Mitäs ihmiset tykkäävät tästä sarjasta.. eli NCIS? Mark Harmon ja kumppanit ovat tehneet sarjaa jo 7 täyttä kautta ja 8.kausi on tuloillaan. Suomen televisiossa Nelonen on esittänyt 6 tuotantokautta ja tällä hetkellä menevät 5.kauden uusinnat ja ilmeisesti syksyllä alkaa 7.kauden jaksot.
Itse olen enemmänkin scifi -sarjojen perään, mutta ilmeisesti ikä on muuttanut televisiosarjamakuani myös näihin rikossarjojen suuntaan ja tykästyinkin NCIS:n aika lailla. Silloin kun sarja alkoi tv:ssä, oli vielä enemmän scifivaihde päällä ja seurasin sarjaa puolella silmällä ensimmäiset kaksi kautta ja hieman 3.kauden alkua. Ja ajattelin jo silloin, että tämä on hyvää viihdettä. No nyt sitten iski jotenkin uudestaan tämä sarja ja olenkin nyt sitten putkeen katsonut ensimmäiset kolme tuotantokautta. Voin sanoa, että todella loistava sarja. Kaikki roolihahmot ovat hauskoja, ammattitaitoisia ja rakastettavia. Suosikkini on Abby, tämä oikeuslaboratorioteknikko joka tutkii kaikki rikospaikoilta löytyneet todisteet. Gibbs on tietysti se sarjan kantava voima.
Sarjassa on huumoria, toimintaa ja älykkäitä juonenkäänteitä riittämiin asti. En tiedä mikä tässä on erilaista, kuin esim CSI tai CSI:Miami:ssa mutta CSI:hin esim kyllästyin hyvin nopeasti, koska jokainen jakso siinä tuntuu toistavan itseään..sen sarjan katsomisen lopetinkin jo 6 kauteen. NCIS on taas onnistunut säilyttämään mielenkiintoni tähän asti. Ehkä siinä on se, että joka jaksossa opitaan hieman lisää kustakin sarjan roolihahmosta. Viimeisimmäksi tässä 3 kautta katsoneena Gibbsin perheestä, jonka hän menetti jne.
Sarja on siis mielestäni todella loistava ja suosittelen! Suunnitelmissa on katsoa sarjan kaikki ilmestyneet tuotantokaudet ja ehkäpä sitten alkaa seuraamaan televisiosta uusia jaksoja. :)
Scifisti1977
NCIS
2
322
Vastaukset
Joo mä RAKASTAN NCIS:iä!!! Minulla ei ole suosikkia mutta parhaimmat ovat Abby, Tony, Ziva, Gibbs ja McGee. Meillä on 1,2,3 kaudet DVD-boksina ja olen katsonut 4,5,6 telkasta. Rakastuin heti ensi silmäyksellä tähän! :) Kuten sanoit, että siinä on huumoria, toimintaa ja älykkäitä juonenkäänteitä riittämiin asti.
En oikein lämmennyt tavalliseen CSI:hin, mutta CSI:Miami ja CSI:New York ovat hyviä, mutta eivät yllä NCIS:in tasolle.- Scifisti1977
Joo, olen itsekin seuraillut CSI: Miami sarjaa ehkä joku 5 kautta sillei puolella silmällä ja ajattelen että siinä on potentiaalia. Ehkä joskus katson senkin ihan kunnolla joka jakson alusta alkaen. CSI: New Yorkia en ole katsonut kun muutaman jakson sieltä täältä ja sekin on ihan ok, vaikka ei niin ihmeellinen. Nyt olen scifiä taas katsellut. Star Trek Enterprisea jne. Ostin juuri yhdestä divarista Stargate SG-1 eli Tähtiportin ekan kauden 10 eurolla! :D Hyvä sarja sekin.
NCIS:ää olen katsellut nyt kohta koko 7.kauden. Netistä. Samaa normaalia laatua. Nyt tosin hieman alkanut jo puuduttaa. Ehkä johtuu siitä, että katsoin sitä putkeen joka päivä useamman jakson. :D Samalla olen NCIS: Los Angelesia katsonut samaan tahtiin. Parhaimpia jaksoja siinä, ovat crossover -jaksot. Pari jaksoa missä Abby vierailee Los Angelesissa ja toisessa niistä Abby kidnapataan...! Sitten Vance vierailee aika monessa NCIS: LA jaksossa ja suosikkijakso on kun NCIS: LA jaksossa alkaa sellainen tarina missä Vancen menneisyydestä tupsahtaa yksi korealainen palkkamurhaaja jota Vance on jahdannut vuosia. Tarina jää NCIS: LA:ssa kesken ja jatkuu myöhemmin NCIS:n jaksoissa. NCIS: LA ei silti ole mielestäni yhtä hyvä, kuin NCIS. Jotenkin liian erilainen. Ihan ok, mutta ei niin hyvä.
Anyways jatketaan!
Scifisti1977
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126