Enkelikö?.

Heräilijä

Heräsin kerran yöllä ja tunsin että joku istuu sängyn laidalla,kuulin sen myös äänistä.Kun yritin avata silmät
niin en pystynyt ja ääni sanoi sisältäni "laita silmät kiinni vain,kaikki hyvin.".En myös pystynyt liikkumaan
vaikka kuinka yritin.Tämä juttu oli ohitse noin 10sekunissa.Tämän jälkeen pystyin nousemaan ja sitten
oli vuorossa pitkän aikaa tv:een katselua kun ei uni tullut.Pahaa untako?,mutta niin todellisen tuntuista.

18

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      unihalvaus? tosin se on harvoin positiivinen..

    • keväänsävel

      Olen kokenut saman monen kerran,,,kun isäni kuoli,äitini ja rakas lemmikkini.....olivat vierelläni ja itse kun puolihereillä tunsin heidän olevan vierelläni....ja vasta kun nousis ylös ja olin täysin hereillä....tajusin että enkelit lähettivät nämä rakkaani vierelleni ja lohduttivat....ae oli enkelin johdatus...ja oli hyvä olo kun heräsin ja tajusin että elä ei ole vain tässä ja nyt!!!!!

      • mädmedic

        se kyllä aika ajoin näkyy edellisen kaltaisissa viesteissä kuinka Suomen mielenterveyspalvelut ovat retuperällä. Turha ihmetellä miksi ihminen keksii kaiken maailman enkelit pelastamaan. Vähemmän uskontoa ja enemmän mielenterveyspalveluita, se on ainoa järkevä ratkaisu.


      • Aritta
        mädmedic kirjoitti:

        se kyllä aika ajoin näkyy edellisen kaltaisissa viesteissä kuinka Suomen mielenterveyspalvelut ovat retuperällä. Turha ihmetellä miksi ihminen keksii kaiken maailman enkelit pelastamaan. Vähemmän uskontoa ja enemmän mielenterveyspalveluita, se on ainoa järkevä ratkaisu.

        ei ole mitään yhteistä uskontojen kanssa.


      • mädmedic
        Aritta kirjoitti:

        ei ole mitään yhteistä uskontojen kanssa.

        Jeesushörhö.. todellakin lisää rahaa mielenterveyteen, niin saadaan kaikki nämä Jeesus-fanaatikot pois normaalien ihmisen keskuudesta sekoilemasta! Jumalaan voi sitten uskoa kun sellaisen olemassaolo voidaan tieteellisesti todistaa.


      • Kokenut totuuden
        mädmedic kirjoitti:

        Jeesushörhö.. todellakin lisää rahaa mielenterveyteen, niin saadaan kaikki nämä Jeesus-fanaatikot pois normaalien ihmisen keskuudesta sekoilemasta! Jumalaan voi sitten uskoa kun sellaisen olemassaolo voidaan tieteellisesti todistaa.

        Onko alkanut kaipuu Jeesuksen luo kun tähän sivulle olet eksynyt?.Ei siihen tiedettä tarvita
        kun kädet ristiin laitat,vai tarvitaanko?.Sen jälkeen sulla alkaa"matka".Kokeile pois,et menetä
        mitään.


      • tapahtua?
        Kokenut totuuden kirjoitti:

        Onko alkanut kaipuu Jeesuksen luo kun tähän sivulle olet eksynyt?.Ei siihen tiedettä tarvita
        kun kädet ristiin laitat,vai tarvitaanko?.Sen jälkeen sulla alkaa"matka".Kokeile pois,et menetä
        mitään.

        Kokeilin. Viininpunainen auto meni tiellä, mutta muuten ei kuulunut eikä näkynyt mitään erikoista. Mitä olisi pitänyt tapahtua?
        Laitoin sen jälkeen etusormet korviin. Kuului kohinaa. Kokeile sinäkin. Et menetä mitään.


      • Se kokenut
        tapahtua? kirjoitti:

        Kokeilin. Viininpunainen auto meni tiellä, mutta muuten ei kuulunut eikä näkynyt mitään erikoista. Mitä olisi pitänyt tapahtua?
        Laitoin sen jälkeen etusormet korviin. Kuului kohinaa. Kokeile sinäkin. Et menetä mitään.

        Väärä vastaus.Vaatii vähän tai enemmänkin aikaa.Aina kun kaikkia ei voi saada heti.Olen
        itsekkin ajatellut asioista kuten sinä mutta väärässä olin.


      • tieteenrakastaja
        Se kokenut kirjoitti:

        Väärä vastaus.Vaatii vähän tai enemmänkin aikaa.Aina kun kaikkia ei voi saada heti.Olen
        itsekkin ajatellut asioista kuten sinä mutta väärässä olin.

        eli siis sinun mielestäsi kaikki toisinuskovat ovat pakanoita ja syntisiä, niinkö? Jos haluaa ärsyttää itseään niin voi katsoa youtubesta näitä kreationisteja, jotka yrittävät kumota darwinismin. Uskovat että maapallo on 6000 vuotta vanha ja että ihminen ei polveudu apinasta, koska raamattu sanoo niin.. Naurettavaa, että jotkut kehtaavat väittää satukirjaa totuudeksi ja samalla yrittävät väittää valheeksi tieteellisesti tutkittua (radiohiili yms.) tosiasiaa! Ainakin minut tällainen saa raivoihini!


      • Jälleen se kokenut
        tieteenrakastaja kirjoitti:

        eli siis sinun mielestäsi kaikki toisinuskovat ovat pakanoita ja syntisiä, niinkö? Jos haluaa ärsyttää itseään niin voi katsoa youtubesta näitä kreationisteja, jotka yrittävät kumota darwinismin. Uskovat että maapallo on 6000 vuotta vanha ja että ihminen ei polveudu apinasta, koska raamattu sanoo niin.. Naurettavaa, että jotkut kehtaavat väittää satukirjaa totuudeksi ja samalla yrittävät väittää valheeksi tieteellisesti tutkittua (radiohiili yms.) tosiasiaa! Ainakin minut tällainen saa raivoihini!

        Niin,syntinen se minäkin olen.En tiedä noista radiohiilistä mutta ihmisjärjenhän on vaikea
        ymmärtää alkuräjähdystä,se jonka ajankohdan ovat pystyneet Galaksien etääntymisvauhdista
        päätelleet.Mutta kuka veti sokan irti tämän räjähdyksen aikaansaamiseksi?.Apinako?.


      • uudestaan.
        Se kokenut kirjoitti:

        Väärä vastaus.Vaatii vähän tai enemmänkin aikaa.Aina kun kaikkia ei voi saada heti.Olen
        itsekkin ajatellut asioista kuten sinä mutta väärässä olin.

        "Vaatii vähän tai enemmänkin aikaa.Aina kun kaikkia ei voi saada heti."
        Kuinka pitkän aikaa pitää istua kädet ristissä, että jotain tapahtuu? Minkälainen aika sinulla kului ja mitä sitten tapahtui?


      • se vain
        uudestaan. kirjoitti:

        "Vaatii vähän tai enemmänkin aikaa.Aina kun kaikkia ei voi saada heti."
        Kuinka pitkän aikaa pitää istua kädet ristissä, että jotain tapahtuu? Minkälainen aika sinulla kului ja mitä sitten tapahtui?

        tassut ristiin ja odota.


      • kysymykseni.
        se vain kirjoitti:

        tassut ristiin ja odota.

        Kysyin; "Minkälainen aika sinulla kului ja mitä sitten tapahtui?"
        Voisitko vastata kysymykseeni..


      • Se jälleen
        kysymykseni. kirjoitti:

        Kysyin; "Minkälainen aika sinulla kului ja mitä sitten tapahtui?"
        Voisitko vastata kysymykseeni..

        Siihen voi mennä pitkiäkin aikoja mutta hommaan sisään päästyäsi alkaa vuorovaikutus
        taivaan ja sinun välillä.Varmaan siihen vaikuttaa oletko kuinka tosissasi ja kyseisestä
        tiestä voi tulla kovakin,masennuksia,vastoinkäymisiä ja sellaista taistelua,niin kuin
        jokin laittaisi vastaan.Oppineenpaa tietoa varmaan saa joltain papilta.
        Kyllä sitten huomaat jos ja kun Pyhä Henki alkaa vaikuttaa.


      • vastaukseksi.
        Se jälleen kirjoitti:

        Siihen voi mennä pitkiäkin aikoja mutta hommaan sisään päästyäsi alkaa vuorovaikutus
        taivaan ja sinun välillä.Varmaan siihen vaikuttaa oletko kuinka tosissasi ja kyseisestä
        tiestä voi tulla kovakin,masennuksia,vastoinkäymisiä ja sellaista taistelua,niin kuin
        jokin laittaisi vastaan.Oppineenpaa tietoa varmaan saa joltain papilta.
        Kyllä sitten huomaat jos ja kun Pyhä Henki alkaa vaikuttaa.

        "Voi mennä pitkiäkin aikoja..." "Kyllä sitten huomaat.."

        Ei tuo ole mikään vastaus minun kysymykseeni.
        Miksi kiertelet? Etkö osaa vastata suoraan?

        Suomen kielen aikamääreitä ovat tunti, päivä, kuukausi ja vuosi. Käytä niitä vastauksessasi.

        Siihen vastauksen toiseen osaan vielä. Kysyin mitä SINULLE tapahtui.
        Huomasitko jotain konkreettista, jonka joku muu voi havaita vai muuttuiko ainoastaan ajattelusi ja mielipiteesi eri asioista?


      • Utelias luonne!
        vastaukseksi. kirjoitti:

        "Voi mennä pitkiäkin aikoja..." "Kyllä sitten huomaat.."

        Ei tuo ole mikään vastaus minun kysymykseeni.
        Miksi kiertelet? Etkö osaa vastata suoraan?

        Suomen kielen aikamääreitä ovat tunti, päivä, kuukausi ja vuosi. Käytä niitä vastauksessasi.

        Siihen vastauksen toiseen osaan vielä. Kysyin mitä SINULLE tapahtui.
        Huomasitko jotain konkreettista, jonka joku muu voi havaita vai muuttuiko ainoastaan ajattelusi ja mielipiteesi eri asioista?

        Mielenkiintoisen dokumenttifilmin youtubesta. Kirjoita hakusanoiksi Zeitgeist ja perään The Greatest story ever told 1-3
        Ihmeellistä miten silmät avautuvat käsittämään kristinoppimme!
        Ei mitään uutta taivaankannen alla!


      • Juu,taas
        vastaukseksi. kirjoitti:

        "Voi mennä pitkiäkin aikoja..." "Kyllä sitten huomaat.."

        Ei tuo ole mikään vastaus minun kysymykseeni.
        Miksi kiertelet? Etkö osaa vastata suoraan?

        Suomen kielen aikamääreitä ovat tunti, päivä, kuukausi ja vuosi. Käytä niitä vastauksessasi.

        Siihen vastauksen toiseen osaan vielä. Kysyin mitä SINULLE tapahtui.
        Huomasitko jotain konkreettista, jonka joku muu voi havaita vai muuttuiko ainoastaan ajattelusi ja mielipiteesi eri asioista?

        Elä menetä hyvä immeinen hermojasi.


      • asdfghss
        Juu,taas kirjoitti:

        Elä menetä hyvä immeinen hermojasi.

        jänkkääjä tämä yksi. Mitäs täällä pyörit jos kaikki mitä et ymmärrä, pelottaa sinua. Olet nuori sielu ja joudut pyörimään täällä vielä pitkään, mutta älä huoli. Sinunkin aikasi tulee vielä ja alat ymmärtää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe