Elin parisuhteessa, jossa en saanut omaa tilaa olla oma itseni.
Aina kuulin huomautuksia tekemisistäni silloiselta mieheltäni. Sellaista pikkumaista naljailua ruuasta, ulkonäöstä jne. Kaikkein tyrmistyttävuntä oli se, että naisystäväni olivat muka lesboja, kun nautin heidän seurastaan, ts. hän oli mustasukkainen ja narsisti.
Alussa en piitannut naljailusta, otin sen huumorilla, mutta ajan oloon aloin puolustautua. Sanoin, että mitäs olet kanssani, jos kerran mussa on niin hemmetisti vikaa, ota vuoteesi (tavarasi) ja häivy.
Sen jälkeen alkoi eroprosessi minun osaltani olla aluillaan, olin kyllästynyt kaikkeen, ei ollut yhteistä säveltä enää. Siitä sota syttyi! Minua hakattiin ja haukuttiin mennen tullen ja sanottiin:Et lähde elävänä!
Menin lopulta turvakotiin, mietin asioita rauhassa, välillä itkin ja rukoilin. Palasin kotiimme hakemaan vain omat henkilökohtaiset tavarani puolisoni ollessa työssä. Otin lopputilin työpaikastani vedoten henkilökohtaisiin syihin, joten saatoin mennä minne nenä näytti.
Uhkarohkeaa oli jättää vakituinen, hyväpalkkainen työ ja hypätä työttömäksi ja muuttaa yksin pois ystävien ja sukulaisten läheisyydestä. Minusta se oli ainoa vaihtoehto ja se vapaus helpotti, materiasta viis veisaan.
Muutosta on jo parikymmentä vuotta
Toivon, että huonossa parisuhteessa elävät saavat voimia lähteä siitä helvetistä pois.
Hirveä suhde
päin tuntematonta
0
717
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489