Terhi Brusin, Berliini. Kirjoitti Talous-
Sanomissa 12/99, lauantai-numerossa asiaa
vastuullisesta sijoittamisesta.
Esim. Keski-Euroopassa vastuullisen
sijoittamisen painopiste on selvästi ekologisella
puolella. Näin on myös Hollannissa, missä
ekologisia sijoituksia tuetaan veroeduin.
Nokia, joka ei ole julkaissut
ympäristöraportteja eikä mainitse
ympäristöasioistaan edes vuosikertomuksessa on
monissa rahastoissa suuri sijoituskohde.
Pankkien käyttämän ekoreittaajan elektroniikka-
alan vertailussa Nokia sai vuosi sitten (1999
Nokia ja kumppanit romahtakoot
4
493
Vastaukset
- GSM-puhelimen kantaja
Sinun vain täytyy kiukutella ja sopeutua tähän "ei ekologiseen"kehitykseen.Kehitys menee eteenpäin.
- MInä
Entä jos ihmiset alkaa pitää gsm-käyttäjiä tupakoijia suurempana uhkana?
Entä jos on vaarassa saada nyrkkirauta-iskun hampaistoonsa, tyhmyytensä takia, kun kantaa gsm-virhettä? - Ilmari
MInä kirjoitti:
Entä jos on vaarassa saada nyrkkirauta-iskun hampaistoonsa, tyhmyytensä takia, kun kantaa gsm-virhettä?Entä jos saa turpaansa, kun käyttää keltaista takkia? Tai on kiharat hiukset? Tai kävelee parkkipaikalla?
Voihan olla, että tekstiiliteollisuuden käyttämä keltainen väri on jonkun mielestä ympäristölle vaarallista. Tai permanenttiaineet pilaavat vesistöt. Tai joku vihaa yksityisautoilua niin paljon, että pelkkä mahdollisuus siihen että uhri on autoilija riittää ja oikeuttaa nyrkkirautahommiin.
Oletko unohtanut kokonaan sähköallergian? Se tuhoaa ihmisiä ja muuta elävää luontoa siihen malliin, että kohta tulee pesäpallomailasta otsaan kaikille niille, jotka eivät kulje päreet kainalossa kadulla. - mikko
MInä kirjoitti:
Entä jos on vaarassa saada nyrkkirauta-iskun hampaistoonsa, tyhmyytensä takia, kun kantaa gsm-virhettä?Sinä puhuit asiaa kännykoiden suhteen ja mitä sait aikaan jokku torspo kirjoittaa " koita sopeuta" Jee.. helmiä sioille sanoisn minä ansaitset parempaa.. Ei kannata kansalle kertoa kaikkea. Sulla oli monia hyviä pointseja ja huomaa että läksyt on luettu (lehdet)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395