Onk's sulla crocsit vai millaisissa kesäkengissä sää kävelet?
Crocsit
26
406
Vastaukset
muita kenkiä sitten olemassa??
Crocseissa kesät talvet!- tomppa2006
...ihan kunnon remmisandaaleitakin...
Itse käytän kyllä useimmiten sinisia crocseja.
- Adria
Muovikengät sopivat vain ja ainoastaan rannalle, eivät mihinkään muualle.
Inhottaa muutenkin kaikki muovikasseja kaupoista kanniskelevat tyypit. Itse käytän koria, varalla on pari kangas-kassia varmuuden vuoksi.- tomppa2006
...pihassa puuhastellessa...
Ne on nopeat ja helpot vetää jalkaan. Ei tarvi minkään solkien kanssa räpeltää.
Kävin aikoinaan teknisen oppilaitoksen muovikassi koulureppuna. Muilla oli sellaiset hienot Cavalier salkut, pyh.
- Julia Spies
Olen käyttänyt jo 3 vuotta Romuksen terran värisiä ergonomisia mokkasandaaleja, joissa on pestävät vaihtopohjalliset. Pari viikkoa sitten ostin Julia Spiesin pistokkaat, joiden irtopohjalliset ovat vaihtokelpoisia Romusteni kanssa. Vanhat Julia Spiesini ovat jo maalin tahrimat ja palvelevat remontti- ja pihatyökenkinä. Hippakengissä suosikkini ovat 1950-luvun alkupuolelta peräisin olevat mustat mokka-avokkaat, joissa on 10 cm korko ja jalkaa hyvin tukeva lesti. Pelastin kengät kirpputorilta.
- tomppa2006
...kun olen kokeillut erilaisia ergonoomisesti oikeita jalkineita...
Mutta yksinkertaisesti vaan minun jalat kipeytyvät nahka- ja mokkakengissä? Crocsit hengittävät eivätkä purista tai hierrä. - Julia Spies
tomppa2006 kirjoitti:
...kun olen kokeillut erilaisia ergonoomisesti oikeita jalkineita...
Mutta yksinkertaisesti vaan minun jalat kipeytyvät nahka- ja mokkakengissä? Crocsit hengittävät eivätkä purista tai hierrä.Minun kesäkenkäni ovat ilmavat remmikengät. Pohjallisissa olevien reikien ansiosta ilma kiertää. Jos niissä jalka hikoaa, niin se ei ole kenkien vika. Tarrakiinnitteisillä tampeilla säädän kenkäni minun luiseviin räpylöihini istuviksi. Mokka ja nupukki on pehmeitä jo heti alussa, mutta pintanahka pitää kesyttää sukat jalassa. Silloin, kun kävelen paljon, käytän aina sukkia. Pölyn ja hien seos lisää hankautuvuutta.
Pidän kengistä, joissa on tukeva pohja, ja joka remmin pitää olla säädettävissä. Viimeisen remmin haluan mahdollisimman lähelle nilkkaa. Kapean jalkani löysät nivelet nyrjähtävät helposti holskoissa kengissä.
oo croceja, vaan sellaiset mustat jäljitelmät, joihin ostin myös reikiin koristeita, meillä töissä kenkämyyjällä oli niitä viime keväänä myynnissä. Käytän niitä piha kenkinä.
Muutoin miulla on pehmeät sandaalit, tai erillaisia balleriina tyyppisiä kenkiä:)))))- tomppa2006
...ihan oridinellejä. ei vaan...
Ne jäljitelmät on taatusti ihan yhtä hyviä ja vastaa käyttötarkoitusta. Minulla on tavallisina jalkineita muuten bootsit, mutta näillä ilmoilla olisivat ehkä turhan lämpimät, heh.
- Heikunkeikku
Ei ole, ei. Jotenkin ne ei sovi mun "tyyliini".
Mutta kokeillut olen. Monasti pistän miniän tai lapsenlapseni crocsit kinttuihin, kun siellä lähen puutarhassa koikkelehtimaan. Tuntuu mukavilta jaloissa.
Minkälaisissa kesäkengissä kuljenko? Hmmm... vähän riippuu siitä, mihin meen.
Sandaalit näin kesällä. Joko korkealla korolla tai sitten melkein korottomilla.
Sitten semmoset kesä-nilkkasaappaat. Korkeat korot ja tosi hyvät jalkaan. Sopii suorien pitkienhousujen kanssa. Kahdet parit on, harmaat ja tumman ruskeat.
Kun meen kävelylenkille, niin sitten pistän lenkkarit jalkaan.
Metsään jos tieni viepi, niin paan semmoset "monttusaappaat", Nokian kunnon klompsuttimet.
Saaressa kans usein paan nää klompsut jalkaan.- tomppa2006
...on usein käyttötarkoitusta tärkeämpää...
Ei silti en minäkään kesäjuhliin crocsit jalassa lähde, mutta kauppaan menen kyllä. Uimarannalle mennään crocseissa, on kätevät. Paljon paremmat kuin ne 70-luvun "pilipalit" varvastossut. - Heikunkeikku
tomppa2006 kirjoitti:
...on usein käyttötarkoitusta tärkeämpää...
Ei silti en minäkään kesäjuhliin crocsit jalassa lähde, mutta kauppaan menen kyllä. Uimarannalle mennään crocseissa, on kätevät. Paljon paremmat kuin ne 70-luvun "pilipalit" varvastossut.No mun kohdalla ei voi sanoa, että "tuo tyyli on usein käyttötarkoitusta tärkeämpää."
Tuli tunne, kuin ajattelisit, että laitan jotkut Väärät kengät kinttuihin, vain siksi, että ne jollakin tavalla sopisivat esim. vaatetukseen, mutta olisivat ihan plörö-kengät ja sopimattomat tilanteeseen.
Eihän sen niinkään tarvitse olla. Voisihan olla mahdollista, että minulla olisi Täydelliset kengät joka lähtöön.
En nyt sano, että nimenomaan on, mutta joka tapauksessa pistän kinttuihin sellaiset kengät, joilla on helppo ja mutkaton ja vaivaton liikuskella siellä, missä liikuskelen.
En tietenkään mene joillakin yli korkeilla korkokengillä uimarannan hiekkaan kävelemään. Voihan sinne mennä mukavilla sandaaleillakin. Tosin uimarannoille en mene kirveelläkään, jonka täten tähän kirjaan :)
En minä sano, että crocsit ovat jotenkin huonot. Kuka mitäkin jalkoihin pistää. Kerroin vain ja ainoastaan, mitä Minä laitan jalkoihin, kuten aloituksessa kysyit. - tomppa2006
Heikunkeikku kirjoitti:
No mun kohdalla ei voi sanoa, että "tuo tyyli on usein käyttötarkoitusta tärkeämpää."
Tuli tunne, kuin ajattelisit, että laitan jotkut Väärät kengät kinttuihin, vain siksi, että ne jollakin tavalla sopisivat esim. vaatetukseen, mutta olisivat ihan plörö-kengät ja sopimattomat tilanteeseen.
Eihän sen niinkään tarvitse olla. Voisihan olla mahdollista, että minulla olisi Täydelliset kengät joka lähtöön.
En nyt sano, että nimenomaan on, mutta joka tapauksessa pistän kinttuihin sellaiset kengät, joilla on helppo ja mutkaton ja vaivaton liikuskella siellä, missä liikuskelen.
En tietenkään mene joillakin yli korkeilla korkokengillä uimarannan hiekkaan kävelemään. Voihan sinne mennä mukavilla sandaaleillakin. Tosin uimarannoille en mene kirveelläkään, jonka täten tähän kirjaan :)
En minä sano, että crocsit ovat jotenkin huonot. Kuka mitäkin jalkoihin pistää. Kerroin vain ja ainoastaan, mitä Minä laitan jalkoihin, kuten aloituksessa kysyit....eikö siis se, että rouva kokeilee monenlaisia kenkiä ja kysyy mielipidettäni...
Eikö se tarkoitakaan sitä, että hän haluaa tietää, mitkä näyttävät hyvältä, hehee? En ole nyt ihan tosissani, helle varmaan sekoittaa pään. Ja tiedän itsekin oinas-horoskoopiltani kun olen, kuinka tärkeätä sopivat ja tarkoitukseen sopivat kengät ja asusteet yleensä minulle ovat.
Olen pahoillani mielipahasta, jota jonnin joutavalla höpinälläni selvästi aiheutin, sorry. - Heikunkeikku
tomppa2006 kirjoitti:
...eikö siis se, että rouva kokeilee monenlaisia kenkiä ja kysyy mielipidettäni...
Eikö se tarkoitakaan sitä, että hän haluaa tietää, mitkä näyttävät hyvältä, hehee? En ole nyt ihan tosissani, helle varmaan sekoittaa pään. Ja tiedän itsekin oinas-horoskoopiltani kun olen, kuinka tärkeätä sopivat ja tarkoitukseen sopivat kengät ja asusteet yleensä minulle ovat.
Olen pahoillani mielipahasta, jota jonnin joutavalla höpinälläni selvästi aiheutin, sorry.Ja paskat, että muka mielipahastelin. Ei pidä paikkaansa.
Minä vaan selitin, mitä ajattelen ja sitten sen, mitä sinun viestistä tuli mieleen.
Ikäänkuin selvennin. Myös tahdoin lisätä, että vaikka itselläni ei noita crocseja ole,
niin en silmiäni kopahuta tai niskojani nakkele, vaikka muilla on semmoset jaloissa.
Niin, että jotta. Elä ole pahoillasi. Älä, älä.
En ole pannut merkille, että jonnin-joutavia-höpisisit, joten korjataan nyt tommonenkin asia.
:)
- o.tunnus
Joskus avoin, joskus kii.., mopolla rauta käret, veneilyssä sandikset, mut muuten aikas ilmavat vaikka varpaalle potulle joskus kynnelle saa auts, mutkusit pari kirosanaa kakistelee, ni pottu voi hyvin...taas :)
näistä; Columbian sandaalit, kangastossut tai valecrocksit, arkikäyttöön siis.
On mulla parempiakin kenkiä :)- Pikku Myy
crocseja. Mähän näyttäisin niissä ihan pikkulapselta, tällainen kirppu kun olen. Vähän korkoa täytyy olla. Kesäkenkäni ovat siis sandaalit, usein kiilakorko sellaiset.
Mökillä tallustelen paljan jaloin. Siellä näytän pikku peikolta, mutta sehän ei haittaa, kun kukaan ei ole näkemässä. :)
Olen kyllä kokeillut crocseja ja mukavilta tuntuivat, mutta ei vaan ole mun juttu. - ---
mulla ainakin on kroksit eikä yhtään hävetä :))
- TyyliLyyli.
En ole koskaan edes kokeillut niitä crocseja. Eivät ole minun tyyliseni. Käytän näin helteillä nahkaisia sandaaleja tai semmosia pistokkaita. Joskus myös keveitä ja jalassa hyviltä tuntuvia urheilusandaaleja.
Kukalliset Hunter- kumisaappaat on oikein kovalle sateelle ja jos metsään menen. Ostin ne viime keväänä, kun olivat niin kauniit ja vähän erilaiset tyyliltään. - 13+18
TyyliLyyli. kirjoitti:
En ole koskaan edes kokeillut niitä crocseja. Eivät ole minun tyyliseni. Käytän näin helteillä nahkaisia sandaaleja tai semmosia pistokkaita. Joskus myös keveitä ja jalassa hyviltä tuntuvia urheilusandaaleja.
Kukalliset Hunter- kumisaappaat on oikein kovalle sateelle ja jos metsään menen. Ostin ne viime keväänä, kun olivat niin kauniit ja vähän erilaiset tyyliltään.ulkoa sisälle ja tietysti on sellaiset crocsit jalassa, ihan yes :)
- mitäkä mies
Ei ole tullut hankittua,mutta olen kokeillut jalkaan ja hyvältä tuntuu..Onhan ne helvetin rumat,rumimmat kalossit puukenkien jälkeen:)) vaikka oli kuin muodikkaat,ne on minulle niin rumat ettei seiso jos naisella on sellaiset jalassa,ainakin sängyssä ne on otettava pois...jaa taas meni...
Sandaaleista tykkään,niinku hullu puurosta,eikä meinaa vielä joulunakaan raskia luopua niistä.
Toinen asia mistä kans tykkään hirveesti on mustikat puuron kanssa:)))- Hopia
mies
kaurapuuro mustikoilla on parasta
- lillukanvarsi
Ei ole.
- lillukanvarsi
ja ihan aidot. Mies toi mulle ja tyttärelle pari kolme vuotta sitten. Tosi mukavat kengät,. niillä lompsotin kesän....Kumisaappaita olen kyllä tänä kesänä käyttänyt maalaushommissa, mökkiä maalatessa. Punkkeja niin paljon, että pakko pitää jotain suojaa...Mies jo joutui antibioottikuurin ottamaan borrelioosiin.
- Meriläinen
En ole elämässäni omistanut yhtäkään crocsia parista puhumattakaan, kaikenlaisia sandaaleita ja muita nopeasti jalkaan laitettavia kesäkenkiä on.
En meinaa ostaa tulevaisuudessakaan niitä.- ---
kaavoihin kangistunut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2619368IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3176544Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?691534Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921185- 1091141
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut72993Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin42841Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23736MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311718