Heippa hei! Äitini kävi vuosia sitten ystävättärensä kanssa ennustajalla. Olin tuolloin noin kymmenen vuotias, ehkä jopa nuorempikin, nykyään olen 20v mies. Muistan että ennustaja oli maininnut minusta "jalat", kun minusta oli tullut juttua. Siis "jalkani"...mitähän tuo saattaa tarkoittaa? Hieman jopa pelottaa, ettei kai vain negatiivista, sillä itselläni on 1.tyypin diabetes ja siihen liitetään joskus jalan vaikeuksia? Toisaalta olen aina ollut harvinaisen nopea juoksemaan...mene ja tiedä siis :) toivottavasti kaikki tulee menemään hyvin...
Terveisin, utelias.
Ps. Sinulla on hieno lahja ;)
Cherrykirsikka ja jalkani
2
169
Vastaukset
- aloittaja jatkaa
Nosto.
Vastaus olis kiva. Aika vaikeaa ollut, nyt pari vuotta, niin olis tärkeää saada edes jotain vastausta. Selvästi vaikeat ajat tehneet minusta uskonnollisemman jne.
Silti uskon parempaan huomiseen, aina!Anteeksi kun Sinä (ja moni muu) olet joutunut odottamaan vastaustani toosi kauan; työelämän kuvioiden taas alettua ei aikaa ja voimia aina oikein tahdo löytyä täällä palstalla käymiseen..
En itse näe jalkojesi saavan minkäänlaista negatiivista merkitystä vaan päinvastoin. Jalat ovat linkkisi äiti Maahan; juuri nyt aikojen takainen ennustus nousi mieleesi, koska kaipaat maadoitusta. Mielesi vaeltelee liikaakin henkisissä sfääreissä, vaikka toki sekin on hyvästä, mutta kohtuus kaikessa. Jalkasi kehottavat sinua liikkeelle, ulos, luontoon, marjoja poimimaan ja tuoksuja haistelemaan. Tästä saat enemmän voimaa kuin voit kuvitellakaan ja samalla verrytät elintärkeää verenkiertoa niin jaloissasi kuin muuallakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517