Hansa Mastiff?

17+17

Onko kukaan kuullut tuollaisesta rodusta? Vai onko sekarotuinen?

46

1245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bastaard

Mitäs itse arvelet? Mistä keksitkin tuon?

• 7+19

Taas näitä Viron poikien keksintöi 1500€ hintaan seropi jossa miksataan canecorson koiravihamielisyys
        ja dobermanin railakkaasti yli menevä suojelu, niin on yhtäkuin ongelmakoiria lisää.

• outo jutska
        7+19 kirjoitti:

Taas näitä Viron poikien keksintöi 1500€ hintaan seropi jossa miksataan canecorson koiravihamielisyys
        ja dobermanin railakkaasti yli menevä suojelu, niin on yhtäkuin ongelmakoiria lisää.

Viestisi ja edellinen ovat klikatut ? Eikö täällä olekkaan mielipiteen vapautta ?Outoo hei .

• roopertti

Miten voi kahden koiran sekotus olla ROTUKOIRA???????
        Haloo hei!

• ei rotua

Aika tappaja tai taa olla, mitä kukaan tekee tollasseel rodul, munan jatkeenako? Sitäpaitsi toihaa on sekarotune, puisto sekotus

• Mielenkiinnolla Molossin ajatuksia tuosta yhdistelmästä...Itse en ole noista koskaan kuullutkaan.

• HUOM!

Ota yhteyttä ylläpitoon.
        Kerroit blogissa että olette eilen illalla ja yöllä olleet poissa.Joku on siihen aikaan käyttänyt miehesi nikkiä ja kirjautunut hänen tunnuksillaan galleriaan.Pyydä ylläpitoa selvittämään kuka on kaapannut hänen tunnuksensa ja salasanansa.

leolehtine... - tietoja

* Tila: Offline
        * Kirjautunut viimeksi:
        Eilen klo 23:21

• koht klick
        HUOM! kirjoitti:

Ota yhteyttä ylläpitoon.
        Kerroit blogissa että olette eilen illalla ja yöllä olleet poissa.Joku on siihen aikaan käyttänyt miehesi nikkiä ja kirjautunut hänen tunnuksillaan galleriaan.Pyydä ylläpitoa selvittämään kuka on kaapannut hänen tunnuksensa ja salasanansa.

leolehtine... - tietoja

* Kirjautunut viimeksi:

Riittää varsin hyvin, kun hommat ja kellon ajat on jo menny yyypeelle. Eihää toi muustkaa muista mitä o kirjottannu 5 minsaa sitte ? .sehä o nytkii ollu uimarannal ja saunomas ku ukkons o kirjautunnu suo24:lle?
        Aikas taas ´väärää valaa´ iha vähä ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• 18+2
        HUOM! kirjoitti:

Ota yhteyttä ylläpitoon.

leolehtine... - tietoja

* Kirjautunut viimeksi:

Näexä muka jossain kellonajan sielä blogissa? Mä en nää.

• Galtsugyylä
        18+2 kirjoitti:

kyl hää kertos et olvat pualeyänaikaas rantasaunas ja uimas, ja mää oon ainaski ymmärtänt ettei hää asu lähelkää rantasaunoi. Miähesä nikil o kuiteski joku kirjautunt pualt tuntiis aikasemmi, yypeelle kannattais kyl tehrä kyselyy, mites joku on saant miähesä salasanat.

• mur.mur

jänskätään saaraks blogista lukkee, pyhästäkirjoituksest pollariasemalla kävin tekemäs rikosilmoitust;)))))))))))))))))))))))))))))))))))) :D hahaha.

• näkevänäkee
        18+2 kirjoitti:

''' Oli upeeta saunoa ja uida keskellä yötä '''

• Ihmisen mielikuvituksellahan ei ole rajoja...
        Sekarotuinen,periaatteessa tyyliin,kuka mitäkin haluaa keksiä ja sössiä yhteen.
        Roduista sen verran ,että ylipäätään ei mitään järkeä noitten kanssa pelleillä,kun tarvettakaan ei ole.
        Tuntuu lähtökohta olevan jotain,noh jääköön sanomatta...
        Niin,ja itseasiassa,käsittääkseni hyeena ja koiraeläin ei pysty edes saamaan jälkeläisiä,että silleen...

Roomalainen mastiffi ei varsinaisesti ole/ole ollut rotu,vaan mastiffityyppisten rotujen alkuperää.
        Mitä siinä sitten viimekädessä on ollutkin ,pääasia,että voimaa ja hurjuutta saatiin.
        Ja myöhemmin kehitelty eri rotuja,jotka sitten hyväksyttyjä.

• Myy-Pikkuinen
        molossi kirjoitti:

Ihmisen mielikuvituksellahan ei ole rajoja...
        Roduista sen verran ,että ylipäätään ei mitään järkeä noitten kanssa pelleillä,kun tarvettakaan ei ole.
        Niin,ja itseasiassa,käsittääkseni hyeena ja koiraeläin ei pysty edes saamaan jälkeläisiä,että silleen...

Roomalainen mastiffi ei varsinaisesti ole/ole ollut rotu,vaan mastiffityyppisten rotujen alkuperää.
        Mitä siinä sitten viimekädessä on ollutkin ,pääasia,että voimaa ja hurjuutta saatiin.

ainakin tiedetään mitä koiria sinulla on, kiitos tyrkkysen mymmön. =))))))))))))))))))))))))))))))

• 8+4
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

ainakin tiedetään mitä koiria sinulla on, kiitos tyrkkysen mymmön. =))))))))))))))))))))))))))))))

Mitä koiria molossilla sitten on? Ei ainakaan mulle tosta viestistä selvinny....

• Myy-Pikkuinen
        8+4 kirjoitti:

Mitä koiria molossilla sitten on? Ei ainakaan mulle tosta viestistä selvinny....

minulle selvis.

• 3+5=8
        8+4 kirjoitti:

mutta Myy se osaa lukea rivien välistä tosi taitavasti ;)

• Rotikkabest
        molossi kirjoitti:

on peräisin roomalaisvallan ajoilta, jolloin rodun edustajia, mastiffintyyppisiä koiria pidettiin paimenina ja karjanvartijoina; koirien tehtävänä oli ajaa karjaa sekä suojella isäntäänsä. Nämä koirat ylittivät legioonien mukana alpit ja risteytyivät Rottweilin seudulla eläneiden paimenkoirien kanssa.

• Rotikkabest kirjoitti:

on peräisin roomalaisvallan ajoilta, jolloin rodun edustajia, mastiffintyyppisiä koiria pidettiin paimenina ja karjanvartijoina; koirien tehtävänä oli ajaa karjaa sekä suojella isäntäänsä. Nämä koirat ylittivät legioonien mukana alpit ja risteytyivät Rottweilin seudulla eläneiden paimenkoirien kanssa.

Taitaa joo rotkulatkin sieltä kaukaiselta alkuperältään kantaa geeneissään niitä gladiaattorigeenejä.
        Areenoillahan noit kaukaiset esi-isät vielä "viihdytti" kansalaisiakin.Verinen historia,josta onneksi sitten mentiin hyödyllisempään ja parempaan suuntaan aikojen ja humaanisemman ajatusmaailman myötä.

• hyenakoira.
        molossi kirjoitti:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hyeenakoira

• Jere-lahti

Vai tälläinenkin "rotu" on keksitty, mitähän seuraavaksi.

• <<<<

eipä sano pahemmin mitään.....Itse pidän enemmän tanskandoggista ja saksanpaimenkoirasta ja bernhardilaisesta.kultaisesta noutajasta ja bichon friseestä

• painia tuon "rotuisuutensa" kanssa samassa sarjassa vaikkapa cockapoon kanssa

• Koiramiäs

ÄLKÄÄ IHMISET MENKÖ LANKAAN JA OSTAKO SEKAROTUISTA KOIRAA KAMALALLA HINNALLA! Old hansa mastiffi on SEKAROTUINEN. Jonkun on nyt vaan ollut pakko päästä muka ajamaan mastittien hyvinvointia ja keksiä oma rotu! AJatuksena ok, mutta onkohan koiria edes tutkittu terveiksi ennen "jalostuskäyttöön" laittoa. Hohhoijaa!!

• hullu ukko myy

mastiffi ja dobermann mix noita tallinnassa 1500€

• Älkää Ikinä!

ROX-KENNEL myös kehitti oman rotunsa ja kaikki koiraihmiset tietää tämän Satutädin touhut!!!

• Jaahastaas

Jos tarkkoja ollaan, niin jokainen koira on alkujaan sekarotuinen. Alkuun on käytetty sekoituksia, että saadaan se haluttu ja mieleinen tyyppi. Vasta myöhemmin kun kanta on kasvanut, on alettu risteyttää näitä ns. puhtaita keskenään ja on tullut puhdasrotuisia. Tuo rotuhan on rekisteröitävä rotu, joo FCI ei ole hyväksynyt, muttei se mitään tarkoita.
      Ja kuten huomasitte varmasti kasvattajan sivuja lukiessanne, niin kyseessä on rodun elvytys.

• Adminaattoriksi
    • sekarotuinen suomessa rotu, kun muutamat muutkin molossi rodut.

Molossi rodut mitkä on fci hyväksymiä on joskus jalostettu käyttötarkoitukseen, ovat myöskin olleet sekarotuisia koiria.

Tiibetimastiffi on muunmuassa yksi alkukkantaisimmista molossi roduista mistä on moni molossirotu saannut lähtöisin.

Kiltin näköisiä nallekarhuja, eikö?

http://www.telemail.fi/chilcoot/kuvat/2011uutiset/Tyyne.jpg

• 13+6

Jalostuksen pohjana on käytetty Cane Corsoa alkuperäistä Roomalaista Mastiffia, Amerikkalaista King Dobberia, jonka pohjana Greyhoundia ja Irlanninsusikoiraa suuren koon ja nopeuden vuoksi ja Vanhaa Afrikkalaista metsästyskoiraa
      http://www.olderanch.com/oldhansamastiff/rotu.php

• ex-sathy-satusedän juttuja...ei kannata vakavasti ottaa...

• Voisi tähän lisätä sen verran, että nää satusedät/tädit on sellainen ihmisryhmä, jotka
      rahapulassa alkaa luoda uutta "hurjaa" rotua..ja hintaa sille per pentu se 1000-1500 euroa...

Samanlaista humpuukia, mitä voit ostaa viipurin-torilta kymmenesosaan. :(

Toinen esimerkki on nämä suomalaiset "pitbull-kasvattajat"...voi halleluja niidenkin kanssa... :(

• juuri näin.

voisi lisätä. suomalaiset "ambull kasvattajat"

• juuri näin. kirjoitti:

voisi lisätä. suomalaiset "ambull kasvattajat"

Meillä on aito "Southern Comfort" USA-tuontikoira, itse en ota kantaa muiden tekemisiin.

• Etkö?
        kaishakunin kirjoitti:

Meillä on aito "Southern Comfort" USA-tuontikoira, itse en ota kantaa muiden tekemisiin.

Etkö? Täälläkin julistat mitä erikoisimmin sanankääntein
        yleensä ihmisiä poliittisesti halventavia ja umpirasistista propakandaasi.

• Etkö? kirjoitti:

Etkö? Täälläkin julistat mitä erikoisimmin sanankääntein
        yleensä ihmisiä poliittisesti halventavia ja umpirasistista propakandaasi.

Vai niin, tuo on oma tulkintasi.

Myös minulla on oikeus omiin mielipiteisiini
        olla pitämättä jostain xxtun vihreistä, kommareista tai mamuista.
        Pidät minua minä haluat, se on mulle aivan se ja sama. :)

• Voi hyvää päivää!

"Ja nyt kasvattaja vastasi minulle, ja kyllä hän sanoo koirassa olevan hyeenaa. Hän ei myy pentuja Suomeen (asuu siis Virossa), ellei mene hyvälle ystävälle tai todella vastuuntuntoiselle omistajalle. Hänellä nuo pennut ei ole, eikä ole yhtään hansa mastiffia, vaan kaikki on Ranskassa. Hän vain pitää sivuillaan noita pentuilmoituksia"

http://www.petsie.fi/forums/10601-old-hansa-mastiff/page/3

Noita on naureskeltu ympäri internettiä vuosia.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      872
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      811
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      667
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      9
      646
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      57
      629
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      594
    Aihe