Nokia ja kumppanit romahtakoot

Minä

Terhi Brusin, Berliini. Kirjoitti Talous-
Sanomissa 12/99, lauantai-numerossa asiaa
vastuullisesta sijoittamisesta.

Esim. Keski-Euroopassa vastuullisen
sijoittamisen painopiste on selvästi ekologisella
puolella. Näin on myös Hollannissa, missä
ekologisia sijoituksia tuetaan veroeduin.

Nokia, joka ei ole julkaissut
ympäristöraportteja eikä mainitse
ympäristöasioistaan edes vuosikertomuksessa on
monissa rahastoissa suuri sijoituskohde.

Pankkien käyttämän ekoreittaajan elektroniikka-
alan vertailussa Nokia sai vuosi sitten (1999

4

493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GSM-puhelimen kantaja

Sinun vain täytyy kiukutella ja sopeutua tähän "ei ekologiseen"kehitykseen.Kehitys menee eteenpäin.

• MInä

Entä jos ihmiset alkaa pitää gsm-käyttäjiä tupakoijia suurempana uhkana?

Entä jos on vaarassa saada nyrkkirauta-iskun hampaistoonsa, tyhmyytensä takia, kun kantaa gsm-virhettä?

• Ilmari
        MInä kirjoitti:

Entä jos on vaarassa saada nyrkkirauta-iskun hampaistoonsa, tyhmyytensä takia, kun kantaa gsm-virhettä?

Entä jos saa turpaansa, kun käyttää keltaista takkia? Tai on kiharat hiukset? Tai kävelee parkkipaikalla?

Voihan olla, että tekstiiliteollisuuden käyttämä keltainen väri on jonkun mielestä ympäristölle vaarallista. Tai permanenttiaineet pilaavat vesistöt. Tai joku vihaa yksityisautoilua niin paljon, että pelkkä mahdollisuus siihen että uhri on autoilija riittää ja oikeuttaa nyrkkirautahommiin.

Oletko unohtanut kokonaan sähköallergian? Se tuhoaa ihmisiä ja muuta elävää luontoa siihen malliin, että kohta tulee pesäpallomailasta otsaan kaikille niille, jotka eivät kulje päreet kainalossa kadulla.

• mikko
        MInä kirjoitti:

Sinä puhuit asiaa kännykoiden suhteen ja mitä sait aikaan jokku torspo kirjoittaa " koita sopeuta" Jee.. helmiä sioille sanoisn minä ansaitset parempaa.. Ei kannata kansalle kertoa kaikkea. Sulla oli monia hyviä pointseja ja huomaa että läksyt on luettu (lehdet)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8686
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4848
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4298
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3050
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      53
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2395
    Aihe