Hei!
Olen rekisteröitynyt buzzadoriksi sivulla www.buzzador.com ja ehdotan, että sinäkin teet samoin!
Buzzadorina saat ilmaiseksi kokeilla uusia tuotteita ja palveluja.
Kuinka kauan kestää ennenkuin pääset mukaan ensimmäiseen kampanjaan voi vaihdella muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen riippuen siitä, kuinka hyvin profiilisi sopii tuleviin kampanjoihin.
Kun saamme sinulle sopivan kampanjan, saat viestin siitä sähköpostitse.
Seuraamalla tätä linkkiä ilmenee, että minä olen kutsunut sinut mukaan (minun buzzador-käyttäjätunnukseni on reeta):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=FI&refstr=reeta
Jos haluat tietää enemmän ennen kuin päätät rekisteröityä, klikkaa alla olevasta linkistä:
http://www.buzzador.com?refstr=reeta&lang=FI
Itse olen ollut tosi tyytyväinen kyseiseen palveluun. On ollut hauska vastaanottaa aina välillä erilaisia tuotteita. On kokeiltu niin uusia ruokia niin ihmisen kuin kissankin mm. paljon hyvänmakuista Fanta, b' good- juomaa, frozin purkkia. barillan tuotteita kuten pastaa ja eri kastikkeita, sekä best friendin ruokaa ja hiekkaa. Tuotteita tulee aina hyvä määrä ja niitä on mukava sitten annella kavereilleen kokeiltavaksi. Sivustolle tulee myös väliin kampanjoita joissa on käyttötavaraa ja niihin on mukava myös saada kutsuja. Auta minua vähän ja rekisteröidy sivuille linkeilläni ja aloita Buzzadorina ja yllytä kaverisikin mukaan.
Sivustossa on yksi hyvä puoli. Sieltä ei tarvitse pelätä tulevan mitään roskapostia tai muutakaan. Ainoastaan kutsuja kampanjoihin lähetetään, joihin sitten vastataan sivustolla hyväksytysti tai kieltävästi. Tavarat tulee kotiin täysin ilmaiseksi ja nopeasti.
Auta minua ja tule buzzadoriksi, Kiitos :)
reetampi
0
860
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233203
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1982893Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711911Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581534- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33960- 43834