Carlsberg Made in

Russia.,.

Oli vähän maku muuttunut joten katsoin tölkkiä tarkemmin ja huomasin että koff valmistuttaa sitä nyt Venäjällä Pietarissa. Kyllä oli viimenen kerta kun ostan, ainakin periaatteesta. Tästäkin vain virtaa k- kaupan osakkaille etua kun paskaveteen pannaan halvemmalla. Ihmettelin kun K-kaupassa oli tätä lavat melkein kattoon asti ja muut tyhjät. Siis olin tumpelo. Katsokaat muutkin mitä ostatte, olis poikotin paikka Keskoa kohtaan myyjänä ainakin paikallaan vai mitä Suomen kansalaiset. Hyi inhottaa tämä Keskon homma myyjänä, ei ihme että Suomessa työt loppuu ja venäläistä suositaan. Vastineeksi pysäytetään Carlsbergin osto kun rajalla hillojen tuonti ja maidon vienti tehdään hankalaksi. Carlsberg made in russia Pietari paskavesi jne...

6

1018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hörps!

Olen ostanut viime viikkojen helteillä useammankin laatikon Carlsbergia K-marketien tarjouksista. Eihän se mitään oluiden aatelia edusta, mutta tarjoushintaisena vetää hinta/laatu-suhteellaan hyvinkin vertoja suomalaisille saman hintaluokan bulkkilagereille ja on hyvin jäähdytettynä kelvannut minulle kuivumisentorjunta-aineeksi paremmin kuin hyvin! Nautiskeluoluet sitten erikseen ja eri hintaan.

Kaikisssa ostamissani tölkeissä on valmistajaksi mainittu SAKU, Eesti (maan nimen pitäisi olla suomeksi kirjoitettaessa Viro; Eesti on viron kieltä).

Kyllä Saku osaa olutta tehdä vähintään siinä missä suomalaispanimotkin.

• Brew

Kaikki olut on tehty nautittavaksi ja janojuomaksi miksi pitää tyytyä keskinkertaisuuksiin tai jopa huonoihin juomiin? En ymmärrä, itse ostan aina vain hyvää ja nautittavaa olutta. Ei se määrä vaan laatu ratkaisee, Carlsberg ei kuulu omiin suosikkeihin - ei edes ilmaiseksi saatuna.

• Yrförf

Normaalit laatikot tulee Virosta
        24tlk lava missä muovi ympärillä tulee Pietarista.
        Ja näitä oli tosiaan cittarissa isot lavalliset.

• Ei kiitos

Jo se muovi haisi rslle , ja maku oli kuin Nevan vettä olisi juonut.
      Olisin palauttanut , ellei olisi jo juotu.

• huijarikauppiaat

Se pahvinen 24 pakkaus on tehty Virossa(boikotoi!) ja se pienempi kelmuun pakattu on nykyään tehty keravalla(osta!).

• Anonyymi

Vesimeloni somersby takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2814
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2017
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1678
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      31
      1393
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe