ÄLÄ JÄTÄ LUKEMATTA!!

Täys 100% heppahullu

eli olen 11 vuotias tyttö salosta. Olisi kiva jos ottaisit minut heppakaveriksesi kun kaverit eivät oikeen tajua tätä harrastusta niin haluaisin sellaisen ystävän kenellä olisi heppoja millä voisin kanssasi rastastella ja muutenkin pitää hauskaa heppojen kanssa :D, saisit minusta myös juttukaverin. Eli jos omistat heppoja niin vistitäppäs mulle :) auttaisin totta kai myös tallitöissä ja varustamisessa. Kiva jos saisin sellaisen heppakaverin

6

910

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lartsu12300

Jos joku ei esim tykkää issikoista ei voi tykätä mistään evosesta. Islanninhevoset on niin ihaniaa♥

• issikka höperöööäöäö

niiinpääää

• Kake-hullu

Issikat 4 ever!

• vain issikat

Issikat on kyl niiiin ihaniiii

• Settiksen omistaja

Useat ratsastuskoulujen shettiksen ym. pikkuponit on äkäisiä yksinkertaisesti sen takia, että ovat niin pieniä ja suloisia, että niiden ympärillä parveillaan mistä voivat saada stressiä yms. sekä tietenkin on se, että usein pikkuponeilla menevät pienet ratsastajat jotka eivät välttämättä ole aina yhtä kokeineita kuin isommat ratsastajat ja ovatahan ponit toki poneja, eli usein luonnostaan vähän kovapäitä jotka osaavat pitää puoliaan, mutta kun poni tietää kuka on pomo niin eivät nekään silloin ole ilkeitä. Esim oma shettikseni on aivan mahtava pieni karvapallo joka nuoresta iästään huolimatta on aivan ihana ja kiltti otus ((: Suosittelen kokeilemaan vaikkapa poniajoakin ratsastuksen ohella, sillä se on aivan mahtavaa touhua :DDD

• !!! :))

Joo tota missä asut? meinaan mulla olis kaikkea kivaa hommaa tallilla mutta tuskin asut täällä päin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe