Hei!
Olen rekisteröitynyt buzzadoriksi sivulla www.buzzador.com ja ehdotan, että sinäkin teet samoin!
Buzzadorina saat ilmaiseksi kokeilla uusia tuotteita ja palveluja.
Kuinka kauan kestää ennenkuin pääset mukaan ensimmäiseen kampanjaan voi vaihdella muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen riippuen siitä, kuinka hyvin profiilisi sopii tuleviin kampanjoihin.
Kun saamme sinulle sopivan kampanjan, saat viestin siitä sähköpostitse.
Seuraamalla tätä linkkiä ilmenee, että minä olen kutsunut sinut mukaan (minun buzzador-käyttäjätunnukseni on reeta):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=FI&refstr=reeta
Jos haluat tietää enemmän ennen kuin päätät rekisteröityä, klikkaa alla olevasta linkistä:
http://www.buzzador.com?refstr=reeta&lang=FI
Itse olen ollut tosi tyytyväinen kyseiseen palveluun. On ollut hauska vastaanottaa aina välillä erilaisia tuotteita. On kokeiltu niin uusia ruokia niin ihmisen kuin kissankin mm. paljon hyvänmakuista Fanta, b' good- juomaa, frozin purkkia. barillan tuotteita kuten pastaa ja eri kastikkeita, sekä best friendin ruokaa ja hiekkaa. Tuotteita tulee aina hyvä määrä ja niitä on mukava sitten annella kavereilleen kokeiltavaksi. Sivustolle tulee myös väliin kampanjoita joissa on käyttötavaraa ja niihin on mukava myös saada kutsuja. Auta minua vähän ja rekisteröidy sivuille linkeilläni ja aloita Buzzadorina ja yllytä kaverisikin mukaan.
Sivustossa on yksi hyvä puoli. Sieltä ei tarvitse pelätä tulevan mitään roskapostia tai muutakaan. Ainoastaan kutsuja kampanjoihin lähetetään, joihin sitten vastataan sivustolla hyväksytysti tai kieltävästi. Tavarat tulee kotiin täysin ilmaiseksi ja nopeasti.
Auta minua ja tule buzzadoriksi, Kiitos :)
reetampi
0
813
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888