ensimmäinen päivä: 1.8.2010.
Joko kesä on ohitse kohdallanne?
Joko hommat painaa päälle?
Piristyykö huuhaa? (Tappelukset pois. Itse ryhdyin palstaneutraaliksi
jo aikaa sitten, eikä ole tarvinnut vääntää kenenkään kanssa. Jos vaan
vähäisiä ne "väännöt" olivat muutenkaan. Ei ole tarvinnut puskanakaan
huudella kun ei ole ehtinyt pahemmin huuhaa-ilemaan).
Siinäpä miettimistä.
Yllekirjoittanut aloittelee pikku lomailun, oli syksyn uhka tai ei.
Huomenna on pikkusyksyn
4
120
Vastaukset
aamulla klo 04.30 suorittamaan jahtikauden avauksen ja toi harrastus sit pitääkin mun palstakäynnit kurissa aina pitkälle syksyyn asti :)
Mä olen tainnut aina olla neutraali näillä nettipalstoilla ja siihen auttaa paljon, kun oppii myös nauramaan itselleen :) En kuitenkaan suosittele kenellekään naureskelua peilin edessä, varsinkaan, jos sen jotkut sivulliset näkee :)))mukavan puuskittainen tuuli tuolla ulkosalla ., ei nyt kylmä mutta syysmyrskyjä enteilevä ..,
ja toinen positiivinen havainto on se että nahka ei ole tahmea hiestä ., tässä oltu jo kolme viikkoa pienessä pintahiessä kellon ympäri .,- Hummeri / Heippa
ja tuulen puuskia vähän väliä. Havainto; pääkaupunkiseutu. Tosi sopiva keli iholle ja päälle.
(Kerbiilille; alkaako jo Sorsastuskausi nyt? Joskus aikoinaan se alkoi noin 12.8-15.8) Hummeri / Heippa kirjoitti:
ja tuulen puuskia vähän väliä. Havainto; pääkaupunkiseutu. Tosi sopiva keli iholle ja päälle.
(Kerbiilille; alkaako jo Sorsastuskausi nyt? Joskus aikoinaan se alkoi noin 12.8-15.8)kuin vasta 20.8. kuten normaalistikin nykyisin, mut mun aloitus alkaa "riähkälintujen" jahtaamisella Kettutarhalta, noiden pesimäaikainen rauhoitusaika loppuu puoliltaöin :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424310
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1374075- 643726
- 883562
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344