan törmää...

koskaan edes käärmeenkantajasta kuullutkaan, mutta en kyllä seuraa noita horoskooppeja muutenkaan. :) No tämä oli taas yksi kiva oppitunti netin kautta. :))

• Nittaminax kirjoitti:

koskaan edes käärmeenkantajasta kuullutkaan, mutta en kyllä seuraa noita horoskooppeja muutenkaan. :) No tämä oli taas yksi kiva oppitunti netin kautta. :))

Täällä oppii kaikkea uutta. Minä olin törmännyt tohon noiden tähtitiedekiinnostusten vuoksi. Luen kaiken mitä saan käsiini tai avattua koneelta, avaruudesta ja tähdistä.

• GloriaJoy
        Nittaminax kirjoitti:

pakko se on miunkin uskoo että miun ikuisesti väärältä tuntunut aurinkomerkkini on oikeesti miul väärä: miupa ei ookkaa sit sarvipää ku nousevis, auringos miu nykysellään sit tai uutuuvellaan polskuttelee kalana: huoh; on miu sen verran untalo oikeesti et hyväksyn tän kun ei tarvii olla niin tulinen vaan pääseen vilposemmille vesille lopuksi aikaa tätä elämätä ja kalana on hyvä löytää laguuni.

• GloriaJoy kirjoitti:

pakko se on miunkin uskoo että miun ikuisesti väärältä tuntunut aurinkomerkkini on oikeesti miul väärä: miupa ei ookkaa sit sarvipää ku nousevis, auringos miu nykysellään sit tai uutuuvellaan polskuttelee kalana: huoh; on miu sen verran untalo oikeesti et hyväksyn tän kun ei tarvii olla niin tulinen vaan pääseen vilposemmille vesille lopuksi aikaa tätä elämätä ja kalana on hyvä löytää laguuni.

Ja sitten sinä muutut siellä laguunissa merenneidoksi. Sama kaunis entinen Gloria, mutta pyrstö vain pärskäyttää laineilla...ja siellä se Ahtikin kruunu päässään odottaa...

• GloriaJoy
        miljoona kirjoitti:

Ja sitten sinä muutut siellä laguunissa merenneidoksi. Sama kaunis entinen Gloria, mutta pyrstö vain pärskäyttää laineilla...ja siellä se Ahtikin kruunu päässään odottaa...

se mertenprinsessa-glooria olikin aika alitajuinen osuvuus nyt kun miu on virallisesti horoskoopissa siirretty ensimmäisistä viimeisiin, mutta viimäsinä alitajunnan mestaruusluokkaan ja intuition välkkysaleihin :-)

• Sol57
        miljoona kirjoitti:

Tässä linkki josta voi lukea miten Käärmeenkantaja vaikuttaa horoskoopissa.

härkäpersoona taas pistää hanttiin. *Asiat olleet aina näin. Mitä niitä muuttamaan;))) Ei hyväksyntää...Muutosvastaisena persoonana joka kahvahtaa liiallisia uusia tuulia...:))) Tuttu ja turvallisuus ennenkaikkea...

• Yxitypy

Vaa'an kans toimeen tulen vaikka murrr.. leijona itse olenkin :)))

• varma et ton uuden horoskoopin mukaan jatkossa olet leijona. :))

• Yxitypy
        Nittaminax kirjoitti:

varma et ton uuden horoskoopin mukaan jatkossa olet leijona. :))

Onko joku laatinut uuden horoskoopin? :=))

• Yxitypy
        Yxitypy kirjoitti:

Nyt vasta aloin lukeen noita muita vastauksia. Nyt tajusin mistä puhut :=))

• Yxitypy kirjoitti:

ylempänä Miljoona kerto uudesta horoskoopista. Ja linkin voin antaa tässä, siis sinne mistä on kyse.

• Yxitypy
        Nittaminax kirjoitti:

ylempänä Miljoona kerto uudesta horoskoopista. Ja linkin voin antaa tässä, siis sinne mistä on kyse.

Oon 56 vuotta luullut olevani leijona, ja olenkin rapu!

• Yxitypy kirjoitti:

ja musta tuli härkä. :))) Nyt on maailmankirjat ihan sekasin. Ukosta taas tuli oinas.

• Yxitypy kirjoitti:

Ei noi luonneanlyysit muutenkaan pidä paikkaansa. Toi uusi Käärmeenkantaja on muka pihi ja ei haaskaa rahaa vaatteisiin, ei ainakaan mun kohdalla pidä paikkaansa...

• Yxitypy
        Nittaminax kirjoitti:

ja musta tuli härkä. :))) Nyt on maailmankirjat ihan sekasin. Ukosta taas tuli oinas.

olen kuvitellut olevani vesimiehen kans naimisissa, ja olenkin kauriin kans.

Pitääkö tässä alkaa suunnittelemaan elämää nyt ihan uudelta pohjalta :=))

• Yxitypy
        miljoona kirjoitti:

Ei noi luonneanlyysit muutenkaan pidä paikkaansa. Toi uusi Käärmeenkantaja on muka pihi ja ei haaskaa rahaa vaatteisiin, ei ainakaan mun kohdalla pidä paikkaansa...

ihan uuden ennentietämättömän merkin. Sun täytyy nyt alkaa sitten pihiksi.
        Mun pitää kans alkaa sitten elämään ravun tavoin tästä eteenpäin :=))

• Yxitypy kirjoitti:

ihan uuden ennentietämättömän merkin. Sun täytyy nyt alkaa sitten pihiksi.
        Mun pitää kans alkaa sitten elämään ravun tavoin tästä eteenpäin :=))

Taitaa käydä vaikeaksi, tai mistä se tietää jos se kuitenkin vaikuttaisis jotenkin alitajuntaan psykologisesti ja sitten mä alan kulkeen vanhoissa lumpuissa, mahtais kaverit ihmetellä...

• Yxitypy
        miljoona kirjoitti:

Taitaa käydä vaikeaksi, tai mistä se tietää jos se kuitenkin vaikuttaisis jotenkin alitajuntaan psykologisesti ja sitten mä alan kulkeen vanhoissa lumpuissa, mahtais kaverit ihmetellä...

heti vaikuttamaan alitajuntaan. Tunnen nyt muuttuvani koko ajan :=)))

• Yxitypy kirjoitti:

heti vaikuttamaan alitajuntaan. Tunnen nyt muuttuvani koko ajan :=)))

en kohta tiedä kuka oon. Jos oli kahtiajakautunut persoona aikasemmin, ni nyt vasta sekasin olenkin. APUAAAA..*kikattaa mennessään*

• Typykin on leijona..Eikös olekki vaan paras merkki? ;))

• mii-su kirjoitti:

Typykin on leijona..Eikös olekki vaan paras merkki? ;))

mitäs jos ykskaks oletkin rapu. :))

• Nittaminax kirjoitti:

mitäs jos ykskaks oletkin rapu. :))

ei rapu mikään huono merkki ole..:) Mun äiti oli rapu ja toinen poitsusta...:))

• Yxitypy
        mii-su kirjoitti:

Typykin on leijona..Eikös olekki vaan paras merkki? ;))

Ei vois parempaa olla :=))

Mehän olemme synnynnäisiä johtajia, kauniita, seksikkäitä (katso kuvani) säteileviä. Olemme jumalten suosikkeja :=)))

Minä päivänä oot syntynyt? Mä 31.7 :=))

• Sol57
        Yxitypy kirjoitti:

Mehän olemme synnynnäisiä johtajia, kauniita, seksikkäitä (katso kuvani) säteileviä. Olemme jumalten suosikkeja :=)))

leijona Typy;)))) Siihen sitte vielä...että, kaikki kulta ja kimallus (ehdottomasti aidot kultasormukset ja timantit) Leijonanaaras pukee päällensä SIIS kaikki kerralla....Koska kulta on Leijonan oma väri ja materiaali...vain paras on parasta Leijonalle;))) Leijonapersoona on huomiota herättävä meneehän minne tahansa hän valoittaa koko tilan!))))

• Yxitypy kirjoitti:

Kukaan ei pääse kävelemään meidän yli..;))

Mun synttärit on 4.8...:)

• Sol57
        mii-su kirjoitti:

Kukaan ei pääse kävelemään meidän yli..;))

Mun synttärit on 4.8...:)

uppiniskaisesti ei kukaan muuta minunkaan horoskooppimerkkiä...;))) härkäpersoona pitää kaikesta vanhasta ja turvallisesta kiinni..visusti...Tuon mukaan olisin OINAS...nooh...Oinaassa ja Härässä paljon samoja piirteitä..;))) mutta en suostu...en. Asia on loppuun käsitelty...Seisoo kaharesin ja puuskuttaa...muutoksia....ja pyh... Ei kun barrikaadeille!:))))

• Sol57
        Yxitypy kirjoitti:

olen kuvitellut olevani vesimiehen kans naimisissa, ja olenkin kauriin kans.

Pitääkö tässä alkaa suunnittelemaan elämää nyt ihan uudelta pohjalta :=))

täytyy....järjestys ennenkaikkea...Kaikki menee nyt uusiksi....tosin minä pistän härkänä hanttiin....ei kun barrikaadeille...tätä ei hyväksytä...Ei muutoksille!

• Sol57 kirjoitti:

uppiniskaisesti ei kukaan muuta minunkaan horoskooppimerkkiä...;))) härkäpersoona pitää kaikesta vanhasta ja turvallisesta kiinni..visusti...Tuon mukaan olisin OINAS...nooh...Oinaassa ja Härässä paljon samoja piirteitä..;))) mutta en suostu...en. Asia on loppuun käsitelty...Seisoo kaharesin ja puuskuttaa...muutoksia....ja pyh... Ei kun barrikaadeille!:))))

Joo olen samaa mieltä. XX oli härkä mutta oletti olevansa oinas. Helkkarin omapäinen ja sarvet vain puuttui. Hyvä mies..))

• Sol57
        Sol57 kirjoitti:

täytyy....järjestys ennenkaikkea...Kaikki menee nyt uusiksi....tosin minä pistän härkänä hanttiin....ei kun barrikaadeille...tätä ei hyväksytä...Ei muutoksille!

Leijona...hitsi vie hän kyllä pitää kultakoruista...ja paksuista ketjuista...Olisihan pitänyt arvata;))) Hitsi vie tässä joutuu vielä avioeron tekemään....luulin olevani Neitsyt miehen kanssa...Onneksi lapsonen on turvallisesti tuttu Vesimies..;))) joku mikä ei MUUTU...meikäläisen elämässä...Friidu parka tässä menee yöunet nyt... Ihan itseäni tämä muutostilanne säälittää... Eikä Hatsakaan lohdutamassa...kun lähti sinne vitsin Ralliin....jonneki helkkarin korpeen...

• Sol57
        firefox58 kirjoitti:

Joo olen samaa mieltä. XX oli härkä mutta oletti olevansa oinas. Helkkarin omapäinen ja sarvet vain puuttui. Hyvä mies..))

ja hyvin itsepäisiä...samoin kuin jotkut oinaatkin...Härkäpersoona on sellainen että, jos hän saa tarpeeksi sitä turvallisuuden tunnetta ja rakkautta...sitä rakkautta täytyy kyllä härälle aluksi vakuutella moneen otteeseen....ei oikein usko..;))) Sen jälkeen ikäänkuin rauhoittuu ja tasaantuu...Kaikenlainen tunne-epävarmuus saa härkäpersoonassa nämä ikävät puolet esiin...Härkä on hauska ja huumorintajuinen ja pitää läheisistään hyvän huolen...mutta, hänen kumppaninsa täytyy olla perin kärsivällinen vakuuttaakseen härän....että, varmasti Rakastan....mitkään sormukset eivät siinä monesti riitä...tätä vakuuttelua härkä tarvitsee ajoittain...ikään kuin ollakseen varmasti varma...Koska on niin jääräpää...

• Sol57
        Nittaminax kirjoitti:

kokemusta kun oinasmiehestä itse olen härkä;))) siinä sitten sarvien kalisteluja ei pidä yhtään ihmetellä että, mistä johtunee....tämä valtataistelu ikään kuin parisuhteessa...Sinnikkäin voittakoon:)))

• Meriläinen

Jousimies on omien polkujen tallaaja.
      Mietiskelijä ja pohdiskelija. Jossain sanotaan että sopisi papiksi tai filosofiksi.
      Tiedä tuota sitten :))

• vielä ettet muutu käärmeenkantajaksi. Mä olin jousimies ennen mut nyt kannan käärmettä. Siis sen uuden horoskooppiluokituksen mukaan tossa ylhäällä mun ja nittaminaxin linkkejä.

• Meriläinen
        miljoona kirjoitti:

vielä ettet muutu käärmeenkantajaksi. Mä olin jousimies ennen mut nyt kannan käärmettä. Siis sen uuden horoskooppiluokituksen mukaan tossa ylhäällä mun ja nittaminaxin linkkejä.

ÖH???????????
        Pitääks mun nyt opetella skorpionin tapoja kun tollaisen mun eteeni toit.
        Mun elämähän menee ihan uusiks, vielä näillä vuosilla :)))))))))
        Tottahan siinä oli varmasti se että avaruus on muuttunut 2000 vuoden aikana ja aika paljon.
        oli mielenkiintoinen linkki, kiitos.
        En nimittäin jaksa lukea näitä pitkiä ketjuja mitä tänne on taas ilmestytnyt, vastailen alotukseen jos sitten tulee toistoja muiden kanssa niin se on voi voi.

• Meriläinen kirjoitti:

ÖH???????????
        Tottahan siinä oli varmasti se että avaruus on muuttunut 2000 vuoden aikana ja aika paljon.
        En nimittäin jaksa lukea näitä pitkiä ketjuja mitä tänne on taas ilmestytnyt, vastailen alotukseen jos sitten tulee toistoja muiden kanssa niin se on voi voi.

Skorppari on ihan hyvä mä tykkään skorppareista ja luulin itsekin muuttuvani siihen suuntaan, mut tulikin toi uusi. Mut sä joudut opetteleen ilkeäksi, ne on aikas häijyjä skorpparit muutta toikin kuulostaa aika pahalta toi käärme...

• Meriläinen kirjoitti:

ÖH???????????

et tietenkään voi tietää kaikkia mitä on juteltu ja ihan muuten vaan sulle kerrottiin tosta uudesta linkistä ja horoskoopeista. Vasta minäkin sain siitä kuulla. :)

• Meriläinen
        miljoona kirjoitti:

Skorppari on ihan hyvä mä tykkään skorppareista ja luulin itsekin muuttuvani siihen suuntaan, mut tulikin toi uusi. Mut sä joudut opetteleen ilkeäksi, ne on aikas häijyjä skorpparit muutta toikin kuulostaa aika pahalta toi käärme...

Joo ja niiten pitäis olla mustasukkaisia. Oon joskus seurustellut skorpparin kanssa ja mun paras likkakaveri nuorena oli skorpioni. Voi sitä mustiksen määrää mitä kummassakin oli.
        Noo katellaan pikkuhiljaa ja etsis ne mulle sopivat puolet sieltä niin eiköhän se sitten :))

• Meriläinen
        Nittaminax kirjoitti:

et tietenkään voi tietää kaikkia mitä on juteltu ja ihan muuten vaan sulle kerrottiin tosta uudesta linkistä ja horoskoopeista. Vasta minäkin sain siitä kuulla. :)

Uusi elämä alkaa nyt 50 :ssana, vieriva kivi ei sammailoidu :))))

• No joo minä olen kauris ja Kiinalaisessa horoskoopissa koira. Huono yhdistelmä. Kauris on järkevä ja toisia miellyttävä henkilö. Koira taas odottaa isäntäänsä oven pielessä. Mitä tästä voi päätellä, olen syntynyt väärään aikaan ja ehkä paikkaankin. En myönnä silti olevani ruma:))

• i_a*

No lasten suustahan totuus tulee!!!

Minä olen horoskoopiltani härkä ja vaimoni kala... Alle kouluikäiset tenavat ikäisine ystävineen keskustelivat keskenään horoskoopeista... Kuinka olakaan tuo tytttäreni julisti isoon ääneen: " Äiti on kala, mutta isä on sonni"... :)

• Heh hauska juttu ja oikeassa olet lasten suusta...

Jollei ollut vieraita kuulemassa, kai se meni avaruuteen. Olen tottunut kaikenlaiseen ja tuo oli aika hyvä.))

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      270
      9965
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      319
      7149
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      85
      1873
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      114
      1563
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1471
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1181
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1139
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      47
      946
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      24
      810
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      752
    Aihe