Heippa hei! Äitini kävi vuosia sitten ystävättärensä kanssa ennustajalla. Olin tuolloin noin kymmenen vuotias, ehkä jopa nuorempikin, nykyään olen 20v mies. Muistan että ennustaja oli maininnut minusta "jalat", kun minusta oli tullut juttua. Siis "jalkani"...mitähän tuo saattaa tarkoittaa? Hieman jopa pelottaa, ettei kai vain negatiivista, sillä itselläni on 1.tyypin diabetes ja siihen liitetään joskus jalan vaikeuksia? Toisaalta olen aina ollut harvinaisen nopea juoksemaan...mene ja tiedä siis :) toivottavasti kaikki tulee menemään hyvin...
Terveisin, utelias.
Ps. Sinulla on hieno lahja ;)
Cherrykirsikka ja jalkani
2
150
Vastaukset
- aloittaja jatkaa
Nosto.
Vastaus olis kiva. Aika vaikeaa ollut, nyt pari vuotta, niin olis tärkeää saada edes jotain vastausta. Selvästi vaikeat ajat tehneet minusta uskonnollisemman jne.
Silti uskon parempaan huomiseen, aina!Anteeksi kun Sinä (ja moni muu) olet joutunut odottamaan vastaustani toosi kauan; työelämän kuvioiden taas alettua ei aikaa ja voimia aina oikein tahdo löytyä täällä palstalla käymiseen..
En itse näe jalkojesi saavan minkäänlaista negatiivista merkitystä vaan päinvastoin. Jalat ovat linkkisi äiti Maahan; juuri nyt aikojen takainen ennustus nousi mieleesi, koska kaipaat maadoitusta. Mielesi vaeltelee liikaakin henkisissä sfääreissä, vaikka toki sekin on hyvästä, mutta kohtuus kaikessa. Jalkasi kehottavat sinua liikkeelle, ulos, luontoon, marjoja poimimaan ja tuoksuja haistelemaan. Tästä saat enemmän voimaa kuin voit kuvitellakaan ja samalla verrytät elintärkeää verenkiertoa niin jaloissasi kuin muuallakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu513746- 1382543
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182521Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151983- 161446
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531053- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988