Tähtien Sodan Suomen TV ensi-ilta loppiaisena MTV:lla mutta mikähän mahtoi olla vuosi? Muistaako kukaan vielä niin kauas ajassa taaksepäin?
Muistan elävästi kuinka kuuluttaja kehoitti kiinnittämään turvavyöt ennen elokuvaa.. muistoja muistoja.
Koin kauhean trauman pari vuotta sitten kun kaivoin kyseisen ensi-illan VHS:n kotipuolesta ja meinasin ruveta fiilistelemään, mutta kah päälle oli nauhoitettu jotain kauniitajarohkeita tahi vastaavaa. Voi kuinka sydän itki verta sinäpäivänä.
Suomen TV ensi-ilta?
Voiniitäaikoja
8
3141
Vastaukset
- keijo.
Aika hyvän pistit :D
- pölliäinen
Joskus 80-luvun lopulla se oli, vaan tarkkaa vuotta ei pysty muistamaan.
- Veteranfan
...tuon esityksen,joka oli vuonna 1985.
Yllättäen elokuva esitettiin osittain laajakuvana.- 10
jep, olen ehdottomasti samaa mieltä.
- Maxsolo
Muistan vain päivämäärän episode neloselle 9.9 ei ollut loppiainen.
- Elsa-Pekka
Elonetin mukaan vuonna 1985.
- Anonyymi
Itse ilkimys 2
- Anonyymi
Olin 7. luokalla kun näin tuon ekan kerran toosasta, eli vuoden täytyi olla 1985. Ei ollut muistaakseni loppiainen, vaan joskus loppukesästä/alkusyksystä. Oli silloin iso puheenaihe koulussa! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 54738
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119672- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496- 49493
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450