Tämä tarkoittaa syvää tiedottomuuden tilaa: Näet todelliset kuolleet eivät tiedä yhtään,
mutta Spiritistinen Henkimaailma on elossa. Tämän henkimaallman tarkoituksena on matkia
eläviä ihmisiä. Kuolema on syvä uni, josta voi luova voima herättää ihmisen uuteen elämän
kiertoon. Itselleni on sattunut kolmasti tämä entisen elämäni muistaminen. Oikea Kristillisyys
ei tunnusta tätä tapahtumaa, joka opettaa meitä jatkuvasti tässä elämän koulussa. Ne pahat,
jotka olen tehnyt edellisessä elämässäni, niin näiden rikkomusten tähden olen joutunut
myöhemmissä elämäni muodoissa joutunut vastaamaan kurjan osassa. Tämän tähden ymmärrän
sen miksi meidän elämämme tulisi olla täydelliseen jalouteen pyrkimistä !
Kuoleman jälkeen seuraa Nirvana
171
1703
Vastaukset
- gybo-g-gero
Origenesin ajatus oli myös se että sielut ruumiillistuvat maahan ja saavat karmallisen palkkansa aikaisemman elämänsä tekojen mukaan.
Ajatuksessa tosiasiassa 'kurjan osa' ruokii 'kurjan osaa' ja näin syöksykierre on valmis? Kun lähdöt elämään ovat köyhyys, sairaudet tai vaikka vain jokin ominaisuus joka kaventaa mahdollisuuksia täysipainoiseen elämään, ollaan lähtö-tilanteesssa josta nouseminen tasapainoiseen ja oivaltavaan elämään on monesti jo heti alkuunsa mahdottomuus. Eikä hiljentymiseen ja sitä kautta oivaltamiseen auta kiireinen materian hankkimiseen suuntautunut elämäkään.
Synnyttyämme tänne ilman omaa syytä ja omaa valintaa ja saatuamme syntymäperintönä itse asiaan mitenkään vaikuttamatta kaikenlaisia haittoja ja vastaavasti joitain etuja selvitäksemme, ei voida inhimillisesti katsoen puhua mielestäni oikeudenmukaisuudesta, vaikka sitä toki haluamme hakea.
Karman laki ei ole epäoikeudenmukainen eikä oikeudenmukainen. Nuo merkitykset antaa asioille ihminen. Karma on vain syyn ja seurauksen laki. On jokin syy ja muu on seurausta. Joskus oikeudenmukaisuus inhimillisessäkin mielessä "näyttäisi" toteutuvan karmallisissa seurauksissa.
Syyt tähän helvettiin ja kammotukseen jota elämäksi kutsutaan ovat syvemmällä kuin ihmisessä. S y y täytyy olla alku-syyssä/alku-Ideassa josta materia mahdottomuudessaan(mitä tulee täydellisyyteen ja onneen, puhumattakaan Rakkaudesta) on emansoitunut seurauksena. Ihmisellä ja muilla olennoilla s e u r a u k s i n a ei ole mielestäni tässä hyvin julmassa ja kammottavassa showssa paljoakaan muuta kuin "statistin osa" ihminen on siis alkusyyhyn nähden syyntekeeton.
S y y t joiden muutoksesta("tai jotain") seuraukset muuttuu/muuntuu tai poistuu kokonaan täytyy hakea ja korjata "ideanikkareiden" tai "niitä valvovien" piirissä, joita syitä ei seuraukset(mm. ihmiskunta) kontekstissaan voi oivaltaa ja varsinkaan korjata.- ......
Ajatuksessa tosiasiassa 'kurjan osa' ruokii 'kurjan osaa' ja näin syöksykierre on valmis? Kun lähdöt elämään ovat köyhyys, sairaudet tai vaikka vain jokin ominaisuus joka kaventaa mahdollisuuksia täysipainoiseen elämään, ollaan lähtö-tilanteesssa josta nouseminen tasapainoiseen ja oivaltavaan elämään on monesti jo heti alkuunsa mahdottomuus. Eikä hiljentymiseen ja sitä kautta oivaltamiseen auta kiireinen materian hankkimiseen suuntautunut elämäkään.
Synnyttyämme tänne ilman omaa syytä ja omaa valintaa ja saatuamme syntymäperintönä itse asiaan mitenkään vaikuttamatta kaikenlaisia haittoja ja vastaavasti joitain etuja selvitäksemme, ei voida inhimillisesti katsoen puhua mielestäni oikeudenmukaisuudesta, vaikka sitä toki haluamme hakea.
Noin minäkin ajattelen. - Emilio !
...... kirjoitti:
Noin minäkin ajattelen.Tämän parmpaa toivoa ei voi olla kellään: Näet tässä tilassa ei ole edes mitään Helvetin
pelkotiloja Nirvana on paras paikka Kristityille! - Kierrätys!!
Ihminen on luotu kierrätystä silmällä pitäen: Tässäkin lienee periaate elämä elämän
pyörän periaatekuvalla varustettuna!!! - gybo-g-gero
Kierrätys!! kirjoitti:
Ihminen on luotu kierrätystä silmällä pitäen: Tässäkin lienee periaate elämä elämän
pyörän periaatekuvalla varustettuna!!!Ihminen biologisena kiertääkin luonnossa, ylistää elämää vaikka auringonkukkana mullaksi tultuaan. "Elämänpyörä heitättää" kenties myös osa-tietoisuudet takaisin syy&seuraus-lain puitteissa?
Kurjaa ja raskasta puuhastelua. - Ajattelia !#
Emilio ! kirjoitti:
Tämän parmpaa toivoa ei voi olla kellään: Näet tässä tilassa ei ole edes mitään Helvetin
pelkotiloja Nirvana on paras paikka Kristityille!Saarnaaja 9 luku, jae 5-6: Sillä elävät, tietävät, että heidän on kuoltava mutta,
kuolleet eivät tiedä mitään, eikä heillä ole paikkaa, vaan heidän muistonsa on
unhoitettu. 6:Myös heidän rakkautensa, vihansaja intohimonsa on jo aikoja
mennyt, eikä heillä ole milloinkaan enää osaa mitä tapahtuu auringon alla.
Salomon mielestä tämä Nirvana on ikuinen? Spiritistien mukaan kuolema jatkuu
Haamujen maailmassa? Helleenisten Kristittyjen mukaan kuolemattomia sieluja
paistetaan Helvetissä? - gybo-g-gero
Ajattelia !# kirjoitti:
Saarnaaja 9 luku, jae 5-6: Sillä elävät, tietävät, että heidän on kuoltava mutta,
kuolleet eivät tiedä mitään, eikä heillä ole paikkaa, vaan heidän muistonsa on
unhoitettu. 6:Myös heidän rakkautensa, vihansaja intohimonsa on jo aikoja
mennyt, eikä heillä ole milloinkaan enää osaa mitä tapahtuu auringon alla.
Salomon mielestä tämä Nirvana on ikuinen? Spiritistien mukaan kuolema jatkuu
Haamujen maailmassa? Helleenisten Kristittyjen mukaan kuolemattomia sieluja
paistetaan Helvetissä?Nimenomaan "tyhjyys" tästä paikasta arvotettuna on ihanne-tila, eli nirvana. Tiedoton ei tiedä olleensa, tulleensa, edes eläneensä.
- Facta totena!
gybo-g-gero kirjoitti:
Ihminen biologisena kiertääkin luonnossa, ylistää elämää vaikka auringonkukkana mullaksi tultuaan. "Elämänpyörä heitättää" kenties myös osa-tietoisuudet takaisin syy&seuraus-lain puitteissa?
Kurjaa ja raskasta puuhastelua.Minulla on vain ikuisesti muistikuvioissa minun ensimmäiset elin päiväni neljän ikään
asti syntymästäni: Mikä oli se voima, joka antoi minulle kolme erinlaista teloituksen
muotoa painajaisunena. Näen itseni tumma ihoisena aikuisena komeassa uniformussa
ylistettynä. Pian ihmisten ilo muuttuu vihan huudoksi. Turpaani päinen mies tulee
viereeni ja Lyö minulta pään irti, Joka yö tämän painajaisen jälkeen minä parkaisin
itkuun. Noin 80 vuotta olen etsinyt tähän asiaan selvää ymmärrettävää asiaa. Miksi
Minun on pitänyt nähdä näitä teloitukseni painajaisia ensimmäiset elin vuoteni. Minä
nykyään ymmärrän mitä on meneillään, Kuitenkaan kukaan toinen ei tällaisia käsitä,
koska he eivät ole vastaavanlaista koskaan kokeneet. Kokenut tietää itse mitä tämä
on tarkoittanut. Todenäköisesti armeijani on hävinnyt sodan, siksi siitä tulee rankaisu ????? - gybo-g-gero
Facta totena! kirjoitti:
Minulla on vain ikuisesti muistikuvioissa minun ensimmäiset elin päiväni neljän ikään
asti syntymästäni: Mikä oli se voima, joka antoi minulle kolme erinlaista teloituksen
muotoa painajaisunena. Näen itseni tumma ihoisena aikuisena komeassa uniformussa
ylistettynä. Pian ihmisten ilo muuttuu vihan huudoksi. Turpaani päinen mies tulee
viereeni ja Lyö minulta pään irti, Joka yö tämän painajaisen jälkeen minä parkaisin
itkuun. Noin 80 vuotta olen etsinyt tähän asiaan selvää ymmärrettävää asiaa. Miksi
Minun on pitänyt nähdä näitä teloitukseni painajaisia ensimmäiset elin vuoteni. Minä
nykyään ymmärrän mitä on meneillään, Kuitenkaan kukaan toinen ei tällaisia käsitä,
koska he eivät ole vastaavanlaista koskaan kokeneet. Kokenut tietää itse mitä tämä
on tarkoittanut. Todenäköisesti armeijani on hävinnyt sodan, siksi siitä tulee rankaisu ?????Mitä minä voisin sinun todellisuutena pitämääsi todeta?
Mitä haluat että kirjoitan?
Kiinalaiset miettivät asioita niin päin että; "Mikä ilmenee minhin kanssa".
Ei siis; miksi ilmenee.
Tuolla "Made in China" ajatus-mallilla voi ratketa itse-tutkiskelun kautta asioita, siis korostan --> v o i ratketa. - Kysyjä*
gybo-g-gero kirjoitti:
Mitä minä voisin sinun todellisuutena pitämääsi todeta?
Mitä haluat että kirjoitan?
Kiinalaiset miettivät asioita niin päin että; "Mikä ilmenee minhin kanssa".
Ei siis; miksi ilmenee.
Tuolla "Made in China" ajatus-mallilla voi ratketa itse-tutkiskelun kautta asioita, siis korostan --> v o i ratketa.Vuoden jatkuvat painajaiset sähköttävät jostain muinaisuudesta.
Kysymykseni on miksi minä olen joutunut kärsimään samasta
Painajaisesta Neljä ensimmäistä vuottani. Miksi ja mitä varten.
Kysymys on kuka on painajaisten takana??? - gybo-g-gero
Kysyjä* kirjoitti:
Vuoden jatkuvat painajaiset sähköttävät jostain muinaisuudesta.
Kysymykseni on miksi minä olen joutunut kärsimään samasta
Painajaisesta Neljä ensimmäistä vuottani. Miksi ja mitä varten.
Kysymys on kuka on painajaisten takana???Minulla oli myös yksi ja sama painanjainen monta vuotta nuoruudessani, kai jokaisella jotain sellaista on?
Ehkä se liittyy("Mikä ilmenee minhin kanssa" ) henkiseen kasvuun? En tiedä, se vain kuuluu kuvioon? - Säiky siskoseni
gybo-g-gero kirjoitti:
Minulla oli myös yksi ja sama painanjainen monta vuotta nuoruudessani, kai jokaisella jotain sellaista on?
Ehkä se liittyy("Mikä ilmenee minhin kanssa" ) henkiseen kasvuun? En tiedä, se vain kuuluu kuvioon?Minuun taas iski nostajainen. Tavallinen painajainen ei ole mitään jos on kokenut nostajaisen. Nostajainen nostaa ilmaan kuten kauhuelokuvissa ja kieputtaa. Hyvä ei ole ihmisen joutua nostajaisen kynsiin.
Suomessa nostajaisten pahin pesimä- ja kyräilypaikka on Nousiaisissa. Sinne älä mene! - Kuban
Facta totena! kirjoitti:
Minulla on vain ikuisesti muistikuvioissa minun ensimmäiset elin päiväni neljän ikään
on tarkoittanut. Todenäköisesti armeijani on hävinnyt sodan, siksi siitä tulee rankaisu ?????edellisen elämäsi kuolemaa. Koko henkisessä maailmassa olosi "ajan".Säilyttääksesi minuutesi. Lapsuudessa tuo näky yleensä loppuu kun käsittää:
Se olen MINÄ!
- <<<<
Oletko sinä onnistunut olemaan jalo?
Itse välillä olen, välillä en kuten ihmiset yleensä.- Jalous Mallina
Näet huonona mallina oleminen ei jalostuta minua eikä, se jalostuta paljoakaan
lähimmäisiämme. Olen huomannut auttavaisuudella olevan tarpeettomia hyväksi
käyttäjiä. Eräs esimerkki tästä kurjille tarkoitetusta avusta meni hakemaan rikas,
jolla oli runsaasti varallisuutta, enhän minä olisi tästä mitään tiennyt, ellei tämä
samainen kaveri olisi alkanut kehumaan, mitenkä hän pystyy elämään kunnolla
ilmaisen ruuan kanssa. Tällaisia kavereita voisin sanoa luokalle jääviksi. Olen tehnyt
paljon ilmaista talkoo työtä henkilöille, jotka ovat valitelleet kurjuuttaan. Nykyään
olen majan muutajien listalla, Joten voin auttaa vain henkisellä tuella! - <<<<
Jalous Mallina kirjoitti:
Näet huonona mallina oleminen ei jalostuta minua eikä, se jalostuta paljoakaan
lähimmäisiämme. Olen huomannut auttavaisuudella olevan tarpeettomia hyväksi
käyttäjiä. Eräs esimerkki tästä kurjille tarkoitetusta avusta meni hakemaan rikas,
jolla oli runsaasti varallisuutta, enhän minä olisi tästä mitään tiennyt, ellei tämä
samainen kaveri olisi alkanut kehumaan, mitenkä hän pystyy elämään kunnolla
ilmaisen ruuan kanssa. Tällaisia kavereita voisin sanoa luokalle jääviksi. Olen tehnyt
paljon ilmaista talkoo työtä henkilöille, jotka ovat valitelleet kurjuuttaan. Nykyään
olen majan muutajien listalla, Joten voin auttaa vain henkisellä tuella!Mutta myös auttavainen sellaisille jotka avun tarpeessa ovat.
Vaikutat siltä että olet todella sydämestäsi auttavainen ja pyrit hyvyyteen.
Olen nähnyt niin paljon uskonnon varjolla tehtyjä vääryyksiä ja kaikenlaista muuta mistä en välitä kirjoittaakaan, siksi olen epäileväinen.
Itselläni on myös viimeinen neljännes menossa, en voi sanoa jalostuneeni, mutta oppinut olen kaikenlaista, kantapään kautta.
- vetää hömelöitä
Sen enempää et nirvanaa saa kuin mitä tässä elämässä. Elämän jälkeen ei tule nirvana, vaan yllätys. Toivon, että se ei sinun tapauksessasi tule olemaan kielteinen.
- Jalous Mallina
Näet ei ole ollut minulla mitään tietoa mistä olen kierrätys ketjuun joutunut. Tästä
paikasta mistä olen lähtenyt syntymän ketjuun ei ole tietoa, Kuitenkin tietoa tulee
edellisistä elämäni menoista ja tavoista! - juttunne!
Näet ei ole ollut minulla mitään tietoa mistä olen kierrätys ketjuun joutunut. Tästä
paikasta mistä olen lähtenyt syntymän ketjuun ei ole tietoa, Kuitenkin tietoa tulee
edellisistä elämäni menoista ja tavoista!Kun on avannut itsensä pimeyden henkivalloille, näennäistietoa kyllä tulee. Rahvas yleensä kuvittelee, että pahoihin henkiin on jotenkin vaikea saada yhteyttä. Päinvastoin. Ne hengethän tekevät kaikkensa, että yhteys syntyisi. Onneksi yhteyksiä ei ole yhtään enempää kuin on. Enkä aio neuvoa.
Entisiä elämiä on tutkittu. Sielunvaellus on uskonnoista helpoin todeta pötypuheeksi. Monet siihen uskovat, koska se täyttää mukavan sadun ehdot. Ja koko oppihan on keksittykin helposti uskottavaksi.
Jälleensyntymiä on tutkittu haastattelututkimuksin ja hypnoositutkimuksin. Todella nopeasti tulee kummassakin vastaan tapauksia, joissa ihminen kuvittelee olevansa vielä elossa olevan ihmisen inkarnaatio. Toinen tapaus, joka toistuu koko ajan, on se, että ihminen luulee olevansa jonkun kuuluisan tai puolikuuluisan henkilön inkarnaatio. Onko teillä tämän palstan hömppävariksilla tietoa, kuinka moni itse asiassa, samanaikaisesti, kuvittelee henkeen ja vereen olevansa Maria Antoinetten inkarnaatio? - nyt on järkeä
juttunne! kirjoitti:
Kun on avannut itsensä pimeyden henkivalloille, näennäistietoa kyllä tulee. Rahvas yleensä kuvittelee, että pahoihin henkiin on jotenkin vaikea saada yhteyttä. Päinvastoin. Ne hengethän tekevät kaikkensa, että yhteys syntyisi. Onneksi yhteyksiä ei ole yhtään enempää kuin on. Enkä aio neuvoa.
Entisiä elämiä on tutkittu. Sielunvaellus on uskonnoista helpoin todeta pötypuheeksi. Monet siihen uskovat, koska se täyttää mukavan sadun ehdot. Ja koko oppihan on keksittykin helposti uskottavaksi.
Jälleensyntymiä on tutkittu haastattelututkimuksin ja hypnoositutkimuksin. Todella nopeasti tulee kummassakin vastaan tapauksia, joissa ihminen kuvittelee olevansa vielä elossa olevan ihmisen inkarnaatio. Toinen tapaus, joka toistuu koko ajan, on se, että ihminen luulee olevansa jonkun kuuluisan tai puolikuuluisan henkilön inkarnaatio. Onko teillä tämän palstan hömppävariksilla tietoa, kuinka moni itse asiassa, samanaikaisesti, kuvittelee henkeen ja vereen olevansa Maria Antoinetten inkarnaatio?Nuorempana olin kanssa kiinnostunut jälleensyntymästä. Se meni ohi. Montakin syytä. Yks oli varmaan se kun tosiaan huomasin, että maailmalla on kaikkiaan useemman tuhannen entistä Hitleriä. Oivallusta ei voinu ohittaa kun yks hypnoositutkija, joka tonki jälleensyntymiä Suomessa, hypnotisoi tutun kaverin. Ja heips! Kukas sieltä kurkisti kukaan muu kuin A. Hitler taas.
--
Eli hellurei jälleensyntymisille. Täytyy olla aika hämähäkinpesä päässä, että uskoo. Tai sitten ei halua selvittää asiaa itelleen. - Mene halpaan
nyt on järkeä kirjoitti:
Nuorempana olin kanssa kiinnostunut jälleensyntymästä. Se meni ohi. Montakin syytä. Yks oli varmaan se kun tosiaan huomasin, että maailmalla on kaikkiaan useemman tuhannen entistä Hitleriä. Oivallusta ei voinu ohittaa kun yks hypnoositutkija, joka tonki jälleensyntymiä Suomessa, hypnotisoi tutun kaverin. Ja heips! Kukas sieltä kurkisti kukaan muu kuin A. Hitler taas.
--
Eli hellurei jälleensyntymisille. Täytyy olla aika hämähäkinpesä päässä, että uskoo. Tai sitten ei halua selvittää asiaa itelleen.Ne on Hitlerit olleet tarjouksessa siellä jälleensyntymäpuolella.
- Aritta
nyt on järkeä kirjoitti:
Nuorempana olin kanssa kiinnostunut jälleensyntymästä. Se meni ohi. Montakin syytä. Yks oli varmaan se kun tosiaan huomasin, että maailmalla on kaikkiaan useemman tuhannen entistä Hitleriä. Oivallusta ei voinu ohittaa kun yks hypnoositutkija, joka tonki jälleensyntymiä Suomessa, hypnotisoi tutun kaverin. Ja heips! Kukas sieltä kurkisti kukaan muu kuin A. Hitler taas.
--
Eli hellurei jälleensyntymisille. Täytyy olla aika hämähäkinpesä päässä, että uskoo. Tai sitten ei halua selvittää asiaa itelleen.Se meni ohi kun huomasin minkälaisia uskovaiset ovat ja minkälainen heidän jumalansa on. Vain soditaan, tapetaan, tuomitaan, rangaistaan ja pelätään.
- jj.j.j.j..j.j.j.
Aritta kirjoitti:
Se meni ohi kun huomasin minkälaisia uskovaiset ovat ja minkälainen heidän jumalansa on. Vain soditaan, tapetaan, tuomitaan, rangaistaan ja pelätään.
Sulla on jäänyt levy päälle. Neula vinossa?
Noin vuosi pari sitten kerroit kohdanneesi erään palstalaisen entisessä elämässä ja tämä palstalainen kertoi missä touhuissa hän silloin oli. Muistatko enää tätä? Tämä palstalainen on vielä tänä päivänä tällä palstalla joten aika helpon kysymyksen tein. Vai mitä? - leikataan pois
jj.j.j.j..j.j.j. kirjoitti:
Noin vuosi pari sitten kerroit kohdanneesi erään palstalaisen entisessä elämässä ja tämä palstalainen kertoi missä touhuissa hän silloin oli. Muistatko enää tätä? Tämä palstalainen on vielä tänä päivänä tällä palstalla joten aika helpon kysymyksen tein. Vai mitä?Tuo mummokerho yrittää selvästi ohittaa tuon hitlerongelman. Tekee varmaan kipeää. En osaa lakata ihmettelemästä, kuinka paljon ihminen hyväksyy valheita maailmankuvansa, että saisi pysytellä turvallisessa kalkitussa haudassaan.
- Aritta
jj.j.j.j..j.j.j. kirjoitti:
Noin vuosi pari sitten kerroit kohdanneesi erään palstalaisen entisessä elämässä ja tämä palstalainen kertoi missä touhuissa hän silloin oli. Muistatko enää tätä? Tämä palstalainen on vielä tänä päivänä tällä palstalla joten aika helpon kysymyksen tein. Vai mitä?on jäänyt levy päälle.
- Aritta
leikataan pois kirjoitti:
Tuo mummokerho yrittää selvästi ohittaa tuon hitlerongelman. Tekee varmaan kipeää. En osaa lakata ihmettelemästä, kuinka paljon ihminen hyväksyy valheita maailmankuvansa, että saisi pysytellä turvallisessa kalkitussa haudassaan.
eivät tarvitse olla prikulleen oikeita. He ehkä muistavat Hitleri-ajan ja luulevat olleensa Hitler.
Minä en muista olleeni Hitler enkä myöskään mikään muukaan julkinen tyyppi. Suurin osa entiselämämuistoista on vain tavallisina ihmisinä. - arjuuna
Aritta kirjoitti:
on jäänyt levy päälle.
Puhua entisistä elämistä, sillä on olemassa vain yksi kuolematon elämä, sen sijaan pitäisi puhua,
syitten ja seurausten kimpusta, eli peroonasta egosta sielusta, jotka ovat materiasta sytynyt, täten ole jumalallista alkuperää, niinkuin uskonnot väittää
Tuo kokonaisuus on syyn ja seurauksen lain alainen, ei ajaton kuolematon elämä, jolla ei ole syytä eikä aiheuttajaa
Tuo materiasta syntynyt kokonaisuus ei voi täyttyä yhden elämän aikana, vaan on välttämättömyyden pakosta jatkettava uudessa persoonassa, elämästä toiseen, niinkauan kuin syyt ovat täyttyneet
Jälleen syntymisestä on monenlaisia teorioita, eikä niihin saa sokeasti uskoa, sillä on jokasen henkilökohtaisesti oivallettava mä on totuus.
Esim. on ymmärrettävä, että mistä on tuo perimämme saanut alkunsa, ja miten se on joutunut
karman alaiseksi
Meillä on olemassa hyvän idea, ja pyrimme tekemään sen mukaisia tekoja, mutta emme tiedä kuin vasta noiden tekojen seurauksista onko se hyvä vain paha, ja kun tarkastelemme historiaa niin
noiden tekojen seuraukset ovat olleet enimmäkseen pahoja - Aritta
arjuuna kirjoitti:
Puhua entisistä elämistä, sillä on olemassa vain yksi kuolematon elämä, sen sijaan pitäisi puhua,
syitten ja seurausten kimpusta, eli peroonasta egosta sielusta, jotka ovat materiasta sytynyt, täten ole jumalallista alkuperää, niinkuin uskonnot väittää
Tuo kokonaisuus on syyn ja seurauksen lain alainen, ei ajaton kuolematon elämä, jolla ei ole syytä eikä aiheuttajaa
Tuo materiasta syntynyt kokonaisuus ei voi täyttyä yhden elämän aikana, vaan on välttämättömyyden pakosta jatkettava uudessa persoonassa, elämästä toiseen, niinkauan kuin syyt ovat täyttyneet
Jälleen syntymisestä on monenlaisia teorioita, eikä niihin saa sokeasti uskoa, sillä on jokasen henkilökohtaisesti oivallettava mä on totuus.
Esim. on ymmärrettävä, että mistä on tuo perimämme saanut alkunsa, ja miten se on joutunut
karman alaiseksi
Meillä on olemassa hyvän idea, ja pyrimme tekemään sen mukaisia tekoja, mutta emme tiedä kuin vasta noiden tekojen seurauksista onko se hyvä vain paha, ja kun tarkastelemme historiaa niin
noiden tekojen seuraukset ovat olleet enimmäkseen pahojase jakautuu eri "elämiin" esim maan päällä ja niitä kutsutaan entisiksi elämiksi. :-)
- Jalous Mallina
arjuuna kirjoitti:
karman alaiseksi
noiden tekojen seuraukset ovat olleet enimmäkseen pahojaPerustuu kokemukseen: Painajaiseni alkavat jo äidinkohdussa ja jatkuvat
aina 4 jään ikävuoteen asti. Näissä painajaisunissa näen aina itseni aikuisena
ja aivan erinäköisenä mitä olen nykyelämässä. Minulla ei ole mitään tietoa
mitään tietoa mistä olen tullut ja kuka minä olen ollut? Muistan ikuisesti tämän
teloitukseni mahtavan valtion ison kaupungin torilla heräsin aina tähän hetkeen,
kun miekan terä katkaisi kaulani. Teloittajana oli Turbaani päinen mies. Olisin
kovasti kiinnostunut tietämään tarkempia yksityiskohtia. Muistan jonkun
sanovan minun olevan Shahib. Todenäköisesti olin indiassa. Ihon värini oli
tumma kuten on Indialaisten väri. Tämä arvoitus on minulla selvitettävänä!! - jj.j..j.j.j.
Aritta kirjoitti:
on jäänyt levy päälle.
Kysymykseni jäi ilman vastausta. Arvasin sen.
- Aritta
jj.j..j.j.j. kirjoitti:
Kysymykseni jäi ilman vastausta. Arvasin sen.
Kyllä minä muistan kenen palstalaisen kanssa olen elänyt ainakin yhden entisen elämän. En vain tajua mitä sillä tiedolla teet.
- Aritta
Perustuu kokemukseen: Painajaiseni alkavat jo äidinkohdussa ja jatkuvat
mitään tietoa mistä olen tullut ja kuka minä olen ollut? Muistan ikuisesti tämän
teloitukseni mahtavan valtion ison kaupungin torilla heräsin aina tähän hetkeen,
tumma kuten on Indialaisten väri. Tämä arvoitus on minulla selvitettävänä!!jää usein mieleen niin monen elämän ajaksi kunnes muistaa koko jutun. Varmaankin. Se on sen verran traumaattinen.
- j.j..j.j.j.
Aritta kirjoitti:
Kyllä minä muistan kenen palstalaisen kanssa olen elänyt ainakin yhden entisen elämän. En vain tajua mitä sillä tiedolla teet.
Tyypillinen kiertelevä vastaus.
- Aritta
j.j..j.j.j. kirjoitti:
Tyypillinen kiertelevä vastaus.
olla omassa päässäsi. En minä tiedä mitä sinä tarkoitat.
Sinulla on kumma tapa syytellä ihmisiä koko ajan. Mistähän se johtuu? - j.j.j.j..j.j..j
Aritta kirjoitti:
olla omassa päässäsi. En minä tiedä mitä sinä tarkoitat.
Sinulla on kumma tapa syytellä ihmisiä koko ajan. Mistähän se johtuu?Et vastaa kun et muista mitä olet kertonut täällä julkisesti. Jälleensyntymisjutut saisivat kolauksen.
- Jalous Mallina !
j.j.j.j..j.j..j kirjoitti:
Et vastaa kun et muista mitä olet kertonut täällä julkisesti. Jälleensyntymisjutut saisivat kolauksen.
Esimerkiksi: Kuinka selittäisit jatkuvan tapahtuma ketjun, josta pikku
vauva ei ole millään muotoa tietoinen, vauva kokee jo kohdusta lähtien
entisen elämisensä tapahtumia. Hän ei osaa puhua hän ei voi kertoa
kenellekään, koska puhe taidon puuttuminen estää kaiken kerronnan,
Kun vauva on kasvanut yhdessä jatkuvan kokemus kuvan kanssa kerronta
ikään, Ei hän tällöinkään pysty kertomaan mitään koska hänen kokemansa
painajainen ei kuulu tämän maan kulttuurin piiriin. Hän ei tunne ketään
joka muistuttaisi hänen jatkuvasti näkemiään painajaisunia. Olisi todella
erikoista jos häneltä jäisi joku yö näkemättä itseään aikuisena ja huomata,
että hän on ihon väriltään tumma, kuitenkin jotain epätavallista tapahtuu
näet hän joutuu kokemaan oman teloituksensa jatkuvana näytöksenä joka
ikinen yö ja hän aina tämän panodraama painajaisen jälkeen parahtaa
kovaan itkuun. Tästä itkiästä sanovat vanhemmat, että tämä lapsi on paha
häirikkö.
Kaiken koettuani. Ehkä vielä löydän Psykiatri Hypnoitsia lääkärin, joka
voinee avata tämän kokemani painajaisen solmun auki. Näet tässä tulee
mennä aikaan ennen Pyövelin teloitusta. Olen katsonut YouTupesta Näitä
aukaistuja tarinoita joissa menneisyys on selvitetty täydelleen ??? !!!
voinee - Aritta
siirrymme eri ulottuvuuteen. Rajan taakse. Siellä opiskelemme ja työskentelemme kunnes taas inkarnoidumme maan päälle. Emme ole missään nirvanassa. Tietoisuus on meillä koko ajan. Mutta meidän ei ole tarkoitus muistaa koska silloin emme halua olla sekuntiakaan täällä materiassa.
Kuitenkin voimme saada esim uniimme flashejä tuonpuoleisesta tai entisistä elämistä. Myös hypnoosin avulla muistamme. - Aritta
j.j.j.j..j.j..j kirjoitti:
Et vastaa kun et muista mitä olet kertonut täällä julkisesti. Jälleensyntymisjutut saisivat kolauksen.
minä voisin muistaa kaikki mitä olen täällä kirjoittanut. En usko kuitenkaan että kirjoitukseni kolauttavat ketään tai mitään. Korkeintaan sinun itsetuntoasi.
- j.j.j..j.j.j.j.
Aritta kirjoitti:
minä voisin muistaa kaikki mitä olen täällä kirjoittanut. En usko kuitenkaan että kirjoitukseni kolauttavat ketään tai mitään. Korkeintaan sinun itsetuntoasi.
Siinäpä se nimenomaan onkin, et voi muistaa kaikkea jonka olet tänne kirjoittanut mutta hyvänen aika kai sinun pitäisi muistaa edellinen elämäsi josta olet kertonut täällä ja joka on vieläpä suhteellisen lähimenneisyydestä eli ei tuhansien vuosien takaa. Ettei vaan ollut mielikuvituksen tulosta?
- Aritta
j.j.j..j.j.j.j. kirjoitti:
Siinäpä se nimenomaan onkin, et voi muistaa kaikkea jonka olet tänne kirjoittanut mutta hyvänen aika kai sinun pitäisi muistaa edellinen elämäsi josta olet kertonut täällä ja joka on vieläpä suhteellisen lähimenneisyydestä eli ei tuhansien vuosien takaa. Ettei vaan ollut mielikuvituksen tulosta?
flashejä entisistä elämistä, moniakin. Jopa tuhansien vuosien takaa. Minkä niistä olen kertonut täällä?
- j.j.j..j.j.j
Jalous Mallina ! kirjoitti:
Esimerkiksi: Kuinka selittäisit jatkuvan tapahtuma ketjun, josta pikku
vauva ei ole millään muotoa tietoinen, vauva kokee jo kohdusta lähtien
entisen elämisensä tapahtumia. Hän ei osaa puhua hän ei voi kertoa
kenellekään, koska puhe taidon puuttuminen estää kaiken kerronnan,
Kun vauva on kasvanut yhdessä jatkuvan kokemus kuvan kanssa kerronta
ikään, Ei hän tällöinkään pysty kertomaan mitään koska hänen kokemansa
painajainen ei kuulu tämän maan kulttuurin piiriin. Hän ei tunne ketään
joka muistuttaisi hänen jatkuvasti näkemiään painajaisunia. Olisi todella
erikoista jos häneltä jäisi joku yö näkemättä itseään aikuisena ja huomata,
että hän on ihon väriltään tumma, kuitenkin jotain epätavallista tapahtuu
näet hän joutuu kokemaan oman teloituksensa jatkuvana näytöksenä joka
ikinen yö ja hän aina tämän panodraama painajaisen jälkeen parahtaa
kovaan itkuun. Tästä itkiästä sanovat vanhemmat, että tämä lapsi on paha
häirikkö.
Kaiken koettuani. Ehkä vielä löydän Psykiatri Hypnoitsia lääkärin, joka
aukaistuja tarinoita joissa menneisyys on selvitetty täydelleen ??? !!!
voineeTuntuu todella oudolta että kohdussa oleva vauva kokee ed. elämän tapahtumia. En uskoisi sitäkään että kohdussa oleva vauva muistaisi niitä saati että kokisi niitä. Ihmisen mielikuvitus on valtava voima niinkuin tällä palstalla hyvin usein sen näemme. Kaiken lisäksi on vielä näitä hyväksikäyttäjiä jotka ruokkivat mielikuvitusnmaailmassa elävää ihmistä syöttämällä heille meedio sun muuta astraalijuttua, taajuuksia ja värähtelyjä, tasoja ja kuolleita henkiä. Soppa onkin sitten valmis kun vielä itse hämmentää soppaa jossa itse pyörii. Sieltä vaan käsivarsi pinnalle, kauhasta kiinni ja sekoittamaan.
- Aritta
j.j.j..j.j.j kirjoitti:
Tuntuu todella oudolta että kohdussa oleva vauva kokee ed. elämän tapahtumia. En uskoisi sitäkään että kohdussa oleva vauva muistaisi niitä saati että kokisi niitä. Ihmisen mielikuvitus on valtava voima niinkuin tällä palstalla hyvin usein sen näemme. Kaiken lisäksi on vielä näitä hyväksikäyttäjiä jotka ruokkivat mielikuvitusnmaailmassa elävää ihmistä syöttämällä heille meedio sun muuta astraalijuttua, taajuuksia ja värähtelyjä, tasoja ja kuolleita henkiä. Soppa onkin sitten valmis kun vielä itse hämmentää soppaa jossa itse pyörii. Sieltä vaan käsivarsi pinnalle, kauhasta kiinni ja sekoittamaan.
tällä karmanpolulla on näköjään vasta ihan alullaan.
- j.j.j..j.j.j.j.
Aritta kirjoitti:
flashejä entisistä elämistä, moniakin. Jopa tuhansien vuosien takaa. Minkä niistä olen kertonut täällä?
Sen jota olet mielestäsi elänyt ja aikavälinkin jo sanoin ja kerroin että eräs toinen palstalainen eli silloin kanssa ja tunsitte toisenne. Todella helppoa nyt sinun tietää mikä elämä on kyseessä, eihän niitä voi olla monia päällekkäin? Eihän?
- j.j.j.j..j.j
Aritta kirjoitti:
Oikeastaan sitä ei ole ollenkaan. Edes varpaani kynsi ei ole sille polulle osunut. Edes varjoni ei ole langennut sen polun alkuun.
Niinkuin huomasit niin kyse oli pelkästä lääketieteestä ja siitä kuinka joillakin ihmisillä mielikuvitus ottaa ylivallan. - Aritta
j.j.j..j.j.j.j. kirjoitti:
Sen jota olet mielestäsi elänyt ja aikavälinkin jo sanoin ja kerroin että eräs toinen palstalainen eli silloin kanssa ja tunsitte toisenne. Todella helppoa nyt sinun tietää mikä elämä on kyseessä, eihän niitä voi olla monia päällekkäin? Eihän?
elämän erään palstalaisen kanssa täällä ja se ei tapahtunut tuhansia vuosia sitten. Jos et halua kertoa paremmin niin ole sitten kertomatta.
- Aritta
j.j.j.j..j.j kirjoitti:
Oikeastaan sitä ei ole ollenkaan. Edes varpaani kynsi ei ole sille polulle osunut. Edes varjoni ei ole langennut sen polun alkuun.
Niinkuin huomasit niin kyse oli pelkästä lääketieteestä ja siitä kuinka joillakin ihmisillä mielikuvitus ottaa ylivallan.En huomannut. :-)
- j.j.j.j.j.j.
Aritta kirjoitti:
elämän erään palstalaisen kanssa täällä ja se ei tapahtunut tuhansia vuosia sitten. Jos et halua kertoa paremmin niin ole sitten kertomatta.
Kun et muista mitä olet kerroskellut. Ajankohdaksi annoin reippaasti alle tuhat vuotta sitten. Ja vieläpä niinkin hyvän vinkin kuin että eräs palstalainen joka tänne kirjoittaa oli kaverisi siellä edellisessä elämässä.
Eiköhän tämä vaan todista sitä että kun keksii juttuja niin niitä ei välttämättä muista vuoden kahden päästä. Silloin sinä keksit sen jutun etkä oikeasti ole elänyt aikaisemmin ja sen takia et muista.
Jos minä nyt kirjoitan tähän että omenat syö hevosia ja parin vuoden päästä kysyt minulta olenko vielä sitä mieltä että omenat syö hevosia niin en tiedä kyllä mistä puhut ja se johtuu siitä että ihan vaan keksin tuon lauseen. Jos olisin ihan oikeasti nähnyt omenoiden syövän hevosia niin ihan varmasti muistaisin sen lopun ikäni. Sinäkin vain keksit tuon edellisen elämäsi eikä sitä ole oikeasti tapahtunut. - meidät kaikki
leikataan pois kirjoitti:
Tuo mummokerho yrittää selvästi ohittaa tuon hitlerongelman. Tekee varmaan kipeää. En osaa lakata ihmettelemästä, kuinka paljon ihminen hyväksyy valheita maailmankuvansa, että saisi pysytellä turvallisessa kalkitussa haudassaan.
Jos lapsuuden kokemusympäristönä ovat vanhat lumput, hiiret jätöksineen ja kissanpissan tuoksu, niin voi olla, että siinä humuksessa jälleensyntymisoppikin kauniine valheineen saa hyvän kasvualustan.
Kukaan sellainen, joka on kykenevä erittelemään tosiasioita, ei jälleensyntymishömpötyksiin retkahda.
Tuo Hitlerjuttu oli mainio esimerkki. Ei ole ainoa laatuaan, mutta asiantuntijoille se tunnetuin. Täysin ohittamaton juttu sinänsä. Jos haluaa elää totuudessa, meinaan... - Aritta
meidät kaikki kirjoitti:
Jos lapsuuden kokemusympäristönä ovat vanhat lumput, hiiret jätöksineen ja kissanpissan tuoksu, niin voi olla, että siinä humuksessa jälleensyntymisoppikin kauniine valheineen saa hyvän kasvualustan.
Kukaan sellainen, joka on kykenevä erittelemään tosiasioita, ei jälleensyntymishömpötyksiin retkahda.
Tuo Hitlerjuttu oli mainio esimerkki. Ei ole ainoa laatuaan, mutta asiantuntijoille se tunnetuin. Täysin ohittamaton juttu sinänsä. Jos haluaa elää totuudessa, meinaan...Mikä on totuus?
- Aritta
j.j.j.j.j.j. kirjoitti:
Kun et muista mitä olet kerroskellut. Ajankohdaksi annoin reippaasti alle tuhat vuotta sitten. Ja vieläpä niinkin hyvän vinkin kuin että eräs palstalainen joka tänne kirjoittaa oli kaverisi siellä edellisessä elämässä.
Eiköhän tämä vaan todista sitä että kun keksii juttuja niin niitä ei välttämättä muista vuoden kahden päästä. Silloin sinä keksit sen jutun etkä oikeasti ole elänyt aikaisemmin ja sen takia et muista.
Jos minä nyt kirjoitan tähän että omenat syö hevosia ja parin vuoden päästä kysyt minulta olenko vielä sitä mieltä että omenat syö hevosia niin en tiedä kyllä mistä puhut ja se johtuu siitä että ihan vaan keksin tuon lauseen. Jos olisin ihan oikeasti nähnyt omenoiden syövän hevosia niin ihan varmasti muistaisin sen lopun ikäni. Sinäkin vain keksit tuon edellisen elämäsi eikä sitä ole oikeasti tapahtunut.Muistan sen. Amerikasta. Mitä ihmeellistä siinä on kun niin hiillyt?
j.j.j.j.j.j. kirjoitti:
Jos minä nyt kirjoitan tähän että omenat syö hevosia ja parin vuoden päästä kysyt minulta olenko vielä sitä mieltä että omenat syö hevosia niin en tiedä kyllä mistä puhut ja se johtuu siitä että ihan vaan keksin tuon lauseen. Jos olisin ihan oikeasti nähnyt omenoiden syövän hevosia niin ihan varmasti muistaisin sen lopun ikäni. Sinäkin vain keksit tuon edellisen elämäsi eikä sitä ole oikeasti tapahtunut.Jälleensyntymäoppi kuului kirkon opetuksiin satoja vuosia. Kun se maallistuneiden piispojen toimesta kiellettiin syntyi pohja täydelliselle mielivallalle.
Jeesuskaan ei kieltänyt karmaa eikä jälleensyntymistä.
Jumala palauttaa asiansa huonosti hoitaneen ihmisen takaisin maanpäälle.- j.j.j.j.j.j.j.
MarkkuP kirjoitti:
Jälleensyntymäoppi kuului kirkon opetuksiin satoja vuosia. Kun se maallistuneiden piispojen toimesta kiellettiin syntyi pohja täydelliselle mielivallalle.
Jeesuskaan ei kieltänyt karmaa eikä jälleensyntymistä.
Jumala palauttaa asiansa huonosti hoitaneen ihmisen takaisin maanpäälle.Perustele väitteesi:
- "Jeesuskaan ei kieltänyt karmaa eikä jälleensyntymistä."
- "Jumala palauttaa asiansa huonosti hoitaneen ihmisen takaisin maanpäälle. "
Tuo jälleensyntymäopin kuuluminen kirkon opetukseen on puitu ajat sitten läpikotaisin ja silti ihmiset jaksavat sitä valetta toitottaa. - j.j.j.j.j.j.j.
Aritta kirjoitti:
Muistan sen. Amerikasta. Mitä ihmeellistä siinä on kun niin hiillyt?
Sorry, väärä vastaus. Tai ei ainakaan se vastaus siihen väittämääsi elämään josta silloin kirjoitit. Mannerkin meni ihan pieleen. Jos vain nyt myöntäisit että olet keksinyt koko tarinan niin olisi sullakin helpompaa.
- Jalous Mallina !
j.j.j..j.j.j kirjoitti:
Tuntuu todella oudolta että kohdussa oleva vauva kokee ed. elämän tapahtumia. En uskoisi sitäkään että kohdussa oleva vauva muistaisi niitä saati että kokisi niitä. Ihmisen mielikuvitus on valtava voima niinkuin tällä palstalla hyvin usein sen näemme. Kaiken lisäksi on vielä näitä hyväksikäyttäjiä jotka ruokkivat mielikuvitusnmaailmassa elävää ihmistä syöttämällä heille meedio sun muuta astraalijuttua, taajuuksia ja värähtelyjä, tasoja ja kuolleita henkiä. Soppa onkin sitten valmis kun vielä itse hämmentää soppaa jossa itse pyörii. Sieltä vaan käsivarsi pinnalle, kauhasta kiinni ja sekoittamaan.
Kysymys: Mistä ihmeestä maailmaan syntyvä vauva omaa tällaisen
muistikuvan, joka alkaa jo ennen maailmaan tuloaan. Minä en
pysty ratkaisemaan tällaista karmeaa painajaista. Yleensä Vauvat
ovat vasta alkukehitys asteella ilman mitään tietoa, joten tällaisten
tietojen ymmärtäminen on vielä täysi mahdottomuus. Tämä alue on
meille tavallisille ihmisille käsittämätön ilmiö. Kuka antaa tämän
ilmiön vauvan jatkuvaan painajais sarjaan. Tällaiseen ilmiöön löytyy
ratkaisu oikealla tavalla etsiessä ???!!! - Aritta
j.j.j.j.j.j.j. kirjoitti:
Sorry, väärä vastaus. Tai ei ainakaan se vastaus siihen väittämääsi elämään josta silloin kirjoitit. Mannerkin meni ihan pieleen. Jos vain nyt myöntäisit että olet keksinyt koko tarinan niin olisi sullakin helpompaa.
tarinoita niin kuin sinulla on tapanasi. Ja vaikeaahan minulla taas ei olekaan. Jos et halua kertoa suoraan vaan kieroilla ja väännellä (oi, mistähän tuo tulikaan alunperin?) niin siitä vaan.
- j.j.j.j..j.j.
Aritta kirjoitti:
tarinoita niin kuin sinulla on tapanasi. Ja vaikeaahan minulla taas ei olekaan. Jos et halua kertoa suoraan vaan kieroilla ja väännellä (oi, mistähän tuo tulikaan alunperin?) niin siitä vaan.
Tapasi mukaan en kieroile ja vääntele vaan odottelen vain vastaustasi. Et vaan enää muista mitä tarinoita olet kerroskellut.
- Aritta
j.j.j.j..j.j. kirjoitti:
Tapasi mukaan en kieroile ja vääntele vaan odottelen vain vastaustasi. Et vaan enää muista mitä tarinoita olet kerroskellut.
Ja mieti taas kerran miten kirjoitat. Luulen että joudut helvettiin kuoltuasi. :-)
- wanha walhe
Perustele väitteesi:
Tuo jälleensyntymäopin kuuluminen kirkon opetukseen on puitu ajat sitten läpikotaisin ja silti ihmiset jaksavat sitä valetta toitottaa.Totta. Jälleensyntymisopin puoltajat perustavat väitteensä (että kristinuskosta olisi jälleensyntymisoppi poistettu) yleensä muutamaan erittäin hankalaan ja monitulkintaiseen Raamatun kohtaan. Ne kohdat on useasti tutkittu ja todettu, että alkukielen ilmausten perusteella on vaikea ymmärtää, että niissä puhuttaisiin jälleensyntymisestä. Ko. kohtien toisinnot eri tekstiversioissa eivät nekään tue vähääkään jälleensyntymisväitteitä.
Vakaa opillinen perinne juutalaisuudesta kristinuskoon ei liioin salli sekaan mitään jälleensyntymisoppeja. Jos sellainen oppi olisi ollut edes puheissa, sen aiheuttama oppiriita täyttäisi kaikki ne opilliset kinastelut, joissa nyt puhutaan paljon pienemmän kiinnostavuusluokan asioista. Esim. kina monofysiittien ja duofysiittien välillä oli kiivas ja pitkäaikainen. Siitä voidaan päätellä, kuinka paljon aineistoa hyvästä kiistanaiheesta syntyy. Jälleensyntymisopista käytyä kiistaa ei näytä olleen, koska historiasta ei löydy jälkeäkään sen aiheuttamasta INFERNAALISESTA riidasta. Eli ei riitaa, kun ei ollut aihetta. Kun ei ollut keskustelua. Oli ainoastaan tämä meidän päiviemme valhe. - Aritta
wanha walhe kirjoitti:
Totta. Jälleensyntymisopin puoltajat perustavat väitteensä (että kristinuskosta olisi jälleensyntymisoppi poistettu) yleensä muutamaan erittäin hankalaan ja monitulkintaiseen Raamatun kohtaan. Ne kohdat on useasti tutkittu ja todettu, että alkukielen ilmausten perusteella on vaikea ymmärtää, että niissä puhuttaisiin jälleensyntymisestä. Ko. kohtien toisinnot eri tekstiversioissa eivät nekään tue vähääkään jälleensyntymisväitteitä.
Vakaa opillinen perinne juutalaisuudesta kristinuskoon ei liioin salli sekaan mitään jälleensyntymisoppeja. Jos sellainen oppi olisi ollut edes puheissa, sen aiheuttama oppiriita täyttäisi kaikki ne opilliset kinastelut, joissa nyt puhutaan paljon pienemmän kiinnostavuusluokan asioista. Esim. kina monofysiittien ja duofysiittien välillä oli kiivas ja pitkäaikainen. Siitä voidaan päätellä, kuinka paljon aineistoa hyvästä kiistanaiheesta syntyy. Jälleensyntymisopista käytyä kiistaa ei näytä olleen, koska historiasta ei löydy jälkeäkään sen aiheuttamasta INFERNAALISESTA riidasta. Eli ei riitaa, kun ei ollut aihetta. Kun ei ollut keskustelua. Oli ainoastaan tämä meidän päiviemme valhe.kristinuskovien tulkinta raamatusta. Että Jeesuksen kautta vasta saa ikuisen elämän.
Sorry, mutta jälleensyntyminen on tosiasia vaikka se hieman sieppaakin uskovaisia kun he eivät olekaan mikään Jahven valittu kansa.
Jumalalla kun ei ole mitään valittuja. - arjuuna
Perustele väitteesi:
Tuo jälleensyntymäopin kuuluminen kirkon opetukseen on puitu ajat sitten läpikotaisin ja silti ihmiset jaksavat sitä valetta toitottaa.Jälleensyntymisoppi poistettiin kritinuskosta, koska se saattaisi tehdä koko opin kyseenalaiseksi, koska lunastusoppi joka siihen uskoo on varmin tae jälleensyntymisestä, koska taivas luvataan vasta kuoleman jälkeen, jolloin on varmaa, että sielu menee jälleensyntymien kiertoon.
Jos sielu ymmärtää itsensä niin se yhtyy kaiken lähteeseen jo täällä ollessa,
niin, se on menetys sielun ikuistajalle kristinusklle,ja se meritsee myös kärsimyksen päättymistä,sillä uskonto elää ihmisen kärsimyksestä, väkivallasta ja tuskasta
Eikä ole sillä merkitystä onko uskovainen vain ateisti koska heodän psykologinen perimänsä on sama - itsenne onneen
arjuuna kirjoitti:
Jälleensyntymisoppi poistettiin kritinuskosta, koska se saattaisi tehdä koko opin kyseenalaiseksi, koska lunastusoppi joka siihen uskoo on varmin tae jälleensyntymisestä, koska taivas luvataan vasta kuoleman jälkeen, jolloin on varmaa, että sielu menee jälleensyntymien kiertoon.
niin, se on menetys sielun ikuistajalle kristinusklle,ja se meritsee myös kärsimyksen päättymistä,sillä uskonto elää ihmisen kärsimyksestä, väkivallasta ja tuskasta
Eikä ole sillä merkitystä onko uskovainen vain ateisti koska heodän psykologinen perimänsä on samaSynkkää ureaa kaikki. Jos jälleensyntymisoppi olisi poistettu, sehän olisi ollut se uskonto, eli uskonto olisi lakkauttanut itsensä. Mutta kuten edellä osuvasti todettiin, valheen jäljet ovat lyhyet. Kaikenmaailman kissanraaputtajat eivät pääse tosiasioiden yli. Kristinuskon alkuajoilta on uskomaton määrä dokumentteja. Niin paljon, että mikään sensuuri ei ole voinut niihin kaikkiin yltää. Ja uusia dokumentteja löytyy koko ajan. Ja kissanraaputtajilta puuttuu sekin tieto, että kristikunta oli jo alussa jakautunut useaan koulukuntaan. Jos yksi koulukunta olisi muuttanut oppia miltään osin, niin voi sitä meteliä muissa koulukunnissa. Ei meteliä!? Ei muutoksia. Siinä se. Ei tarvitse kehittää selityksiä, jotka olisivat täynnä sisäisiä jännityksiä, täynnä valheen löyhkää.
Jatkakaa kissanraaputtamista, mutta totuus ei sillä muutu! - Aritta
itsenne onneen kirjoitti:
Synkkää ureaa kaikki. Jos jälleensyntymisoppi olisi poistettu, sehän olisi ollut se uskonto, eli uskonto olisi lakkauttanut itsensä. Mutta kuten edellä osuvasti todettiin, valheen jäljet ovat lyhyet. Kaikenmaailman kissanraaputtajat eivät pääse tosiasioiden yli. Kristinuskon alkuajoilta on uskomaton määrä dokumentteja. Niin paljon, että mikään sensuuri ei ole voinut niihin kaikkiin yltää. Ja uusia dokumentteja löytyy koko ajan. Ja kissanraaputtajilta puuttuu sekin tieto, että kristikunta oli jo alussa jakautunut useaan koulukuntaan. Jos yksi koulukunta olisi muuttanut oppia miltään osin, niin voi sitä meteliä muissa koulukunnissa. Ei meteliä!? Ei muutoksia. Siinä se. Ei tarvitse kehittää selityksiä, jotka olisivat täynnä sisäisiä jännityksiä, täynnä valheen löyhkää.
Jatkakaa kissanraaputtamista, mutta totuus ei sillä muutu!on kuitenkin Vatikaanin piilossa. Miksikähän?
- ördfsgäf..
arjuuna kirjoitti:
Jälleensyntymisoppi poistettiin kritinuskosta, koska se saattaisi tehdä koko opin kyseenalaiseksi, koska lunastusoppi joka siihen uskoo on varmin tae jälleensyntymisestä, koska taivas luvataan vasta kuoleman jälkeen, jolloin on varmaa, että sielu menee jälleensyntymien kiertoon.
Eikä ole sillä merkitystä onko uskovainen vain ateisti koska heodän psykologinen perimänsä on sama>>Jälleensyntymisoppi poistettiin kritinuskosta, koska se saattaisi tehdä koko opin kyseenalaiseksi, koska lunastusoppi joka siihen uskoo on varmin tae jälleensyntymisestä, koska taivas luvataan vasta kuoleman jälkeen, jolloin on varmaa, että sielu menee jälleensyntymien kiertoon. >Jos sielu ymmärtää itsensä niin se yhtyy kaiken lähteeseen jo täällä ollessa, niin, se on menetys sielun ikuistajalle kristinusklle,ja se meritsee myös kärsimyksen päättymistä,>uskonto elää ihmisen kärsimyksestä, väkivallasta ja tuskasta
- jj..j..j..j.j.
Aritta kirjoitti:
Ja mieti taas kerran miten kirjoitat. Luulen että joudut helvettiin kuoltuasi. :-)
Taas puhuit itsesi pussiin. Ethän sinä usko helvettiin ja miksi sinun mukaasi kukaan voisi joutua helvettiin kun kerran sanot että pahaa ei ole. Ympäri ämpäri pyöreitä puhut. Et voi muistaa väitettäsi edellisestä elämästä kun sinulla ei niitä ole ollut yhtäkään. Eipä tässä tarvi odotella vastaustasi sen kummemmin kun kerran tyhjästä on paha nyhjästä. Nigerialaiskirjeitten sisältökin on paljon uskottavampaa kuin jälleensyntymisoppi. Ihmettelen vaan miten aikuinen ihminen jaksaa hämätä itseään ja muita hulluutuksilla.
- j.j..j.j..j.j
Kysymys: Mistä ihmeestä maailmaan syntyvä vauva omaa tällaisen
muistikuvan, joka alkaa jo ennen maailmaan tuloaan. Minä en
pysty ratkaisemaan tällaista karmeaa painajaista. Yleensä Vauvat
ovat vasta alkukehitys asteella ilman mitään tietoa, joten tällaisten
tietojen ymmärtäminen on vielä täysi mahdottomuus. Tämä alue on
meille tavallisille ihmisille käsittämätön ilmiö. Kuka antaa tämän
ilmiön vauvan jatkuvaan painajais sarjaan. Tällaiseen ilmiöön löytyy
ratkaisu oikealla tavalla etsiessä ???!!!Yritin kertoa ed. vastauksessani että kysymyksessä on tämän mainitun henkilön nimeltään "vauva" mielenhäiriö. Mielenterveydellistä hoitoa vaativa tapaus. Oliko tarpeeksi järkevä vastaus? En viitsi valehdella että tämä "vauva" saa backflasheja edellisistä elämistään. Minusta ei ole sellaiseen valehteluun joten kerroin vain totuuden.
- Aritta
j.j..j.j..j.j kirjoitti:
Yritin kertoa ed. vastauksessani että kysymyksessä on tämän mainitun henkilön nimeltään "vauva" mielenhäiriö. Mielenterveydellistä hoitoa vaativa tapaus. Oliko tarpeeksi järkevä vastaus? En viitsi valehdella että tämä "vauva" saa backflasheja edellisistä elämistään. Minusta ei ole sellaiseen valehteluun joten kerroin vain totuuden.
sitten muita aiheita joista valehdella, helvettiin joutumista ja sellaista.
Tyypillistä uskovaisilta haukkua muita valehtelijoiksi. - Aritta
jj..j..j..j.j. kirjoitti:
Taas puhuit itsesi pussiin. Ethän sinä usko helvettiin ja miksi sinun mukaasi kukaan voisi joutua helvettiin kun kerran sanot että pahaa ei ole. Ympäri ämpäri pyöreitä puhut. Et voi muistaa väitettäsi edellisestä elämästä kun sinulla ei niitä ole ollut yhtäkään. Eipä tässä tarvi odotella vastaustasi sen kummemmin kun kerran tyhjästä on paha nyhjästä. Nigerialaiskirjeitten sisältökin on paljon uskottavampaa kuin jälleensyntymisoppi. Ihmettelen vaan miten aikuinen ihminen jaksaa hämätä itseään ja muita hulluutuksilla.
Usko sinä siihen helvettiin. Voit kyllä nähdäkin sen kuoltuasi koska luomme sen mihin fokusoimme ja tuolla puolen ajatuksemme luovat samalla sekunnilla.
Mutta ihmettelen minäkin miten ihminen menee niin helppoon kuin mihin uskovaiset ovat menneet. Tai miksi ihmettelisin, onhan ihmisiä huiputettu niin reilusti jo iät ajat että tuo usko on mennyt veriin. Hankala siitä on päästä eroon. Mutta kyllä se onnistuu. Tiedän omasta kokemuksesta. Kun alkaa käyttää omaa järkeään niin kaikki selviää.
Luulen että olet keksinyt omasta päästäsi tuon minun entiselämäjutun. Tai sitten sekoitat minut johonkin toiseen. Tai sitten olen tosiaan unohtanut mitä olen kirjoittanut ja ihmettelen tosiaankin sinun muistiasi. Muistuttaa erään toisen palstalaisen muistia. Ettette vain olisi yksi ja sama, sama ivallinen sävy kummallakin kuitenkin ja ihmisten pilkkaaminen suurimpana huvina. - tun mukaan
ördfsgäf.. kirjoitti:
>>Jälleensyntymisoppi poistettiin kritinuskosta, koska se saattaisi tehdä koko opin kyseenalaiseksi, koska lunastusoppi joka siihen uskoo on varmin tae jälleensyntymisestä, koska taivas luvataan vasta kuoleman jälkeen, jolloin on varmaa, että sielu menee jälleensyntymien kiertoon. >Jos sielu ymmärtää itsensä niin se yhtyy kaiken lähteeseen jo täällä ollessa, niin, se on menetys sielun ikuistajalle kristinusklle,ja se meritsee myös kärsimyksen päättymistä,>uskonto elää ihmisen kärsimyksestä, väkivallasta ja tuskasta
"Ei jokainen pelastu, joka sanoo Herra, Herra, vaan se, joka tekee Taivallisen Isän tahdon."
Vapaa lainaus.
Kristinuskoa on Jumalan tahdon toteuttaminen. Jos joku tekee vääryyttä mukamas kristittynä, se ei muuta sitä tosiasiaa, että kristinuskoa on vain Jumalan tahdon mukainen kristinusko. Esim. jos joku lähtee ristiretkille muka kristittynä, vastatkoon touhuistaan itse. Kristinusko ei sisällä mitään miekkalähetystä tai pakottamista. Jos joku tekee rikoksen, vaikkakin "kristittynä", rikos ei silti ole kristinuskoa (vaan kristinuskon puutetta).
Raamatun mukaan riivaajatkin tietävät Jumalan olemassaolon. Tietäminen ei pelasta niitäkään. Suhde Jumalaan ratkaisee, pelastuuko ihminen. Suhde Jumalaan on syytä pitää Jumalan tahdon mukaisena. Jumalan tahto löytyy Raamatusta! - jj.j..j.j.
Aritta kirjoitti:
Usko sinä siihen helvettiin. Voit kyllä nähdäkin sen kuoltuasi koska luomme sen mihin fokusoimme ja tuolla puolen ajatuksemme luovat samalla sekunnilla.
Mutta ihmettelen minäkin miten ihminen menee niin helppoon kuin mihin uskovaiset ovat menneet. Tai miksi ihmettelisin, onhan ihmisiä huiputettu niin reilusti jo iät ajat että tuo usko on mennyt veriin. Hankala siitä on päästä eroon. Mutta kyllä se onnistuu. Tiedän omasta kokemuksesta. Kun alkaa käyttää omaa järkeään niin kaikki selviää.
Luulen että olet keksinyt omasta päästäsi tuon minun entiselämäjutun. Tai sitten sekoitat minut johonkin toiseen. Tai sitten olen tosiaan unohtanut mitä olen kirjoittanut ja ihmettelen tosiaankin sinun muistiasi. Muistuttaa erään toisen palstalaisen muistia. Ettette vain olisi yksi ja sama, sama ivallinen sävy kummallakin kuitenkin ja ihmisten pilkkaaminen suurimpana huvina.Luulet että olen keksinyt tuon sinun oman sepityksesi???? Heh heh (
- j.j.j.j.j.j.
Aritta kirjoitti:
sitten muita aiheita joista valehdella, helvettiin joutumista ja sellaista.
Tyypillistä uskovaisilta haukkua muita valehtelijoiksi.Eikö kantti enää kestänyt kun piti taas lähteä yleistämään uskovia haukkujiksi? Jos kritisoi niinkin älytöntä juttua kuin jälleensyntymäoppi niin sitten saa vihat päälle. Ei muuta kuin että koitappa kehittyä, aikaa ei varmaan sullakaan ole kovin montaa vuosikymmentä jäljellä. Tsau!
- Jalous Mallina !
j.j..j.j..j.j kirjoitti:
Yritin kertoa ed. vastauksessani että kysymyksessä on tämän mainitun henkilön nimeltään "vauva" mielenhäiriö. Mielenterveydellistä hoitoa vaativa tapaus. Oliko tarpeeksi järkevä vastaus? En viitsi valehdella että tämä "vauva" saa backflasheja edellisistä elämistään. Minusta ei ole sellaiseen valehteluun joten kerroin vain totuuden.
sanaa: Näet kertomus on noin 80 vuotta sitten nähtyja koettu
nykyisyys on pois tästä todellisesta tarinasta. Minä vain ihmettelen
mikä on ollut tämä voima noin 80 vuotta taakse päin, joka on
tällaisen Panodraaman saanut aikaan vauvaiällä. Yritän vain olla
etsivänä paljastaakseni tämän vauvana kokemani Panodraaman
salaisuuden. Koeta olla sotkematta nykyisyyttä ja menneisyyttä
sekaisin. Koko ajan on ollut puhe meneeisyydestä, jolla ei ole
mitään tekoa nykyisyyden kanssa!!! - Aritta
jj.j..j.j. kirjoitti:
Luulet että olen keksinyt tuon sinun oman sepityksesi???? Heh heh (
mitä elämää? Mitä kaikista niistä joista minulla on muistoja? Et pystynyt vastaamaan koska keksit koko jutun. Koska olet sellainen kieroilija ja valehtelija ja ihmisten pilkkaaja.
En minä viis veisaa jos et usko jälleensyntymiseen. Se on sellainen juttu jonka tulee itse kokemaan aikanaan.
Ja ne hurjat jutut? Missä? Ei minulla ainakaan ole sellaisia. - Jalous Mallina !
jj..j..j..j.j. kirjoitti:
Usko satuun Kreikkalaisesta muinaistaruston Helvetistä.
Tämä kuviteltu Helvetti on iskoistettu uskojansa aivoihin.
Onhan maailma täynnä näitä aivoihinsa iskostamia Helvetti-
läisiä. Eihän Helvettiin uskovilla ainakaan järki kovinkaan
paljoa päätä pakota. Onhan siinä uskomista, että kuoltuaan
uskova haluaa kärvennettäväksi tuliseen pätsiin !!! - Aritta
j.j.j.j.j.j. kirjoitti:
Eikö kantti enää kestänyt kun piti taas lähteä yleistämään uskovia haukkujiksi? Jos kritisoi niinkin älytöntä juttua kuin jälleensyntymäoppi niin sitten saa vihat päälle. Ei muuta kuin että koitappa kehittyä, aikaa ei varmaan sullakaan ole kovin montaa vuosikymmentä jäljellä. Tsau!
siitä että et usko jälleensyntymiseen. Se on yks hailee minulle uskotko vai et. Se miksi suutun sinulle on se että olet täällä pilkkaamassa muita. Haukut milloin miksikin ja ivailet. Olet siis aika ilkeä ihminen. Tai sinusta saa sen vaikutelman. Uskoisin kuitenkin että et ole vielä ihan aikuinen mieleltäsi. Koska jos ei ole paljon annettu ei voi paljon vaatia.
- Aritta
mitään tekoa nykyisyyden kanssa!!!Se on nähty.
- Aritta
Usko satuun Kreikkalaisesta muinaistaruston Helvetistä.
Tämä kuviteltu Helvetti on iskoistettu uskojansa aivoihin.
Onhan maailma täynnä näitä aivoihinsa iskostamia Helvetti-
läisiä. Eihän Helvettiin uskovilla ainakaan järki kovinkaan
paljoa päätä pakota. Onhan siinä uskomista, että kuoltuaan
uskova haluaa kärvennettäväksi tuliseen pätsiin !!!tekevät niin. Mutta eiväthän he itse sinne ole menossa vaan kaikki muut.
- Jalous Mallina !
j.j.j.j..j.j kirjoitti:
Niinkuin huomasit niin kyse oli pelkästä lääketieteestä ja siitä kuinka joillakin ihmisillä mielikuvitus ottaa ylivallan.Tarinoihin perustuvaa uskomista: Näille Helvettiläisille on
rikasmis ja Lazarus satu todellisuutta !!! - Jalous Mallina !
j.j.j.j.j.j. kirjoitti:
Eikö kantti enää kestänyt kun piti taas lähteä yleistämään uskovia haukkujiksi? Jos kritisoi niinkin älytöntä juttua kuin jälleensyntymäoppi niin sitten saa vihat päälle. Ei muuta kuin että koitappa kehittyä, aikaa ei varmaan sullakaan ole kovin montaa vuosikymmentä jäljellä. Tsau!
Onhan tämä Hellenistinen Mythologia sotkenut moniaan
Kristityn pään. Näet he uskovat Mythologian satutarinaan.
Näet Kristillisyyden Jeesus sanoo, että ilman vertausta
hän ei puhunut heille yhtään mitään. Siis satu rikkaasta
miehestä ja Lazaruksesta on todellisuudessa kaunis satu !!! - munaamisia
Tarinoihin perustuvaa uskomista: Näille Helvettiläisille on
rikasmis ja Lazarus satu todellisuutta !!!Jos et tunne asiaa, niin miksi pitää kädä täällä keskustelussa tuomassa se julki?
- j.j.j.j.j.j.
mitään tekoa nykyisyyden kanssa!!!Vai en tajua kirjoitettua sanaa.
Ensin kirjoitat siitä vauvasta tarinan ja heti perään kirjoitat:
"Kaiken koettuani. Ehkä vielä löydän Psykiatri Hypnoitsia lääkärin, joka
aukaistuja tarinoita joissa menneisyys on selvitetty täydelleen."
Tämä kirjoituksesi liittää sinut tuohon vauvaan täydellisesti. Siis ensin pölinää vauvasta ja heti perään "kaiken koettuani.." Sinä siis olet tuo vauva kirjoituksesi perusteella.
Suosittelisin vauvalle psykiatrin luona käyntiä. - j.j.j.j.j.
Aritta kirjoitti:
Se on nähty.
Heh heh.
Jälleensyntyjät voivat heittää vaikka minkälaista älämölöä ja olet heti niiden puolella vaikket välttämättä tajuaisikaan mitä he tarkoittavat. Sinulle riittää että ihminen on Kristinuskoa vastaan ja olet heti sellaisen kanssa samaa mieltä. Surkuhupaisaa. - j.j.j.j.j.j.
Aritta kirjoitti:
tekevät niin. Mutta eiväthän he itse sinne ole menossa vaan kaikki muut.
Siinä on rakkitarhaan heitetty luu........jatkakaa toki Jalous ja Aritta räksyttämistä.
- Aritta
j.j.j.j.j.j. kirjoitti:
Siinä on rakkitarhaan heitetty luu........jatkakaa toki Jalous ja Aritta räksyttämistä.
miten sinä olet sekaisin.
- Aritta
j.j.j.j.j. kirjoitti:
Heh heh.
Jälleensyntyjät voivat heittää vaikka minkälaista älämölöä ja olet heti niiden puolella vaikket välttämättä tajuaisikaan mitä he tarkoittavat. Sinulle riittää että ihminen on Kristinuskoa vastaan ja olet heti sellaisen kanssa samaa mieltä. Surkuhupaisaa.ovatko he kristinuskoa vastaan mutta kun sinulla on sellainen tapa että hyökkäät kaikkien toisin ajattelevien kimppuun ja pilkkaat heitä tunnen että minun on puolustettava heitä. Vaikka varmaan he sinulle pärjäävät ilman minuakin. Olet vain pieni surkea raukka. En ymmärrä miksi sinulla on sisimmässäsi niin paljon vihaa.
- jj.j.j.j..j
Aritta kirjoitti:
miten sinä olet sekaisin.
Ai minä vai????
Ootko muuten suunnitellut raiskaamisia tuleviin elämiisi jotta oppisit??? Ja että minä olen sekaisin??? Ei voi muuta kuin nauraa kun itse uskot että koulutytön raiskaaminen opettaa tätä koulutyttöä! Oikea määritelmä sinusta olisi "hullu" näin kansanomaisesti sanottuna. Kai sen on nyt jokainen hitusenkin järkeä omaava huomannut. - Aritta
jj.j.j.j..j kirjoitti:
Ai minä vai????
Ootko muuten suunnitellut raiskaamisia tuleviin elämiisi jotta oppisit??? Ja että minä olen sekaisin??? Ei voi muuta kuin nauraa kun itse uskot että koulutytön raiskaaminen opettaa tätä koulutyttöä! Oikea määritelmä sinusta olisi "hullu" näin kansanomaisesti sanottuna. Kai sen on nyt jokainen hitusenkin järkeä omaava huomannut.:-)
- Jalous Mallina !
Aritta kirjoitti:
siirrymme eri ulottuvuuteen. Rajan taakse. Siellä opiskelemme ja työskentelemme kunnes taas inkarnoidumme maan päälle. Emme ole missään nirvanassa. Tietoisuus on meillä koko ajan. Mutta meidän ei ole tarkoitus muistaa koska silloin emme halua olla sekuntiakaan täällä materiassa.
Kuitenkin voimme saada esim uniimme flashejä tuonpuoleisesta tai entisistä elämistä. Myös hypnoosin avulla muistamme.Tämä aika on minun tietoni ulkopuolinen asia. Jostain tulin, jota en tiedä.
Tämä varasto paikkani on minun tiedoiltani salattu !!!!! - Jalous Mallina !
Aritta kirjoitti:
Reincarnation alla hyvä tarina Pikkupojasta, Joka kertoo edellisestä
elämästään taistelu lentäjänä. Tämä hänen tarinansa saa runsaasti
tutkimisen aihetta, koska tämän pojan vanhemmat eivät usko rein-
carnatioon. Tämä ohjelma selvittäisi paljon noita puuttuvia aukkoja
ihmisten tiedon vajavaisuuksista. Suositteluni on mennä katsomaan
Reincarnatio todellisuutta YouTupe ohjelmista!!! - Oskari !!
j.j..j.j..j.j kirjoitti:
Joutui Yhdysvalloissa tutkimaan potilastaan, Joka muisti osan edellistä
elämäänsä. Tästä tarinasta on tehty elokuva, Joka perustuu todellisuuteen
Katsoin tämän 1932 kuolleen Irlantilaisen naisen sitkeän etsikelyn
löytääkseen edellisen elämänsä lapset, jotka jäivät toisten huoleksi äidin
kuoltua. Tämä naimisissa oleva nainen meni vanhimman poikansa kanssa
Irlantiin etsimään näitä entisiä lapsiaan ja kovan etsinnän tuloksena hän
löysi heidät. Tämä Rouva oli entisessä elämässään Rouva Sullivan. Hän löysi
ensimmäisenä vanhimman poikansa edellisestä elämästään. Ja tutkimisen
tuloksena hän löysi toistkin viisi sisarusta poikia ja tyttöjä. Heillä oli suuri
ilo tavata toisensa: Näet nämä toiset eivät tienneet mitään toisistaan, mutta
lehti ilmoittelu tuotti oikean tuloksen. Tämän mainitun Rouvan entisen
elämän nimi oli Sullivan. Nämä hänen entisen elämänsä lapset olivat
ihmeissään löytäessään toisensa. Tapaus perustuu todellisuuteen eikä tämä
tapaus ole keksitty. - aika taas!
Oskari !! kirjoitti:
tuloksena hän löysi toistkin viisi sisarusta poikia ja tyttöjä. Heillä oli suuri
tapaus ole keksitty.Henkimaailmaan uskovat hörhöt tunnustavat toisaalla uskovansa kaiken maailman akaashisiin aikakirjoihin, joista voi katsoa kaiken maailman maailmanhistoriat. Toisaalla kieltävät ehdottomasti, että pimeyden henkimaailma syöttäisi tietoa (esim. niistä aikakirjoista), jolla tiedolla uunotetaan ihminen uskomaan jälleensyntymiseen. Kun hypnoositutkimuksissa haastatellaan ihmisten "entisistä elämistä", tehdään samalla tilastoja. Mikä on, kun kuuluisia ja kauniita ja rohkeita ihmisiä vilisee entisissä elämissä. Kunnon duunaria tai rampaa kerjäläistä ei osu monellekaan. Monelle osuu samoja entisiä elämiä kuin toisille. Tänne keskusteluihin on jo kirjoiteltu siitä, kuinka Hitler lienee suosituin "entinen elämä". Entisiä hitlereitä tiedetään vissiin jo useammissa tuhansissa. Ja nelsoneita ja napoleoneita ja kuuluisia taidemaalareita. Yksikin ukko, joka hädin tuskin sai tunnistettavaa kuvaa taululle, "tiesi" olleensa kuuluisa ja taitava ranskalaistaiteilija (taitava sellainen). Vaan oli taito jäänyt kyydistä haudan kohdalla. Tämä viimemainittu tapaus ihan Suomesta.
Jälleensyntyminen on suloinen valhe kuin riista-ansa riistalle. - Aritta
Oskari !! kirjoitti:
tapaus ole keksitty.on kirjoittanut monta kirjaa näistä entisten elämien tutkimisista. Kannattaa lukea.
- Aritta
aika taas! kirjoitti:
Henkimaailmaan uskovat hörhöt tunnustavat toisaalla uskovansa kaiken maailman akaashisiin aikakirjoihin, joista voi katsoa kaiken maailman maailmanhistoriat. Toisaalla kieltävät ehdottomasti, että pimeyden henkimaailma syöttäisi tietoa (esim. niistä aikakirjoista), jolla tiedolla uunotetaan ihminen uskomaan jälleensyntymiseen. Kun hypnoositutkimuksissa haastatellaan ihmisten "entisistä elämistä", tehdään samalla tilastoja. Mikä on, kun kuuluisia ja kauniita ja rohkeita ihmisiä vilisee entisissä elämissä. Kunnon duunaria tai rampaa kerjäläistä ei osu monellekaan. Monelle osuu samoja entisiä elämiä kuin toisille. Tänne keskusteluihin on jo kirjoiteltu siitä, kuinka Hitler lienee suosituin "entinen elämä". Entisiä hitlereitä tiedetään vissiin jo useammissa tuhansissa. Ja nelsoneita ja napoleoneita ja kuuluisia taidemaalareita. Yksikin ukko, joka hädin tuskin sai tunnistettavaa kuvaa taululle, "tiesi" olleensa kuuluisa ja taitava ranskalaistaiteilija (taitava sellainen). Vaan oli taito jäänyt kyydistä haudan kohdalla. Tämä viimemainittu tapaus ihan Suomesta.
Jälleensyntyminen on suloinen valhe kuin riista-ansa riistalle.sentään!
- Reincarnation!!
arjuuna kirjoitti:
karman alaiseksi
noiden tekojen seuraukset ovat olleet enimmäkseen pahojaElämän pyörässä jälleen uutena ihmisenä, joka aloittaa oppimisen aakkoset
jälleen aivan alusta. Reincarnation on uskonvakamukseltaan luottevampi,
mitä on pilven reunalla oleva taivas Pyhine Pietarineen vastaan ottamassa
Taivaan portilla!? - Ymmärtäjä {}
Aritta kirjoitti:
Heillä on moninaisia moninaisia mielikuvitus ajatuksia asioista,
joista he eivät tiedä mitään. Onhan Reincarnation tunnustettu
asia suuremmassa osassa Tellusta. On vain pieni vähemmistö
maailmassa, joilla on lapsellinen näkemys asioista joita he eivät
ole itse henkilökohtaisesti kokeneet. Tietämättömät ja vakaan-
tumattomat kääntävät asioita kieroon omaksi turmiokseen.
Näinhän on totuuskin. Se voi olla meidän ulottuvilla, mutta
me emme vain sitä ymmärrä!!!??? - Jalous Mallina !
j.j.j.j.j. kirjoitti:
Heh heh.
Jälleensyntyjät voivat heittää vaikka minkälaista älämölöä ja olet heti niiden puolella vaikket välttämättä tajuaisikaan mitä he tarkoittavat. Sinulle riittää että ihminen on Kristinuskoa vastaan ja olet heti sellaisen kanssa samaa mieltä. Surkuhupaisaa.Vastaavasti Kristin usko on osaReincarnatiota. Tätä tarkoittaa sana
elämän pyörä. Maailman kaikkeus on pyöreä. Telluksen kulku auringon
ympäri on lähes pyöreä koska kaikki palajaa jälleen samaan paikkaan
kierroksensa jälkeen. Meidän linnunratamme pyörii itsensä ympäri
3;3 miljardia vuotta muistini mukaan. Siis me olemme jatkuvassa
matkassa. Totuuden mukaan me olemme oikeita aika matkustajia
välillä voimme muuttaa vaunua eli siirtyä uusien luiden mukaiseen
matkustamiseen, eli elämänpyörä pitää jatkuvasti meitä matkan
teossa. Matkustamisemme jatkuu kautta ikuisuuksien, välillä on aina
vaunujen vaihtoa. Tämän pitkän matkailun ohessa meidän tulisi kasvaa
aikuisuuden ymmärtämisen aivopituuksille. Pahoja matkustajia konnari voi hieman kurittaa. Antaen matkustus paikaksi pilipali poikien tavara-
vaunun. Näet törttöiliästäkin voi kurituksen kautta tulla vielä kelpo
matkustaja, Onhan tämä matkustaminen osa elämän koulun tapojen
opettelua. Ottakaamme opiksi ?????!!! Aritta kirjoitti:
eivät tarvitse olla prikulleen oikeita. He ehkä muistavat Hitleri-ajan ja luulevat olleensa Hitler.
Minä en muista olleeni Hitler enkä myöskään mikään muukaan julkinen tyyppi. Suurin osa entiselämämuistoista on vain tavallisina ihmisinä.Hitlerin elävänä Marskin juhlien aikana; Hän oli oiken ystävällimen meille pojille.
Hänen paras työnsä oli Tali Ihantolan linjan murskaaminen. Näet hän lähetti Marskin
pyynnöstä 70 syöksy pommittajaa ja 5 vakoilu konetta jotka kuvasivat kohhteet. Ja
näin jäi rintama linja paikoilleen. Kuuluisa Ilomantsin motti Kruunasi Suomen
itsenäisyyden, että kyllä Aatu pelasti Suomen Itänaapurin kurjuudelta !!- Aritta
Una-Fortuna2 kirjoitti:
Hitlerin elävänä Marskin juhlien aikana; Hän oli oiken ystävällimen meille pojille.
Hänen paras työnsä oli Tali Ihantolan linjan murskaaminen. Näet hän lähetti Marskin
pyynnöstä 70 syöksy pommittajaa ja 5 vakoilu konetta jotka kuvasivat kohhteet. Ja
näin jäi rintama linja paikoilleen. Kuuluisa Ilomantsin motti Kruunasi Suomen
itsenäisyyden, että kyllä Aatu pelasti Suomen Itänaapurin kurjuudelta !!ei ole pohjimmiltaan paha.
- Matahari_
Perustuu kokemukseen: Painajaiseni alkavat jo äidinkohdussa ja jatkuvat
tumma kuten on Indialaisten väri. Tämä arvoitus on minulla selvitettävänä!!lapsena katsella jotain seikkailuelokuvaa ja se on jäänyt sun uniisi kummittelemaan.
- Eppäiliä !
wanha walhe kirjoitti:
Totta. Jälleensyntymisopin puoltajat perustavat väitteensä (että kristinuskosta olisi jälleensyntymisoppi poistettu) yleensä muutamaan erittäin hankalaan ja monitulkintaiseen Raamatun kohtaan. Ne kohdat on useasti tutkittu ja todettu, että alkukielen ilmausten perusteella on vaikea ymmärtää, että niissä puhuttaisiin jälleensyntymisestä. Ko. kohtien toisinnot eri tekstiversioissa eivät nekään tue vähääkään jälleensyntymisväitteitä.
Vakaa opillinen perinne juutalaisuudesta kristinuskoon ei liioin salli sekaan mitään jälleensyntymisoppeja. Jos sellainen oppi olisi ollut edes puheissa, sen aiheuttama oppiriita täyttäisi kaikki ne opilliset kinastelut, joissa nyt puhutaan paljon pienemmän kiinnostavuusluokan asioista. Esim. kina monofysiittien ja duofysiittien välillä oli kiivas ja pitkäaikainen. Siitä voidaan päätellä, kuinka paljon aineistoa hyvästä kiistanaiheesta syntyy. Jälleensyntymisopista käytyä kiistaa ei näytä olleen, koska historiasta ei löydy jälkeäkään sen aiheuttamasta INFERNAALISESTA riidasta. Eli ei riitaa, kun ei ollut aihetta. Kun ei ollut keskustelua. Oli ainoastaan tämä meidän päiviemme valhe.Valhe on Jeesuksen takaisin tulo: Näet sanotaan, että tämä
hänen Jeesuksen aikainen sukupolvi ei katoa ennen Jeesuksen
takaisin paluuta?????? Kukahan tässä valehtelee Jeesuksen nimissä.
Lähen kaksi tuhatta vuotta on tullut täyteen, eikä hänen paluustaan
ole hajuakaan. Sentään Reincarnation voidaan todistaa oikeaksi runsaitten todisteiden perusteella. Kristin usko on menettänyt
luotettavuutensa. ristitiitaisuuksiensa takia, koska se kertoo utuisia
unikuvia muka luotettavina? - Aritta
Eppäiliä ! kirjoitti:
Valhe on Jeesuksen takaisin tulo: Näet sanotaan, että tämä
hänen Jeesuksen aikainen sukupolvi ei katoa ennen Jeesuksen
takaisin paluuta?????? Kukahan tässä valehtelee Jeesuksen nimissä.
Lähen kaksi tuhatta vuotta on tullut täyteen, eikä hänen paluustaan
ole hajuakaan. Sentään Reincarnation voidaan todistaa oikeaksi runsaitten todisteiden perusteella. Kristin usko on menettänyt
luotettavuutensa. ristitiitaisuuksiensa takia, koska se kertoo utuisia
unikuvia muka luotettavina?että itse Jeesus tulisi takaisin vaan Kristusenergia ja se on jo tullut. :-)
- Nirvana!!
Näet eihän Nirvana ole mitään muuta, kuin Tiedottomuuden ajan lepotila: Näet syvässä
unessa ei nukkuva tiedä mitä hänen ympärillään tapahtuu!!!!!- joutuvat?
Nirvanassa siis vallitsee yhtä suuri tietämättömyys kuin nirvanaan uskovilla.
- Nirvana !!
joutuvat? kirjoitti:
Kuolemassa ei ole tietoa ei viisautta: siis tee nyt eläessäsi kaikki mitä tehtävissä on,
sillä eivät kuolleet tiedä mitään, koska heidän muistonsakin on unhoitettu! - Pöty on pötyä
Nirvana !! kirjoitti:
Kuolemassa ei ole tietoa ei viisautta: siis tee nyt eläessäsi kaikki mitä tehtävissä on,
sillä eivät kuolleet tiedä mitään, koska heidän muistonsakin on unhoitettu!Joko nirvana on on älytön juttu tähän maailmaan nähden tai tämä maailma nirvanaan nähden. Toinen tekee toisen älyttömäksi. Nirvana on pötyä!
- Westsider
Pöty on pötyä kirjoitti:
Joko nirvana on on älytön juttu tähän maailmaan nähden tai tämä maailma nirvanaan nähden. Toinen tekee toisen älyttömäksi. Nirvana on pötyä!
Kun heräsin saatanan aiheuttamasta nirvanasta. Syyn ja seurauksen lait lakkasivat, kun otin
Jeesuksen Kristuksen antaman ikuisen elämän vastaan. Nyt Hän on minussa ja minä hänessä.
Hän sanoo minulle: "Lakkaa ansiolla yrittäminen, olen sovittanut puolestasi kaikki, monenkin
elämäsi rikkeet, minä vien sinut perille"
Tämä tie on kaikille avoin ja se kutsu on jokaisen sisimmässä, sielussa. Kun kuulet sen, niin elä paaduta sydäntäsi. se kutsu voi olla viimeinen. Ota hänet uskossa vastaan.
Ja saat iloiten jatkaa matkaasi. Kuten hoviherra (Apt. 8: 36-38 - Jalous Mallina !
Pöty on pötyä kirjoitti:
Joko nirvana on on älytön juttu tähän maailmaan nähden tai tämä maailma nirvanaan nähden. Toinen tekee toisen älyttömäksi. Nirvana on pötyä!
Nirvanassa ihminen on syvässä unessa tietämättä mitään maailman pahuudesta,
eikö tällaisen tilan ikuiseksi saanti ole todella tavoittelemisen arvoinen. onko
enää maailmassa mitään turvallisempaa olotilaa, kuin on Nirvana, josta puuttuu
pahuus kokonaan. Onnellinen on se ihminen joka täydellisen Nirvanan saavuttaa !! - KK
Nirvanassa ihminen on syvässä unessa tietämättä mitään maailman pahuudesta,
eikö tällaisen tilan ikuiseksi saanti ole todella tavoittelemisen arvoinen. onko
enää maailmassa mitään turvallisempaa olotilaa, kuin on Nirvana, josta puuttuu
pahuus kokonaan. Onnellinen on se ihminen joka täydellisen Nirvanan saavuttaa !!Nirvana, joka nirvanoi ihmiset uskomaan vauvavalelun olevan pelastus ja taivaan portti.
- arjuuna
KK kirjoitti:
Nirvana, joka nirvanoi ihmiset uskomaan vauvavalelun olevan pelastus ja taivaan portti.
Kristinusko on se jonka mukaan syyn ja seurauksen lain vaikutus ihmisessä ei pääty koskaan, sillä sielu
on tämän lain alainen, joten sen ikuistaminen vaatii syntymistä elämästä toiseen, ja jos tuon sielun syyt j seuraukset päättyvät elämän aikana, niin se on vapautus sielun aihettamasta kärsimyksestä, tuskasta ja ahdistuksesta jo täällä maan päällä ollessa, koska se on kuoleman jälkeen liian myöhäistä - taas ja taas ja taas
arjuuna kirjoitti:
Kristinusko on se jonka mukaan syyn ja seurauksen lain vaikutus ihmisessä ei pääty koskaan, sillä sielu
on tämän lain alainen, joten sen ikuistaminen vaatii syntymistä elämästä toiseen, ja jos tuon sielun syyt j seuraukset päättyvät elämän aikana, niin se on vapautus sielun aihettamasta kärsimyksestä, tuskasta ja ahdistuksesta jo täällä maan päällä ollessa, koska se on kuoleman jälkeen liian myöhäistäSinä se jaksat valehdella. Kuuluuko monielämäkonseptiin valehtelu, kun ei ole ketään, joka siitä ottaa kiinni?
- Kierrätys!!
joutuvat? kirjoitti:
Näet heillä on tieto mistä heidän alkuperänsä on lähtöisin: Katso YouTupe
ohjelmaa Nimeltä Reincarnation, niin tulet huomaamaan hieman yliluonnollisia
tarinoita ihmisten muinaisesta alitajuisuuden tiedostosta!!! - petetään!
taas ja taas ja taas kirjoitti:
Sinä se jaksat valehdella. Kuuluuko monielämäkonseptiin valehtelu, kun ei ole ketään, joka siitä ottaa kiinni?
Nirvana on niin kiva ja näennäisesti symmetrinen juttu, että sillä on joutuisaa pettää itseään. Kreikkalaisilla oli itselleen samankaltaisia pettämisfilosofioita. Sellainen väite oli hyvä, joka tarjosi sopivan annoksen näennäissymmetriaa. Jos selitys oli nätin "pyöreä", kuviteltiin, että se on oikea.
"Suuressa kuviossa" saattaa olla symmetriaa, joka ei yksityisen ihmisen näkövinkkelistä ole havaittavissa. Pitäisi kuitenkin ottaa yksityisenkin ihmisen näkövinkkeli huomioon kaikissa selityksissä. Miksi oikea selitys olisi symmetrinen ja kauniin pyöreä, jos tässä ympäristössämme emme sellaista havaitse. Ympäristömme on konstikas, kummallinen ja huvittavakin. Millä perusteella kuolemanjälkeinen todellisuus ei olisi jotakin saman kaltaista? - Kierrätys!
KK kirjoitti:
Nirvana, joka nirvanoi ihmiset uskomaan vauvavalelun olevan pelastus ja taivaan portti.
Siitä kuka tai mikä voima antoi minulle Painajaisen syntymisestäni neljään vuoteen.
Näin aina itseni aikuisena tässä painaj-panodraamassa, koska tämä ilmiö tapahtui, joka
ikinen yö neljän vuoden ajan, niin olen ymmärtänyt eläneeni noin 4000 vuotta sitten.
Tämä kokemus vahvistaa sen, että ihminen voi syntyä kierrätys elämään ilman omaa
tahtoaan. Edellinen elämäni alkaa tyhjyydestä, Jostain jota en tiedä, koska tähän
nykyiseen elämään tulosta ei ole mitään kuvaa mistä minut on otettu tähän nykykehooni,
jos olisin elänyt elävänä henkimaailmassa, niin todella minun täytyisi muistaa jotain
siellä olosta, kuitenkin pimeys täyttää tämän väliajan. Siis olen ollut syvässä unessa.
Tämän jälkee on ikuinen elämä niillä jotka ovat jeesusessa,heillä on ijankaikkinen elämä. Muutjotka ovat hyljäneet jeesusen on ikuinen ero jeesusesta, täällä elät vain kerra.
- Aritta
Tai sanotaan näin että meillä on yksi elämä joka on ikuinen ja sitä elämme milloin maan päällä, milloin rajan takana, milloin missäkin.
Aritta kirjoitti:
Tai sanotaan näin että meillä on yksi elämä joka on ikuinen ja sitä elämme milloin maan päällä, milloin rajan takana, milloin missäkin.
Jatkuu ijankaikkisuudessa,siellä uudessa taivaasa,enti taivas ja katoavat,katso uudeksiminä teen kaiken.On jeesusen omat sanat.
- Aritta
kuulija1 kirjoitti:
Jatkuu ijankaikkisuudessa,siellä uudessa taivaasa,enti taivas ja katoavat,katso uudeksiminä teen kaiken.On jeesusen omat sanat.
Se on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Aritta kirjoitti:
Se on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Paavali mainitsee heprealaiskirjeessä ,siksi hän pystyy nyt ja aina pelastamaan ne, jotka hänen välityksellään lähestyvät Jumalaa. Hän elää iäti rukoillakseen heidän puolestaan, siis jeesuskse välityksellä.
- Jalous Mallina !
Aritta kirjoitti:
Tämä on maailman kansojen ennemmistön kantausko: Kristinuskon yhteyteen jää ihmisiä
vajaa kaksi miljardia Telluksen väestöstä. Millä ihmeen perustetuilla tiedoilla enemmistö
ihmisistä voisi olla väärässä ja kourallinen ihmisiä oikeassa. Muistan erittäin hyvin kiistan
alaisen Sari Devin tarinan. Tämä samainen Sari Devi puhui ensimmäiset sanansa vasta 4-jän-
vuoden iässä. Hän alkoi kertomaan, että tämä hänen kotinsa ei ole oikea. Hän muisti hyvin
edellisen elämänsä, kuinka hän oli kuollut poikansa synnytykseen. Lyhennettynä versiona
hän pääsi näkemään poikaansa, jonka synnytykseen hän oli kuollut. hän tapasi myös
edellisen elämänsä aviomiehen. Tämä miehen uusi vaimo ei hyväksynyt häntä. Tämä Devi oli
syntynyt vuonna 26 ja nykytietojen mukaan hän on kuollut muutama vuosi sitten,
Joten kierrätys jatkuu edelleen!!! - Aritta
kuulija1 kirjoitti:
Paavali mainitsee heprealaiskirjeessä ,siksi hän pystyy nyt ja aina pelastamaan ne, jotka hänen välityksellään lähestyvät Jumalaa. Hän elää iäti rukoillakseen heidän puolestaan, siis jeesuskse välityksellä.
pystyy pelastamaan? :-)
- Westsider
Tämä on maailman kansojen ennemmistön kantausko: Kristinuskon yhteyteen jää ihmisiä
vajaa kaksi miljardia Telluksen väestöstä. Millä ihmeen perustetuilla tiedoilla enemmistö
ihmisistä voisi olla väärässä ja kourallinen ihmisiä oikeassa. Muistan erittäin hyvin kiistan
alaisen Sari Devin tarinan. Tämä samainen Sari Devi puhui ensimmäiset sanansa vasta 4-jän-
vuoden iässä. Hän alkoi kertomaan, että tämä hänen kotinsa ei ole oikea. Hän muisti hyvin
edellisen elämänsä, kuinka hän oli kuollut poikansa synnytykseen. Lyhennettynä versiona
hän pääsi näkemään poikaansa, jonka synnytykseen hän oli kuollut. hän tapasi myös
edellisen elämänsä aviomiehen. Tämä miehen uusi vaimo ei hyväksynyt häntä. Tämä Devi oli
syntynyt vuonna 26 ja nykytietojen mukaan hän on kuollut muutama vuosi sitten,
Joten kierrätys jatkuu edelleen!!!Aikojen alussa se (elämä) alkoi, eikä pääty koskaan. Muuttaa vain "elämäntapaa" valintojen mukaan.
Minä valitsin Jeesuksen. Elän Hänessä. ja Hän minussa. Ikuisesti. Aamen. - arjuuna
Westsider kirjoitti:
Aikojen alussa se (elämä) alkoi, eikä pääty koskaan. Muuttaa vain "elämäntapaa" valintojen mukaan.
Minä valitsin Jeesuksen. Elän Hänessä. ja Hän minussa. Ikuisesti. Aamen.Ei ole alkanut koskaan, eikä se myöskään pääty koskaan, se on syntymätön ja kuolematon, ihmisen sielu, ego on sitten aivan eri asia, koska se on kehityksen kautta materian synnyttämä kokonaisuus, joka hallitsee sitten ihmistä.
Tuon kokonaisuuden ihminen synnytti tietämättään, ellei niin olisi käynyt, ihminen eläisi vieläkin paratiisissa, mutta tuon synnyttämänsä kokonaisuuden hän joutui sieltä ulos (syntiinlankeemus)
Tätä asiaa ei ihminen ymmärrä vielä tänä päivänäkään, vaan koettaa saada ikuista elämää sielulleen joka on aikaa ja ainetta
Tuo sielu seuraa meitä, psykologisena perimänä, eli perisyntinä elämästä toiseen, niin kauan kun sielu ymmärtää oman syntyperänsä, niin hän vapautuu syitten ja seurausten ketjusta, ja palautuu takaisin paratiisitilaan.
Se mitä tahtui materian synnyttämän ajatuksen syntymisen jälkeen on johtanut kommunikoinnin ja teknise alueen kehitykseen, mutta henkisesti, hän ei ole kehittynyt lainkaan, vaan on polkenut paikoillaan, ja tämä johtuu uskontojen ja aatteiden halusta ikuistaa sielu, joka tapahtuu ihmisen kokeman kärsimyksen, tuskan ja väkivallan kustannuksella. - KK
arjuuna kirjoitti:
Ei ole alkanut koskaan, eikä se myöskään pääty koskaan, se on syntymätön ja kuolematon, ihmisen sielu, ego on sitten aivan eri asia, koska se on kehityksen kautta materian synnyttämä kokonaisuus, joka hallitsee sitten ihmistä.
Tuon kokonaisuuden ihminen synnytti tietämättään, ellei niin olisi käynyt, ihminen eläisi vieläkin paratiisissa, mutta tuon synnyttämänsä kokonaisuuden hän joutui sieltä ulos (syntiinlankeemus)
Tätä asiaa ei ihminen ymmärrä vielä tänä päivänäkään, vaan koettaa saada ikuista elämää sielulleen joka on aikaa ja ainetta
Tuo sielu seuraa meitä, psykologisena perimänä, eli perisyntinä elämästä toiseen, niin kauan kun sielu ymmärtää oman syntyperänsä, niin hän vapautuu syitten ja seurausten ketjusta, ja palautuu takaisin paratiisitilaan.
Se mitä tahtui materian synnyttämän ajatuksen syntymisen jälkeen on johtanut kommunikoinnin ja teknise alueen kehitykseen, mutta henkisesti, hän ei ole kehittynyt lainkaan, vaan on polkenut paikoillaan, ja tämä johtuu uskontojen ja aatteiden halusta ikuistaa sielu, joka tapahtuu ihmisen kokeman kärsimyksen, tuskan ja väkivallan kustannuksella.paratiisitilaan" Aikaan ennen lankeemusta vai sen jälkeen saatanan pettämänä ?
Alkaako sitten uusi kierros? Ei mene minun kaaliin, ekä henkeen. KK kirjoitti:
paratiisitilaan" Aikaan ennen lankeemusta vai sen jälkeen saatanan pettämänä ?
Alkaako sitten uusi kierros? Ei mene minun kaaliin, ekä henkeen.Toisessa elämässä jonka jeesus on valmstanut omilleen siellä jatkuu,kun täältä siirrytään,häne omansa,ei muut.
Siellä ei ole mitään joa aiheutaa mitään kauhistuksia,ne jäävät tänne niin kauvaksi aikaan kun katoaa tämä maailmamme.- ei ole, ei tule
kuulija1 kirjoitti:
Toisessa elämässä jonka jeesus on valmstanut omilleen siellä jatkuu,kun täältä siirrytään,häne omansa,ei muut.
Siellä ei ole mitään joa aiheutaa mitään kauhistuksia,ne jäävät tänne niin kauvaksi aikaan kun katoaa tämä maailmamme.Eipä tule korttia, jossa olisi terveiset nirvanasta. Eikä muutenkaan asiaan saa mitään vahvistusta. Ja älyään käyttäville mietittäväksi, että mikähän mekanismi maailmankaikkeudessa (tai maailmankaikkeuden takana, jos niin halutaan) ylläpitäisi mokomaa "ylimenneiden ilotaloa", että sinne päässeet siellä saisivat olla olemassaolonsa olemattomassa tilanteessa. Eli teoreettisesti koko närvänäjuttu alkaa mättää heti kun sitä alkaa pohtia. Sama juttu muuten jälleensyntymisasiassa: ei kestä lähempää tarkastelua yhtikäs.
- KK
ei ole, ei tule kirjoitti:
Eipä tule korttia, jossa olisi terveiset nirvanasta. Eikä muutenkaan asiaan saa mitään vahvistusta. Ja älyään käyttäville mietittäväksi, että mikähän mekanismi maailmankaikkeudessa (tai maailmankaikkeuden takana, jos niin halutaan) ylläpitäisi mokomaa "ylimenneiden ilotaloa", että sinne päässeet siellä saisivat olla olemassaolonsa olemattomassa tilanteessa. Eli teoreettisesti koko närvänäjuttu alkaa mättää heti kun sitä alkaa pohtia. Sama juttu muuten jälleensyntymisasiassa: ei kestä lähempää tarkastelua yhtikäs.
Kolkuta sitä ovea, jonka takana "VIISAUS" asuu. Kaikkiin kysymyksiisi saat oikeat vastaukset.
Tyhmät eivät ymmärrä, edes etsiä sitä ovea. - jämpti niin!
KK kirjoitti:
Kolkuta sitä ovea, jonka takana "VIISAUS" asuu. Kaikkiin kysymyksiisi saat oikeat vastaukset.
Tyhmät eivät ymmärrä, edes etsiä sitä ovea.Jos se on ovi, niin sen on joku tehnyt. Ei sitä närvänällekään tyhjästä tule!
jämpti niin! kirjoitti:
Jos se on ovi, niin sen on joku tehnyt. Ei sitä närvänällekään tyhjästä tule!
Monet maan tomussa nukkuvista heräävät, toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun,siinä on elämän päätepiste.Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!
- Outsaider
kuulija1 kirjoitti:
Monet maan tomussa nukkuvista heräävät, toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun,siinä on elämän päätepiste.Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!
Minä on ovi? Tarkoitan korkeampaa Minuuttamme henkisissä maailmoissa. Ylempää kolminaisuutta.
- jalaasta. Oikein!
Outsaider kirjoitti:
Minä on ovi? Tarkoitan korkeampaa Minuuttamme henkisissä maailmoissa. Ylempää kolminaisuutta.
Ei voisi sanoa! Se on tämä "minä" sen verrqan vajaavaltainen kapistus, että ei voi edes ikioman elämänsä pituutta lisätä. Kun ei edes se "ikioma" elämä ole oma ja sen vuoksi j o k u m u u päättää elämän pituuden. Näillä kädettömyyksillä ihmisen ei kannata sen suuremmista viisauksista puhua. Jos viisauksia on, ne saamme ottaa vastaan sieltä, missä meidät omistetaan.
Outsaider kirjoitti:
Ijankaikkista elämää minuutella ei mitääntekemistä sen kanssa, hän on hallitsija ijankaikkisesta ijankaikkiseen.
- Kuka päättää *
ei ole, ei tule kirjoitti:
Eipä tule korttia, jossa olisi terveiset nirvanasta. Eikä muutenkaan asiaan saa mitään vahvistusta. Ja älyään käyttäville mietittäväksi, että mikähän mekanismi maailmankaikkeudessa (tai maailmankaikkeuden takana, jos niin halutaan) ylläpitäisi mokomaa "ylimenneiden ilotaloa", että sinne päässeet siellä saisivat olla olemassaolonsa olemattomassa tilanteessa. Eli teoreettisesti koko närvänäjuttu alkaa mättää heti kun sitä alkaa pohtia. Sama juttu muuten jälleensyntymisasiassa: ei kestä lähempää tarkastelua yhtikäs.
Sieltä valitaan elämään ketkä sen arvoiset ovat. Ylin vallitseva viisausta hallitseva
Jumaluus päättää kuka on kelvollinen määrättyihin elämän muotoihin [] - Remuljaadi
Kuka päättää * kirjoitti:
Sieltä valitaan elämään ketkä sen arvoiset ovat. Ylin vallitseva viisausta hallitseva
Jumaluus päättää kuka on kelvollinen määrättyihin elämän muotoihin []Olet näköjään keksinyt aivan uuden määritelmän nirvanalle. Jos koulutuspohjana on kissanvispaus, niin sehän selittää...
- se touhu
Remuljaadi kirjoitti:
Olet näköjään keksinyt aivan uuden määritelmän nirvanalle. Jos koulutuspohjana on kissanvispaus, niin sehän selittää...
Haiskoot pahalta ne mokomatkin rihkamakauppiaat. Samaa on viisaus kun ottaisi puhelinluettelosta etunimet, sukunimet ja kaikki numerot ja sekoittaisi ja yrittäisi sitten soitella. Joku muu niiden elämää täällä kustantaa, on se touhu niin todellisuudelle vierasta. Kun edes tietäisivät mihin uskontoon nirvanat kuuluvat, mutta kun ei: ympätään tänään tähän ja huomenna tuohon ja sitten onkin sunnuntai, niin sitten siihen. Ja muka hyvä tulee ja millään ei ole mitään väliä. Mutta muita neuvotaan ja tilitetään.
Mutta mitäs heilläkään sitten on mitään väliä. Kyllä sekin tulee vastaan. - tuttua, on
se touhu kirjoitti:
Haiskoot pahalta ne mokomatkin rihkamakauppiaat. Samaa on viisaus kun ottaisi puhelinluettelosta etunimet, sukunimet ja kaikki numerot ja sekoittaisi ja yrittäisi sitten soitella. Joku muu niiden elämää täällä kustantaa, on se touhu niin todellisuudelle vierasta. Kun edes tietäisivät mihin uskontoon nirvanat kuuluvat, mutta kun ei: ympätään tänään tähän ja huomenna tuohon ja sitten onkin sunnuntai, niin sitten siihen. Ja muka hyvä tulee ja millään ei ole mitään väliä. Mutta muita neuvotaan ja tilitetään.
Mutta mitäs heilläkään sitten on mitään väliä. Kyllä sekin tulee vastaan.Kyllä niiden "kissanvispaajien" tietämisen taso on täällä tullut jo esille. Alkaa mennä jo legendan puolelle.
- Jalous Mallina !
se touhu kirjoitti:
Mutta mitäs heilläkään sitten on mitään väliä. Kyllä sekin tulee vastaan.Indian Pyhillä Yogeilla on tavoite saavuttaa pitkäaikainen Nirvana, joka
pyhittää ihmisen pitkäksi aikaa pois elämänpyörästä. Apostoli Jaakop
mainitsee tästä elämän pyörästähieman. Nykykäännökset on muunneltu
muotoon, joka sotkee varsinaisen ajatuksen tästä Reincarnatio ajatuksen
juoksun. Juutalaisuus tuntee erittäin hyvin tämän jälleen syntymisen
periaatteen. Tuntemieni Mormoonien uskossa on myös Reincarnatio
tuttuna ilmiönä.
Kabbalah niminen tieto uskonto antaa myös tietoa elämänpyörästä. YouTube
antaa myös todellista Psykiatrian tohtorien sivuja todellisista tapauksista
tämän Jälleensyntymän suhteen. Kirjoittaa vain Googleen sanan Reincarnation
ja eteesi avautuu todellisena sinulle aivan uusi ilmiö. Olen itse kokenut vauva-
iässä edellisten elämieni vaiheet. Ihmeellisintä oli se, että vauva näkee itsensä
aikuisena.
On täysi mahdottomuus kissan pennun asteella olevan ymmärtää oppimaansa
kulttuuriin kuulumattomia asioita. Hiljattain katsomani elokuva oli tehty.
Amerikkalaisen Psykiatri tohtorin hypnoosilla saadusta tosi tarinasta, jossa
Sullivanin lapset jäävät orvoiksi äidin kuoltua viimeisen lapsensa synnytykseen
Vuonna 1932.
Tämä entinen Rouva Sullivan syntyy uudelleen Iovassa USA ja hän matkustaa
Irlantiin poikansa kanssa, jossa hän suuren etsinnän jälkeen löytää entiset
lapsensa, Myös nämä vanhaksi tulleet lapset ovat iloisia, että he ovat
löytäneet toisensa. Tämä tarina perustuu todellisuuteen. Voinet myös lukea
Indialaisen Shari Devin tapauksen. Tämä nainen oli syntynyt 1926. nykyään
kuollut! Näitä tapauksia on recortoitu miljoonittain Aasiassa ja ei Eurooppakaan
ole jäänyt ilman tätä samaa informaatiota !¤ [] - Tammi2
Kuka päättää * kirjoitti:
Jumaluus päättää kuka on kelvollinen määrättyihin elämän muotoihin []Ijankaikkinen elämä on todellisuuttamyös,sinne pääsevät ne jotka ovat pesseet vaateensa karitsan verellä syntie anteeksi saamiseksi,hellä on rauha kaikista vaivoista.
- p..kaa
Indian Pyhillä Yogeilla on tavoite saavuttaa pitkäaikainen Nirvana, joka
pyhittää ihmisen pitkäksi aikaa pois elämänpyörästä. Apostoli Jaakop
mainitsee tästä elämän pyörästähieman. Nykykäännökset on muunneltu
muotoon, joka sotkee varsinaisen ajatuksen tästä Reincarnatio ajatuksen
juoksun. Juutalaisuus tuntee erittäin hyvin tämän jälleen syntymisen
periaatteen. Tuntemieni Mormoonien uskossa on myös Reincarnatio
tuttuna ilmiönä.
Kabbalah niminen tieto uskonto antaa myös tietoa elämänpyörästä. YouTube
antaa myös todellista Psykiatrian tohtorien sivuja todellisista tapauksista
tämän Jälleensyntymän suhteen. Kirjoittaa vain Googleen sanan Reincarnation
ja eteesi avautuu todellisena sinulle aivan uusi ilmiö. Olen itse kokenut vauva-
iässä edellisten elämieni vaiheet. Ihmeellisintä oli se, että vauva näkee itsensä
aikuisena.
On täysi mahdottomuus kissan pennun asteella olevan ymmärtää oppimaansa
kulttuuriin kuulumattomia asioita. Hiljattain katsomani elokuva oli tehty.
Amerikkalaisen Psykiatri tohtorin hypnoosilla saadusta tosi tarinasta, jossa
Sullivanin lapset jäävät orvoiksi äidin kuoltua viimeisen lapsensa synnytykseen
Vuonna 1932.
Tämä entinen Rouva Sullivan syntyy uudelleen Iovassa USA ja hän matkustaa
Irlantiin poikansa kanssa, jossa hän suuren etsinnän jälkeen löytää entiset
lapsensa, Myös nämä vanhaksi tulleet lapset ovat iloisia, että he ovat
löytäneet toisensa. Tämä tarina perustuu todellisuuteen. Voinet myös lukea
Indialaisen Shari Devin tapauksen. Tämä nainen oli syntynyt 1926. nykyään
kuollut! Näitä tapauksia on recortoitu miljoonittain Aasiassa ja ei Eurooppakaan
ole jäänyt ilman tätä samaa informaatiota !¤ []Ei ole "recortoitu" miljoonittain. Tiede tutkii jälleensyntymisväitteitä ja miljoonittain niitä ei ole kertyneenä yhtään missään. Pitkälle viedyissä tieteellisissä tutkimusohjelmissa on koko maailma kiertäen onnistuttu löytämään muutama harva tapaus, jotka "saattaisivat viitata" jälleensyntymiseen. Eli mitä lähemmäs mennään ilmiötä ja mitä laajempaa aineistoa asiasta käsitellään, sitä epätodennäköisemmäksi koko selitys tulee.
Ja mitä mokoma vollotus tässä keskustelussa muutoinkaan tekee. Nirvanan teoreettinen mahdottomuus ei sillä poistu, että lausuu jonkin lorun! - Sivullinen ?
p..kaa kirjoitti:
Ei ole "recortoitu" miljoonittain. Tiede tutkii jälleensyntymisväitteitä ja miljoonittain niitä ei ole kertyneenä yhtään missään. Pitkälle viedyissä tieteellisissä tutkimusohjelmissa on koko maailma kiertäen onnistuttu löytämään muutama harva tapaus, jotka "saattaisivat viitata" jälleensyntymiseen. Eli mitä lähemmäs mennään ilmiötä ja mitä laajempaa aineistoa asiasta käsitellään, sitä epätodennäköisemmäksi koko selitys tulee.
Ja mitä mokoma vollotus tässä keskustelussa muutoinkaan tekee. Nirvanan teoreettinen mahdottomuus ei sillä poistu, että lausuu jonkin lorun!Näet Jeesuksen Raamattu ei ole samalla tavalla kirjoitettu mitä on
Sata vuotta hänen kuolemansa jälkeen kirjoitettu Raamattu, näet on
Joutunut Kreikkalaisen viisaiden monipuloitamaksi. Tavalliselta
ihmiseltä vaaditaan paljon uskoa ristiriitaisuuksiensa takia syntyneeseen
uuteen testamenttiin. Näet nämä ristiriitaisuudet ovat johtaneet koko
Koko kirkkolaitoksen hirvittävään kaaokseen ja sekaannukseen. Ovathan
kertomukset kirjailtu kaksimielisesti. Tämä kaksimielisyys on sitä
Skitsoferniaa hengellisesti!!##?? - Nestori !
Tammi2 kirjoitti:
Ijankaikkinen elämä on todellisuuttamyös,sinne pääsevät ne jotka ovat pesseet vaateensa karitsan verellä syntie anteeksi saamiseksi,hellä on rauha kaikista vaivoista.
Ole koskaan valkoista: Omolla pesty on varmasti puhtaaksi tekevää.
Mikäs ihme se sitten on, kun kirkollisten päämiesten vaatetus on
noin kirjavan punaista? Jos ne olisivat Omolla pestyt, niin ne olisivat
villan valkoisia!!! - Vuoren Vanhus
Sivullinen ? kirjoitti:
Näet Jeesuksen Raamattu ei ole samalla tavalla kirjoitettu mitä on
Sata vuotta hänen kuolemansa jälkeen kirjoitettu Raamattu, näet on
Joutunut Kreikkalaisen viisaiden monipuloitamaksi. Tavalliselta
ihmiseltä vaaditaan paljon uskoa ristiriitaisuuksiensa takia syntyneeseen
uuteen testamenttiin. Näet nämä ristiriitaisuudet ovat johtaneet koko
Koko kirkkolaitoksen hirvittävään kaaokseen ja sekaannukseen. Ovathan
kertomukset kirjailtu kaksimielisesti. Tämä kaksimielisyys on sitä
Skitsoferniaa hengellisesti!!##??Itse olet potaskaa. Sitä paitsi jonkin kristinuskon oikeellisuus tai virheellisyys ei auta nirvnajutuissa mitään. Vaikka löytäisit kristinuskosta millaisen virheen, se ei esimerkiksi paranna jonkin Vallilan Valaistuneen asemaa yhtään, jos sattuu olemaan huijari. Jos huijari on huijari, pysyy huijarina, vaikka naapurissa olisi kuinka suuri toinen huijari.
Nirvanajuttusi ovat aivan metsässä. - Sivullinen ?
Vuoren Vanhus kirjoitti:
Itse olet potaskaa. Sitä paitsi jonkin kristinuskon oikeellisuus tai virheellisyys ei auta nirvnajutuissa mitään. Vaikka löytäisit kristinuskosta millaisen virheen, se ei esimerkiksi paranna jonkin Vallilan Valaistuneen asemaa yhtään, jos sattuu olemaan huijari. Jos huijari on huijari, pysyy huijarina, vaikka naapurissa olisi kuinka suuri toinen huijari.
Nirvanajuttusi ovat aivan metsässä.Tämän takia tunnen erittäin hyvin Lutterin Lutterilaisuuden, joka on
Täyttä petosta! Esimerkkinä voinen mainita vaikka vauvvojen valelu-
kasteen. Raamatussa mainitaan kasteen kuvaavan vanhan ihmisen
kuolemaa ja uuden ihmisen syntymistä. Kaste ei ole lihan saastan pois
pesemistä, vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta, Miksi vauvan
pitäisi pyytää hyvää omaatuntoa Jumalalta? Elikä voinetko haudata kuolleen lapiollisella multaa?
En tiedä mitään Vallilan valaistuneista, Kuitenkin Argeologit ovat löytäneet
Merkkejä Buddahalaisudesta Yhdeksän tuhannen ja viidensadan vuoden
takaa. Tämä on tapahtunut aikana, jolloin ei edes Aabraham ollut vielä
syntynyt. Näihin aikoihin Indialaiset lentelivät vimana nimisillä ilmalaivoilla
ja he käyttivät atomiaseita käydessään oman aikansa sotia. Lisäksi totean
Kristillisyyden olevan osa Juutalaista lahkoa. Kristillisyys on verisesti
valaistuneita. Historia kertoo totuuden ? - sinulla kaikki
Sivullinen ? kirjoitti:
Tämän takia tunnen erittäin hyvin Lutterin Lutterilaisuuden, joka on
Täyttä petosta! Esimerkkinä voinen mainita vaikka vauvvojen valelu-
kasteen. Raamatussa mainitaan kasteen kuvaavan vanhan ihmisen
kuolemaa ja uuden ihmisen syntymistä. Kaste ei ole lihan saastan pois
pesemistä, vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta, Miksi vauvan
pitäisi pyytää hyvää omaatuntoa Jumalalta? Elikä voinetko haudata kuolleen lapiollisella multaa?
En tiedä mitään Vallilan valaistuneista, Kuitenkin Argeologit ovat löytäneet
Merkkejä Buddahalaisudesta Yhdeksän tuhannen ja viidensadan vuoden
takaa. Tämä on tapahtunut aikana, jolloin ei edes Aabraham ollut vielä
syntynyt. Näihin aikoihin Indialaiset lentelivät vimana nimisillä ilmalaivoilla
ja he käyttivät atomiaseita käydessään oman aikansa sotia. Lisäksi totean
Kristillisyyden olevan osa Juutalaista lahkoa. Kristillisyys on verisesti
valaistuneita. Historia kertoo totuuden ?Vaikea kenenkään ymmärtää, mitä asiassasi, tässä keskustelussa, auttaa jonkin luterilaisuuden haukkuminen. Se ei tuo nirvanoita yhtään lähemmäksi. Ja vaikka koko Aasia olisi täynnä miljoona vuotta vanhoja buddhapatsaita, sekään ei tuo nirvanaa tarjolle. Eikä se, vaikka joka Aasialaisella olisi luuta kaapissa ja niillä lennettäisiin ja vanhimmat niistä olisi tuotettu verovapaasti ulkoavaruudesta 127 000 vuotta sitten.
Nirvana on, jos on eikä sen olemassaolo riipu ulkopuolisista asioista, niiden hyvyyksistä tai huonouksista.
Mutta kun nirvanaa ei ole. Se on älytön, sille ei ole tarjolla ylläpitävää järjestelmää ja sen olemassaolo yhdessä tämän meidän todetun maailmamme kanssa on täysin ylytön. Ainoa, joka siinä maailman hömppäheikkejä vetää puoleensa, on näennäinen symmetria, näennäinen "kauneus", Jota ei ole. - perusteella venäjä?
sinulla kaikki kirjoitti:
Vaikea kenenkään ymmärtää, mitä asiassasi, tässä keskustelussa, auttaa jonkin luterilaisuuden haukkuminen. Se ei tuo nirvanoita yhtään lähemmäksi. Ja vaikka koko Aasia olisi täynnä miljoona vuotta vanhoja buddhapatsaita, sekään ei tuo nirvanaa tarjolle. Eikä se, vaikka joka Aasialaisella olisi luuta kaapissa ja niillä lennettäisiin ja vanhimmat niistä olisi tuotettu verovapaasti ulkoavaruudesta 127 000 vuotta sitten.
Nirvana on, jos on eikä sen olemassaolo riipu ulkopuolisista asioista, niiden hyvyyksistä tai huonouksista.
Mutta kun nirvanaa ei ole. Se on älytön, sille ei ole tarjolla ylläpitävää järjestelmää ja sen olemassaolo yhdessä tämän meidän todetun maailmamme kanssa on täysin ylytön. Ainoa, joka siinä maailman hömppäheikkejä vetää puoleensa, on näennäinen symmetria, näennäinen "kauneus", Jota ei ole.Älä menetä toivoasi! Kohta se selittää perään, että kun se kerran näki Intiassa torilla äijän lootusasennossa niin sillä perusteella sitten on se nirvanakin.
- Sivullinen !
Vaikea kenenkään ymmärtää, mitä asiassasi, tässä keskustelussa, auttaa jonkin luterilaisuuden haukkuminen. Se ei tuo nirvanoita yhtään lähemmäksi. Ja vaikka koko Aasia olisi täynnä miljoona vuotta vanhoja buddhapatsaita, sekään ei tuo nirvanaa tarjolle. Eikä se, vaikka joka Aasialaisella olisi luuta kaapissa ja niillä lennettäisiin ja vanhimmat niistä olisi tuotettu verovapaasti ulkoavaruudesta 127 000 vuotta sitten.
Mutta kun nirvanaa ei ole. Se on älytön, sille ei ole tarjolla ylläpitävää järjestelmää ja sen olemassaolo yhdessä tämän meidän todetun maailmamme kanssa on täysin ylytön. Ainoa, joka siinä maailman hömppäheikkejä vetää puoleensa, on näennäinen symmetria, näennäinen "kauneus", Jota ei ole.Tarinoiden muunnoksiin. Voinet minun mielestäni pysyä omissa
housuissasi ja minä en jatka loputona kissan hännän vetoa, on
vain ikävä asia, ettet voi perustella väitteitäsi? Mene YouTupe
ohjelmiin tutustumaan, ellet pelkää uskosi katoamista pölynä.
Tyhjiö, josta elämä alkaa on todellisuus minun kokemukselleni
80 vuoden takaa. Etsi sinäkin todisteet teorillesi, Tunnut olevan
etsinnän suhteen hieman arka kaveri. Lopetan kissan hännän vedon
Toivotan sinulle rohkeutta katsoa mitalin toinenkin puoli. Ole
Rohkea älä petä itseäsi Ystävyydellä Vain sivullinen. en vastaa
enempää. Asioita tietämättömän kanssa Sivullinen ! - piä ite
Sivullinen ! kirjoitti:
Tarinoiden muunnoksiin. Voinet minun mielestäni pysyä omissa
housuissasi ja minä en jatka loputona kissan hännän vetoa, on
vain ikävä asia, ettet voi perustella väitteitäsi? Mene YouTupe
ohjelmiin tutustumaan, ellet pelkää uskosi katoamista pölynä.
Tyhjiö, josta elämä alkaa on todellisuus minun kokemukselleni
80 vuoden takaa. Etsi sinäkin todisteet teorillesi, Tunnut olevan
etsinnän suhteen hieman arka kaveri. Lopetan kissan hännän vedon
Toivotan sinulle rohkeutta katsoa mitalin toinenkin puoli. Ole
Rohkea älä petä itseäsi Ystävyydellä Vain sivullinen. en vastaa
enempää. Asioita tietämättömän kanssa Sivullinen !Luuletko, että hömppäsi parantuu määrän lisäämisestä?
- Pufdistus
Nestori ! kirjoitti:
villan valkoisia!!!Aina on tilaa vielä yhdelle, joka käyttää dioksiinia!
- Nestori !
Pufdistus kirjoitti:
Aina on tilaa vielä yhdelle, joka käyttää dioksiinia!
Niin oli ennen entäs nyt, ajat ovat muuttuneet,
jopa pesiätkin ovat vaihtuneet. Se on aika joka pesiät
pesee. Vain luut jää muistoksi tuleville polville ajan
kulun virtaan ??!! - Oskari*
perusteella venäjä? kirjoitti:
Älä menetä toivoasi! Kohta se selittää perään, että kun se kerran näki Intiassa torilla äijän lootusasennossa niin sillä perusteella sitten on se nirvanakin.
Ei ole tietoa ei ajatusta Nirvanassa jonne menevä olet.
tee kaikki tekosi nyt eläessässäsi, Sillä koulevien Nirvanassa
kaikki elämän muodot ovat kadonneet, ei ole tietöa ei
taitoa ei ajatusta ei intohimoa. kaikki nämä toimet katoavat
Nirvanassa, jossa on syväuni ilman tietoa. - kokija
Oskari* kirjoitti:
Ei ole tietoa ei ajatusta Nirvanassa jonne menevä olet.
tee kaikki tekosi nyt eläessässäsi, Sillä koulevien Nirvanassa
kaikki elämän muodot ovat kadonneet, ei ole tietöa ei
taitoa ei ajatusta ei intohimoa. kaikki nämä toimet katoavat
Nirvanassa, jossa on syväuni ilman tietoa.Jutuissasi on jotain ideaa, siis jotain joka herättää huomioni. Tulee mieleen että Saarnaajan kirja raamatussa kertoo juuri tuosta Nirvanasta. Ja miten siihen päästään, kertoo erään näkemyksen Jobin kirja ( koettelemukset kasvattavat ).
Eräiden mielestä Saarnaajan kirja on elämäänsä tympiintyneen vanhuksen kirjoitusta. Se sisältää kuitenkin ikuista viisautta, joka voidaan helposti ymmärtää kun muodottomassa Nirvanassa on käyty. Kirjoitat kokemuksesta, olet juonut " unohduksen maljan " jostain syystä vain osittain. Tuo Nirvana on muodoton kuolemanjälkeinen Nirvana, jossa kaikki alemmat halut raukeavat ja josta kerrot. Kuolemanjälkeiset tilat ovat yksilöllisiä, mutta näkisin että kaikki käyvät ainakin kääntymässä Nirvanassa, tiedottomana tai tietoisena. Voi myös sanoa, että kaikki raukeaa siellä, kunnes ihminen kokoontuu uudestaan ja syntyy ihmiseksi. Uskokin johonkin mielipiteeseen katoaa Nirvanassa, sillä usko mielipiteeseen on ajatusta. Muistan tällaista, Nirvanassa kaikki tieto ja ajatus katoaa, vaan ei välttämättä tietoisuus.
Nirvana on syvän unen tila, jossa ollaan tasapainossa. Oleminen -sana kuvaa sitä. Sitä voi kuvata jotenkin myös kieltämällä kaiken mikä kiellettävissä on, sillä niin syvä on Nirvanaan raukeaminen.
Luonto hakeutuu tasapainon tilaan ilman muotoja. Ehkäpä se on juuri se, jolle myös uskonnot ovat antaneet sanan Nirvana. - Jalous Mallina !
kokija kirjoitti:
Jutuissasi on jotain ideaa, siis jotain joka herättää huomioni. Tulee mieleen että Saarnaajan kirja raamatussa kertoo juuri tuosta Nirvanasta. Ja miten siihen päästään, kertoo erään näkemyksen Jobin kirja ( koettelemukset kasvattavat ).
Eräiden mielestä Saarnaajan kirja on elämäänsä tympiintyneen vanhuksen kirjoitusta. Se sisältää kuitenkin ikuista viisautta, joka voidaan helposti ymmärtää kun muodottomassa Nirvanassa on käyty. Kirjoitat kokemuksesta, olet juonut " unohduksen maljan " jostain syystä vain osittain. Tuo Nirvana on muodoton kuolemanjälkeinen Nirvana, jossa kaikki alemmat halut raukeavat ja josta kerrot. Kuolemanjälkeiset tilat ovat yksilöllisiä, mutta näkisin että kaikki käyvät ainakin kääntymässä Nirvanassa, tiedottomana tai tietoisena. Voi myös sanoa, että kaikki raukeaa siellä, kunnes ihminen kokoontuu uudestaan ja syntyy ihmiseksi. Uskokin johonkin mielipiteeseen katoaa Nirvanassa, sillä usko mielipiteeseen on ajatusta. Muistan tällaista, Nirvanassa kaikki tieto ja ajatus katoaa, vaan ei välttämättä tietoisuus.
Nirvana on syvän unen tila, jossa ollaan tasapainossa. Oleminen -sana kuvaa sitä. Sitä voi kuvata jotenkin myös kieltämällä kaiken mikä kiellettävissä on, sillä niin syvä on Nirvanaan raukeaminen.
Luonto hakeutuu tasapainon tilaan ilman muotoja. Ehkäpä se on juuri se, jolle myös uskonnot ovat antaneet sanan Nirvana.Tarkoituketon: Elämän kierto on oppimatka kohti täydellisyyttä
Ehkä jotkut onnistuvat pääsemään päämääräänsä. Lienee monia,
ihmisiä, jotka eivät koskaan opi kuinka saavutetaan oikea päämäärä
Meidän tulee ensin ymmrtää elämämme tarkoitus, etenkin nyt kun
suuri myrsky on tulossa. Luonto äiti antaa meille varoitus merkkejä.
Meidän pitäisi ottaa varoituksesta vaari ! - Jalous Mallina !
Mutta kun nirvanaa ei ole. Se on älytön, sille ei ole tarjolla ylläpitävää järjestelmää ja sen olemassaolo yhdessä tämän meidän todetun maailmamme kanssa on täysin ylytön. Ainoa, joka siinä maailman hömppäheikkejä vetää puoleensa, on näennäinen symmetria, näennäinen "kauneus", Jota ei ole.Koeta lukea huolella mitä sana Vimana tarkoittaa?????
- kokija
Tarkoituketon: Elämän kierto on oppimatka kohti täydellisyyttä
Ehkä jotkut onnistuvat pääsemään päämääräänsä. Lienee monia,
ihmisiä, jotka eivät koskaan opi kuinka saavutetaan oikea päämäärä
Meidän tulee ensin ymmrtää elämämme tarkoitus, etenkin nyt kun
suuri myrsky on tulossa. Luonto äiti antaa meille varoitus merkkejä.
Meidän pitäisi ottaa varoituksesta vaari !Saarnaajan menetelmä on samansuuntainen kuin vanha hindulainen neti neti -menetelmä. Huomataan kaiken turhan turhuus, kielletään turhuus ja huomataan yhtäkkiä että ilo, onni, olemassaolo ja tarkoitus on astunut elämään. Saarnaaja on ehdoton kieltämisessään, ilo ja surukin kielletään, siis oikeasti niihin takertuminen. Ei voi olla siis oikeata epätoivoakaan, kun kieltää epätoivonkin turhuutena. Tämä viittaa oikeaan näkemykseen, joka on sitä mitä buddhalaisilla ns. tyhjyysnäkemys: elämä on kärsimystä, kärsimys lakkaa kun takertuminen lakkaa jne..
Sana hebel, joka on käännettu turhuudeksi merkitsee kirjaimellisesti "höyryä" tai "henkäystä". Muita käännöksiä voisivat olla "mielettömyys", "merkityksettömyys", "absurdius" tai "ohikiitävyys". Elämä on siis tulkittavissa myyttisen Salomon mukaan ohikiitäväksi henkäykseksi.
Tähän näkemykseen pääsee kun on elänyt todella täydesti, johon myyttinen Salomokin viittaa, kun hän
kehottaa elämään.
Ei voi tietää mistä luopua ellei ole ensin elänyt täydesti ja siten saanut elämästä selvää! Luopumispuheet kaipuvat elämättömille kuuroille korville ja näin tuleekin olla. - kokija
kokija kirjoitti:
Saarnaajan menetelmä on samansuuntainen kuin vanha hindulainen neti neti -menetelmä. Huomataan kaiken turhan turhuus, kielletään turhuus ja huomataan yhtäkkiä että ilo, onni, olemassaolo ja tarkoitus on astunut elämään. Saarnaaja on ehdoton kieltämisessään, ilo ja surukin kielletään, siis oikeasti niihin takertuminen. Ei voi olla siis oikeata epätoivoakaan, kun kieltää epätoivonkin turhuutena. Tämä viittaa oikeaan näkemykseen, joka on sitä mitä buddhalaisilla ns. tyhjyysnäkemys: elämä on kärsimystä, kärsimys lakkaa kun takertuminen lakkaa jne..
Sana hebel, joka on käännettu turhuudeksi merkitsee kirjaimellisesti "höyryä" tai "henkäystä". Muita käännöksiä voisivat olla "mielettömyys", "merkityksettömyys", "absurdius" tai "ohikiitävyys". Elämä on siis tulkittavissa myyttisen Salomon mukaan ohikiitäväksi henkäykseksi.
Tähän näkemykseen pääsee kun on elänyt todella täydesti, johon myyttinen Salomokin viittaa, kun hän
kehottaa elämään.
Ei voi tietää mistä luopua ellei ole ensin elänyt täydesti ja siten saanut elämästä selvää! Luopumispuheet kaipuvat elämättömille kuuroille korville ja näin tuleekin olla.Saarnaajan käyttämä "turhuuden" hebreankielinen vastine Hebel on erilaisella translitteroinilla Hevel, joka tarkoittaa hebreankielisessä raamatussa metaforamaista Abelia ( turhamaisuutta, turhuutta, tai jopa tyhjyyttä ). Tämä antaa mahdollisuuden aivan toisenlaisille raamatuntulkinnoille mitä on ehkä totuttu.
Mielenkiintoista että Saarnaaja Salomo nimittää itseään paimeneksi, joka oli muinaisina aikoina nimitys kuninkaalle. Yhtymäkohta Abeliin löytyy myös tästä, joka oli paimen.
Mutta kuten sanottua, tämäkin on turhuutta :) Nestori ! kirjoitti:
villan valkoisia!!!Ei lähde omolla pesemällä,se puhdistaa vain karitsan verellä,tulee lunta valkeammaksi,niille jotka tunnutavat ei muilta,niillä se pysyy.
- Jalous Mallina !
Aritta kirjoitti:
Jatkuvata elämästä, mutta minut pantiin kuolemassa nukkumaan syvään uneen,
josta heräsin vasta nykyelämässä. Saarnaajakin sanoo ettei ole tietoa ei ajatusta
ei intohimoa kuolemassa johon menevä olet, siis tämä tarkoittaa syvää unitilaa,
josta jonkun on tultava nukkuva herättämään! Herätys - Löshiigka
Jatkuvata elämästä, mutta minut pantiin kuolemassa nukkumaan syvään uneen,
josta heräsin vasta nykyelämässä. Saarnaajakin sanoo ettei ole tietoa ei ajatusta
ei intohimoa kuolemassa johon menevä olet, siis tämä tarkoittaa syvää unitilaa,
josta jonkun on tultava nukkuva herättämään! HerätysVai sellaiseen tilaan sinut laitettiin sitten! Ettet yhtään pistänyt hanttiin, vaikkas olet niin etevä?
- Jalous Mallina !
Löshiigka kirjoitti:
Vai sellaiseen tilaan sinut laitettiin sitten! Ettet yhtään pistänyt hanttiin, vaikkas olet niin etevä?
Itse kotrolloida. Kuka sen tekee se on kysymys: Joku ohjaa tätä ohjelmaa.Kysymys on
kuka on se joka etsiisii uuden kehon uuteen elämään? Meitä ohjaa korkeampi voima.
Olemme kehittymässä Kohti parempaa maailmaa, kuinka oppivaisia me olemme se
riippuu kokonaan meistä. Korkeampi voima valitsee itselleen kansan. Perus ajatus
valintaan on se, että me ymmärrämme oman puutteellisuutemme, Jota meidän
tulee kehittää muotoon, joka ei ole Raisisti.
Eri väreistä huolimatta me kuulumme
Lihalliseen lajiin, joka tunnetaan ihmisinä. Meidän tulisi tuntea toisemme tasa-
vertaisina.oman lajimme edustajana ja meidän pitäisi kunnioittaa toisiamme
huolimatta. Me emme ole kastien alaisia, vaan vapaita, Käyttäkäämme oikealla
tavalla vapauttamme Jalostuaksemme *
- Jalous Mallina !
Siihen pyrkiminen kannattaa: Ei ole nälkää ei köyhyyttä ei tyhmyyttä ei viisautta.
Sanoihan Saarnaaja, että kaikki on turhuutta auringon alla, että tee nyt eläessäsi
mitä tehtävissä on, sillä kuoltuasi ei ole ajatusta tietoa tekoa paikassa jonne menevä
olet. Siis tämä Nirvana on erittäin syvä unitila jonne jokainen haluaa päästä
kuoltuaan. Saatuasi herätyksen unestasi alkavat jälleen toiminnot toisten luiden
sisällä. Huumeissa elävät kuvittelevat elän jatkuvan henkenä jossain. Tämä on
mahdottomuus tiedon puutteen takia??? !!!- Seesamleipä
Joku ulkopuolinen voisi luulla, että elit säkissä, jossa on kissan- ja koirankarvoja, vanhoja lumppuja ja hiirenjätöksiä. Eli ympäristöhän on näennäisesti monipulinen ja rikas. Hyvä sellaisesta ammentaa kaikenlaista. Mutta onko kysymys rikkaudesta vai tosiaankin vain vanhoista jätteistä, sehän näkyy tuloksista.
- Hypnotist 80
Seesamleipä kirjoitti:
Joku ulkopuolinen voisi luulla, että elit säkissä, jossa on kissan- ja koirankarvoja, vanhoja lumppuja ja hiirenjätöksiä. Eli ympäristöhän on näennäisesti monipulinen ja rikas. Hyvä sellaisesta ammentaa kaikenlaista. Mutta onko kysymys rikkaudesta vai tosiaankin vain vanhoista jätteistä, sehän näkyy tuloksista.
kaveri kertoi eläneensä edellisen elämänsä Ahvenanmaalla. Kertoi nimensä, syntymäaikansa ja kuolinvuotensa.
Kokeen jälken hän matkusti Ahvenanmaalle ja läysi hautausmaalta, jo sammaloituneen hautakiven, jossa oli samat tidot, jotka oli antanut hypnoosikokeessa. - perättömiä
Hypnotist 80 kirjoitti:
kaveri kertoi eläneensä edellisen elämänsä Ahvenanmaalla. Kertoi nimensä, syntymäaikansa ja kuolinvuotensa.
Kokeen jälken hän matkusti Ahvenanmaalle ja läysi hautausmaalta, jo sammaloituneen hautakiven, jossa oli samat tidot, jotka oli antanut hypnoosikokeessa.Se tieto vaan puuttuu, että kuinka moni muukin on hypnoosikokeessa ilmoittanut "edelliseksi elämäkseen" tuon saman...
Pimeyden henkivallat muuten ovat hyvin perillä jo tapahtuneista asioista. Helppo uunottaa ihminen uskomaan, uittamalla hänelle näennäistietoa. Kyllähän se hämmästyttää, jos tulee esim. oudolle paikalle ja tietää sieltä monta yksityiskohtaa. Ei kannattaisi heti kuvitella, että siellä on käyty ed. elämässä. Parempi pohtimisen aihe on se, että mistä oudolta vaikuttava etukäteistieto on peräisin.
Kuten tiedetään, hypnoosikokeissa todettujen edellisten elämien suosikkeja ovat julkisuuden hahmot. Hitler taitaa olla kärjessä. Suomestakin löytyy...
Kaikki viittaa siihen, että hypnoositutkimuksissa havaitut "edelliset elämät" eivät ole edellisä elämiä. Kysymyksessä on jotakin muuta. Reima Kampman tutki asiaa aikanaan tieteellisesti sivupersoonatutkimuksissaan. Vaikka ei hänen tulkintaansa uskoisikaan, hänen tutkimuksissaan tuli suorastaan kiljuvalla tavalla esille, että kysymys ei voi olla edellisten elämien muistoista, vaan muulla tavalla saadusta tiedosta. - ja äkkiä
perättömiä kirjoitti:
Se tieto vaan puuttuu, että kuinka moni muukin on hypnoosikokeessa ilmoittanut "edelliseksi elämäkseen" tuon saman...
Pimeyden henkivallat muuten ovat hyvin perillä jo tapahtuneista asioista. Helppo uunottaa ihminen uskomaan, uittamalla hänelle näennäistietoa. Kyllähän se hämmästyttää, jos tulee esim. oudolle paikalle ja tietää sieltä monta yksityiskohtaa. Ei kannattaisi heti kuvitella, että siellä on käyty ed. elämässä. Parempi pohtimisen aihe on se, että mistä oudolta vaikuttava etukäteistieto on peräisin.
Kuten tiedetään, hypnoosikokeissa todettujen edellisten elämien suosikkeja ovat julkisuuden hahmot. Hitler taitaa olla kärjessä. Suomestakin löytyy...
Kaikki viittaa siihen, että hypnoositutkimuksissa havaitut "edelliset elämät" eivät ole edellisä elämiä. Kysymyksessä on jotakin muuta. Reima Kampman tutki asiaa aikanaan tieteellisesti sivupersoonatutkimuksissaan. Vaikka ei hänen tulkintaansa uskoisikaan, hänen tutkimuksissaan tuli suorastaan kiljuvalla tavalla esille, että kysymys ei voi olla edellisten elämien muistoista, vaan muulla tavalla saadusta tiedosta.Eli tässähän sitä tietoa on. Ei muuta pulmaa kuin että miten se saataisiin pois näkyvistä ja kiusaamasta.
- Miksi !
ja äkkiä kirjoitti:
Eli tässähän sitä tietoa on. Ei muuta pulmaa kuin että miten se saataisiin pois näkyvistä ja kiusaamasta.
todistaa itse tapahtuman oikea kokia. Lienee monesti aivan turhaa keskustella
asian todellisen kokian ja todellisuudesta tietämättömän vasta-väitteliän kanssa.
Näet todellisuuden näkee se, joka on henkilökohtaisesti joutunut oman koke-
muksensa kokemaan. Näet hän itse kokia tietää omakohtaiset tietonsa. Eihän
asiaan perehtymätön ulkopuolinen tule koskaan tuntemaan toisen ihmisen aivoihin
annettuja kokemuksia.
Olihan tässä Faraon unessa joku valtava voima tekiä, koska Joosef pystyi näkemään
Faraon enneunet ja hän pystyi antamaan näihin uniin myös oikeat vastaukset.
Olen nähnyt valtavan panodraama unen, josta en halunnut kertoa kellekään,kuitenkin
kaksi vuotta myöhemmin minun vaimoni näki minun uneni ja hän alkoi kertoa siitä,
silloin minä sanoin, että tämä on aivan tarkasti minun uneni. Olen monesti ihmetellyt
tätä unta. Näet minä katsoin olevani itseni koroittaja, jos olisin tuonut tämän saamani
tiedon ihmisten tietoon, siksi tämä sama uni toistetiin vaimoni välityksellä. Kuka oli
tämä unen antaja ja miksi kyseessä oli minä, eikä jokin toinen. Kysymys miksi ???!!!
- kokija
Nyt tarkistettu tällä tietoisuudella kuka on inspiroinut Saarnaajan kirjaa. Se on väärä Jahve, joka esiintyi oikeana Jahvena joka on oikea ääretön yksi. Jeesus Kristus on osoittanut väärän Jahven ja nykyään älykkään ihmisen tietoisuus on korkeammalla kuin tämän entisen " ilman ja tulen herran ".
Saarnaajan kirjassa on silti jotain totuutta mutta paljon jää uupumaan. Saarnaajan liiallinen pessimistisyys paistaa liikaa läpi. Saarnaajan kirjan avulla päästään sen inspiroijan lähteille eli koomassa olevan väärän Jahven nykyiselle tietoisuustasolle.
Kun tutkin Saarnaajan kirjaa sain tuntuman valenirvanasta joka on mentaalialue. Astraalia ylempänä, mutta kuuluu "kuunalaiseen" kuolevaiseen sfääriin silti. Jos vale-Jahve syntyisi nyt ihmiseksi, niin hän olisi tunne-elämältään tasapainoinen ja puhdas mutta älyllisesti idiootti. Minne hänet sijoitetaan kasvamaan, sen aika näyttää.- Jalous Mallina !
En tiedä mistä olen kokemukseni saanut: {Tiedän vain oman kokemani joka toistui
syntymästäni neljään vuoteen}. Ymmärsin aikuisena, että olen elänyt aikaisemmin.
Tällä Panodraama painajaisella oli oma tarkoituksensa! Ymmärsin tarkoituksen
luonteen, joka teroitti minua muistamaan läpi elämäni vaelluksen, että minut on
luotu elämän pyörän kierrätykseen. En tiedä yhtään mainitsemistasi Säfääreistä,
koska en ole joutunut sellaisten kanssa minkäänlaisiin kokemuksiin. Ymmärrän vain
elämänpyörän osa salaisuutta.
Olen saanut nähdä panodaamana tämän meidän Tellusta kohtaavan tuhon. Minun
tulisi varoittaa ihmisiä kohtaavasta tuhosta! En ole toiminut varoittajana, koska olen
huomannut, ettei kansa ota varoitusta vakavasti ! - kokija
En tiedä mistä olen kokemukseni saanut: {Tiedän vain oman kokemani joka toistui
syntymästäni neljään vuoteen}. Ymmärsin aikuisena, että olen elänyt aikaisemmin.
Tällä Panodraama painajaisella oli oma tarkoituksensa! Ymmärsin tarkoituksen
luonteen, joka teroitti minua muistamaan läpi elämäni vaelluksen, että minut on
luotu elämän pyörän kierrätykseen. En tiedä yhtään mainitsemistasi Säfääreistä,
koska en ole joutunut sellaisten kanssa minkäänlaisiin kokemuksiin. Ymmärrän vain
elämänpyörän osa salaisuutta.
Olen saanut nähdä panodaamana tämän meidän Tellusta kohtaavan tuhon. Minun
tulisi varoittaa ihmisiä kohtaavasta tuhosta! En ole toiminut varoittajana, koska olen
huomannut, ettei kansa ota varoitusta vakavasti !Olet elänyt aiemmin ja kertomuksesi on totta. Aiemman inkarnaatiosi armeija hävisi taistelun, maharadzalta lyötiin pää poikki maan tavan mukaan. Nykyään rajan takana on organisoidumpi sfäärijärjestelmä, jonka vuoksi herääminen tuolla puolen on helpompaa ja sfäärit ovat eloisampia kuin esim. muinais-Egyptin tai hindu-maharadzojen aikaan. Alussa maa oli autio, ja niin olivat sfääritkin. Tätä järjestettyä Kristus-organisaatiota monet sanovat "spiritistiseksi henkimaailmaksi".
Kaikki eivät kuitenkaan ole tiedottomia tuolla puolen ja varsinkaan nykyään kun vale-Jahven organisaatio on hajallaan ja Jahve on toimintakyvytön. Iran on vielä jahve-vaikutteinen, he palvovat Allahia mutta näen monien heidän olevan hajallaan olevien jahvelaisten inspiroimia. Korjasin saarnaajajuttua osaltani, juttuja korjataan sen mukaan jos tulee lisää tietoa. - Jalous Mallina !
kokija kirjoitti:
Olet elänyt aiemmin ja kertomuksesi on totta. Aiemman inkarnaatiosi armeija hävisi taistelun, maharadzalta lyötiin pää poikki maan tavan mukaan. Nykyään rajan takana on organisoidumpi sfäärijärjestelmä, jonka vuoksi herääminen tuolla puolen on helpompaa ja sfäärit ovat eloisampia kuin esim. muinais-Egyptin tai hindu-maharadzojen aikaan. Alussa maa oli autio, ja niin olivat sfääritkin. Tätä järjestettyä Kristus-organisaatiota monet sanovat "spiritistiseksi henkimaailmaksi".
Kaikki eivät kuitenkaan ole tiedottomia tuolla puolen ja varsinkaan nykyään kun vale-Jahven organisaatio on hajallaan ja Jahve on toimintakyvytön. Iran on vielä jahve-vaikutteinen, he palvovat Allahia mutta näen monien heidän olevan hajallaan olevien jahvelaisten inspiroimia. Korjasin saarnaajajuttua osaltani, juttuja korjataan sen mukaan jos tulee lisää tietoa.Tiedä mitään muuta näistä ilmiöistä, kuin oman henkilö kohtaisen kokemukseni
neljän ensimmäisen Lapsuus vuoden takaa? Afrikassa minä kuolin vanhana miehenä
sarvikuonon sarven lävistämänä. Nourempana kuolin Afrikassa Keihään lävistämänä.
Ranskassa kuolin Giljotiinilla. Nämä kaikki näytettiin minulle valtavana panodraamana.
Ihmettelyni vaihe on vai se. miksi minä näin kaiken ennen kouluikääni, jolloin olisin
ollut varautunut kirjastoista saatoihin tietoihin. Tiedot ilmenivät ajassa, jolloin sivu-
vaikutuksilla ei ollut osaa eikä arpaa näihin näkyihini. Vuonna 1942 luulin olevani
pois tolaltani, kun olin yksisin kalastamassa mato ongella karjalan kannaksella.
Tyhjästä ilmasta ilmaantui kolme aikuista Roomalaiseen Tuniikkiin pukeutunutta miestä
he alkoivat valoittaa minulle yksinkertaiselle nuorelle pojalle minulle aivan outoja
tietoja. Muun muassa he keroivat, että Suomi joutuu luopumaan Karjalasta ja petsamosta
Sakasa viimeisenä hyvänä työnään pelastaa Suomen. Näinhän todellisuudessa tapahtuikin
Ilman Saksan apua olisi Sumen rintama murtunut Tali ihantola asemassa. Saksan syöksy-
pommittajat murskasivat mahtavan venäjän armeijan ja näin alkoi vielä Suomi elää itsenäisiä
päiviä. Nämä viestin tuojat olivat suuremman voiman lähettejä. He sanoivat katso nyt tarkasti
kotiseutusi maisemat joita et tule enää näkemään etkä tule koskaan enää asumaan täällä.
- AVKT
Kaikilla on jatkuva elämä siis ajassa ja aikaa ei elämällä ole, on vain meidän aika.
- Jalous Mallina !
omalla kohdallamme aikamme seuraaminen pysähtyy, koska tämä syvä unitila
pitää meidät tajuttomina aina siihen asti kunnes tämä kuollutnukkuva sielu
löytää uuden ruumiin johon hänen henkensä voi asettua. Siis kuolema on
syvä uni !
- ördfsgäf..
>> Näet sanotaan, että tämä hänen Jeesuksen aikainen sukupolvi ei katoa ennen Jeesuksen takaisin paluuta?????? Kukahan tässä valehtelee Jeesuksen nimissä.
- Eppäiliä !
Oman ajan sukupolvesta: On aivan turhaa kääntää elänyttä aikaa kaukaiseen
tulevaisuuteen. Sitä paitsi ei Jeesus tullut pakanoita pelastamaan. Näet hänhän
sanoo , että minut on lähetetty etsimään Israelin huoneen kadonneita lampaita!
Oletteko te todella noita Juutalaisia, joita Jeesus tuli pelastamaan. en usko
Jeesus lupasi tulla vielä oman aikansa uskovien eläessä, kuitenkaan hän ei
tullut . hän petti omansa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613