Haisulimiehet

rekyyli-61

Miksi monet yli 5-kymppiset miehet haisevat pahalle? Eikai se nyt voi olla niin vaikeata käydä kerran päivässä suihkussa ja vaihtaa kalsarit ja paita useammin kuin kerran viikossa.

56

606

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko se, kerros meille.

• rekyyli-61

on myös samanlaista oireilua. Varsinkin jos luuhaavat aamusta iltaan netissä.
        Itse vaihdan kalsarit joka päivä ja otan uuden puhtaan paidan, vaimon pesemän.

• Sol57
        rekyyli-61 kirjoitti:

on myös samanlaista oireilua. Varsinkin jos luuhaavat aamusta iltaan netissä.
        Itse vaihdan kalsarit joka päivä ja otan uuden puhtaan paidan, vaimon pesemän.

pyykit;)) tosin olen opettanut...ja sellainen työjako että, tuon lajittelun teen minä...Miehellä ei kärsivällisyyttä...pyykit olisivat muuten kaikki tasaisen harmaita...Nooh, nyt kundi innostunut että, hänkin voisi pestä omat pyykkinsä tässä taloyhtiömme pesutuvassa (siis opetella näiden koneiden käytön))..pesukone on mutta emme kumpikaan pidä siitä että, jatkuvasti on liputuspäivä..täällä sisällä...Vaatteet kun saa kuivana myös takaisin;)))

tsau:Friidu

• rekyyli-61

naisia jotka huolehtivat kotitöistä ja sitten sellaisia, jotka ulkomuodoltaan voisivat olla sellaisia, mutta käytös viittaa paremminkin rantarosvoon. Et vieläkään kertonut, koska itse olet viimeksi käynyt suihkussa. Taisi tulla niin kova kiire arvostelemaan aloitusta ja sen tekijää.

• rekyyli-61
        Sol57 kirjoitti:

pyykit;)) tosin olen opettanut...ja sellainen työjako että, tuon lajittelun teen minä...Miehellä ei kärsivällisyyttä...pyykit olisivat muuten kaikki tasaisen harmaita...Nooh, nyt kundi innostunut että, hänkin voisi pestä omat pyykkinsä tässä taloyhtiömme pesutuvassa (siis opetella näiden koneiden käytön))..pesukone on mutta emme kumpikaan pidä siitä että, jatkuvasti on liputuspäivä..täällä sisällä...Vaatteet kun saa kuivana myös takaisin;)))

täälläkin pestyä pyykkiä. Olen kyllä perehtynyt pesukoneen saloihin. Itselläni on vaimoa pidemmät työpäivät, joten häneltä asia sujuu helpommin.

• Sol57

monen kohdalla niinkin...eivät itse kiinnitä tähän huomiota;)) Miestä pitää kannustaa meneemään sinne suihkuun ja vaihtamaan vaatteet...naisenkin...siis vähän ehkä kehumalla ehkä tähän tapaan:..Ooh..kultsaseni tuoksut todella hyvälle anna kun vähän nuuhkin sinua;))) tai sitten voi ostaa vähän laadukkaampia öhö.h..siis deodorantteja ja partavesia ja balsameita...ikäänkuin lahjaksi...Haukkumaan tai moittimaan ei pitäisi koskaan alentua..kuitenkaan..;)) Toisilla kun saattaa myös lääkkeet ikäänkuin tulla ihon läpi....Siinä onkin taiteleliminen....huumori myös sallittu;))) ja koskeehan tämä ikäväkyllä joitakin naispuolisia myöskin.....Käydään suihkussa liian harvoin..tai sitten hormaaniliset muutokset saattavat myös tämän aiheuttaa...joten hienotunteisuutta...aina...peliin...

Tsau:Friidu

• rekyyli-61

Yksinäisten miesten ongelma tämä suurimmaksi osaksi onkin, he ikäänkuin palaavat pikkupojan asteelle ja "äidin" tarvitsee huomauttaa asiasta.

• Sol57
        rekyyli-61 kirjoitti:

Yksinäisten miesten ongelma tämä suurimmaksi osaksi onkin, he ikäänkuin palaavat pikkupojan asteelle ja "äidin" tarvitsee huomauttaa asiasta.

suurilta osin..oikeessa olet...Olen kyllä onneksi törmänyt myös yksinäisiin miehiin jotka pitäävät todella tästä puolesta meidän kaikkien naisten mieliksi huolen jotka tätä arvostamme....tuoksuvat erittäin hyvälle;))) Ehkä kuitenkin tämäkin aisia jota ei voi yleistää mitenkään;)))

• rekyyli-61
        Sol57 kirjoitti:

suurilta osin..oikeessa olet...Olen kyllä onneksi törmänyt myös yksinäisiin miehiin jotka pitäävät todella tästä puolesta meidän kaikkien naisten mieliksi huolen jotka tätä arvostamme....tuoksuvat erittäin hyvälle;))) Ehkä kuitenkin tämäkin aisia jota ei voi yleistää mitenkään;)))

kannata yleistää yhtään mitään asiaa. Työpaikallamme jouduimme huomauttamaan eräälle yksinäiselle miehelle tämän huonosta hygieniasta, kun muut samassa työpisteessä olevat alkoivat voimaan pahoin.

• just.for.laughs

Oli kesä tahi talvi, aamusuihku saa päivän alkamaan.

Vaikkei näin helleaikana yöllä hikoilisikaan, tulee peseytymisen jälkeen tosi hyvä olo, eivätkä puhtaat vetimet yhtään pahenna asiaa.

Totta on, että jotkut lääkkeet aiheuttavat heti suihkunkin jälkeen "pahaa tuoksua" ihan omaankin nenään.
      Esimerkkinä pitkä antibioottikuuri.

• rekyyli-61

näin sen pitäisi olla. Taitaa vain unohtua joiltakin miehiltä näin kesäkiireiden aikaan. Joistakin lääkkeistä tosiaan tulee vähän outo tuoksu, mutta tuskin miehet ovat lääkekuurilla naisia useammin. luulisin?

• voikyynel

...monet viisikymppiset "tytöt" läträävät hajusteiden kanssa aivan tolkuttomasti ?
      Ovatko heiltä hajuaisti turtunut, eivät huomaa kuinka hajustetta kuluu kerta kerralta enemmän ?
      Joskus kun pe/la iltana ratikkaan astuu 2-3 tyttöä menossa pämppäämään, se haju kirvelee silmiä ja salpaa hengityksen. Jos joku huligaani pistäisi tupakaksi, spora varmaan räjähtäisi taivaantuuliin:))

• rekyyli-61

kaikessa kaameudessaan parempi tuoksu, kuin mitä näistä miehistä lähtee. Tuntuu jotenkin, että ne mätänisivät paikoilleen.

• He ovat varmaan jo kuolleita, käypäs nuoremmaksesi kääntämässä.

Yleensä ihminen hoitaa huonosti itseään jos hänellä ovat asiat jotenkin pielessä, terveys reistailee tai yleiskunto muuten on romahtanut. Työttömyys, alkoholismi ja tuollaiset ongelmat näkyvät myös ulkoasussa. Aikuinen terve mies ei tarvitse vaimoa ulkonäkönsä hoitamiseen.

Näillä keleillä kun taas pukkaa tuota kolmeakymppiä tulee käytyä suihkussa useammankin kerran päivässä ja aamupuolella vielä kun taas mattopyykillä käväisin tuli pari ylimääräistäkin kylmää suihkua naapurialtaissa sählääviltä tädeiltä. Eivät tosin siinä helteessä mitään haitanneet.

• rekyyli-61

työttömyyttä tai alkoholismia, jotta haisee pahalta. Kyllä monella on syynä kova ruumiillinen työ tai harrastukset esim. metsissä samoileminen saa raavaan miehen haiskahtamaan. Hajua ei välttämättä oma nenä tavoita ja toisen klyyvari tulee tällöin tarpeeseen.

• rekyyli-61 kirjoitti:

työttömyyttä tai alkoholismia, jotta haisee pahalta. Kyllä monella on syynä kova ruumiillinen työ tai harrastukset esim. metsissä samoileminen saa raavaan miehen haiskahtamaan. Hajua ei välttämättä oma nenä tavoita ja toisen klyyvari tulee tällöin tarpeeseen.

Ne on vaan nuo valkokaulusressukat jotka eivät työnteon hikeä kestä. Ei nössön kannata sitten sinne työmaalle mennä, ne duunaritkin käyvät suihkussa sitten kun työstä pääsevät. Eikä metsissä samoilevaa ihmistä ole siellä haistelemassa kuin joku karhu, joka hajun saatuaan lähtee liukkaasti toiseen suuntaan.

Ja on siinä metsässä samoilussa karismaakin. Yhdenkin akateemisen pariskunnan tunnen, missä nainen iski silmänsä mieheen jonka kynnenalusissa näkyi bileissä tummat reunukset, ei ollut muistanut puhdistaa niitä kunnolla kun oli retkeltä tullut ja suihkun jälkeen lähtenyt suoraan ravintolailtaa viettämään. Siitä lähti juttu luistamaan. Ovat sitten olleet aviossa jo vuosikymmenet....

• rekyyli-61
        yohuuhkaja kirjoitti:

Ne on vaan nuo valkokaulusressukat jotka eivät työnteon hikeä kestä. Ei nössön kannata sitten sinne työmaalle mennä, ne duunaritkin käyvät suihkussa sitten kun työstä pääsevät. Eikä metsissä samoilevaa ihmistä ole siellä haistelemassa kuin joku karhu, joka hajun saatuaan lähtee liukkaasti toiseen suuntaan.

Ja on siinä metsässä samoilussa karismaakin. Yhdenkin akateemisen pariskunnan tunnen, missä nainen iski silmänsä mieheen jonka kynnenalusissa näkyi bileissä tummat reunukset, ei ollut muistanut puhdistaa niitä kunnolla kun oli retkeltä tullut ja suihkun jälkeen lähtenyt suoraan ravintolailtaa viettämään. Siitä lähti juttu luistamaan. Ovat sitten olleet aviossa jo vuosikymmenet....

ja niiden arvostus alkaa olla sitä katoavaa kansan perinnettä. Ei sitä varten kannata jättää kynnenalusia pesemettä, että kävisi parempi flaksi naisten kanssa, päinvastoin. Koulutuksesta yleensä nyt vaan on hyötyä moneen asiaan. Ehkä ne valkokaulusressukat kuitenkin pääsevät elämässä vähemmällä kuin likakaivon tyhjentäjät.

• korjaaja2
        rekyyli-61 kirjoitti:

ja niiden arvostus alkaa olla sitä katoavaa kansan perinnettä. Ei sitä varten kannata jättää kynnenalusia pesemettä, että kävisi parempi flaksi naisten kanssa, päinvastoin. Koulutuksesta yleensä nyt vaan on hyötyä moneen asiaan. Ehkä ne valkokaulusressukat kuitenkin pääsevät elämässä vähemmällä kuin likakaivon tyhjentäjät.

Ehkä ne valkokaulusressukat kuitenkin pääsevät elämässä vähemmällä, kuin likakaivon tyhjentäjät.

• korjaaja2

Yleensä ihminen hoitaa huonosti itseään,_ jos hänellä ovat asiat jotenkin pielessä, terveys reistailee tai yleiskunto muuten on romahtanut
        Näillä keleillä,_ kun taas pukkaa tuota kolmeakymppiä,_ tulee käytyä suihkussa useammankin kerran päivässä ja aamupuolella vielä._ Kun taas mattopyykillä käväisin,_ tuli pari ylimääräistäkin kylmää suihkua naapurialtaissa sählääviltä tädeiltä.

• rekyyli-61 kirjoitti:

Niin, monet tulevat tässä maailmassa toimeen ilman yhdenkään suunnittelijan tai kynänpyörittäjän työtä mutta alkavat heti huutaa jos joku ei ole rakentamassa heille taloja, tekemässä vaatteita tai ruokaa tai tapauksessasi pesemässä paitoja. Osaava mies selviää toki siitäkin itse.

Ja naisten mielihalut ovat sen verran monisyinen alue että siinä varsin harva mies on asiantuntija, huomattavasti harvempi kuin ne jotka luulevat olevansa....

• korjaaja2 kirjoitti:

Yleensä ihminen hoitaa huonosti itseään,_ jos hänellä ovat asiat jotenkin pielessä, terveys reistailee tai yleiskunto muuten on romahtanut
        Näillä keleillä,_ kun taas pukkaa tuota kolmeakymppiä,_ tulee käytyä suihkussa useammankin kerran päivässä ja aamupuolella vielä._ Kun taas mattopyykillä käväisin,_ tuli pari ylimääräistäkin kylmää suihkua naapurialtaissa sählääviltä tädeiltä.

Äh, niitä on naisiakin, ei aina tarvitse sitä pilkkua....

• viikolla kaupassa ohitseni käveli mies,josta lähti niin karmea haju että vieläkin oksettaa!!Olemukseltaan mies oli kyllä siistin oloinen ja vaatteetkin olivat ihan kunnolliset,mutta se haju oli tosi karmea.Oli kyllä pakko mettiä,että miten voi päästää itseään tuohon jamaan..:P

Kyllä suihkussa pitää käydä ainaski kerran päivässä,jos iho vaan sen sallii.Ilman dödöjäkään ei kyllä kannata olla...

• rekyyli-61

olen minäkin ollut usein haistavinani, haisevia miehiä kauppajonoissa. Tädit nyrpistävät nenäänsä ja lälläinen sanavalmis mies voi jopa huomauttaa asiasta, tietysti hienovaraisesti.

• persryyni
        rekyyli-61 kirjoitti:

olen minäkin ollut usein haistavinani, haisevia miehiä kauppajonoissa. Tädit nyrpistävät nenäänsä ja lälläinen sanavalmis mies voi jopa huomauttaa asiasta, tietysti hienovaraisesti.

vaan niin ohut mahanahka, että haisee läpi. Olit yksin tai porukassa aina haisee.

• rankkaa ruumiillista työtä, niin kyllä se haisee hielle ja pahalle.
      Vaatteetkin haisee ihan hirveelle.
      Sitten kun käy pesulla, ei enää haise.
      Nimimerkki "kokemusta tästäkin".

• rekyyli-61

vaikka kuvittelisi olevansa kuinka miehekkäästi työtä tekevä, silti päivittäinen peseytyminen kuuluu ihmisille, myös miehille.

• rekyyli-61 kirjoitti:

vaikka kuvittelisi olevansa kuinka miehekkäästi työtä tekevä, silti päivittäinen peseytyminen kuuluu ihmisille, myös miehille.

juuri sanoin, sitten, kun peseytyy, ei enää haise.
        Kukaan kesken töitten ala suihkussa hyppäämään.

• rekyyli-61
        Anceli kirjoitti:

juuri sanoin, sitten, kun peseytyy, ei enää haise.
        Kukaan kesken töitten ala suihkussa hyppäämään.

meni vähän toistoksi, saman mielipiteen asiasta halusin tuoda näkyviin. En käy ruohon leikkaamisen välillä suihkussa, vaan ajan saman tien koko pihan.

• rekyyli-61 kirjoitti:

meni vähän toistoksi, saman mielipiteen asiasta halusin tuoda näkyviin. En käy ruohon leikkaamisen välillä suihkussa, vaan ajan saman tien koko pihan.

niin iso piha, ettei sitä yhtenä päivänä ehdi ajamaan, pakko käydä välillä suihkussa
        ja jatkaa hommaa seuraavana päivänä :)

On se sitten kiva, että me ollaan samaa mieltä, kerta kaikkiaan, tästä haisuliasiasta ;))

• ...

Syynä yhks ihotauti, mikä ei siedä saunaa, eikä oikein vettäkään. Kyllä mä vaatteita vaihtelen, harjailen hampaitani jne.

Mutta mulla on sellanen hyvä asia, mun hajuaisti on melkein olematon. Ei haittaa itseä :DD

Vähän on tietenkin hajuaistista jäljellä. Mä olen erittäin herkkä kemikaaleille. Piru, jos junanvaunuun sattuu joku akka, joka ei ole viitsinyt amulla pestä itseään ja on laittanut jotain karmeaa myskihajuvettä. Mä jään seuraavalle asemaale ja otan toisen junan .DDDDD

Naiset pesee liian harvoin alapäätään. Hitto, veriset vaipat housuiossa julkisiin kulkuvälineissiin ja koittavat halpakaupan halvimmilla kemikaaleilla peittää omaa hajuaan :(

=DW=

• rekyyli-61

tuollainen ihotauti. Mutten kyllä usko sen olevan niin yleinen, että selittäisi yleensä paskalta haisevat miehet. Kohdallasi poikkeus vahvistaa säännön, jonka mukaan ihmiselle peseytyminen on hyvin suositeltavaa.

• Hopia

vain 50-kymppisiä. Pesemätön haisee ennen pitkää.
      Puhtaan ihmisen hikikään ei haise pahalle, hielle kyllä mutta ei pahalle.

On muuten tutkittu, että parin valinta myös ihmisillä perustuu hyvin pitkälle hajuaistiin. Se on tiedostamatonta ja tutkimustulosten mukaan puhdas, ilman ylimääräisiä hajusteita oleva ihminen pärjäsi parinvalintamarkkinoilla paremmin. Toki tähän vielä se hyvä seikka, että myös hajujen suhten löytyi yksillöllisiä mieltymyksiä. Joten luojan kiitos kaikki eivät saman perässä ryntäile ;)

Älkää kysykö mistä luin, siitä on jo aikaa. Olisko ollut Tieteen Kuvalehti.....

• rekyyli-61

tarkoitus oli tuoda näkyviin tämä hajuongelma nimenomaan ikääntyvien miesten kohdalla. Ehkä yksinäiset äijät eivät tiedosta sitä enää, että alkavat pikku hiljaa haista. Olen jopa kuullut sanottavan, ettei kannata pestä ihonsa kuin kerran viikossa. Tämä on paskapuhetta.

• n a i n e n

että voit pestä vain itsesi.

Pese myös nokkasi, sisältä, jos se paha haju on pinttynyt sinne.

Mieheni ei kyllä iki päivänä ole tuoksunut muulta, kuin puhtaalta. Joskun hikiurakan jälkeen hetken ehkä muulta.

• rekyyli-61

useimmiten on vain yksi mies, eivätkä he joudu haistelemaan yhtä paljon miehiä, mitä miehet joutuvat miesvaltaisilla työpaikoilla. Ei minun nenässäni mitään vikaa ole, mutta sinä voisit opetella kirjoittamaan oiken, olisi toivottavaa 5-kymppiselle voi muuten jäädä kokonaan oppimatta.

• n a i n e n
        rekyyli-61 kirjoitti:

useimmiten on vain yksi mies, eivätkä he joudu haistelemaan yhtä paljon miehiä, mitä miehet joutuvat miesvaltaisilla työpaikoilla. Ei minun nenässäni mitään vikaa ole, mutta sinä voisit opetella kirjoittamaan oiken, olisi toivottavaa 5-kymppiselle voi muuten jäädä kokonaan oppimatta.

sinulla, oi tietäjä ikiälykäs, ei ole mitään opetettavaa minulle, päinvastoin.

Jos tarkoitat tuota ikipäivää, en viitsinyt sitä korjata, koska tämä ei ole mikään suomen kielen koetilanne.

• rekyyli-61
        n a i n e n kirjoitti:

sinulla, oi tietäjä ikiälykäs, ei ole mitään opetettavaa minulle, päinvastoin.

Jos tarkoitat tuota ikipäivää, en viitsinyt sitä korjata, koska tämä ei ole mikään suomen kielen koetilanne.

ei olekaan mikään suomen kielen koetilanne, mutta yleensä puhuttaessa sosiaalisista taidoista, ei ensimmäiseksi pamautetta - voisit pestä oman nokkasi. Se on sivistymätöntä, kuten ehdoin tahdoin pahalta haisevat ihmisetkin. En tarkoittanut ikipäivää -sanaa, vaan enemmän kiinnitti huomiotani pilkun käyttösi. Oli pakko lohkaista jotain loukkaavaa, kun kerran aloitit verbaalin sodankäynnin.

• Ei täällä kukaan puhu, me kaikki kirjoitamme. heh heh

• Monet vanhat miehet heittäytyvät avuttomaksi ja eivät muka osaa pestä itseään.

Asun kerrostalossa ylimmässä kerroksessa ja kauheaa kidutusta on todellakin ne niiden yhteis-sauna päivät. Hissi haisee tosi pahalle. Ja sit ne tunkevat vielä samaan hissiin, muka "saunapuhtaana". Siis useampikin tän talon yhteisaunaa käyttävät äijät haisee pesun ja saunan jälkeen kahta kauheammalle. Syynä se, että ne eivät pese jalkojaan, ne valuttaa varmaan vaan vettä niihin eivätkä pistä saippuaa. Ja sitten ne vetää sen yhden ainoan omistamansa haisevan hikisen kylpytakkinsa päällensä, jota ne pesevät varmaan vaan kerran vuodessa, jouluna. Hyi hitto, kun se on kauhea haju kun kostealle iholle saunan jäleen vetää sellaisen lemuavan kylpytakin. Ja ne harrastaa yhteissaunaa. Ja muijat kans, ei tulis mieleenikään mennä niihin kekkereihin. Eikä tulisi mieleenikään mennä varaamaan edes yksityistä saunavuoroa.

Olen muuten varma ettei niillä ole useampaa kylpytakkia vaan se yksi ainoa pesemätön vuodesta toiseen, yök. Ei ne tajua että yksi voi olla käytössä ja se toinen pestään ja VAIHDETAAN kylpypäivänä. Mikään ei ole kauheampaa kuin puhtaalle mutta kuvaamattomalle iholle vedetty vanha haiseva ryysy.

Ei kaikki vanhat miehet ole hausuleita, mutta paljon niitä on. Suurimmaksi osaksi ne paremmalle tuoksuavat miehet lienevät huolellisen vaimon hoidossa, ja siksi tuoksut parempia. Toki niitäki vanhempia miehiä, jotka osaavat peseytyä ja käyttävät puhtaita vaatteita on olemassa, mutta harvemmassa.

• korjaaja2

Miksi monet yli 5-kymppiset miehet haisevat pahalle? Ei _kai se nyt voi olla niin vaikeata käydä kerran päivässä suihkussa ja vaihtaa kalsarit ja paita useammin,_ kuin kerran viikossa.

• ...

Miksi akat ei pyöritä siinä pyykkikoneessaan kuin jotain lasten vaatteita tai omia visvaisia kalsareitaan?

Hauskis aihe, tästä vois ryppyillä paljonkin, ei vaan jostain syystä uskalla, että on edes joskus niitä puhtaita vaatteita itellekkin :DDDD

=DW=

• ... kirjoitti:

Miksi akat ei pyöritä siinä pyykkikoneessaan kuin jotain lasten vaatteita tai omia visvaisia kalsareitaan?

Hauskis aihe, tästä vois ryppyillä paljonkin, ei vaan jostain syystä uskalla, että on edes joskus niitä puhtaita vaatteita itellekkin :DDDD

=DW=

reilusti vaan, mikä sitten vaan mieltä painakin. Tuutin täydeltä tuli jo minultaki.

• GloriaJoy

aionakin erään joka hikoilee paljon, mutta "pelkää" hajua enemmän pesuaineissa olevia vaarallisia ainesosia ja antiperspirnteistakin useimmissa kun on alumiinia, niin on siinä vesikammoisella miehellä tekemistä raikkauden ylläpitämisessä. Äitinsä oli kuuölemma hänet pessyt lapsena saunassa aina mäntysuovalla ja juuriharjalla.

• Sol57

kamalaa...lapsen ihohan on ohut tuon on pitänyt todella sattua olla lähellä jo kidusta. ei ihme jos hän kammoksuu nyt pesemistä......On olemassa myös näitä deodorantti vaihto-ehtoja jossa ei tuota alumiinia...Itse joudun ymmärtämään nykyisin miestäni hän haluaisi mennä useimmin suihkuun...mutta tuo avanne sitten...kun joutuu aina uuden pussin myös vaihtamaan samalla...on vähän ilkeää hänelle itselleen....Kuitenkin ihan tarpeeksi käy suihkussa jos, tämän huomioi...;) Kundille myös näitä miesten hyvän hajuisia dödöjä ostan tarpeen mukaan ja eri tuoksuisia...nuoren miehen itsetunnollle on tärkeää että, tuoksutaan hyvälle...ei hielle.... Minä olen nainen joka vähän tästä asiasta omia hoputan...että, nyt suihkuun. Itse käyn joka aamu...tarpeen mukaan myös useammin..ja alusvaatteita en voisi kuvitella samoja laittavani päälle...siis alkkareita ainakaan..joka aamu laitan puhtaat alkkarit...rintsikoita tulee ehkä pidettyä pari päivää;)) Tuollla DWtästä ihosairaudestaan kertoi...minusta se on kyllä ihan ymmärettävää että, silloin kun Ei voi pestä niin ei voi...

• shadrach.dingle

oikeesti.
      Onko tää vitsi?

• Sol57

täällä keskustellaan kaikkea taivaan ja maan väliltä:)))

• shadrach.dingle
        Sol57 kirjoitti:

täällä keskustellaan kaikkea taivaan ja maan väliltä:)))

tällasista.
        Jonku ihmisen hajuista?
        Kumma kun ei kalsarin sisällöstä, ruskeista raidoista?

Mua alkaa hatuttaan tää kirjautuminen.
        Nimimerkki ei ole sitä mitä piti.

Miksi se tulee pienellä koko ajan.
        Miksi sitä ei voi muuttaa?

Oon yrittäny ja yrittäny

• dingeli dong
        shadrach.dingle kirjoitti:

tällasista.
        Jonku ihmisen hajuista?
        Kumma kun ei kalsarin sisällöstä, ruskeista raidoista?

Mua alkaa hatuttaan tää kirjautuminen.
        Nimimerkki ei ole sitä mitä piti.

Miksi se tulee pienellä koko ajan.
        Miksi sitä ei voi muuttaa?

Oon yrittäny ja yrittäny

et useat 50 miehet haisee kuin rankkitynnyrit

• ---

Kyllä monet miehet etenkin mp-sellaiset haisee suoraansanottuna ihan paskalle ;(

• 16+15

aiheuttavat tinkimistä henk.koht hygienian suhteen. Ominaistuoksu monilla hyvin negatiivinen.

• ex-vaimo.

enään välitetä mistään
      kaljan juonti tärkeintä..

• o.tunnus

kiinnostaa sinua, kun ei ollut mies, vaan miehet..noh niitä makuja on... :)

• puhtoinen nainen

aikoinaan erään miehen, yli 50v, joka haisi kainaloistaan voimakkaalle hielle jo heti kohta suihkun jälkeen. Joskus yritin leikin varjolla pestä hänen kainalonsa oikein kunnolla hyvällä saippualla, mutta ei se auttanut. Deodoranttia ei suostunut käyttämään. Se hänen hienhajunsa ei siis johtunut pesemättömyydestä ja vaatteetkin olivat puhtaat. En koskaan viitsinyt siitä sanoa hänelle. No eipä enää olla yhdessä. Sanonpa vain, että syy oli muu eroomme kuin se haju, vaikka kyllä kai sekin olisi alkanut aikojen kuluessa rassata yhdessäoloa.

• yhdessäöolo
        puhtoinen nainen kirjoitti:

aikoinaan erään miehen, yli 50v, joka haisi kainaloistaan voimakkaalle hielle jo heti kohta suihkun jälkeen. Joskus yritin leikin varjolla pestä hänen kainalonsa oikein kunnolla hyvällä saippualla, mutta ei se auttanut. Deodoranttia ei suostunut käyttämään. Se hänen hienhajunsa ei siis johtunut pesemättömyydestä ja vaatteetkin olivat puhtaat. En koskaan viitsinyt siitä sanoa hänelle. No eipä enää olla yhdessä. Sanonpa vain, että syy oli muu eroomme kuin se haju, vaikka kyllä kai sekin olisi alkanut aikojen kuluessa rassata yhdessäoloa.

jos toinen haisee koko ajan, ongelma on perin kiusallinen ja ehkä vähän vaijettukin :9

• Heikunkeikku

En oikeastaan ole kiinnittänyt huomiota haisulimiehiin. Ehkä en ole rohjennut NIIN lähelle miehiä, että haju olisi yltänyt nenääni.

Ainut paikka, missä todella voimakkaat pahat hajut ovat yltäneet nenään, vaikka olen ollut parin kolemen metrin päässä, on ollut Tennis Centterissä. Jos sulkapallokentällä huitelee tunnin, niin lentäähän siinä hiki ja paita on märkä. Jotkut miehet ilmeisesti pelaavat samalla paidalla moneen kertaan. Hiki kuivaa paitaan ja seuraavalla kerralla se hikipaita pistetään päälle. Se on sellainen haju, että suorastaan meinaa tulla oksennus. Nestepaussille en voinut koskaan mennä samaan aikaan, kuin viereisellä kentällä pelaajat, koska molempien kenttien penkit olivat vieretysten. Haju uskomaton. Onneksi näitä samalla paidalla pelaajia ei niin hirveen paljon ollut. Ja ikä vaihteli.

Minä menen suihkuun joka päivä. Rakastan vettä. Muiden suihkuun menoa en jaksa ajatella. Enkä ala neuvoilemaan, miten kukin kotonaan pitäisi tehdä. Ei kuulu minulle.

Jos urheiluhalleja ei oteta huomioon, niin kaikenkaikkiaan ei ole huonoja nenäkokemuksia yli viiskymppisistä miehistä.

• Minämaalta

Heinäpellolla riuskat ruskettuneet miehet mättävät heinää seipäälle. Ihana heinänhaju, porottava aurinko, hiki valuu pitkin jänteviä vartaloita....heinäpelto on eräs eroottisimmista paikoista!

Entisaikoina kun ihmiset söivät läskisoossia ja kalakeittoa ja tekivät ruumiillista työtä, ei terveen ihmisen hiki haissut pahalle. Mutta nykyään on ihmisillä tukossa elimistöt, moskaruualla ja kemikaleilla tukitut, istutaan päiväkaudet tai maataan, aineenvaihdunta on hidastunut ja tuotokset tunkkaiset.

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4001
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1464
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1298
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      313
      1241
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      61
      1184
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1130
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      45
      1104
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      961
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      895
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      838
    Aihe