Jotain oleellista on muuttunut

demoniiih

fysiologiassani..Aineenvaihduntani on herättänyt itikoiden elikkäs sääskien mielenkiinnon vereeni..Nuo inhottavasti inisevät naaraspuoliset pikku vamppyyrit hyökkäsivät vähäverisen tomumajani kimppuun viimeyönä..Impaten minua kaikkialta...Ei auta kortison-voide hillitsemään kutinaa..pienentämään paukamia..:o/...

Onks tää alati vain jatkuva helle saanut hyttysetkin himokkaammiksi..janoisemmiksi..kiukkuisemmiksi..Ei ne minua ole koskaan aikaisemmin..tämän lyhyehkön..elämäni aikana, miksikään noteerannu..;o)...Vai..onko nämä niitä kasvihuoneilmiön seurauksena suomeen rantautuneita moskiittoja..ulkomaan pakolaisia...Keles..;o/..Huoh..kieli niillä tuntuu olevan kuitenkin aivan sama, kuin ennenkin...;o)...

No..jokatapauksessa..tai ehkäpä juuri siksi..Oikkein hauskaa alkavaa viikonloppua...Olkaa immeisiks ja kosketellaan toisiamme..henkisesti...;o)...


http://www.youtube.com/watch?v=se9rfWucgeY

152

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H / H

      ne ovat nuo puskahyttyset kun, ei ne anna kosketella itteään etes henkisesti, saati läimäistä. Ne käy imemässä meitit. Ai niin iltaa ja saman tien hyvää yötä. Aamulla on t a a s lähdettävä leipää katsomaan :)
      (Kurkkasin ja jatkan matkaani petiin päin).

      • demoniiih

        voi koskettaa..niin monin tavoin..Jokaista voi...;o)...

        Leivän hakuun on minunkin lähdettävä aamulla..Ei muu auta...;o)...

        Illat ja yöt Sinulle..Näin se homma etenee...;o)...


    • olla suosittu. Meikä kun käy nukkumaan, niin alta minuutin ovat huoneen kaikki huttuset saapuneet korvani luokse ja siihen jääneet vainaina. Aamulla on vaikea kuulla herätyskellon ääntä ruumiskasan läpi.

      • ?

        kuoleeko ne sun korvien hajuun?


      • .........

        houkuttimena?


      • demoniiih

        En haluaisi millään olla näin suosittu..:o/...

        Haluan takaisin sen entisen ajan, jolloin huttuskansa kiersi minut kaukaa...;o)...

        Mielenkiintoista..Korvasi on siis kalmisto..hmm...;o)...


      • tunnetkoko
        ? kirjoitti:

        kuoleeko ne sun korvien hajuun?

        sinusta se haju tulee tälle palstalle, et varmaankaan itse haista kuinka löyhkäät pahalle, ilkeälle


      • demoniiih kirjoitti:

        En haluaisi millään olla näin suosittu..:o/...

        Haluan takaisin sen entisen ajan, jolloin huttuskansa kiersi minut kaukaa...;o)...

        Mielenkiintoista..Korvasi on siis kalmisto..hmm...;o)...

        Huttusten viimeinen virsi on se kun kuulevat vasaran kilkuttavan alasimeen.

        Ja kalmisto siivotaan aamulla elektronisella korvaharjalla.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        Huttusten viimeinen virsi on se kun kuulevat vasaran kilkuttavan alasimeen.

        Ja kalmisto siivotaan aamulla elektronisella korvaharjalla.

        häiritset hyttysten kalmistorauhaa...:o/...

        Sinulla on liiaan houkutteleva katakombi..hyttysille..Ehkäpä voisit harkita blondimaisenpaa..hmm...tuulitunnelia...;o)... Voi olla et kelalta saisi siihen tukea..?...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        häiritset hyttysten kalmistorauhaa...:o/...

        Sinulla on liiaan houkutteleva katakombi..hyttysille..Ehkäpä voisit harkita blondimaisenpaa..hmm...tuulitunnelia...;o)... Voi olla et kelalta saisi siihen tukea..?...;o)...

        sinne katakombiin halaja, vaan haluavat pistää inhat piikkinsä pehmeään korvalehteen. Siinä sitten ollaan molskikorvana, jos onnistuvat ne.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        sinne katakombiin halaja, vaan haluavat pistää inhat piikkinsä pehmeään korvalehteen. Siinä sitten ollaan molskikorvana, jos onnistuvat ne.

        IIhan ilmaista stailausta Sinulle...;o)...

        Mua ne on muovaillu ympäri kehoa..ihan kaikkialta..ööh..melkein...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        IIhan ilmaista stailausta Sinulle...;o)...

        Mua ne on muovaillu ympäri kehoa..ihan kaikkialta..ööh..melkein...;o)...

        kutittaa, niin kannattaa lukea kirja "Hyttysenpistot ja Zen". Mielenhallinnalla lannistuu isompikin paukero.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        kutittaa, niin kannattaa lukea kirja "Hyttysenpistot ja Zen". Mielenhallinnalla lannistuu isompikin paukero.

        tässä tarvitaankin, kun kortisonivoide ei auta..ja antihistamiinit ei käy..Kamala kiusaus raapsia ittensä vereslihalle...:o/...


      • :-DDDDDDDDDDD
        demoniiih kirjoitti:

        tässä tarvitaankin, kun kortisonivoide ei auta..ja antihistamiinit ei käy..Kamala kiusaus raapsia ittensä vereslihalle...:o/...

        satiainen tartuttanut citikat ;-P höhööööööööööh


      • demoniiih
        :-DDDDDDDDDDD kirjoitti:

        satiainen tartuttanut citikat ;-P höhööööööööööh

        ja ihan huuhaan välityksellä..Huh..huh..Onhan maagiset kyvyt satiaisella...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        ja ihan huuhaan välityksellä..Huh..huh..Onhan maagiset kyvyt satiaisella...;o)...

        -suhteesta voi saada tietokoneviruksen ., eikös se ole varsin loogista .. ?


      • demoniiih
        HugaZaga kirjoitti:

        -suhteesta voi saada tietokoneviruksen ., eikös se ole varsin loogista .. ?

        Niin et älä sit tartututa mua..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Niin et älä sit tartututa mua..;o)...

        .,semmoinen labrapuku päällä ., tai semmoinen ikivanha sukeltajanpuku joka painaa tonnin .,


      • demoniiih
        HugaZaga kirjoitti:

        .,semmoinen labrapuku päällä ., tai semmoinen ikivanha sukeltajanpuku joka painaa tonnin .,

        Ei se sit kyllä halille tunnu enää ollengan..Jos vaan eletään vaarallisesti riskillä..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Ei se sit kyllä halille tunnu enää ollengan..Jos vaan eletään vaarallisesti riskillä..;o)...

        .,elämä maistuu elämältä kun välillä ottaa (siedettäviä pikku) riskejä .,

        jaahas, nyt pitää ruveta murkinoimaan ., jääkaappi pursuaa ruokia, on kai vaan pakko ottaa lusikka kauniiseen käteen ja ruveta tyhjentämään sitä .,


      • demoniiih
        HugaZaga kirjoitti:

        .,elämä maistuu elämältä kun välillä ottaa (siedettäviä pikku) riskejä .,

        jaahas, nyt pitää ruveta murkinoimaan ., jääkaappi pursuaa ruokia, on kai vaan pakko ottaa lusikka kauniiseen käteen ja ruveta tyhjentämään sitä .,

        Tai tässätapauksessa ... halittuja riskejä...;o)..

        Pakkanen pursuaa tuoreista sämpylöistä...:o)...


    • Epäilijä.

      sinussa ole muuttunut. Helteet vain hikoiluttivat enemmän ja hyttyset haistoivat paremmin ja niitähän tuntuu olevan enemmän kuin tavallisesti.

      Antihistamiini suun kautta nautittuna tai voiteena auttaa myös.

      • demoniiih

        Kokemusta on..Pakko vain hillitä raapimisvimmaa. Töistä kai ei voi olla poissa itikan pistojen takia nautitusta antihistamiinin sivuoireina tulevan hurjan väsyn vuoksi...;o)...


    • täältä hyttyset hävisi joku aika sitten...ehkä pari viikkoo on ollu rauhallista niitten suhteen - pystyy taas uinumaan ovi auki. niitä oli alkukesästä, sitten oli tauko ja tulivat taas ja nyt ei oo yhtään. ei kyllä ikävä oo ollenkaan :)

      • demoniiih

        Sinä ne lähetit..:o/...

        Hitsit..minulla on paukamia siellä ja täällä..:o/...

        No..osasyy miks niitä on nyt niin paljon, on se et noi pääskyt ovat muuttoaikeissa ja jättäneet räystäskotinsa JA MEIDÄT...:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        Sinä ne lähetit..:o/...

        Hitsit..minulla on paukamia siellä ja täällä..:o/...

        No..osasyy miks niitä on nyt niin paljon, on se et noi pääskyt ovat muuttoaikeissa ja jättäneet räystäskotinsa JA MEIDÄT...:o/...

        en tarkotuksella oo lähettänyt minnekkään vaikka oonkin välillä manannu ne vaikka sun mihin...mutta ethän siinä nyt semmosessa paikassa kumminkaan oo...joko ne muka nyt alkaa muuttamaan, eihän nyt oo ees syksykään vielä


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        en tarkotuksella oo lähettänyt minnekkään vaikka oonkin välillä manannu ne vaikka sun mihin...mutta ethän siinä nyt semmosessa paikassa kumminkaan oo...joko ne muka nyt alkaa muuttamaan, eihän nyt oo ees syksykään vielä

        hyttysiä kuuluilemaan..Niin minäkin niitä olen manaillut ja toivotellut ties minne..Sorry..en minäkään tarkoituksellisesti..;o)...

        No..kesä ja kärpäset..ja sun muut öttiäiset..Kai se on vain kestettävä, kuin nainen vain voi kestää..Ja en kyl vingu, kuin itikat...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        hyttysiä kuuluilemaan..Niin minäkin niitä olen manaillut ja toivotellut ties minne..Sorry..en minäkään tarkoituksellisesti..;o)...

        No..kesä ja kärpäset..ja sun muut öttiäiset..Kai se on vain kestettävä, kuin nainen vain voi kestää..Ja en kyl vingu, kuin itikat...;o)...

        on kesä ja siihen kuuluu kaikenmaailman ötökät...tosin just nuo inisevät sais kuolla sukupuuttoon, ois linnuilla varmaan muutakin syötävää kun ei ne näköjään syömällä saa niitä vähenemään. vai onko täällä nyt siksi hyttysetön kausi menossa kun on niin nälkäsiä tirppoja...?


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        on kesä ja siihen kuuluu kaikenmaailman ötökät...tosin just nuo inisevät sais kuolla sukupuuttoon, ois linnuilla varmaan muutakin syötävää kun ei ne näköjään syömällä saa niitä vähenemään. vai onko täällä nyt siksi hyttysetön kausi menossa kun on niin nälkäsiä tirppoja...?

        Joku tiesi kertoa, et sitruuna karkoittaisi hyttyset..Pahus..ei sitäkään keinoa voi kokeilla, koska meillä on sitrushedelmäallergikko..:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        Joku tiesi kertoa, et sitruuna karkoittaisi hyttyset..Pahus..ei sitäkään keinoa voi kokeilla, koska meillä on sitrushedelmäallergikko..:o/...

        ja hyttysmyrkytkin haisee niin pahalle että ei niitä mielellään käytä, ainakaan sisätiloissa...pitäs sun varmaan pyydystää pari pääskystä ja antaa niitten lennellä ja syyä massunsa täyteen ennen unille käymistä


      • pahapena
        iinamari kirjoitti:

        on kesä ja siihen kuuluu kaikenmaailman ötökät...tosin just nuo inisevät sais kuolla sukupuuttoon, ois linnuilla varmaan muutakin syötävää kun ei ne näköjään syömällä saa niitä vähenemään. vai onko täällä nyt siksi hyttysetön kausi menossa kun on niin nälkäsiä tirppoja...?

        noi perkuleen paarmat on pahimpii,päivällä tuli tutustuttuu :o(


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        Joku tiesi kertoa, et sitruuna karkoittaisi hyttyset..Pahus..ei sitäkään keinoa voi kokeilla, koska meillä on sitrushedelmäallergikko..:o/...

        pisti lippalakiin valkosipulin kynsii kiinni hakaneulalla,hävis hyttyset ja tyttöset ;o)
        tietenkii sillon ku mä olin viel pien ;))


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        ja hyttysmyrkytkin haisee niin pahalle että ei niitä mielellään käytä, ainakaan sisätiloissa...pitäs sun varmaan pyydystää pari pääskystä ja antaa niitten lennellä ja syyä massunsa täyteen ennen unille käymistä

        ihan myrkylle..:o/...

        Meillä on ovi avoin olkkariin pääskyille..Mut ei ne ole halunnu tulla visiitille, vaik ruokapöytäkin on vimosen päälle katettu..:o/...Tosta ne vaan partsin ohi suhahtaa, kuin hävittäjät konsanaan..Ei taida tämä eukko niitä kiinni saada..On ne niin nopeita...;o)...


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        pisti lippalakiin valkosipulin kynsii kiinni hakaneulalla,hävis hyttyset ja tyttöset ;o)
        tietenkii sillon ku mä olin viel pien ;))

        piti loitolla vamppyyritkin..;o)...

        Luulis muuten et, kun mä syön paljon valkosipulia..niin mun veri ei kelpais niille..Hmmm..täytyypä koristella tuo vuode ko sipulilla...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        ihan myrkylle..:o/...

        Meillä on ovi avoin olkkariin pääskyille..Mut ei ne ole halunnu tulla visiitille, vaik ruokapöytäkin on vimosen päälle katettu..:o/...Tosta ne vaan partsin ohi suhahtaa, kuin hävittäjät konsanaan..Ei taida tämä eukko niitä kiinni saada..On ne niin nopeita...;o)...

        kalaverkon virittää...tai haavin kanssa vastaan :)


      • pahapena kirjoitti:

        noi perkuleen paarmat on pahimpii,päivällä tuli tutustuttuu :o(

        on ilkee kun puremaan pääsee...täällä ei kyllä niitäkään oo nyt ollu mutta joku aika sitten maauimalassa käväsin ja siellä oli - kaula purtuna pois tulin :(


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        kalaverkon virittää...tai haavin kanssa vastaan :)

        (kohelentin tuurilla)..tippuisin niitä verkkoja asennellessani partsilta alas..Ja samoin kävis, jos mä niitä yrittäisin kurkotella haavilla...;o)...

        Sun idea kyl muuten on tosi hiano, mut tuo toteutus vain arveluttaa...;o)...


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        piti loitolla vamppyyritkin..;o)...

        Luulis muuten et, kun mä syön paljon valkosipulia..niin mun veri ei kelpais niille..Hmmm..täytyypä koristella tuo vuode ko sipulilla...;o)...

        niihinkin,et oo koskaan nähny yhtäkään ;o)


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        niihinkin,et oo koskaan nähny yhtäkään ;o)

        mut melko varma ainakin..et lapsena mun naapurissani asui vamppyyriperhe..Ne näytti ihan sellaisille..niihn...;o)...Sitäpaitsi..-nbe tykkäs veripalttuasta..:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        (kohelentin tuurilla)..tippuisin niitä verkkoja asennellessani partsilta alas..Ja samoin kävis, jos mä niitä yrittäisin kurkotella haavilla...;o)...

        Sun idea kyl muuten on tosi hiano, mut tuo toteutus vain arveluttaa...;o)...

        turvaköydet ja -valjaat ja kypärä päähän...extreme-hyttysentorjuntaa parhaimmillaan :)


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        turvaköydet ja -valjaat ja kypärä päähän...extreme-hyttysentorjuntaa parhaimmillaan :)

        kun noin tarjoilet asian..niin kummasti alkoi kiinnostaa..Tässä tuleekin kiirus alkaa varustautua, sillä ne pääskyt sanoivat muuttavansa muihin maihin ihan lähipäivinä..;o)...


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        turvaköydet ja -valjaat ja kypärä päähän...extreme-hyttysentorjuntaa parhaimmillaan :)

        sait innostumaan..Huomaatko...


        http://www.youtube.com/watch?v=JtyByefOvgQ


        Tästä se pääskysjahti alkaa...;o)...


      • iinamari kirjoitti:

        on ilkee kun puremaan pääsee...täällä ei kyllä niitäkään oo nyt ollu mutta joku aika sitten maauimalassa käväsin ja siellä oli - kaula purtuna pois tulin :(

        paitti jukka
        sekun lohkaisee palan lihaa ja aikaansaa ison äkämän!
        se ei oo hyttysen veronen pikkutekijä ollenkaan..
        paarmaparvet - pysykää poissa! :-)


      • demoniiih kirjoitti:

        kun noin tarjoilet asian..niin kummasti alkoi kiinnostaa..Tässä tuleekin kiirus alkaa varustautua, sillä ne pääskyt sanoivat muuttavansa muihin maihin ihan lähipäivinä..;o)...

        nyt jo...? onko nyt jo se aika vuodesta...? mihin aika menee...? pitääpä käyä kattomassa että onko niitä enää täällä ollenkaan kun sie taiat olla kumminkin etelämmässä mua ja täältä kai niillä pitempi matka on mennä joten täytys lähtee aikasempaan...


      • kielibasa kirjoitti:

        paitti jukka
        sekun lohkaisee palan lihaa ja aikaansaa ison äkämän!
        se ei oo hyttysen veronen pikkutekijä ollenkaan..
        paarmaparvet - pysykää poissa! :-)

        jos siellä metässä ois ollu hyttysten sijaan paarmoja saman verran...


      • iinamari kirjoitti:

        jos siellä metässä ois ollu hyttysten sijaan paarmoja saman verran...

        paha painajainen on paarmaparveen joutuminen. siitä selviää ainoastaan metallisella ulkokuorella!


      • kielibasa kirjoitti:

        paha painajainen on paarmaparveen joutuminen. siitä selviää ainoastaan metallisella ulkokuorella!

        ja semmosta ei meillä oo...eli pitää löytää asioista positiivinen puoli ja olla ilonen että ne ei ollu paarmoja :)


      • pahapena
        iinamari kirjoitti:

        on ilkee kun puremaan pääsee...täällä ei kyllä niitäkään oo nyt ollu mutta joku aika sitten maauimalassa käväsin ja siellä oli - kaula purtuna pois tulin :(

        puri vai miehet ;o)


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        nyt jo...? onko nyt jo se aika vuodesta...? mihin aika menee...? pitääpä käyä kattomassa että onko niitä enää täällä ollenkaan kun sie taiat olla kumminkin etelämmässä mua ja täältä kai niillä pitempi matka on mennä joten täytys lähtee aikasempaan...

        Nää kuulemma vallan Afrikkaan saakka...;o)...

        Viime kesänä ei elokuussa näkynyt enää yhtään pääskyä..:o/.. Vain noita pulskeita puluja ja harakoita :o/...


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        mut melko varma ainakin..et lapsena mun naapurissani asui vamppyyriperhe..Ne näytti ihan sellaisille..niihn...;o)...Sitäpaitsi..-nbe tykkäs veripalttuasta..:o/...

        joskus nuorena yks tyttö puri mua kaulaan,olikohan se sellanen vamppyyri sit ;o)


      • demoniiih kirjoitti:

        Nää kuulemma vallan Afrikkaan saakka...;o)...

        Viime kesänä ei elokuussa näkynyt enää yhtään pääskyä..:o/.. Vain noita pulskeita puluja ja harakoita :o/...

        mutta toisaalta ohan niillä pitkä matka eessä niin paree varmaan lähtee ajoissa...


      • pahapena kirjoitti:

        puri vai miehet ;o)

        ei ne uimavahdit sentään :)


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        joskus nuorena yks tyttö puri mua kaulaan,olikohan se sellanen vamppyyri sit ;o)

        ja pahinta lajia, kun nuorena jo kaulaan kävi kiinni...Voi olla et hän oli itse Mortisia..vai mikä se on...;o)...

        Tuota..Onko Sinulla ylikehittyneet kulmahampaat...?...;o)...


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        mutta toisaalta ohan niillä pitkä matka eessä niin paree varmaan lähtee ajoissa...

        Vaikka niillä onkin hurja lentonopeus..niin (60-80 km / h) matka on pitkä..;o)...Mä en kyl jaksais lentää tuota matkaa...;o)...


      • pahapena
        iinamari kirjoitti:

        ei ne uimavahdit sentään :)

        vahtii,ei ne pureskele,siis paarmat,voihan vahinko ;o)


      • demoniiih kirjoitti:

        Vaikka niillä onkin hurja lentonopeus..niin (60-80 km / h) matka on pitkä..;o)...Mä en kyl jaksais lentää tuota matkaa...;o)...

        lentämällä mennä jos osais lentää...tai suhteutettuna kokoon niin mikäköhän ois nopeus ja matka-aika...ei jaksa laskee...


      • pahapena kirjoitti:

        vahtii,ei ne pureskele,siis paarmat,voihan vahinko ;o)

        tai toisaalta en ois kyllä huolinu niitä vahtejakaan puremaan että jos jonkun kerran piti purra niin mieluummmin sitten paarmat...vaikka ei se kiva ollu yhtään


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        lentämällä mennä jos osais lentää...tai suhteutettuna kokoon niin mikäköhän ois nopeus ja matka-aika...ei jaksa laskee...

        numerot on niin hankalia..:o/...

        Jos olisin muuttolintu..niin olisin serllainen muuttolintu, joka ei muuttais, vaan olis kesät talvet ihan vaan samassa pesäräystäässä...;o)...


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        ja pahinta lajia, kun nuorena jo kaulaan kävi kiinni...Voi olla et hän oli itse Mortisia..vai mikä se on...;o)...

        Tuota..Onko Sinulla ylikehittyneet kulmahampaat...?...;o)...

        otin just pois suusta ja tarkastin...hah,hah..vitsi,vitsi..mut täl vamppyyritytöl tais olla,jäi tää huunpurema aika pitkäks aikaan ;o)


      • demoniiih kirjoitti:

        numerot on niin hankalia..:o/...

        Jos olisin muuttolintu..niin olisin serllainen muuttolintu, joka ei muuttais, vaan olis kesät talvet ihan vaan samassa pesäräystäässä...;o)...

        muuttolintu joka ei muuta :) entäs jos kylmä iskis kun ei muuttolinnun talvipaikka oo suomessa? paitti tietenkin jos oisit ahrikkalaisessa räystäässä...


      • pahapena kirjoitti:

        pisti lippalakiin valkosipulin kynsii kiinni hakaneulalla,hävis hyttyset ja tyttöset ;o)
        tietenkii sillon ku mä olin viel pien ;))

        muni sun mammasi Pena.;-P


      • pahapena
        iinamari kirjoitti:

        tai toisaalta en ois kyllä huolinu niitä vahtejakaan puremaan että jos jonkun kerran piti purra niin mieluummmin sitten paarmat...vaikka ei se kiva ollu yhtään

        hus hus paarmat ja vahdit...hmmm,oikeestaan mulle ehkä kävis sellainen naispuolinen vahti ;o)


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        muuttolintu joka ei muuta :) entäs jos kylmä iskis kun ei muuttolinnun talvipaikka oo suomessa? paitti tietenkin jos oisit ahrikkalaisessa räystäässä...

        poikkeava muuttolintu...ja ihan täällä suomessa..Tämä lintu adoptois jonkun ihmisen omakseen, joka huolehtis tästä koko kylmän talven..;o)...


      • pahapena
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        muni sun mammasi Pena.;-P

        on käyny ;-P..kyl siin pappaa ja isäukkookin tarvittiin ;))


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        otin just pois suusta ja tarkastin...hah,hah..vitsi,vitsi..mut täl vamppyyritytöl tais olla,jäi tää huunpurema aika pitkäks aikaan ;o)

        Onneks se vamppyyri oli vasta kokelas..ja näin ollen muistoksi Sinulle jäi vain ne jäljet joksikin aikaa..Muutoin nyt saattaisit olla joku Kreivi..D...;o)...


      • pahapena kirjoitti:

        on käyny ;-P..kyl siin pappaa ja isäukkookin tarvittiin ;))

        postimiestä, ellei talkkaria.;D


      • iinamari kirjoitti:

        ja semmosta ei meillä oo...eli pitää löytää asioista positiivinen puoli ja olla ilonen että ne ei ollu paarmoja :)

        on yksinaisia suseja.. vaikka sudet laumailijoita ovatkin. ei tulisi mittaan jos nama kaikki epasosiaaliset oikeesti alkaisivat pilettämään :-)


      • demoniiih kirjoitti:

        poikkeava muuttolintu...ja ihan täällä suomessa..Tämä lintu adoptois jonkun ihmisen omakseen, joka huolehtis tästä koko kylmän talven..;o)...

        silleen se saattas jopa onnistua :)


      • kielibasa kirjoitti:

        on yksinaisia suseja.. vaikka sudet laumailijoita ovatkin. ei tulisi mittaan jos nama kaikki epasosiaaliset oikeesti alkaisivat pilettämään :-)

        kyllä niitä siellä maauimalassa oli melekein parvissa...tai paljon ainakin yksilöitä samassa paikassa


      • pahapena kirjoitti:

        hus hus paarmat ja vahdit...hmmm,oikeestaan mulle ehkä kävis sellainen naispuolinen vahti ;o)

        semmonen naisenpuolinen sitten...jos semmonen kerran kelpaa...mistähän semmonen löytys?


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        silleen se saattas jopa onnistua :)

        Kuka ihiminen vois vastustaa pikkusta muuttolintua, joka haluais asua kotiräystäspesässään kesät talvet..;o)...

        Pikkulintua, joka säälittävästi istuis höyhenet somasti pörhöllään pakkasiltana kotisi portailla..surkeesti angiinaisella kurggusellaan surkeasti sirkutellen...;o)...


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        Onneks se vamppyyri oli vasta kokelas..ja näin ollen muistoksi Sinulle jäi vain ne jäljet joksikin aikaa..Muutoin nyt saattaisit olla joku Kreivi..D...;o)...

        sitä kreivinä kiva oleskella,mut ei Dragulana,eikä Pertti Ylerminä..muistatkos miehen? ;o)


      • pahapena
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        postimiestä, ellei talkkaria.;D

        on vaikuttanu peritötekijät,ei ympäristötekijät..oon isän näkönen,en postimiehen ;-P


      • demoniiih kirjoitti:

        Kuka ihiminen vois vastustaa pikkusta muuttolintua, joka haluais asua kotiräystäspesässään kesät talvet..;o)...

        Pikkulintua, joka säälittävästi istuis höyhenet somasti pörhöllään pakkasiltana kotisi portailla..surkeesti angiinaisella kurggusellaan surkeasti sirkutellen...;o)...

        mietin vaan että miten siellä räystäskodossa pärjää koko talven...


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        sitä kreivinä kiva oleskella,mut ei Dragulana,eikä Pertti Ylerminä..muistatkos miehen? ;o)

        auervaaran..ei Jumalan armosta vaan naisten...;o)...

        Mä en tajua, miten hän onnistui naisia narraamaan / saamaan...koska mun mielestäni hän oli hurjan lipevä ja vastenmielinen mies..ja joku niljake..;o)...


      • pahapena
        iinamari kirjoitti:

        semmonen naisenpuolinen sitten...jos semmonen kerran kelpaa...mistähän semmonen löytys?

        toi pam pam Pamela olis siel Bay Watchissa ;o)


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        mietin vaan että miten siellä räystäskodossa pärjää koko talven...

        Se ihana ja kiltti eläinihiminen siisrää räystään pesäkoloineen tietysti kotiinsa..ja siel kaikista ihanimmalle paikalle..Mut ei mihinkään häkkiin kuitenkaan..:o)...


      • pahapena kirjoitti:

        toi pam pam Pamela olis siel Bay Watchissa ;o)

        sekö ois hyvä sitten...emmä kyllä tiiä että onko enää niissä hommissa :)


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        auervaaran..ei Jumalan armosta vaan naisten...;o)...

        Mä en tajua, miten hän onnistui naisia narraamaan / saamaan...koska mun mielestäni hän oli hurjan lipevä ja vastenmielinen mies..ja joku niljake..;o)...

        mitäköhän naiset siinä näki..se kerran esiinty ruåtsinlaivalla ja mulle tuli mieleen joku liero, yäks ;o)


      • pahapena
        iinamari kirjoitti:

        sekö ois hyvä sitten...emmä kyllä tiiä että onko enää niissä hommissa :)

        hyvyydest tiedä...kylhän sitä joutessaan katselis,jos ei oo muuta tärkeempää tekemist ;o)


      • demoniiih kirjoitti:

        Se ihana ja kiltti eläinihiminen siisrää räystään pesäkoloineen tietysti kotiinsa..ja siel kaikista ihanimmalle paikalle..Mut ei mihinkään häkkiin kuitenkaan..:o)...

        ois sitten siinä olla :) häkkiin en minäkään enää koskaan halua


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        mitäköhän naiset siinä näki..se kerran esiinty ruåtsinlaivalla ja mulle tuli mieleen joku liero, yäks ;o)

        mitä naiset näki hänessä..Mä en yhtään mitään...Minusta hää oli kamalan naismainen..;o)...

        Nyt pakko mennä nukkumaan..Huomenissa aamuvuoro...kaunista yötä Sinulle..Ja jälleen kerran kiitos seurastasi..paha..paha Pena...;o)...


      • pahapena kirjoitti:

        hyvyydest tiedä...kylhän sitä joutessaan katselis,jos ei oo muuta tärkeempää tekemist ;o)

        ehkä niin...minä kannatan luomua kummiskin vaikka en siinä mielessä naisia katokkaan :)


      • demoniiih
        iinamari kirjoitti:

        ois sitten siinä olla :) häkkiin en minäkään enää koskaan halua

        Vaikka häkki olikin kultainen, niin ikinä ei enää sinne...:o)...

        Kippis meille..(karpalomehulla)..Iinuska :o)...


        Ja kippiksen myötä onnelliset unet Sinulle...Työläinen liidähtää kotopesäkainaloon :o)... Mut palataan taas :o)..


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        mitä naiset näki hänessä..Mä en yhtään mitään...Minusta hää oli kamalan naismainen..;o)...

        Nyt pakko mennä nukkumaan..Huomenissa aamuvuoro...kaunista yötä Sinulle..Ja jälleen kerran kiitos seurastasi..paha..paha Pena...;o)...

        Sullekkin..mä oon kiltti nukkuessani ;o)


      • demoniiih kirjoitti:

        Vaikka häkki olikin kultainen, niin ikinä ei enää sinne...:o)...

        Kippis meille..(karpalomehulla)..Iinuska :o)...


        Ja kippiksen myötä onnelliset unet Sinulle...Työläinen liidähtää kotopesäkainaloon :o)... Mut palataan taas :o)..

        työläinen on vappapäivillä :) ihania nukkukuvia sinulle


      • pahapena
        iinamari kirjoitti:

        ehkä niin...minä kannatan luomua kummiskin vaikka en siinä mielessä naisia katokkaan :)

        on ain luomua..mä lähen kattellee köyhän miehen elokuvii...hyvät yöt ;o)


      • pahapena kirjoitti:

        on ain luomua..mä lähen kattellee köyhän miehen elokuvii...hyvät yöt ;o)

        kauniita unia ja oman kullan kuvia :)


    • hurjahilda1

      oivallisen karkottimen, karkottaa kaiken, siinä meni melkein mieskin....
      Mökillä itikat kuppas ihan työkseen, sitten mä löysin jonkun vanhan vihreen Offin, ja suihkutin sitä.

      Ensteks mä aivastelin itte vartin, sitten menin istuun keinuun ukkoni viereen.
      Se hävis heti kauas, koko iltana ei tullut kymmentä metriä lähemmäs, mutta ei tullut kyllä itikatkaan.

      Mä haisin meinaan vähän saamarin kamalalle sen myrkyn jälkeen.

      • demoniiih

        karkoitinta..Toi on todella hyvä keino..jos haluaa olla yksin..;o)...Kertaheitolla pääsee eroon ikävistäkin vieraista...;o)...


      • hurjahilda1
        demoniiih kirjoitti:

        karkoitinta..Toi on todella hyvä keino..jos haluaa olla yksin..;o)...Kertaheitolla pääsee eroon ikävistäkin vieraista...;o)...

        paitsi että mä meinasin jäädä vallan ilman....halausta....pahus....
        Saunassa sai muuten hetken hinkata nahkaansa, että se lemu irtos.


      • demoniiih
        hurjahilda1 kirjoitti:

        paitsi että mä meinasin jäädä vallan ilman....halausta....pahus....
        Saunassa sai muuten hetken hinkata nahkaansa, että se lemu irtos.

        Työtähän tuon myrkyn käyttäminen teetättää..mut teho on taattu...Ja sen halinkin sait..niin kannatti offittaa...;o)...


      • hurjahilda1
        demoniiih kirjoitti:

        Työtähän tuon myrkyn käyttäminen teetättää..mut teho on taattu...Ja sen halinkin sait..niin kannatti offittaa...;o)...

        se oli silleenkin tehokas, kun piti hetken etäällä ja keekoili hellevaatteissä ja haisi perhenen pahalle itikkamyrkylle, nii arvaas vaa oliko ilonen ilta saunan jälkeen:DDDDDD


      • hurjahilda1

        aina keinot keksin, mutta jos vielä tarvii Offiin turvautua, niin antihistamiinit pitää olla mukana.
        Ako hetken itteenikin ahistaa:DD


      • demoniiih
        hurjahilda1 kirjoitti:

        aina keinot keksin, mutta jos vielä tarvii Offiin turvautua, niin antihistamiinit pitää olla mukana.
        Ako hetken itteenikin ahistaa:DD

        ahdistamaan miehen kanssa..pakostakin...;o)...

        Mut eiks naisen väskystä aina löydykkin muutama antihistamiini..ja ties mitä muuta tarvekalua..kun aikansa penkoo...;o)...


      • hurjahilda1
        demoniiih kirjoitti:

        ahdistamaan miehen kanssa..pakostakin...;o)...

        Mut eiks naisen väskystä aina löydykkin muutama antihistamiini..ja ties mitä muuta tarvekalua..kun aikansa penkoo...;o)...

        siellä ollut, mus väsky on oikee aarreaitta. Muistan kerrankin, kun oli ruuvimeisselin tarve, ja mä tyynesti kaivoin sen väskystä. Ukkoni siinä päivitteli, että miks se siellä on, mä siihen että niin tärkee kapine ei jouda seisoon kalupakissa, sen täytyy olla nopeesti saatavilla. Ja mikä on aina mukana, no väsky tietenkin.
        siihen loppu kommentit, meni kerrasta hiljaseksi.DDDD


      • demoniiih
        hurjahilda1 kirjoitti:

        siellä ollut, mus väsky on oikee aarreaitta. Muistan kerrankin, kun oli ruuvimeisselin tarve, ja mä tyynesti kaivoin sen väskystä. Ukkoni siinä päivitteli, että miks se siellä on, mä siihen että niin tärkee kapine ei jouda seisoon kalupakissa, sen täytyy olla nopeesti saatavilla. Ja mikä on aina mukana, no väsky tietenkin.
        siihen loppu kommentit, meni kerrasta hiljaseksi.DDDD

        varautuu automaattisesti kaikkeen..ja kaikkialla...;o)...

        Mä vaihdoin väskyni uuteen ja entistä ehonpaan..Ostin pienemmän..Mut eipä huolta..kyl sinne mukavasti mahtuu kaikenlaista..tarpeellista..Mut se vaan on kummallista, et..yhtälailla saa etsiä ja penkoa tosta pienemmästäkin väskystä, kuin siitä isommasta..:o/...


      • hurjahilda1
        demoniiih kirjoitti:

        varautuu automaattisesti kaikkeen..ja kaikkialla...;o)...

        Mä vaihdoin väskyni uuteen ja entistä ehonpaan..Ostin pienemmän..Mut eipä huolta..kyl sinne mukavasti mahtuu kaikenlaista..tarpeellista..Mut se vaan on kummallista, et..yhtälailla saa etsiä ja penkoa tosta pienemmästäkin väskystä, kuin siitä isommasta..:o/...

        taikuutta, tavarat kummasti häviää väskn uumeniin, haet ja etsin..ei löydy...mut annas olla kun meet vaikka kaupan kassalle..jo löytyy.

        Kerran mä etin tampoonia, eikä löytynyt, ei... mutta seuravallaj´kerralla kun piti laittaa huulipunaa kun nousin autosta parkkipaikalla, niin milläs mää yritin punata, no tampoonilla tietenki, ja tää on tosi.
        Hyvää yötä, tää menee katsoon nukkumasaa.


      • demoniiih
        hurjahilda1 kirjoitti:

        taikuutta, tavarat kummasti häviää väskn uumeniin, haet ja etsin..ei löydy...mut annas olla kun meet vaikka kaupan kassalle..jo löytyy.

        Kerran mä etin tampoonia, eikä löytynyt, ei... mutta seuravallaj´kerralla kun piti laittaa huulipunaa kun nousin autosta parkkipaikalla, niin milläs mää yritin punata, no tampoonilla tietenki, ja tää on tosi.
        Hyvää yötä, tää menee katsoon nukkumasaa.

        Tosi on sekin..et jos laukun sisältö leviää lattialle..vaik kaupassa..niin tuntuu et tavaraa on tonnitolkulla ympäri kauppaa..ja hups..siellähän on se kadoksissa ollut virkkuukoukkukin...;o)...


        Hyvää yötä..Oli mukavaa haastella pitkästä aikaa :o)...


    • kiinnostumaton

      aineenvaihduntasi?

      • demoniiih

        ketään..paitsi ehkä Sua eniten...;o)...


      • kiinnostaa.:)


    • mitään muuttunut, vaan nyt on itikoiden invaasio meneillään.=)
      Ne selvästi ovat suunnitelleet tämän täsmähyökkäyksen ihmiskuntaa kohtaan...lienevät avaruusolentoja, naamioituneet itikannäköisiksi.;)
      Minun kimppuuni hyökättiin pari päivää sitten. Kuppasivat tyystin verettömäksi.
      Ei oo jäljellä kuin zombi enää.;)

      • demoniiih

        invaasio teki rupikonnan...;o)... Aikamoinen muodonmuutos...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        invaasio teki rupikonnan...;o)... Aikamoinen muodonmuutos...;o)...

        on parannettavissa oleva muodonmuutos, purkillinen Claritynia ja hydrocortisonia putkilo, niin patit häipyy.;)
        Minä olen kans niin allerkkinen noille pistoille, että nousee kauheita paukamia ja saa raapia ittensä verille.
        Pitäs muistaa ottaa heti piston jälkeen se allergialääke, että alkaa vaikuttaa siihen kutinaan heti.


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        on parannettavissa oleva muodonmuutos, purkillinen Claritynia ja hydrocortisonia putkilo, niin patit häipyy.;)
        Minä olen kans niin allerkkinen noille pistoille, että nousee kauheita paukamia ja saa raapia ittensä verille.
        Pitäs muistaa ottaa heti piston jälkeen se allergialääke, että alkaa vaikuttaa siihen kutinaan heti.

        se voide ei ole auttanut..ja antihistamiinia en voi käyttää..Joten kärvistelen suosiolla aikani..;o)...

        Jos kärsisin unettomuudesta..niin antihistamiini olisi oiva lääke siihen...;o)...


    • eli kesä on pitänyt hyttyset tehokkaasti poissa näiltä nurkilta, siellä idän kaikaisuudessa on sen verran ehtinyt sataa että tämänvuotiset, vai viimevuotiset, munat on päässy kehittymään etiäisiksi jotka vinkuu korvan juurella.
      Tämän kesän saalis on vasta kaks kivuttomasti poistettua vinkujaa, samaa ei sanoa noista isommista vinkujista jotka tänne on pesiytynyt...

      http://www.youtube.com/watch?v=Y0b_zo3puzc

      • Meillä on losottanut vettä melkein joka päivä.;)


      • demoniiih

        asustaa kosteikon rannalla..;o)...


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Meillä on losottanut vettä melkein joka päivä.;)

        ei ole tullut vettä edes niin paljoa vettä et olis asvaltti ehtiny kastua.
        Viimeks kaksviikkoa sitten pisarat kuivu jo metrin korkeudessa, mutta jos hyvin käy niin huomenna sataa, tai sit ei;((


      • bar.sinistra kirjoitti:

        ei ole tullut vettä edes niin paljoa vettä et olis asvaltti ehtiny kastua.
        Viimeks kaksviikkoa sitten pisarat kuivu jo metrin korkeudessa, mutta jos hyvin käy niin huomenna sataa, tai sit ei;((

        muuttaa Turkkuseen, jos siellä ei kaadeta viinaa kurkkuseen.;)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        muuttaa Turkkuseen, jos siellä ei kaadeta viinaa kurkkuseen.;)

        tänne kaikki;))
        Mei on nii paljo muuttotappioo et kaupunki on harkinnu sulkee kaikki tiet naapurikuntiin..
        tääl mittää viinaa kaareta kurkust vaa juaraa sivistyneesti jokilaivoilla pikkurilli pystys;))


      • bar.sinistra kirjoitti:

        tänne kaikki;))
        Mei on nii paljo muuttotappioo et kaupunki on harkinnu sulkee kaikki tiet naapurikuntiin..
        tääl mittää viinaa kaareta kurkust vaa juaraa sivistyneesti jokilaivoilla pikkurilli pystys;))

        muuttotappiosta haasta, kun melkein meitin koko suku muutti sinne vasta.;)
        Ja nehän tekkee kohta lissää Turkkulaisii, jos sieltä vaan löytyy vikkeliä miehiä.;D
        Ne jokilaivat olivat kyllä ihania, kun kävimme siellä jokunen vuosi sitten...olisi nautinto viettää iltaa sellaisessa.=)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        muuttotappiosta haasta, kun melkein meitin koko suku muutti sinne vasta.;)
        Ja nehän tekkee kohta lissää Turkkulaisii, jos sieltä vaan löytyy vikkeliä miehiä.;D
        Ne jokilaivat olivat kyllä ihania, kun kävimme siellä jokunen vuosi sitten...olisi nautinto viettää iltaa sellaisessa.=)

        valossa turussa asuu eniten miehiä yksin;)) sitä ei siin ollu mainintana että edustaako ne tällaista meikäläisen kaltaista "varttunutta herrasmiestä" vaiko jotain muuta sukupolvee...
        Jokirantaan kannattaa tutustua taas ensvuonna kun Tall Ship Race rantautuu 4jännen kerran tänne...


      • bar.sinistra kirjoitti:

        valossa turussa asuu eniten miehiä yksin;)) sitä ei siin ollu mainintana että edustaako ne tällaista meikäläisen kaltaista "varttunutta herrasmiestä" vaiko jotain muuta sukupolvee...
        Jokirantaan kannattaa tutustua taas ensvuonna kun Tall Ship Race rantautuu 4jännen kerran tänne...

        tuli nuoria kauniita naisia, jos ne Turun poijjaat tajuaa niitten päälle jotain.;)
        Sitä jokirantaa me kävimme ihailemassa, kun kävelimme siellä kaupungilla illalla...sattui silloinkin niin mahtava hellepäivä ja illallakin oli tosi lämmintä.:)
        Laivoissa emme kerenneet käydä, kun ohjelma oli suunniteltu lähinnä Turun linnaa ja muumimaailmaa varten.=)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        tuli nuoria kauniita naisia, jos ne Turun poijjaat tajuaa niitten päälle jotain.;)
        Sitä jokirantaa me kävimme ihailemassa, kun kävelimme siellä kaupungilla illalla...sattui silloinkin niin mahtava hellepäivä ja illallakin oli tosi lämmintä.:)
        Laivoissa emme kerenneet käydä, kun ohjelma oli suunniteltu lähinnä Turun linnaa ja muumimaailmaa varten.=)

        on noita ruotsinkielisiä vain 5,7%, joten luultavasti noi loput ymmärtää erottaa miehen ja naisen toisistaan niinku anatomian perusteella;))
        En tiedä ihan varmaan montako kertaa olen kiertänyt linnan kokonaisuudessaan läpi, mutta aina siellä joku nurkka jää koluamatta....


    • Cassis-Alma

      muuttunu on, paljonki ;o),,, ei yhtään ainoaa hyttystä, ja tää paikka on ihan vedenrajassa,,, ja sakeaa metsää veden ja talon välissä,,, ihmetelly että missähän ne luuraa,,, tietysti kyttivät jossain hiomassa piikkejään, ja sit tulevat kun sotalaivue mun kimppuun ;o),,,

      • demoniiih

        Huoh..taitaa olla jo myöhäistä..Ihan varmasti itikkaarmeija tekee jo rynnäkköä luoksesi...:o/...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        Huoh..taitaa olla jo myöhäistä..Ihan varmasti itikkaarmeija tekee jo rynnäkköä luoksesi...:o/...

        just ulkoa tulin sisälle,,, eikä mitään ininää,,, jotkut yöperhoset siellä liitelee,,, tuulettomassa yössä,,,
        No koputan varmuudeksi, siis omaa päätäni,,, sitä ei ole maalattu,,, se on lahosuojattu ja kyllästetty ;o))),,,


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        just ulkoa tulin sisälle,,, eikä mitään ininää,,, jotkut yöperhoset siellä liitelee,,, tuulettomassa yössä,,,
        No koputan varmuudeksi, siis omaa päätäni,,, sitä ei ole maalattu,,, se on lahosuojattu ja kyllästetty ;o))),,,

        odotahhan, kun kallistat pääsi tyynyyn...;o)...

        Toivon kyl et olisin väärässä..;o):..


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        odotahhan, kun kallistat pääsi tyynyyn...;o)...

        Toivon kyl et olisin väärässä..;o):..

        ei tosiaan ole hyttysiä,,, niitä pitkäjalkasia, onko ne hankisääskiä, vai mitä ne on, niitä riittää, mut ne on kilttejä, voisin ottaa vaikka elätiksi,,,;o),,,


    • .,..

      Minkä ihminen voisi saada, tulisi Jumalalta, Pyhän Hengen kosketus.

      • TUHNUUUUU!

        sulle henkisen leijan. Ota koppi ja painu hihhuli haistelemaan sitä.


      • demoniiih

        vastaan..jos noin koet :o)...


      • ...,
        demoniiih kirjoitti:

        vastaan..jos noin koet :o)...

        Ihmisessä on väärin, niin ei kukaan koskaan tule terveeksi.


    • veeravauhtiviiva

      Mä en klikkaile mun topiicia, niin kuin demo :D

      Demo on ruma kalpea savolaisämmä, joka on niin itseriittoinem, kuulin mun isiltä ton uuden sanan..

      Senkin itseriitoiset :D

      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        kyylätä demoo !!!!


      • ,.käyttikö hän tuota sanaa sinua nuhdellessaan ;)

        luulenpa että olet enempi itseriitainen .,


    • ,.jotain hyttysille oikein mieluisaa parffyymiä ... ? Eau de Mosquitos tai jotain .,

      Jotkut naiset käyttävät hajuvettä joka tuoksuu erehdyttävästi kärpäsmyrkyltä ., ei pitäisi naisten koskaan ostella hajuvesiä eikä alusvaatteita konsultoimatta meitä miehiä ensin ., ehdotankin että jatkossa jos huuhaan naiset aikovat ostaa vaikka uudet rintsikat niin laitatte tänne ensin kuvan rinnoista ja sitten liiveistä joita harkitsette niin me miehet arvioimme sopivatko ne yhteen ., atsoluuttisella varmuudella tähän kykenemme .,

      • demoniiih

        käråäsmyrkkyä partfyymina..en varmasti...:o/... Mun parfyymi on kevyt ja viehättävä ;o)...

        Vai huuhaanaisten alusvaatekonsulteiks Sä värväät huun miehiä..Ovelus olet...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        käråäsmyrkkyä partfyymina..en varmasti...:o/... Mun parfyymi on kevyt ja viehättävä ;o)...

        Vai huuhaanaisten alusvaatekonsulteiks Sä värväät huun miehiä..Ovelus olet...;o)...

        .,Huttuset just sieltä missä on parffyymiä suihkuteltu ., korvan takaa jne ., ?


      • demoniiih
        HugaZaga kirjoitti:

        .,Huttuset just sieltä missä on parffyymiä suihkuteltu ., korvan takaa jne ., ?

        eikä parfyymikohdista.;o)..

        Nilkat on pahimmin syöty..Viimeyönä ne hyökkäs mun alaselän kimppuun..Itsasiassa niitä paukamia on lähes kaikkialla, mut ei korvissa..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        eikä parfyymikohdista.;o)..

        Nilkat on pahimmin syöty..Viimeyönä ne hyökkäs mun alaselän kimppuun..Itsasiassa niitä paukamia on lähes kaikkialla, mut ei korvissa..;o)...

        ulkoilmassako olet nukkunut ., ei niitä sisällä pitäisi olla ., mää jos arvelen huoneessa olevan Huttusia ennen nukkumaanmenoa niin etsin ja tuhoan ne ., saanpa olla rauhassa ., kärpäslätkä on hyvä tuossa, seiniin vaan tulee ikäviä jälkiä mut se on vaan estetiikkakysymys .,


      • demoniiih
        HugaZaga kirjoitti:

        ulkoilmassako olet nukkunut ., ei niitä sisällä pitäisi olla ., mää jos arvelen huoneessa olevan Huttusia ennen nukkumaanmenoa niin etsin ja tuhoan ne ., saanpa olla rauhassa ., kärpäslätkä on hyvä tuossa, seiniin vaan tulee ikäviä jälkiä mut se on vaan estetiikkakysymys .,

        Ne huttuset nyt vaan ovat niin ovelia, et ne löytää tiensä mun luo..Ei niitä näjy ei kuulu..Yöllä ne imppaa mua salakavalasti..ja ihan surutta..:o/...

        Kärpäsiä ei meillä olekkaan..Ja , jos joku onneton verkkosilmä meille uskaltautuu, niin kyll Mimmi..pitä'ä huolen, et ei kauan meillä se siivekäs juhli...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Ne huttuset nyt vaan ovat niin ovelia, et ne löytää tiensä mun luo..Ei niitä näjy ei kuulu..Yöllä ne imppaa mua salakavalasti..ja ihan surutta..:o/...

        Kärpäsiä ei meillä olekkaan..Ja , jos joku onneton verkkosilmä meille uskaltautuu, niin kyll Mimmi..pitä'ä huolen, et ei kauan meillä se siivekäs juhli...;o)...

        ,.hyttysspiraali ., se tuntui olevan aika tehokas, tosin haju ei kaikkia miellytä ., ja pitää polttaa semmosessa paikassa ettei talo syty yön aikana .,


      • demoniiih
        HugaZaga kirjoitti:

        ,.hyttysspiraali ., se tuntui olevan aika tehokas, tosin haju ei kaikkia miellytä ., ja pitää polttaa semmosessa paikassa ettei talo syty yön aikana .,

        se tosiaan haisee kamalan pahalle..ja laukaisee aivan varmasti migreenin..;o)...

        No eiköhän toi viilentynyt ilma häätänyt hyttyset hetkeksi mäjelle..Eli ensiyönä luvassa ininättömät unet..;o)..

        Kohta olis tarjolla tuoretta sämpylää ja kaffia..Tervetuloa maistiaisille...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        se tosiaan haisee kamalan pahalle..ja laukaisee aivan varmasti migreenin..;o)...

        No eiköhän toi viilentynyt ilma häätänyt hyttyset hetkeksi mäjelle..Eli ensiyönä luvassa ininättömät unet..;o)..

        Kohta olis tarjolla tuoretta sämpylää ja kaffia..Tervetuloa maistiaisille...;o)...

        ,.tuota yhden pannullisen ja pellillisen ottaa ., kun kerta nätisti tarjotaan ;)


      • demoniiih
        HugaZaga kirjoitti:

        ,.tuota yhden pannullisen ja pellillisen ottaa ., kun kerta nätisti tarjotaan ;)

        saat uunikuumia ja koko pellillisen..Oles vain hyvä..;o)...

        Sämpylöitä kyl riittää..Tein kahden litran taikinan..Tulee sämmäreitä noin kahdeksan pellillistä;o)...


    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      o pyytäny demon alotuksen poistoo !! ! Viiraus o kateelline vanhemmalle naiselle ;)

      • demoniiih

        nyyt mä meen itkeä pirrauttamaan nurkan taa..;o)...Niisk..;o)...


    • puristelija

      Sopivasti lihava !

    • sivustaseuraaja

      demo on huuhaan kuningatar!

      • Klasu :)

        kyllä nyt on Klasunkin kompattava


      • 11111111111111111
        Klasu :) kirjoitti:

        kyllä nyt on Klasunkin kompattava

        itekseen puhuu !


      • demoniiih
        11111111111111111 kirjoitti:

        itekseen puhuu !

        paska eikä puska..Demoniih on ihan rakas..Juuh..on se, kun just niin sanottiin ..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        paska eikä puska..Demoniih on ihan rakas..Juuh..on se, kun just niin sanottiin ..;o)...

        Tää juoppohullukin kommentoi et jooh kaunis kreitär ja jalostunut hoitsu ;) Anna pikaliimaa suuhuni etten rupee puhumaan rumia..


      • demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

        Tää juoppohullukin kommentoi et jooh kaunis kreitär ja jalostunut hoitsu ;) Anna pikaliimaa suuhuni etten rupee puhumaan rumia..

        Mut voin ommella muutaman kauniin tikin huuliisi..Ei se satu yhtään..kun olen oikein helläkätinen...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Mut voin ommella muutaman kauniin tikin huuliisi..Ei se satu yhtään..kun olen oikein helläkätinen...;o)...

        Pienirako jätettävä et saan pillin kitaani, muuten tulee helleaalto karjalaan ja oot rusina miun joulupuuron
        seassa..Pukille lähetin toivomukseni jo ;)


      • demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

        Pienirako jätettävä et saan pillin kitaani, muuten tulee helleaalto karjalaan ja oot rusina miun joulupuuron
        seassa..Pukille lähetin toivomukseni jo ;)

        pillille täytyy tilaa jättää...Nestemäisen ravinnon naattimiseksi...;o)...

        Vai kirjoitit jo joulupukille..Voi olla et saat paketillisen annenukkea...;o)...Pääset harjoittelemaan elvytystä..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        pillille täytyy tilaa jättää...Nestemäisen ravinnon naattimiseksi...;o)...

        Vai kirjoitit jo joulupukille..Voi olla et saat paketillisen annenukkea...;o)...Pääset harjoittelemaan elvytystä..;o)...

        Kymmenen painallusta ja syvään hengeä, ruuttaa ilmaa kahdesti Anne herää voipuneena ;))


      • demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

        Kymmenen painallusta ja syvään hengeä, ruuttaa ilmaa kahdesti Anne herää voipuneena ;))

        aikas rutakalle toiminnalle..mut kyl Sä tolla nukkeen saat eloa...varmasti...;o):..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe