Kannabis, laillinenko?

jenna.ollila

En enää tiedä mihin uskoa, ennen pidin ruohon polttoa laittomana touhuna, mutta eksyin netissä sivulle jossa myytiin kaikenlaisia kamoja suomessa. Paikka vaikutti ihan kunnon julkiselta sivulta. Onko s enyt siis niin että kannabis on laillista tätä nykyä?

6

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peräkylän paasi

Mutta eipä siitä pilven polttelusta juuri sakkoja tai huomautuksia suurempaa rangaistusta saa jos ei isoja määriä säilytä.

Harvemmin poliiseja tuntuu kiinnostavan satunnaiset paasittelijat eikä sätkää ja jointtia tavallinen tallaaja erota toisistaan kuin korkeintaan hajusta jos siitäkään.

• Budisti

Itse kannabiksen myynti, kasvatus ja hallussapito on laitonta, mutta kannabiksen kasvattamiseen ja polttamiseen tarvittavat välineet/siemenet laillisia.

• 534535gdf2

Laitonta on.. Mikähän sivu se oli?

• et chillai

cannabis kukkakauppoihin..sais puhdasta blomsteria ja katukauppa loppuis,niihin kun on laitettua vaikka mitä paskaa sekaan..

• bub

Niin eikö siellä seassa oo pahimmillaan ollu jotain lasikuitua? Vain onkohan tää vaan joku urbaanilegenda? Paljon ongelmia häviäis, kun kannabis ois laillista. Itse en polttele, mutta sallitakoon se heille jotka haluaa poltella. Porttiteorioista on turha vinkua, se toteutuu korkeentaan sillä tasolla, että kannabiksen myyjillä on yleensä myydä kovempaakin kamaa jota sit tarjotaan polttelijoille, joku ottaa joku ei.

• Hörhö ku hörhö

Mut eikös siitä tulisi joku kova vero jos sitä sais ostaa kaupan tiskiltä..?

Oon kans kuullu et ainaski yhdessä tietys paikkaa kaveri varoitti ettei kande ostaa ku siel oli ollu jtain paskaa seassa. Ritisee kuulemma poltettaes et siitä tunnistaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5376
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3711
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2525
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2112
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2047
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163