Raamatun Messias

Kirjoitettu On

14

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alanjeppe

      Jeesus oli viisas julistaja. Ei hän ollut Messias. Valitettavasti.
      Hän kyllä pyrki toteuttamaan VT:n ennustuksia elämässään
      ja eli komean elämän.

      Ei mikään todista häntä Jumalan Pojaksi, jumalan pojaksi kylläkin.
      Uskoa voi mitä tahansa, mutta tieto ja tiede ovat eri asioita.

      Hän ennusti, että Jumalan valtakunta tulee pian, mutta erehyi.

      • Jeshanna

        Jeesus sanoi: " Jumalan valtakunta ei tule nähtävällä tavalla. Minun valtakuntani tulo on teissä. Tulos on päämääräni. Saavuttaa hengellinen tulos. Valtakuntani on sisäinen hengen tila ja minä puhun omissani ja omieni kautta toimin. En minä kuolleissa puissa asu, minun oksani ovat tuoreet ja lehteni vihreät. Minun hedelmäni on minulle kannettu. Korjaisinko minä vielä sinutki maan asukas.


      • Tushkarorah

        elinkö min komean elämän? Kaikea muut, köyhyyttä, sairautta, tietämisen tuskaa, sain tietää jo nuorena
        tulevasta kärsimyksen tiestä, joka oli minulle määrätty. Minusta on luotu mielikuvia, jotka eivät ole minusta. Hammassäryist, selkäsäryistä, lihakouristuksista ja vatsavaivoistakin minä kärsin. Jopa leivän puutteesta minä kärsin. Kaikkinaisesta köyhyydestä. Minut myytiin orjaksi Kreettien kansalle, satamatöihin Akriin kylään, Suurin meren rannalle. On niin paljon tuskaa ja kärsimystä minun elämässäni, että hyvä lukijani, et sitä voi ymmärtääkkään. En minä ole jumalan poika, vaan kaikkeuden poika, aamujen aamusta asti.
        .


      • alanjeppe
        Jeshanna kirjoitti:

        Jeesus sanoi: " Jumalan valtakunta ei tule nähtävällä tavalla. Minun valtakuntani tulo on teissä. Tulos on päämääräni. Saavuttaa hengellinen tulos. Valtakuntani on sisäinen hengen tila ja minä puhun omissani ja omieni kautta toimin. En minä kuolleissa puissa asu, minun oksani ovat tuoreet ja lehteni vihreät. Minun hedelmäni on minulle kannettu. Korjaisinko minä vielä sinutki maan asukas.

        "Minun valtakuntani tulo on teissä." Tämä lause on paljastava: jumalan valtakunta on sisäinen tila.

        Eipä muuten voi ollakaan. Jeesus kyllä totesi ulkomuistista siteeraten: Totisesti minä sanon teille. Teidän joukosssane ovat ne jotka näkevät Jumalan valtakunnan laskeutuvan maan päälle.

        Eipä näin ole käynyt - valitettavasti.


      • alanjeppe
        Tushkarorah kirjoitti:

        elinkö min komean elämän? Kaikea muut, köyhyyttä, sairautta, tietämisen tuskaa, sain tietää jo nuorena
        tulevasta kärsimyksen tiestä, joka oli minulle määrätty. Minusta on luotu mielikuvia, jotka eivät ole minusta. Hammassäryist, selkäsäryistä, lihakouristuksista ja vatsavaivoistakin minä kärsin. Jopa leivän puutteesta minä kärsin. Kaikkinaisesta köyhyydestä. Minut myytiin orjaksi Kreettien kansalle, satamatöihin Akriin kylään, Suurin meren rannalle. On niin paljon tuskaa ja kärsimystä minun elämässäni, että hyvä lukijani, et sitä voi ymmärtääkkään. En minä ole jumalan poika, vaan kaikkeuden poika, aamujen aamusta asti.
        .

        Samaa mieltä.

        Jeesusken jumaluus on myytti.

        Mutta suuren elämän hän mielestäni eli, kun katsotaan hänen jälkivaikutustaan.


      • kuuntelijana

        Oletko edes lukenut kertaakaan Raamattua läpi? Hyvää opetusta saat vaikka netistä, kun haet ohjelmaa Raamattu kannesta kanteen. Sitä voi kuunnella, milloin itselle sopii. Itse kuuntelen iltaisn klo 21 radio deistä.
        Meillä päin kanavalla 95.7.
        Tietosi lisääntyisi..


      • Hoshi 3.8.10
        alanjeppe kirjoitti:

        "Minun valtakuntani tulo on teissä." Tämä lause on paljastava: jumalan valtakunta on sisäinen tila.

        Eipä muuten voi ollakaan. Jeesus kyllä totesi ulkomuistista siteeraten: Totisesti minä sanon teille. Teidän joukosssane ovat ne jotka näkevät Jumalan valtakunnan laskeutuvan maan päälle.

        Eipä näin ole käynyt - valitettavasti.

        Miksi tämä sana ei ole toteutunut sinussa:" Minun valtakuntani on sisäisesti teissä"?


      • Tiedon kantaja
        alanjeppe kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Jeesusken jumaluus on myytti.

        Mutta suuren elämän hän mielestäni eli, kun katsotaan hänen jälkivaikutustaan.

        Olen samaa mieltä siitä, että Jeesuksen Jumaluus on myytti, sillä evankeliumien kirjoitukset, nuo ristiriitaiset, ovatkin vain kirjoittajain kynästä lähtöisin!
        Turhaa on odottaa Jeesuksen tuloa, pilvien päältä!
        Luoja alkuhenki tosin oli Golgathan ristillä nimelltään tuolloin Jeshanna.
        Hänen kirjoituksensa ovat aivan toisenlaiset. Eivät valhetta, eivätkä vääryyttä.


      • Paljon lukenut
        kuuntelijana kirjoitti:

        Oletko edes lukenut kertaakaan Raamattua läpi? Hyvää opetusta saat vaikka netistä, kun haet ohjelmaa Raamattu kannesta kanteen. Sitä voi kuunnella, milloin itselle sopii. Itse kuuntelen iltaisn klo 21 radio deistä.
        Meillä päin kanavalla 95.7.
        Tietosi lisääntyisi..

        Monet sanovat lukeneensa Raamatun kannesta, kanteen.
        Kysyn kuitenkin heiltä, oletteko ymmärtäneet lukemanne?
        Ettekö ymmärrä sitä, että kaiken sen kirkkauden yllä on peite!
        " He veisaavat uutta virttä ( alkuutekstissä sanomaa ) jota voivat oppia vain hartaat etsijät, Pyhyyden Hengen vaikuttamina.
        Kyseesä on vertauskuvannollisien esityksien ymmärrettävyys!
        Ei raamattu ole ihmismielellä ymmärrettävä ja selitettävissä!


      • Matt 17:1
        alanjeppe kirjoitti:

        "Minun valtakuntani tulo on teissä." Tämä lause on paljastava: jumalan valtakunta on sisäinen tila.

        Eipä muuten voi ollakaan. Jeesus kyllä totesi ulkomuistista siteeraten: Totisesti minä sanon teille. Teidän joukosssane ovat ne jotka näkevät Jumalan valtakunnan laskeutuvan maan päälle.

        Eipä näin ole käynyt - valitettavasti.

        ja vain kuuden päivän kuluttua.


      • Öljymäellä 1972
        alanjeppe kirjoitti:

        "Minun valtakuntani tulo on teissä." Tämä lause on paljastava: jumalan valtakunta on sisäinen tila.

        Eipä muuten voi ollakaan. Jeesus kyllä totesi ulkomuistista siteeraten: Totisesti minä sanon teille. Teidän joukosssane ovat ne jotka näkevät Jumalan valtakunnan laskeutuvan maan päälle.

        Eipä näin ole käynyt - valitettavasti.

        Miten oikeassa oletkaan. Kaikki on mennyt päin helvettiä, sillä minä olen se poika, joka jouduin helvetillisiin kärsimyksiin Golgathan ristiltä lähdettyäni yöllä. Syyriaan Aleppoa lähelle, jossa elin vaikean elämän. Magdalasta minä hain Marchian vaimokseni ja sain 2 tytärtä, Lehleijan ja Lahleijan.
        Kuolin 78 v. 4 kk. iässä ja nousi taivaaseen, jossa minua pienennettiin ja voimaní poistettiin ja vihattiin jatkuvasti. Valtakomissio ei ole minua sie4tänyt tähän päivään asti. Isä Jumala on minua vihannut jatkuvasti, sillä minun kunniani on hänen mielestään liian suureksi tullut. Minä itse en ole saanut mitään kunniaa, ainoastaan pelkästään vihaa ja vainoa. Minut petettiin täydellisesti ja minä vihaan sellaista isää, joka itse tekeytyy minuksi ( Jeesukseksi ) ottaen kaiken kunnian itselleen jatahtoen minut tuhota lopullisesti.
        Minä ole nyt taistellut Mikael poikieni kuoleman jälkeen 2 v. 8kk. 19 pv. saamatta rauhaa päivällä ja yöllä.
        Jumala perkele tapatti minun poikani Mikaelit


    • Hoshia

      Armo on oikeuden vääristymä!
      Lakien vastaista on jättää tuomitsematta, annettujen pykälien ja niihin liittyvien momenttien mukaantulolla.
      Uskon ihmisenä minäkin olen ylistänyt armoa Jeesuksen kautta ja pitänyt sitä ihanana, jopa tulevan ajan voimanakin.
      Mitään sen väärempää uskonnollisella elämällä ei olekkaan, kuin armolla ratsastaminen ja sillä mässäileminen. Asettaen itsensä toisten ihmisten yläpuolelle. Paremmaksi ihmiseksi!
      Totuuden ja oikeuden valo olkoon kirkas ja selkeä meille kaikille.

    • Ha Mashia

      Messiaan tarkoituksellisuus on vapautta meidät synnin vallasta, kuoleman pelosta ja Perkeleen vallasta!
      Synti on se vääryys, että jonkun toise, Messiaan olisi kannettava meidän syntimme,
      Kuoleman pelko on ainaisesti ahdistanut ihmiskuntaa. Messiaan tehtävänä on julistaa vapaus pelosta, sillä ihmishenki on jokseenkin ainainen, ilman mitään uskon vaatimusta.
      Perkele on sellainen vääryys, joka haluaa vallita pahuuden voimin, väärällä vapaudella, ylpeydellä ja oikeudettomasti.
      Perkele saa voimansa vääryydestä. Ihmisuhrit ovat sille mieleen. Perkeleen ilo oli suunnaton, kun Luojan itsensä se sai pakotettua Golgathan ristille. Liiallinen armo on vailla oikeutta ja totuutta, laittomuutta.
      Perkeleen alkuperä on eläinkunnsta ja ihmiskunnasta, pahuuden ruttotauti. Julma tappajan luonne ja sen konkretisoituminen, laittomaan hallitsemiseen.

      • Jeshanna

        USKO, EROTETTUNA JÄRJESTÄ ON KAUHISTUS!!! Ensinnäkin, uskon päämääränä on parempi sielun tila. Usko muuttaa sielua, herkistäen oman tunnon, rakkaudellisemmaksi. Vähemmän itsekkääksi, ottaen huomioon paremmin kanssaihmisen tarpeet. Uskon vääristymä, Raamatun nurja puoli: Silloin, kun usko muuttuu dokmaattiseksi, toistaen kirjan sanoja, luottaen siihen, että jokainen kirjoitettu sana on totta, usko on sokea! Kirja pakottaa uskomaan itseensä sokeasti, miksi? Koska kirjan tekijä katsoo valtansa perustuvan nimen omaan kirjoitukseensa. Alistaen kansakunnat valtansa alaisuuteen. Kieltäen arvostelun mahdollisuuden omalla aukotoriteetillään. Raamattu: Oikeastaan tuon eepoksen tarkoituksena on luoda rehellisyydelle kehykset. Kansojen paremman olemisen so. tulevaisuuden aikaan saamiseksi. Kuitenkin jokaisella ihmisellä on jo syntymästään sielun herkkyys ja ymmärrys siitä, mikä on oikein. Lapsi ymmärtää rehellisyyden paljon paremmin, kuin aikuiset, johtuen siitä, että aikuiset venyttävät omatuntoaan elämäntilanteisiinsa sopiviksi. Ole siis hyvä lukiani ja ole oikeutettu arvostelemaan kaikkea rakentavasti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe