.....

äiti23-

Elikäs masennuksesta kärsinyt reilun vuoden... syönyt citalopramia parhaimillaan 60mg kaikki meni hyvin.. suunittelin tytöni kanssa tulevaisuutta.. opiskelu harkitisin ja töihin lähtöä.. Tulin raskaaksi säätösuhteen myötä.. Mies ei kuvioissa.. tietää lapsestaan ja kertoilut miten neuvolois jne mennyt siihen jäänyt... Elikäs yksin olen kohta 3v tytön kanssa ja raskaana vk21. sain työmarkinatuella töitä käyn ma-to välillä muutaman tunnin tekee joka päivä.. Joka pikkasen piristää päivää.. Nyt olen ollut pienel lomal kun tytöllä päiväkoti kiinni.. Lääkitys pienentynyt 10mg osittain siksi koska haluisin itse päästä niistä pois raskauden takia... Nyt ruvennut menee pikkasen ala mäkeen.. koko ajan kauhean väsynyt ahdistunut olo jne.. Terapiasta myös ollut lomien takia taukoa jonka luulin kestäväni ja nyt tuntuu et pää räjähtää..
Kaverilleni kertonut et nyt ei meinaa mennä hyvin jne... ... kaveri vihjaili aborttia....Ihan juuri tämän miun jaksamisen kanssa... Mut haluan uskoa et selviän kaikesta vaikka yksin olenkin... Mut silti todella pahalle tuntuu kun kaveri vihjailee tälläistä.. Minä en voi hyväksyä aborttia se ei tullut edes kysymykseen...
Mitä tässä voi enää tehdä.. sillä en haluaisi katua kaikea tapahtunutta... Mut pelko, masennus kaikki pyörii mieles ja helpotusta ei viel viikoon ole luvassa.. ennen kuin pääsee terapialle juttelee asiasta...
Minkäkin kun olen sellainen ihminen joka ei ihan heti pyydä apua.. mielummin haluan itse pärjätä kuin rupean toisilta apua pyytelemään.. muita kyl auttelen mut itseni jätän pois..

Tulipa sekasta tekstiä.. jospa siitä jotain selkoa sais...

1

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiree23

      kokeile piruuttas saisitko perhetyöntekijän kunnalta käymään aina sillon tällön, joka antais sulle vaikka tunnin kahden ajan käyttöön ihan vaan ittes kanssa, se saattais piristää. mua ainakin. sinänsä jos sitä haluaa toisen lapsen, ja on valmis siihen että arki ei oo aina niin kaunista, antaa mennä vaan, jos vain itestä tuntuu siltä. sillä oo vitunkaa väliä mitä muut siihen sanoo.
      mut sitä perhetyöntekijää suosittelen, meillä käy ja on se mukava kun välillä on aikuista juttu seuraa joka suurinpiirtein ymmärtää ja osaa tukea ja neuvoaki aina välillä.
      koita jaksaa ja syö paljo hedelmiä, erään tutkimuksen mukaan niillä on piristävä vaikutus :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      190
      1833
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1827
    Aihe