mutta kysyn silti. Tietääkö kukaan onko oikein? Olen työskennellyt n. 2 v samasssa paikassa. Työsopimukset tehdään suurinpiirtein puolen vuoden välein. Eli siis sopimuksen mukaan olen töissä tietyn ajan ja sitä jatketaan sitten. Nyt sitten aloin ihmettelemään, että lomani klertyikin vain siltä ajalta mikä oli viimesin sopimus..eli siis tammikuun alusta. Muutamalla muulla (heillä myös samanlailla sopimus) lomia kertyi kuitenkin enemmän. Kysyin asiaa pomolta ja hän ilmoitti, että minulla oli katkennut sopimus. Kysyin sitten, että kuinka näillä muilla ei ollut, vaikka samanlailla oli sopimukset tehty. Sain vastauksen, että näin se vaan menee, sinulla katkesi. Onko muita saman kohtalon koke3neita? Miten minun pitäisi toimia? Työni jatkuu vielä vuoden loppuun asti, sitten olen töitön. Viihdyn työssäni ja jatkaisin kyllä, jos olisi mahdollista (tiedän ettei ole). Muutakin eriarvoisuutta olen havainnut, mutta tämä tuli päällimmäisenä mieleen.
Onko lie oikea
palsta vai ei
1
463
Vastaukset
Kuulostaa kyllä hieman hevonp**. Sinuna ottaisin yhteyttä työpaikkasi luottamusmieheen ja selvittäisin kunnolla että mitä hommaa? Turhan monella työpaikalla ne kusee silmään jatkuvasti. Ole sharppina!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591