Sillä, joka ei osaa nauraa itseään, onkin aihetta vakavuuteen.
;D
15
156
Vastaukset
- ;)
varmasti osaa nauraa itselleen, mutta entä jos porukassa on ain yksi jolle vain nauretaan? Eikö se mene pilkan puolelle, vai? Sitä pitäisi sitten muidenkin kestää ne naurut itsestään.
reaalielämästä.. Todella typerää oikeesti esim. työelämässä tollanen ja todella puutun jos joku alkaa keräämään tollasta rupusakkia joukkoonsa.. Täällä en ole perehtynyt enkä varmaan perehdy.. olemmehan huuhaalla.. ;)
- ;)
coffeetime kirjoitti:
reaalielämästä.. Todella typerää oikeesti esim. työelämässä tollanen ja todella puutun jos joku alkaa keräämään tollasta rupusakkia joukkoonsa.. Täällä en ole perehtynyt enkä varmaan perehdy.. olemmehan huuhaalla.. ;)
reaalista kerron. Mun mielestä on sen jälkeen turha sanoa toista huumorintajuttamaksi, jos on aina vain yksi johon se nauraminen kohdistuu. Vakavaksi laittaa välillä, pistäisi hyväksyä sitten se nauraminen puolinjostoisin :) Itse kyllä nauran itselleni, koska mulle ei täpahdukkaan muuta kuin kommelluksia ;)
jonkinasteista omakohtaista asennekasvatusta osata nauraa itselleen, siitä se vakavuus katoaa. On tietysti osattava olla vakavakin tietyissä tilanteissa vai mitä sanot hautajaisissa kipurrassa nauravasta vainajan saattajasta??
- huuhaallakin...
on muutama, joka ottaa tämän haudanvakavasti.! Haukkuu vaikka erehtyy useimmiten kirjoittajan voinnista ja elämänlaadusta. Munaa vaan itsensä, kun menee kirjoittelemaan gallerioihin luulojaan.:-DDDD
- Pähkä
tuleva perintö saattaa naurattaa.
huuhaallakin... kirjoitti:
on muutama, joka ottaa tämän haudanvakavasti.! Haukkuu vaikka erehtyy useimmiten kirjoittajan voinnista ja elämänlaadusta. Munaa vaan itsensä, kun menee kirjoittelemaan gallerioihin luulojaan.:-DDDD
suoranaiset pilkkaviestit kuulu edes huuhaalle, vaikka ne ois kirjoitettu kuinka huumori mielessä tahansa ja perään lisätään -:DDD tai :))). Loukkaava viesti on aina loukkaava viesti, olipa se millä palstalla tahansa.
Pähkä kirjoitti:
tuleva perintö saattaa naurattaa.
naurut on syytä jättää hautajaisista pois. Ennen tilaisuutta tai sen jälkiin olkoon kaikki oikeutettuja suremaan tai iloitesemaan vainajaa miten haluaa :)
alati nauraa itselleen
saattaa syvimmalti olla vakava ihminenkun kuvain peilissä ma nään.... lauloi Bianca Castafiore aikoinaan. Miun naamassa ei oo mitää nauramista, enempi itkettää....
coffeetime kirjoitti:
Kovin oot kuvassa mietteliän näkönen.. ;)
koska valokuvaamossa oli LELU. Enhä mä semmosii ollu koskaan nähny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326737- 394182
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843410- 173356
- 122417
- 302415
- 251952
- 1621946
- 301803
- 1051402