Oli vähän maku muuttunut joten katsoin tölkkiä tarkemmin ja huomasin että koff valmistuttaa sitä nyt Venäjällä Pietarissa. Kyllä oli viimenen kerta kun ostan, ainakin periaatteesta. Tästäkin vain virtaa k- kaupan osakkaille etua kun paskaveteen pannaan halvemmalla. Ihmettelin kun K-kaupassa oli tätä lavat melkein kattoon asti ja muut tyhjät. Siis olin tumpelo. Katsokaat muutkin mitä ostatte, olis poikotin paikka Keskoa kohtaan myyjänä ainakin paikallaan vai mitä Suomen kansalaiset. Hyi inhottaa tämä Keskon homma myyjänä, ei ihme että Suomessa työt loppuu ja venäläistä suositaan. Vastineeksi pysäytetään Carlsbergin osto kun rajalla hillojen tuonti ja maidon vienti tehdään hankalaksi. Carlsberg made in russia Pietari paskavesi jne...
Carlsberg Made in
6
974
Vastaukset
- Hörps!
Olen ostanut viime viikkojen helteillä useammankin laatikon Carlsbergia K-marketien tarjouksista. Eihän se mitään oluiden aatelia edusta, mutta tarjoushintaisena vetää hinta/laatu-suhteellaan hyvinkin vertoja suomalaisille saman hintaluokan bulkkilagereille ja on hyvin jäähdytettynä kelvannut minulle kuivumisentorjunta-aineeksi paremmin kuin hyvin! Nautiskeluoluet sitten erikseen ja eri hintaan.
Kaikisssa ostamissani tölkeissä on valmistajaksi mainittu SAKU, Eesti (maan nimen pitäisi olla suomeksi kirjoitettaessa Viro; Eesti on viron kieltä).
Kyllä Saku osaa olutta tehdä vähintään siinä missä suomalaispanimotkin.- Brew
Kaikki olut on tehty nautittavaksi ja janojuomaksi miksi pitää tyytyä keskinkertaisuuksiin tai jopa huonoihin juomiin? En ymmärrä, itse ostan aina vain hyvää ja nautittavaa olutta. Ei se määrä vaan laatu ratkaisee, Carlsberg ei kuulu omiin suosikkeihin - ei edes ilmaiseksi saatuna.
- Yrförf
Normaalit laatikot tulee Virosta
24tlk lava missä muovi ympärillä tulee Pietarista.
Ja näitä oli tosiaan cittarissa isot lavalliset.
- Ei kiitos
Jo se muovi haisi rslle , ja maku oli kuin Nevan vettä olisi juonut.
Olisin palauttanut , ellei olisi jo juotu. - huijarikauppiaat
Se pahvinen 24 pakkaus on tehty Virossa(boikotoi!) ja se pienempi kelmuun pakattu on nykyään tehty keravalla(osta!).
- Anonyymi
Vesimeloni somersby takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875