Eiväthän nämä toki huutokauppoja ole, mutta en nyt löytänyt tähän hätään osuvampaakaan osastoa. jos tälle on jokin parempi paikka, niin sanokaa ihmeessä.
Eli onko kukaan koskaan kokeillut mitään näistä ns. kuluttajatutkimus saiteista, jotka mainostavat maksavansa tutkimuksiin osallistumisesta. Useimmat (tai ainakin ne, joihin olen tähän mennessä törmännyt) taitavat olla jenkkiläistä alkuperää ja vaativat "pienen" rekisteröitymismaksun jotta pääsee jäseneksi. Sinällään tuo toimintaidea kuulostaa ihan mahdolliselta, sillä yritysmaailma maksaa vuosittain valtavia summia kuluttajatutkimuksista. Toisaalta taas kaikki mikä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta yleensä on sitä. Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta onko noista ikinä mahdollista saada edes omiaan pois? Eihän tässä tokikaan omaa taloutta vain tuollaisten sivustojen varaan voi laskea, mutta jos pientä lisätienestiä olisi mahdollista saada ne se olisi tietysti aina plussaa. Sanotaan nyt vaikka, että kaikkia mahdollisuuksia voi kokeilla jos riski ei ole liian suuri ;)
Kerro myös jos tiedät sivustoja, joille voi rekisteröityä ilmaiseksi ja tienata vähän taskurahaa esim. mainoksien katselulla tai vastaavalla.
kuluttajatutkimukset, jotka maksavat palkkioita
4
1575
Vastaukset
- kokemusta on
hyöty vaivaan nähden erittäin pieni, ei kannata edes kokeilla. saat vain pahan mielen
- Feeder5
Tässä joka yhteydessä vahvasti Nielseniin päin, HomeScan tutkimukset jos kiinostaa täältä
löytyy se formi toisinaan:
Mielipidemaailma:
http://www.mielipidemaailma.fi/
Lupaavat maksaa rahaa mutta vain PayPalin kautta. Viellä ei tuolta ole mitään tullut, FON
on jopa kerran maksanut samalla aikavälillä.
Mielipidetutkimus, Nielsen mutta myös muita tutkimuksia. Maksaa lahjakortein (Hesburger mm löytyy).
Ovat oikeasti maksaneetkin.
http://www.mielipidetutkimus.com/
UK firma vahvasti, molemmat tutkimukset Suomeksi pääsääntöisesti.
Jos oikeasti haluat rahaa niin mturk on toimivampi:
https://www.mturk.com/mturk/welcome
Amazon lahjakortteja saa helpoiten rahat käyttöön vaikka muitakin maksutapoja on. Lupaat
kunniallisesti kertoa verottajalle Suomessa nämä tienestit ja samat jutut mturk non US
worker lomakkeelle. Rahat käytät Amazon ostoksiin ja jäljet jää Amazonin tietokantoihin, IRS
tuskin verottajalle Suomessa kertoo mitään. - kokemusta on
Olin käyttäjänä mielipidemaailmassa ja voin kyllä sanoa ihan samaa, ettei kannata osallistua kun pahotaa vain oman mielensä. Minutkin "potki pihalle" , kun olin saanut jo sen verran pisteitä että olisin saanut lahjakortin...
- sdfsdfsdf
https://yougov.fi/refer/_NvC4WDTixSdn0qjEkac-w/ Täällä olen itse täyttänyt tutkimuksia ja hyväksi on todettu. Maksavat aina 30 euroa kerralla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381843Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711460Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211434Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771104Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.741101Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1031036En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898