Sulla on kiva nikki, kirsikka on lempimarjani :) Jos ehdit mullekkin joskus katsella, niin katsoisistko työ/rakkausasioita? Minulla on nyt lyhyt työsopimus, mutta mahtaisiko vielä jatkua vai tuleeko uusi työ? Mieskin mulla muka on,mutta taitaa olla finito tämä suhde :/ Oisko ketään, jonka kanssa rakkausasiat onnistuisivat? Olen kuitenkin jollain tavalla todella yksinäinen..
Cherrykirsikka
2
183
Vastaukset
Hei :-) Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että työsopimukseesi olisi tulossa jatkoa, tosin ei kovin pitkää pätkää, mutta kuitenkin.
Rakkauspuolella näyttää siltä, että olet etsinyt seuraa vääränlaisista ympyröistä. Kaipaat rauhallisempaa kumppania, ja näkisin Sinun tapaavan hänet niinkin yllättävässä paikassa kuin kirjastossa. Ravintolaillat eivät siis olekaan tällä hetkellä niin suositeltavia kuin toisenlainen sydämen sivistys :-)- lonely<3
No jatkuu työ ainakin vielä:)
En ole etsinyt ketään,vaan eipä ole vastaan tullut kovin montaa kiinnostavaa ja aina on sitten käynyt huonosti kun kiinnostun. Tää nykyinen on vihannes, haluaisin kyllä sosiaalisemman ja menevämmän tyypin. En käy kirjastossakaan, tilaan kirjat netistä kotiin ja luen siellä jos/kun luen. Menojalkaa vipattaa, baariin pitäs päässä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406